logo Enovatis S.A.

Enovatis S.A.

Gdańsk

Opinie o Enovatis S.A.

ja tu pracuje 2016-04-19 14:52
mów za siebie a nie wypowiadasz się za innych...
Bądź Partnerem SAM 2016-05-04 23:15
Po co narzekać na pracodawcę tak jest najłatwiej bo u siebie nigdy nie znajdziemy wad, jeżeli tak dobrze się zarabia w tym biznesie to teraz każdy ma możliwość prowadzenia własnego biura i prowadzenia na własny rachunek dochodowego biznesu wakacje.pl Zobaczycie jak to jest być szefem dla siebie i zobaczycie ile naprawdę jesteście warci na 100% Jak będziesz miał na głowie pracę, dom rodzinę i nasze kochane URZĘDY POLSKIE i bez wymówek. Proste
1
Pracownik 2016-05-10 00:03
Jedyne co fajne w tej firmie to atmosfera. Premie to ściema, nie szanują pracownika, nie ma czegoś takiego jak szkolenia wewnętrzne a za ciężką pracę możesz dostać jedynie uścisk ręki nawet nie prezesa a koordynatora. Wielki portal z potencjałem a traktuje pracowników jak sezonowych zbieraczy truskawek.
1
gość 2016-06-08 18:45
a jak wygląda praca na stanowisku koordynatora call center ?
jakie godz. pracy? zarobki? ktoś się orientuje ile osób w zespole?
d 2016-06-23 17:52
Zainteresowałam się ofertą pracy na kierownika call center, czy ktoś może powiedzieć ile osób zatrudnia call center? Ilu liderów trenerów itp?
d 2016-06-23 19:49
A jak wygląda praca koordynatora? ile osób pracuje w CC?
d 2016-06-23 19:51
Zainteresowałam się ofertą pracy na kierownika call center, czy ktoś może powiedzieć ile osób zatrudnia call center? Ilu liderów trenerów itp?
2
wakacje.pl 2016-06-28 14:31
Aplikacja na kierownika jest wciąż aktualna, zespół call center ma obecnie 7 koordynatorów sprzedażowych i 1 obsługi posprzedażowej. W zespole jest pona 100 konsultantów, zawsze więcej w sezonie.
1
ciekawa dusza 2016-07-12 11:48
chętnie dowiem się więcej na temat pracy w tej firmie od kogoś kto nie ściemnia. Odezwij się na parrannoix@wp.pl
wakacje.pl 2016-07-18 14:48
Na call center pracuje kilkadziesiąt osób, firma liczy ponad 150 osób. Zapraszamy do aplikowania.
wakacje.pl 2016-07-18 15:49
Aktualne ogłoszenia znajdują się na stronie http://www.wakacje.pl/praca.html
Zapraszamy do zadawania pytań odnośnie wybranych rekrutacji pod adresem praca@wakacje.pl.

Zespół Wakacje.pl
Faneczka 2016-10-12 15:52
Firma dla której pracownicy są tabelkami w excelu. Zawsze znajdzie się jakiś problem mimo wyrobionego celu. Po przejęciu przez WP jest tylko coraz gorzej. Bardzo nerwowa atmosfera, kierownictwo powinno otrzymać nagrodę "Janurzy zarządzania". Dzwoni się do klientów po godzinie 23, pracuje w święta, nowy rok itp. Wpsółpracują z wieloma problemowymi touroperatorami, dzięki czemu konsultanci robią z siebie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Jedynie ludzie, którzy tam pracują (konsultanci, koordynatorzy) wprowadzają fajną atmosferę. Firma, która w ciągu roku z jednego z najlepszych callcenter w trójmieście stała się jeszcze gorsza od Transcomu czy Orange. Nowi pracownicy w nagrodę jeżdzą na wakacje, a starzy są zwalniani. Firma jest mistrzem w pozbywaniu się niewygodnych osób, niestety sama nic nie robi aby poprawić atmosferę i warunki pracy. Pięknie zmarnowamy potencjał...
5
bf 2016-10-12 16:50
@Nat hej hej hm no to wcale tak dawno nie było teraz we wrześniu się pojawiły od nich oferty pracy na stanowisko project manager w Gdańsku przecież :)
Wkurzona 2016-11-08 07:11
Firma nic nie robi? Multisport, Grille, pakiet medyczny, impreza integracyjna, cała seria konferencji, study Toury-a (wyjazdy zagraniczne), podwyżki wynagrodzeń, awans poziomy, napoje izotoniczne przy wysokich temperaturach, dni z pizzą, całą masą konkursów z atrakcyjnymi nagrodami...przecież co chwilę dostajemy maile, że ktoś coś wygrał...Izrael, Syczuan itp. Ja sama ostatnio dostałam kasę dodatkową. Każdy dostaje tyle ile daje z siebie...a marudzić i stękać każdy potrafi. Robią to tylko słabo ludzie!
8
Balladyna 2016-11-08 08:06
Praca przyjmą, wymaga odpowiedzialności ale jest ok.
Marija 2016-11-10 17:57
Swietna firma, kto sobie nie radzi z tak prostą rzeczą ja rozmowa z klientem przez telefon to chyba nawet na kasie w markecie nie da rady :-) jestem mega zadowolona mam place lepsza niz ustalone zostalo na rozmowie bo dostaję premie, mam nawet perspektywy na wycieczkę i to za free w cieple kraje, takze pozdrawiam tych co odeszli hehe wiecej dla nas co nie!? Atmosfera spoko oprócz kilku marud
2
bb 2016-12-07 11:11
Nie badz taki madry, przez takich jak ty jest bieda w tym kraju
1
Marija 2016-12-13 21:02
Praca ciężka ale fajni ludzie koordynatorki spoko:) perpektywa podróży w ramach pracy
Były Wakacjusz 2016-12-18 21:53
Praca dla osoby która wchodzi na rynek pracy i chce gdzieś się złapać.
Dla ludzi których zmylą nędzne ogłoszenia pracy opiszę jak wygląda sytuacja w firmie.
Konsultanci są jak kury z chowu klatkowego- mają sr*ć złotymi jajkami dla firmy, chociaż sami są niewiele warci. Typowe korpo, a raczej niespełnione marzenia prezesa( tatuś który nie potafi wyprasować koszuli i robi wstyd przed nowym właścicielem, czyli WP- WTYD!) i zarządu.
Atmosfera na sali mocno śmierdzi zeszłoroczną cebulą. Starają się o to koordynatorzy. Ci dobrzy którzy mają rozum już odeszli, a koordynatorzy których nikt inny nie zatrudni dalej pierdzą w stołki w tym ciepłym k*rwidołku.
Teraz napiszę coś dla osób które uznają mnie i moją opinię za niespełnionego cebulaka, który nie poradził sobie w fajnej pracy dzięki której za darmo można polecieć sobie ZA GRANICE I MIEĆ OL EKSJUZMI.
Na wstępie poznacie TRENERa
Trener w firmie to osoba która.... nie mam pojęcia co tam robi. Prowadzi szkolenie na początku Waszej kariery. Moi Drodzy, jest to gość którego szczerze znienawidzicie za to jaką jest szują. Na szkoleniu nie nauczycie się niczego co przyda Wam się w pracy. Nie wiem w sumie czego jest trenerem, bo na pewno nie sprzedaży, na systemie też zna się kiepsko, bo musi dopytywać konsultantów, ale pozycję ma bezpieczną bo nie puszcza rączki swojej Julii, czyli zastępcy kierownika. Obaj to pomioty z czeluści zwanej Orange. Brak kultury, wiedzy i empatii to ich wizytówka - prędko przekonacie się o tym.
Koordynatorzy-brak słów, uważajcie na tych ludzi. Ich niespełnione marzenia i brak perspektyw na rynku pracy mogą niestety zaboleć Was. Robić im się nie chce, a Wy niestety istniejecie.
Nowy kierownik CC to człowiek, który z mydłem niewiele ma do czynienia- nie chodzi o to, że będzie na sucho, ale raczej o higienę. Tu pomarańczowi(Orange) postanowili wpuścić trochę fioletu. Czyli Enovatis czerpie ze wszystkich sieci telekomunikacyjnych. Niestety każdy kto tam pracował wie jaki jest poziom wiedzy i pustostanu intelektualnego.
Na końcu dyrektor. Człowiek który odwleka wszystko. Kiedy już dotrzecie trochę wyżej, przekonacie się.....w sumie pewnie tak to odwlecze, że się nie przekonacie :D Mówiąc krótko musi pieścić ja*a prezesa i nie narazić się na gniew ludu. Techniki rodem z polityki-obiecać i nie spełnić, odwlekać aż zapomną, albo stracą nadzieję.
Kiedy w końcu ockniesz się i przypomnisz sobie, że masz jakieś ambicje, a otaczająca Cię zewsząd głupota przełożonych, tych niżej i wyżej, przekroczyła poziom Twojej tolerancji- nie zwelkaj, tam nie będzie już lepiej.
10
rozczarowana 2016-12-18 22:07
Wkurzona 2016-11-08 07:11:48
1900 brutto na start- to jest podstawa. Sprzedaz na telefonie wyciecieczek a nie obsługa klienta jak w ogłoszeniu wszędzie widnieje.
Ty chyba żartujesz- Grll jest raz w roku i nie dla pracowników CC tylko dla całej reszty bo możesz wyjśc na 10 minutowej przerwie jak się załapaiesz a jak nie to to masz pecha i wracasz na słuchawkę.
Multi sport- opłacoany w całoąści przez pracownika wie gdzie tu korzyść? tak samo pakiet medyczny. Firma nie ma funduszu socjalnego. Wszystkie konkursy są robione po to by podnieść wynik. W żadnym innym celu. Kążdy kto pracował dłużej niż jejden sezon wie, że fajne study trafiają się innym działom w firmie a nie sprzedaż. Dział proudktu to jakieś nie porozumienie- wieczne rozkładanie rąk zamiast faktyczne negocjacje z TO. a wyszyscy wychodzą na idiotów. Klienci którzy nie wylatują bo jakiś idiota nie przeczyta emaila ze zmianą godzin. Podkreślę żę za każde study lojalka na 6 m-cy mimo, że jest to faktyczna praca bo nikt na nich nie leży z brzuchem do gory tylko po 10 h [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] się i zwiedza hotele. ....
2
Opiniodawca 2016-12-20 20:42
Ludzie w firmie są spoko . Praca wymaga umiejętności rozmowy, jesli ktoś nie potrafi rozmawiać to nie ma sensu składać papierów do tej firmy . Tak sie pracuje na cc i to norma . Co do trenera w formie który "szkoli" ludzi to rzeczywiście gość minął sie z powołaniem . To jest totalna porażka ,bo gość żyje jeszcze nie wiadomo jakim systemem . Kadra zarządzająca to buractwo , z kilkoma wyjątkami ( dyrektorem operacyjnym czy jedynym koordynatorem płci męskiej i koordynatorką z pewnej grupy) którzy maja tam jakiś szacunek u ludzi . Reszta to porażka, bez wiedzy .
1
Żabka 2017-01-21 13:54
Ja wspominam pozytywnie, jak na call center nie ma, co narzekać, a mam doświadczenie z kilkoma :), a trener dla mnie wykonuje swoje zadania i tyle, a że obłozenie pracą jest czasami zbyt duże w stosunku do ilości osób zatrudnionych powoduje czasami zamieszanie.
gdgdgdg 2017-01-26 11:55
Typowe Janusze Biznesu. Ja naprawde niebawem lece Do Niemiec tam jest kultura pracy
1
Wstyd 2017-02-16 10:37
taaa... kultura pracy... Byłem na rozmowie, wysłałem im zadanie rekrutacyjne i nawet głupiego maila z odpowiedzią nie dostałem.
Kolejna firma, która wykorzystuje pomysły i ma się za nie wiadomo kogo. nie pozdrawiam
2
zawiedziona taką TURYSTYKĄ 2017-02-26 19:48
Branża marzeniem ale pracujący tam ludzie na stołkach chyba nigdy nie mieli nic wspólnego z turystą!
Przez 3 tygodnie pracy, nie miałam odblokowanych rozmów przychodzących (koordynatorzy sprytnie kierują tymi połączeniami dając prawo pierwszeństwa ulubieńcom - bujdą jest fakt, że jest to losowe!!!) co oznacza, że wyłącznie obdzwaniałam ludzi od 8 do 24 czy zapoznali się z wysłanymi przez nas ofertami hotelowymi. Ludzie na nas się darli a jak poprosiłam koordynatorkę, żeby zablokowała gościa bo właśnie poinformował mnie, że zawiózł swoja matkę do hospicjum i że nie wypada już nam dzwonić (dzwoniliśmy do ludzi po kilkanaście razy na dobę!), powiedziała: MASZ DZWONIĆ! Tandeta, znieczulica i zezwierzęcenie, tyle o tej firmie!
Trener PP do bani ale najważniejsze, że WYSOKO W RANKINGU! :)
8
Alexis 2017-03-09 15:14
Wiele się dzieje...czasami nie ogarniałam ilości pracy. Natomiast jest szansa na zdobycie dobrego doświadczenia. Kontakt z dużą ilością klientów uczy. Szkolenie spoko, fajne gry i zabawy...ciekawe przykłady z życia wzięte...mogłoby trwać dłużej. Fajne szkolenie z aplikacji. Natomiast trochę za szybko wprowadzają usprawnienia. Dużo tego. Koordynatorzy mogą być...jest tylko jedna taka z dopu. Wiecznie smutna.
6
Lila 2017-04-10 16:49
A jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna ?
Monika 2017-04-27 12:06
Mialam miec dzisiaj rozmowe na 11. Przyszlam o 10:55 i czekałam w recepcji do godziny 11:25. Po czym powiedziałam, ze dziękuję i poszlam. Kurcze, jesli jux na etapie rekrutacji firma nie ma szacunku do czyjegos czasu to w oparciu o opinie wyżej obawiam sie o szacunek do zatrudnionej juz osoby. Kiepskie zrobilo to na mnie wrażenie.
4
Wakacje.pl 2017-04-27 12:11
Szkolenie jest tygodniowe, płatne z pierwszą wypłatą.
gotowy 2017-05-05 23:02
Poczatki spoko, taka czarna Pani miala z nami zajecia...ufff wiecej zycia. Pierwszy dzien nerwy...jak to perwszego dnia w nowej pracy:) mam wrazenie, ze niektorzy szefowie sali mają w nosie robotę. Nie pomagają. Natomiast mozna liczyc na doswiadczonych konsultantów. Praca ok, zarobki ok (podobno po zmianach) nie mam jeszcze wyplaty:) mam nadzieje, ze bedzie ok. P.S. mialem rozmowe rekrutacyjna o godzinie, na ktora zostalem zaproszony...grupową.
1
kami 2017-06-11 10:27
Zamiast liczyć na wszystkich do okoła doszkalaj się i ucz , bo to jest praca a nie podstawówka.. koledzy mają własną robote
Migotka 2017-06-28 23:24
Czy może ktoś napisać jak wyglądają stawki wynagrodzenia podstawowego na początek, stanowisko doradcy? Jak wygląda system premiowy? Są progi prowizyjne czy może premia jest za każdą sprzedana wycieczkę? Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna?
Utilitaris 2017-07-08 00:17
Trenerzy wysoce niekompetentni do wykonywania swojej pracy, nie znają odpowiedzi na pytania im zadawane, zawsze dopytują konsultantów, nie znają systemu, na którym przyszły pracownik ma pracować, w ich zakresie umiejętności widnieje jedynie "przeklikanie się" przez kolejne kroki, które obsłuży każda osoba umiejąca obsługiwać komputer. Atmosfera jest przyjemna dopóki nie wychylisz się z własnym problemem, ponieważ nikt nie potrafi i nie wykazuje najmniejszej ochoty pomocy. Ogółem na minus, firma nastawia się jedynie na zysk ignorując potrzeby pracownika, mała możliwość rozwoju chyba że ma się kontakty wyżej lub posiada się umiejętność kolokwialnie mówiąc "podlizywania się". Jest nieprzyjemnie, przełożeni naciskają na pracowników, są agresywni, gdy chodzi o sprawę sprzedanych wycieczek, każdy chce wyrwać jak najwięcej dla siebie. Odeszłam i nie żałuję, czekają mnie inne prace, wolę sprzątać bądź sprzedawać bilety w okienku niż być pod presją wiecznego stresu, którzy wywołują sami pracownicy, przełożeni bądź trenerzy będący ludźmi nieuprzejmymi, niekulturalnymi i potrafiącymi jedynie atakować.
1
XXX 2017-07-13 12:21
Stres? Jaki stres? Pracuję już któryś miesiąc z rzędu i nie rozumiem o jakim stresie jest tu mowa. Bo trzeba robić wynik? Tak! Trzeba, bo na tym polega każda praca wynikowa.
Pensja podstawowa to jedno, a premia to drugie. Trzeba na nią zapracować. Trzeba mieć też wiedzę, by móc ją wykorzystać. Jak praca może nie być stresująca skoro niektórzy nie wiedzą gdzie leżą Malediwy? Klient musi rozmawiać ze specjalistą, kimś kto bardzo dobrze zna się na rzeczy.
To nie jest praca dla szarych myszek, tylko dla ludzi ogarniętych, wyszczekanych i pełnych wiedzy. Nie ma co narzekać na trenerów. Pokazują z grubsza co trzeba robić, a największym szkoleniem i egzaminem jest sama praca.
Koordynatorzy są w porządku, atmosfera jest spoko, jak trzeba pomóc, to zawsze ktoś pomoże... Trzeba sobie zapracować na dobry wizerunek, trzeba umieć odnaleźć się w różnych sytuacjach, trzeba umieć komunikować się między sobą. Postawa roszczeniowa w niczym nie pomoże. Tu ceni się elastyczność. Każdy jest inny i nie musimy siebie wszyscy lubić i kochać, ale trzeba umieć załatwiać między sobą pewne sprawy. Tak to wygląda w pracy zespołowej. Jak ktoś nie potrafi się w tym znaleźć, to niech nie zabiera się za coś, z czym i tak sobie nie poradzi.
Do tej pracy trzeba mieć odpowiedni temperament, bo jak się go nie ma, to pojawia się właśnie presja, stres, płacz i lament, a na końcu jest się podeptanym przez resztę ogarniętych.
Ja nie narzekam. Jestem na sprzedaży i mam się dobrze, bo załapałam szybko o co chodzi. Nie ma się czym stresować, trzeba robić swoje i przede wszystkim robić to dobrze. Wiadomo, że są lepsze i gorsze dni, czasem coś wkurza mniej lub bardziej, ale takie życie.
8
pracownik 2017-07-25 20:33
Najgorsza moja praca wakacyjna!!! Podczas rekrutacji obiecują Ci prace na minimum 3 miesiące, a potem zwalniają Cię po miesiącu, bo zatrudnili za dużo osób i zwalniają jak popadnie. Podczas pracy panuje totalny chaos brak pomocy, ze strony koordynatorów. System co chwilę się zawiesza, zlecenia dostają jedynie Ci, których lubią koordynatorzy, którzy udają miłych i współczujących jak Cię zwalniają, łamiąc jednocześnie przy tym umowę.
3
Poległa 2017-07-26 19:40
Praca zapowiadała sie w porządku gdyby nie fakt, że zatrudnili za dużo osób a pózniej szukali pretekstu zeby cześć osób wywalić . Jak ktoś szuka stabilnej pracy to nie polecam. Można sie starać i być w tym dobrym a mimo tego mogą ciebie bez powodu wywalić... Najpierw przygotowują Ciebie 6 dni na szkoleniu a potem po kilku-kilkunastu dniach wywalają bez powodu ..
3
Fernando Alonzo 2017-07-26 19:43
Jeśli szukasz pracy na wakacje lub na stałe to na pewno nie są to WAKACJE.PL Dlaczego ??? Ponieważ zatrudniają monstrualną ilość osób następnie przez 7 dni szkolą tylko z technik sprzedażowych zapominając o szkoleniach systemowych (patrzenie przez 3 lub 4 dni na to jak gościu sobie klika zakładając przykładową rezerwacje nie nazwę szkoleniem systemowym). W sumie po co szkolenie 7 dniowe skoro po 7 lub 14 dniach pracy stwierdzając że robisz słabe wyniki po prostu zwalniają ludzi. Strata czasu i pieniędzy zarówno pracownika jak i pracodawcy. W takiej sytuacji byłem nie tylko ja ale także paru innych moich znajomych.
2
Były pracownik 2017-07-26 20:23
Miesiąc przepracowany w firmie wakacje.pl uważam za kompletnie stracony. Pierwszą rzeczą, która bardzo przeszkadza jest chaos w strukturze firmy. Atmosfera również pozostawia wiele do życzenia. Firma ma bardzo duże wymagania do pracowników, dając bardzo mało od siebie- począwszy od słabego wyszkolenia jeśli chodzi o system a skończywszy na braku chęci udzielenia nawet drobnej pomocy. Nie wspominając juz o zadaniach, które jak juz zauważyli moi poprzednicy nie wpadają losowo przez co bardzo cieżko jest wyrobić premie od sprzedaży. W firmie jest pełna inwigilacja przez co pracownik czuje sie jak przestępca. Uważam ze zwalnianie ludzi po miesiącu bez szczególnej przyczyny jest mocno nie w porzadku. Nie polecam nikomu- szkoda czasu i nerwów.
2
wuwunio 2017-07-27 19:34
Enovatis to cyrk na kółkach! Nikomu nie polecam pracy w tej firmie. Dlaczego?!
Począwszy od tych matołów z kierownictwa po szwankujący system. Jakim trzeba być asem, żeby niesprawdzony , beta system wprowadzać w szczycie sezonu wycieczkowego, dzięki czemu notoryczne błędy utrudniały pracę a wręcz ją czasami uniemożliwiały. Wymagają od pracownika robienia targetu a przy tym utrudniają tak naprawdę wykonanie go.
Dodatkowo w połowie miesiąca obcięli godziny ( zmniejszony ruch na linii) a target pozostał bez zmian. Na sam koniec przychodząc do pracy jak codzień zostajesz wezwany do pokoju zwierzeń łysego kierownika, który oznajmia, że rozwiązują z Tobą umowę ze skutkiem natychmiastowym. Na pytanie dlaczego , łysy nie potrafi sklecić nawet zdania złożonego, żeby wyjaśnić powody.
Szkoda czasu zmarnowanego najpierw na tygodniowe bezsensowne szkolenie a potem wynudzeniu się przy stanowisku przez niewpadające zadania.
Na plus to na pewno spoko ekipa z zespołu oraz koordynatorka.
Kierownictwu środkowy palec , trzymajcie się cieplutko i bawcie się w "profesjonalną firmę". Życzę wam wszystkiego najgorszego :)

2
edward 2017-07-28 09:20
Po pierwsze...chyba trochę szacunku. Pewnie gdybyś nie był anonimowy to tak łatwo by Ci to nie przyszło...może przedstaw się? To co piszesz świadczy o Twojej osobie - jeżeli w ten sposób wypowiadasz się...bardzo dobrze, że już Cię nie ma. Ja realizuje swoje zadania. Jak mi nie wychodzi, mam wsparcie. Na wszystkie pytania, które zadaje Panu P - mam odpowiedzi. A Atmosfera jest super...chyba nie znasz życia. Pochwal się jak znajdziesz nową pracę...i powiedz jak jest:D
4
Anonimowa 2017-07-28 12:00
Skoro firma nie ma szacunku dla pracownika to również działa to w drugą stronę. No i skoro jest tak super to negatywne komentarze powyżej, pewnie konkurencja pisze :D
Popieram zdanie moich poprzedników w 100% , nie polecam nikomu tam pracy..
4
TiredOfThis 2017-07-31 12:35
Przykro patrzeć jak porządna firma pogrąża się w chaosie organizacyjno zarządczym. Obiecanki, cacanki, promowanie siebie i zamiatanie pod dywan problemów jak choćby nowy crm...
2
Tobik 2017-08-04 11:09
weźcie pod uwage ze większość tych opinii to próba wylania żalu za niewyrabianie targetu czyli poprpstu słabą pracę. wypowiadajcie sie rzetelnie. nie jestes urodzonym sprzedawcą to nie zabieraj sie do takiej roboty, a nie potem płacz jest ze cie zwolnili (niby nie wiadomo czemu)
ja pracuję z powodzeniem, umiem sprzedawać i nie narzekam. na premie trzeba zasłużyć jak wszędzie, to nie jest cos co nalezy sie każdemu
4
Nie znoszę dirnych wpisów 2017-08-04 17:26
firma ma szacunek i to duży...skoro było Ci tak źle...to zanim Cię zwolnili zgłosiłeś to komuś? Np w kadrach? Życia nie znasz. Idź do Orange, Transcomu lub innego trojmiejskiego cc...wrócisz z podkulonym ogonem. Trochę pokory!
2
Fernando Alonzo 2017-08-05 09:13
Ciekaw jestem jaki byś był mądry gdyby po 12 dniach (w których nie wpadają ci prawie w ogóle zadania albo jest ich nie dużo i nie ma szans na założenie rezerwacji) powiedzieli ci że nie wyrabiasz targetu i cie zwalniają ? Sądzisz że to jest normalne ?? Bo ja nie...
1
Lidia 2017-08-07 09:46
@Fernando Alonzo a zgłaszałeś przełożonemu swoją sytuację? Powiedziałeś, że zależy Ci na zadaniach? Warto może porozmawiać z firmą Enovatis S.A.?
Fernando Alonzo 2017-08-07 17:19
Tak, rozmawiałem. Wytłumaczeniem był system, który przydzielał zadania tym co mają większego skilla czyli tym, którzy dłużej pracują. Podobno miała być wprowadzona zmiana i zadania miały wpadać każdemu. Niestety ja się nie doczekałem.... Czy ktoś jeszcze spróbuje się na ten temat wypowiedzieć ?
1
ZMUSUNIEROBIE 2017-08-08 18:57
Firma jest godna polecenia, dbają o nas dowodem są liczne akcje dla nas pizze owoce, konkursy wycieczki ogólnie mnie motywują, niektórzy jednak minęli sie z powołaniem siedzą biadolą co psuje atmosferę minus praca w godz22-24 brak urlopu w wakacje i błędy systemu
3
dembele 2017-08-17 01:35
Dobra, a tak serio i dokładnie - ile można zarobić? Jakiej wysokości jest podstawa i średnia prowizja?

Ogólnie na CC trochę się narobiłem, wiem czego można się spodziewać i (tak myślę) znam się na sprzedaży.
xxxxx 2017-08-18 16:22
najgorsze miejsce w którym pracowała,
Zostaw swoją opinię o Enovatis S.A. - Gdańsk
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Enovatis S.A.