Enovatis S.A.

Gdańsk

Opinie o Enovatis S.A.

Insider 2013-01-11 15:14
Ano są. Pytanie ile? Ile jest takich, a ile tych co już ich nie ma. Praca na słuchawkach zdecydowanie dzisiaj, tam tylko dla studenta... A widzę poprzednia wiadomość jakiś pr?
Kie 2013-02-27 17:35
Odradzam, od miesiaca nie mogę się doprosić o swoje pieniądze. Kto nie dostal wyplaty prosze o kontakt w sprawie pozwu zbiorowego [usunięte przez administratora]
1
Katarynka_były pracownik 2013-04-08 14:04
Niestety muszę zgodzić się z wszystkimi negatywnymi opiniami. Pracowałam w tej firmie, najpierw w wakacje.pl, a później po fuzji w Enovatis S.A. - bez porównania. Pracując w wakacje.pl człowiek czerpał radość z pracy, z atmosfery, każdy każdego wspierał, pomagał- wszystko zmieniło się po połaczeniu spółek, a już najgorszy czas przyszedł po odejściu wakacyjnego prezesa. Bardzo mało "wakacjuszy" się ostało, a prym wiodą "easygołowcy". Atmosfera napięta, presja psychiczna, wręcz dręczenie pracownika sprzedażowego, byłam tego świadkiem i wciąż słyszę o złym traktowaniu przez przełozoną ds, ponadto pensje bardzo niskie, tylko tym na górze niczego nie brakuje... Cała ideologia wakacyjna została zdewastowana, a szkoda, bo to była świetna firma.
1
Henia 2013-04-23 23:03
Szkoda, niestety i żal (pl) tak dobrej niegdyś firmy. Zagmatwany system prowizyjny, w którym może kiedyś coś dostaniesz - chyba że umiesz oszukać algorytm opracowany chyba tylko po to byś w końcu, pomimo realizacji kilkunastu różnych targetów, zawsze mógł usłyszeć że gdzieś Ci zabrakło. Przełożeni cieszą się jedynie gdy na ekranie wyników coś się świeci na zielono - nie zdradzę co... i Go ich obchodzi czy pracownicy dają radę, czy widują swoje dzieci, czy w ogóle oddychają. Pracownicy to mnóstwo młodych ludzi którzy nic nie wiedzą, bo niby skąd, i kilku starych wyjadaczy którzy też nie są wstanie pracować za wszystkich i na wszystkich. Liderzy którzy nie wiedzą więcej niż 'świeżynki' z 3-tygodniowego szkolenia. Najlepsze określenia to Wyścig Szczurów albo Kołchoz!!! Jeśli chcesz się zachaczyć na chwilę i masz 3 tygodnie za friko, to i tak lepiej jedź na zgniły Zachód i szybciej pracę rozpoczniesz, a i kasę zarobisz...
Henia 2013-06-04 10:34
Zgadzam się z negatywnymi opiniami, sprzedawcy faktycznie mają zagmatwany system prowizyjny, tak aby nic nie dostać, a cały problem polega za zarządzaniu to firmą. Osoby które nie mogą się dogadać. Jak jedna z osób trzyna sie wytycznych to inne maja problem z jej zrozumienim. W mojej ocenie najgorsze jest zarządzanie, gdzie jest haos i brak zrozumienia pracy sprzedawców
2
Edek 2014-04-24 21:06
Tak, kiedyś. Nie licz na to. PENSJE to wszawe 1300. Najlepsi mają premie do...2000 - a powinni do 10 000, za wkład jaki dają. porażka
1
koza 2014-05-30 12:02
Pracują od lat, bo są po znajomości i pensje mają zupełnie inne.
pracownica 2014-08-11 12:24
Czytam opinię i wniosek mam taki, że to już inna firma niż ta, o której piszecie. Po połączeniu chyba faktycznie nie było najlepiej, ale pewne standardy zostały wypracowane. Na call center mają najlepsze stawki w Trójmieście, a praca na słuchawkach zawsze jest stresująca. Albo się na to piszesz, albo nie. Są wyjścia integracyjne, ubezpieczenie zdrowotne, na atmosferę nie narzekam - młodzi ludzie, wszyscy po imieniu, można liczyć na pomoc. Pracuję w innym dziale (nie sprzedaż), gdzie dużo się uczę, na spotkaniach mogę śmiało zabrać głos, ludzie nastawieni do siebie przyjaźnie. Nie czuję presji, nikt nie stoi mi nad głową. Jestem zadowolona, firma ma silną pozycję na rynku.
1
Mooo 2014-08-12 07:51
Super atmosfera pracy. Bardzo zgrany zespół. Pracuje od 2 lat i nie mogę narzekać. Zarobki dobre ( nie pracuje w sprzedaży). Mogę liczyć na wsparcie szefostwa. Ciekawe projekty it, ciągle się rozwijamy. Polecamy dla osób zainteresowanych ecommerce. Można się bardzo dużo nauczyć i rozwinąć swoje kompetencje. Jeżeli ktoś jest zaangażowany i chce się rozwijać to firma dla niego i na pewno będzie miał przy tym wsparcie.
1
tak czy nie? 2014-09-17 22:12
Czyli podsumowując jest fajnie ale nie w sprzedaży (call center), bo tam jest beznadziejna atmosfera, beznadziejni liderzy/kordynatorzy/SV czy jak się zwą. i wyścig szczurow. A w innych działach jest spoko. Czy tak?
1
wyjadacz 2014-10-28 21:31
sama firma i Klienci są ok chociaż szefostwo cc jest nastawione tylko na zysk. gorzej maja nowi bo są zmiany, najlepsi co zrobia target wyciagna maks 2000 netto lacznie i to Ci mega najlepsi reszta 1300-1500 a przy nie zrobieniu targetu degradacja albo out. nie polecam dla swieżynek no chyba ze ktos wymiatal w COB albo orangu.
rozsądna 2014-11-05 12:21
Nauczyć się nauczysz, ale jak nie umiesz dobrze sprzedawać przez telefon to po co? Chyba nie wpiszesz do CV ze miesiac pracowales bo to będzie jeszcze gorsze niż brak doswiadczenia. Lepiej idz do na praktyke albo staz czy wolontariat do jakiegos biura podrozy:)
2
ost 2015-01-30 00:48
@przem, napisz na jakie stanowisko zaaplikowałeś to może ktoś pomoże. W ogóle widziałeś gdzieś ogłoszenie od Enovatis, czy aplikowałeś w ciemno? Bo może akurat nie potrzebują nowych pracowników, to i raczej nie ma co liczyć, że się odezwą i Twoj CV pójdzie do kosza. Może jest ktoś w stanie napisac, jak tu w ogóle wygląda rekrutacja?
bk 2015-02-06 15:48
rekrutacja wygląda tak - na wiosne sa nabory świeżaków przychodzi dużo ludzi bez doświadczenia co bardziej kumaci zostają przyjęci, po miesiącu dwóch zanim się na dobre zacznie sezon odpadają bo nie dają rady, a jak się skończy sezon - przyjdzie jesień - to taka chmara ludzi na słuchawce nie jest już potrzebna więc są tzw. "wykopki" - tego terminu chyba już nie trzeba tłumaczyć.
3
kumaty 2015-02-10 23:37
uwazajcie na managerow z koziej wolki bo potrafia wjechac na psychikę mocno. Pracuje na outbandzie od jakiegos czasu i ryja berety bo mamy byc jak automaty co tylko mowia, normalnie jakby chcieli panny co im tylko loda robi i tyle...
4
Bury 2015-02-24 17:56
Powiedzcie mi jak duża ekipa pracuje na słuchawkach. Złożyłem CV ale nie chcę trafić do jakiejś malutkiej firemki (widziałem że jest to lider), mam już doświadczenie w call.
adr 2015-02-27 12:34
nie polecam - szefostwo to buractwo
cicha 2015-03-29 21:36
Praca jak każda inna. Przede wszystkim miła atmosfera i możliwość zarobienia pieniędzy przy niewielkim nakładzie pracy
1
zadowolony 2015-04-17 21:19
Szanowni Państwo - jak ktoś nie ma kompetencji, nie potrafi odnaleźć się w zespole albo oczekuje, że w XXIw. w Call Center będzie siedział i siedział i siedział...to się grubo myli!!! Praca w call center to wyniki, targety, cele itp. Jak ktoś tego nie rozumie niech idzie na kasę do biedry...chociaz tam już też targety narzucają. Usługi przyszłością narodu. Jesteś nieudacznikiem to walnij się w pierś a nie narzekać tylko potrafisz.
5
mała mi 2015-08-20 15:01
jakby co to teraz jest także rekrutacja do marketingu off-line oraz do księgowości :)
KIKA 2015-10-28 14:02
To dziwne, szukali księgowej w sierpniu, a teraz znowu szukają?
ja tu pracuje 2016-04-19 14:52
mów za siebie a nie wypowiadasz się za innych...
Bądź Partnerem SAM 2016-05-04 23:15
Po co narzekać na pracodawcę tak jest najłatwiej bo u siebie nigdy nie znajdziemy wad, jeżeli tak dobrze się zarabia w tym biznesie to teraz każdy ma możliwość prowadzenia własnego biura i prowadzenia na własny rachunek dochodowego biznesu wakacje.pl Zobaczycie jak to jest być szefem dla siebie i zobaczycie ile naprawdę jesteście warci na 100% Jak będziesz miał na głowie pracę, dom rodzinę i nasze kochane URZĘDY POLSKIE i bez wymówek. Proste
1
Pracownik 2016-05-10 00:03
Jedyne co fajne w tej firmie to atmosfera. Premie to ściema, nie szanują pracownika, nie ma czegoś takiego jak szkolenia wewnętrzne a za ciężką pracę możesz dostać jedynie uścisk ręki nawet nie prezesa a koordynatora. Wielki portal z potencjałem a traktuje pracowników jak sezonowych zbieraczy truskawek.
gość 2016-06-08 18:45
a jak wygląda praca na stanowisku koordynatora call center ?
jakie godz. pracy? zarobki? ktoś się orientuje ile osób w zespole?
d 2016-06-23 17:52
Zainteresowałam się ofertą pracy na kierownika call center, czy ktoś może powiedzieć ile osób zatrudnia call center? Ilu liderów trenerów itp?
d 2016-06-23 19:49
A jak wygląda praca koordynatora? ile osób pracuje w CC?
d 2016-06-23 19:51
Zainteresowałam się ofertą pracy na kierownika call center, czy ktoś może powiedzieć ile osób zatrudnia call center? Ilu liderów trenerów itp?
1
wakacje.pl 2016-06-28 14:31
Aplikacja na kierownika jest wciąż aktualna, zespół call center ma obecnie 7 koordynatorów sprzedażowych i 1 obsługi posprzedażowej. W zespole jest pona 100 konsultantów, zawsze więcej w sezonie.
1
ciekawa dusza 2016-07-12 11:48
chętnie dowiem się więcej na temat pracy w tej firmie od kogoś kto nie ściemnia. Odezwij się na parrannoix@wp.pl
wakacje.pl 2016-07-18 14:48
Na call center pracuje kilkadziesiąt osób, firma liczy ponad 150 osób. Zapraszamy do aplikowania.
wakacje.pl 2016-07-18 15:49
Aktualne ogłoszenia znajdują się na stronie http://www.wakacje.pl/praca.html
Zapraszamy do zadawania pytań odnośnie wybranych rekrutacji pod adresem praca@wakacje.pl.

Zespół Wakacje.pl
Faneczka 2016-10-12 15:52
Firma dla której pracownicy są tabelkami w excelu. Zawsze znajdzie się jakiś problem mimo wyrobionego celu. Po przejęciu przez WP jest tylko coraz gorzej. Bardzo nerwowa atmosfera, kierownictwo powinno otrzymać nagrodę "Janurzy zarządzania". Dzwoni się do klientów po godzinie 23, pracuje w święta, nowy rok itp. Wpsółpracują z wieloma problemowymi touroperatorami, dzięki czemu konsultanci robią z siebie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Jedynie ludzie, którzy tam pracują (konsultanci, koordynatorzy) wprowadzają fajną atmosferę. Firma, która w ciągu roku z jednego z najlepszych callcenter w trójmieście stała się jeszcze gorsza od Transcomu czy Orange. Nowi pracownicy w nagrodę jeżdzą na wakacje, a starzy są zwalniani. Firma jest mistrzem w pozbywaniu się niewygodnych osób, niestety sama nic nie robi aby poprawić atmosferę i warunki pracy. Pięknie zmarnowamy potencjał...
4
bf 2016-10-12 16:50
@Nat hej hej hm no to wcale tak dawno nie było teraz we wrześniu się pojawiły od nich oferty pracy na stanowisko project manager w Gdańsku przecież :)
Wkurzona 2016-11-08 07:11
Firma nic nie robi? Multisport, Grille, pakiet medyczny, impreza integracyjna, cała seria konferencji, study Toury-a (wyjazdy zagraniczne), podwyżki wynagrodzeń, awans poziomy, napoje izotoniczne przy wysokich temperaturach, dni z pizzą, całą masą konkursów z atrakcyjnymi nagrodami...przecież co chwilę dostajemy maile, że ktoś coś wygrał...Izrael, Syczuan itp. Ja sama ostatnio dostałam kasę dodatkową. Każdy dostaje tyle ile daje z siebie...a marudzić i stękać każdy potrafi. Robią to tylko słabo ludzie!
6
Balladyna 2016-11-08 08:06
Praca przyjmą, wymaga odpowiedzialności ale jest ok.
Marija 2016-11-10 17:57
Swietna firma, kto sobie nie radzi z tak prostą rzeczą ja rozmowa z klientem przez telefon to chyba nawet na kasie w markecie nie da rady :-) jestem mega zadowolona mam place lepsza niz ustalone zostalo na rozmowie bo dostaję premie, mam nawet perspektywy na wycieczkę i to za free w cieple kraje, takze pozdrawiam tych co odeszli hehe wiecej dla nas co nie!? Atmosfera spoko oprócz kilku marud
2
bb 2016-12-07 11:11
Nie badz taki madry, przez takich jak ty jest bieda w tym kraju
1
Marija 2016-12-13 21:02
Praca ciężka ale fajni ludzie koordynatorki spoko:) perpektywa podróży w ramach pracy
Były Wakacjusz 2016-12-18 21:53
Praca dla osoby która wchodzi na rynek pracy i chce gdzieś się złapać.
Dla ludzi których zmylą nędzne ogłoszenia pracy opiszę jak wygląda sytuacja w firmie.
Konsultanci są jak kury z chowu klatkowego- mają sr*ć złotymi jajkami dla firmy, chociaż sami są niewiele warci. Typowe korpo, a raczej niespełnione marzenia prezesa( tatuś który nie potafi wyprasować koszuli i robi wstyd przed nowym właścicielem, czyli WP- WTYD!) i zarządu.
Atmosfera na sali mocno śmierdzi zeszłoroczną cebulą. Starają się o to koordynatorzy. Ci dobrzy którzy mają rozum już odeszli, a koordynatorzy których nikt inny nie zatrudni dalej pierdzą w stołki w tym ciepłym k*rwidołku.
Teraz napiszę coś dla osób które uznają mnie i moją opinię za niespełnionego cebulaka, który nie poradził sobie w fajnej pracy dzięki której za darmo można polecieć sobie ZA GRANICE I MIEĆ OL EKSJUZMI.
Na wstępie poznacie TRENERa
Trener w firmie to osoba która.... nie mam pojęcia co tam robi. Prowadzi szkolenie na początku Waszej kariery. Moi Drodzy, jest to gość którego szczerze znienawidzicie za to jaką jest szują. Na szkoleniu nie nauczycie się niczego co przyda Wam się w pracy. Nie wiem w sumie czego jest trenerem, bo na pewno nie sprzedaży, na systemie też zna się kiepsko, bo musi dopytywać konsultantów, ale pozycję ma bezpieczną bo nie puszcza rączki swojej Julii, czyli zastępcy kierownika. Obaj to pomioty z czeluści zwanej Orange. Brak kultury, wiedzy i empatii to ich wizytówka - prędko przekonacie się o tym.
Koordynatorzy-brak słów, uważajcie na tych ludzi. Ich niespełnione marzenia i brak perspektyw na rynku pracy mogą niestety zaboleć Was. Robić im się nie chce, a Wy niestety istniejecie.
Nowy kierownik CC to człowiek, który z mydłem niewiele ma do czynienia- nie chodzi o to, że będzie na sucho, ale raczej o higienę. Tu pomarańczowi(Orange) postanowili wpuścić trochę fioletu. Czyli Enovatis czerpie ze wszystkich sieci telekomunikacyjnych. Niestety każdy kto tam pracował wie jaki jest poziom wiedzy i pustostanu intelektualnego.
Na końcu dyrektor. Człowiek który odwleka wszystko. Kiedy już dotrzecie trochę wyżej, przekonacie się.....w sumie pewnie tak to odwlecze, że się nie przekonacie :D Mówiąc krótko musi pieścić ja*a prezesa i nie narazić się na gniew ludu. Techniki rodem z polityki-obiecać i nie spełnić, odwlekać aż zapomną, albo stracą nadzieję.
Kiedy w końcu ockniesz się i przypomnisz sobie, że masz jakieś ambicje, a otaczająca Cię zewsząd głupota przełożonych, tych niżej i wyżej, przekroczyła poziom Twojej tolerancji- nie zwelkaj, tam nie będzie już lepiej.
7
rozczarowana 2016-12-18 22:07
Wkurzona 2016-11-08 07:11:48
1900 brutto na start- to jest podstawa. Sprzedaz na telefonie wyciecieczek a nie obsługa klienta jak w ogłoszeniu wszędzie widnieje.
Ty chyba żartujesz- Grll jest raz w roku i nie dla pracowników CC tylko dla całej reszty bo możesz wyjśc na 10 minutowej przerwie jak się załapaiesz a jak nie to to masz pecha i wracasz na słuchawkę.
Multi sport- opłacoany w całoąści przez pracownika wie gdzie tu korzyść? tak samo pakiet medyczny. Firma nie ma funduszu socjalnego. Wszystkie konkursy są robione po to by podnieść wynik. W żadnym innym celu. Kążdy kto pracował dłużej niż jejden sezon wie, że fajne study trafiają się innym działom w firmie a nie sprzedaż. Dział proudktu to jakieś nie porozumienie- wieczne rozkładanie rąk zamiast faktyczne negocjacje z TO. a wyszyscy wychodzą na idiotów. Klienci którzy nie wylatują bo jakiś idiota nie przeczyta emaila ze zmianą godzin. Podkreślę żę za każde study lojalka na 6 m-cy mimo, że jest to faktyczna praca bo nikt na nich nie leży z brzuchem do gory tylko po 10 h [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] się i zwiedza hotele. ....
2
Opiniodawca 2016-12-20 20:42
Ludzie w firmie są spoko . Praca wymaga umiejętności rozmowy, jesli ktoś nie potrafi rozmawiać to nie ma sensu składać papierów do tej firmy . Tak sie pracuje na cc i to norma . Co do trenera w formie który "szkoli" ludzi to rzeczywiście gość minął sie z powołaniem . To jest totalna porażka ,bo gość żyje jeszcze nie wiadomo jakim systemem . Kadra zarządzająca to buractwo , z kilkoma wyjątkami ( dyrektorem operacyjnym czy jedynym koordynatorem płci męskiej i koordynatorką z pewnej grupy) którzy maja tam jakiś szacunek u ludzi . Reszta to porażka, bez wiedzy .
1
Żabka 2017-01-21 13:54
Ja wspominam pozytywnie, jak na call center nie ma, co narzekać, a mam doświadczenie z kilkoma :), a trener dla mnie wykonuje swoje zadania i tyle, a że obłozenie pracą jest czasami zbyt duże w stosunku do ilości osób zatrudnionych powoduje czasami zamieszanie.
gdgdgdg 2017-01-26 11:55
Typowe Janusze Biznesu. Ja naprawde niebawem lece Do Niemiec tam jest kultura pracy
1
Wstyd 2017-02-16 10:37
taaa... kultura pracy... Byłem na rozmowie, wysłałem im zadanie rekrutacyjne i nawet głupiego maila z odpowiedzią nie dostałem.
Kolejna firma, która wykorzystuje pomysły i ma się za nie wiadomo kogo. nie pozdrawiam
2
zawiedziona taką TURYSTYKĄ 2017-02-26 19:48
Branża marzeniem ale pracujący tam ludzie na stołkach chyba nigdy nie mieli nic wspólnego z turystą!
Przez 3 tygodnie pracy, nie miałam odblokowanych rozmów przychodzących (koordynatorzy sprytnie kierują tymi połączeniami dając prawo pierwszeństwa ulubieńcom - bujdą jest fakt, że jest to losowe!!!) co oznacza, że wyłącznie obdzwaniałam ludzi od 8 do 24 czy zapoznali się z wysłanymi przez nas ofertami hotelowymi. Ludzie na nas się darli a jak poprosiłam koordynatorkę, żeby zablokowała gościa bo właśnie poinformował mnie, że zawiózł swoja matkę do hospicjum i że nie wypada już nam dzwonić (dzwoniliśmy do ludzi po kilkanaście razy na dobę!), powiedziała: MASZ DZWONIĆ! Tandeta, znieczulica i zezwierzęcenie, tyle o tej firmie!
Trener PP do bani ale najważniejsze, że WYSOKO W RANKINGU! :)
4
Alexis 2017-03-09 15:14
Wiele się dzieje...czasami nie ogarniałam ilości pracy. Natomiast jest szansa na zdobycie dobrego doświadczenia. Kontakt z dużą ilością klientów uczy. Szkolenie spoko, fajne gry i zabawy...ciekawe przykłady z życia wzięte...mogłoby trwać dłużej. Fajne szkolenie z aplikacji. Natomiast trochę za szybko wprowadzają usprawnienia. Dużo tego. Koordynatorzy mogą być...jest tylko jedna taka z dopu. Wiecznie smutna.
5
Lila 2017-04-10 16:49
A jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna ?
Monika 2017-04-27 12:06
Mialam miec dzisiaj rozmowe na 11. Przyszlam o 10:55 i czekałam w recepcji do godziny 11:25. Po czym powiedziałam, ze dziękuję i poszlam. Kurcze, jesli jux na etapie rekrutacji firma nie ma szacunku do czyjegos czasu to w oparciu o opinie wyżej obawiam sie o szacunek do zatrudnionej juz osoby. Kiepskie zrobilo to na mnie wrażenie.
Wakacje.pl 2017-04-27 12:11
Szkolenie jest tygodniowe, płatne z pierwszą wypłatą.
Zostaw swoją opinię o Enovatis S.A. - Gdańsk
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Enovatis S.A.