Przyszedł Wójcik, ze swą ekipą miał wszystko naprawić... A teraz niestety brakuje jeszcze więcej pieniędzy na towar, wypłaty... Niestety 13 piętro w Krakowie zarabia pewnie zdecydowanie więcej niż poprzednia ekipa, która według mojej oceny była zaangażowana i mieliśmy zdecydowanie większe wsparcie... Dopóki Firma nie zacznie oszczędzać na Wójciku i jego ekipie, która nic nie wnosi, doputy my nie będziemy mieli towaru, ani wypłat na czas...
Nie rozumiem co w tej firmie robi ten człowiek. To on stoi za odejściami fajnych, młodych ludzi, którzy mogli wnieść do firmy bardzo wiele. Jest tragicznym kierownikiem, opryskliwym i wywyższającym się człowiekiem. Prezes jest zaślepiony, dopóki nie przejrzy na oczy to jak dla mnie dla tej firmy nie ma ratunku. Nie polecam.
Czy pracodawca przelaewa wypłaty na czas?
Brawa dla Firmy. Wyplat które powinny być 8, pojawiły się na kontach 12.Takie małe spóźnienie. Świetna motywacja dla pracowników. Nie pozdrawiam.
Czy Lavard (Polskie Sklepy Odzieżowe Sp. z o.o.) motywuje swoich pracowników w jakiś sposób?
Niestety już nie. Odkąd Barbara obmyśla konkursy jak (usunięte przez administratora)pracowników nie mamy motywacji do pracy, robimy tylko dobrą minę do złej gry. Firmie wyjdzie to bokiem. Będziemy pracować jak w zwykłej sieciówce
W poniedziałek będzie świętowanie dobrej soboty,tylko ten sukces to starania się tych na dole i bez wskazówek umiemy robić pieniądze proszę o nie przypisywanie sobie laurów . Ogromna szkoda,że nikt nie rozumie na czym polega dobra współpraca i szacunek dla każdego a szczególnie dla osób pracujących na Państwa wypłaty !
Pani Barbara jeszcze pracuje w tej firmie? Ktoś coś wie?
Czy to prawda, że kierownik pracuje za 3 800 zł? tak ktoś wspomniał teraz niedawno w komentarzach a w ogłoszeniu nie widzę podanych zarobków. są wskazane jakieś systemy premiowania. Na jakiej zasadzie działają?
Dodam też że nie ma też inflacyjnego dla kierowników,więc kierownik w lipcu będzie zarabiał najniższą krajową . Co do systemu premii wyliczone tak abyś nigdy jej nie miał
(usunięte przez administratora)
Kto się zwalnia? Jaki sklep? Co takiego zrobiła Pani Barbara?
Chciałabym wyrazić swoje zdanie o firmie Lavard w której pracuje od dawna i prawdę mówiąc wypłaty Zawsze miałam i mam na czas premię zawsze były i są na czas także z niektórymi opiniami w ogóle nie mogę się zgodzić więc co niektórzy Podejrzewam że piszą specjalnie aby znokautować firmę a Pamiętajcie że utrzymać firmę z taką ilością pracowników to nie jest takie proste jak wam się wydaje ten kto nie ma pojęcia o firmie Zachęcam do otworzenia firmy i spróbowania jak to jest wtedy z taką osobą można rozmawiać póki co mam bardzo dobre zdanie o filmie Lavard
Czy my pracujemy w tej samej firmie? Bo nie wydaję mi się... Odkąd tutaj jestem, raptem parę razy wypłata była na czas. Jeżeli wypłata była na koncie terminowo to premia się spóźniała... Nie wiem w jakim Lavardzie Ty pracujesz, ale na pewno nie w tym co ja... Chyba, że zapłacili Ci za tą opinię ;) bo w sumie po tej firmie można się spodziewać wszystkiego!
Podam tylko jeden przykład, rok 2022 listopad 10 to czwartek wypłaty brak, 11 święto - piątek , wplata wysłana 14 na koncie pojawiła się 15. Takie małe opóźnienie. A takich przykładów jest dużo. Prawie w każdym miesiącu. Jeżeli jest 10 to mamy szczęście.
Było dużo więcej takich sytuacji! Jako były pracownik odradzam każdemu pracę w tym miejscu. Niekompetencja jest tam na porządku dziennym zaczynając od osób, które pracują na wyższych szczeblach. Przestrzegam każdego! Nie warto!
Zakończona rozmowa rekrutacyjna, zrobione badania na ich koszt po to by dzień przed przyjściem dowiedzieć się ze jednak Cię nie wezmą. Kpina z ludzi.
Nic konkretnego
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Ludzie, zapomnijcie o wypłatach na czas, a o premiach to już w ogóle. Lavard dostał prawie 4 miliony kary od UOKIK. Poczytajcie w necie, jest oficjalna informacja. Jak myślicie, co będą płacić najpierw, nasze pensje i premie czy karę? (pytanie retoryczne).
Teraz pracownicy dostali wynagrodzenia na czas żeby sklepy były otwarte, cierpią na tym klienci ze sklepów internetowych czekający na zwrot swoich pieniędzy. Ewidentnie firma nie potrafi zarządzać swoimi finansami. Za miesiąc będzie odwrotnie.
Firma nie potrafi zapewnić bieżących dostaw,bo nie ma na to kasy na towar, ma do zapłacenia około 4 mln kary... Brzmi bardzo obiecująco w rozwoju i dobrych zarobkach.
Firma powinna przeprosić każdego pracownika, kolejny raz zostaną wylane na nas pomyję od klientów !!! A szef zapewniał że produkty w nowych kolekcjach są z wysokiej półki . Niestety ale tak jest ale kombinatorstwo znów zostało ukarane … oj wstyd
Jak to jest z tym poruszonym niedawno temat braku wypłat na czas oraz problemów z premiami? W ogłoszeniu dla kierownika jest napisane, że wypłata zawsze jest terminowa oraz ze można zdobywać premie. w przypadku sprzedawców teraz zabrakło tego punktu. Zastanawiam się czy to możliwe, żeby w sklepie w jednym momencie kierownik miał wszystko uregulowane a sprzedawca nie?
Niby ludzie gadają, ale zobaczymy jak będzie w trakcie, czy faktycznie będą problemy z wypłatą.
Tak sobie myślę,czy Preezes widzi co się się dzieje ? Szukanie oszczędności wszędzie tak żenujące jak mycie witryn czy sama Pani Dr . chciałaby wykonać tak ową pracę ? Od wieku miesięcy toczymy batalię dajcie a dostaniecie !!! Jeśli z górny targety są za wysokie do tego co znajduje się na salonie,to nikt przy zdrowym rozumie nie robi Wam pieniędzy ! Dodatkowo jak wykonać utargi przy braku towaru … konkurencja szaleje komunie ,śluby a My bawimy się przez miesiąc w maile z durnymi pytaniami Może cięcia w Krakowie ? Kawa też kosztuj ..
Wszystko to prawda.Pani Bar, pani widzi i czyta te meile do nas, czy my jesteśmy (usunięte przez administratora)? Czy pani ma płacone od ilości wysłanych meili? Konkurencja handluje pięknym wiosennym towarem a pani pyta czy mamy miejsce na magazynie na zimową kolekcję, pani widziała nasze zaplecza? Ludzie wy śpicie w tej firmie? My nie mamy towaru żeby zrobić targety.Gdzie są jasne beżowe garnitury? Gdzie marynarki na wiosnę, koszule itd. wałów z nas robicie
Pani Barbara przyszla, zeby firme pociagnac na (usunięte przez administratora)... nie mamy co sprzedawac tak jak pisza wyzej. Klient nie chce patrzec na te same koszule od roku... zadnego interesujacego garnituru, stare marynarki... chcemy robic plany, utargi, premie, ale czym? Biala koszula? A nie przepraszam, bo i tak rozmiary przebrane...
Widzimy się po weekendzie! Miłego dnia kobiet. Gratuluję firmie, że w tym momencie właśnie popełniacie przestępstwo, nie wysyłając na czas wypłat. :)
Może inaczej, ile razy dostaliście wypłatę w terminie? Prawie zawsze jest po. Rekord jak narazie to 5 dni, o premiach już nie wspomnę. Żenada.
Nie no, u mnie na sklepie pięciu dni nigdy nie było względem jakichś opóźnień. A przy zgłoszeniach jak to w ogóle jest komentowane? Z tego co inny pisali zdarza się to dość często. Zastanawia mnie kluczowy powód, w chciałam się przenieść, akurat jest dostępna oferta dla sprzedawcy na mój rejon
Widzę, że piszecie o nieterminowości w wypłatach, teraz jak przyjrzałam się ofercie dla sprzedawcy to faktycznie nie ma deklaracji, że będą w terminie, za to przy stanowisku kierowniczym to potwierdzają. I to fakt, że zawsze mają je w terminie?
Oferta to tylko oferta ale chyba są zapisy w umowie, że do danego dnia miesiąca pracownik otrzyma wynagrodzenie zgadzam się?
TO tylko papier, który dla firmy jest bez znaczenia. Co miesiąc zastanawiam się czy wypłata będzie na czas, każdy z pracowników ma swoje zobowiązania, kredyty, opłaty za mieszkanie... Itp. Pracodawca tak dużo płaci, że myśli:((oni napewno przed 10 mają na kontach jeszcze po 1000zl. A my szanowny pracodawco od 1 liczymy dni do wypłaty.
Firma zamienia się w korporacje : Maile ustosunkuję się dopasuje a realia swoją drogą ! Brak wypłat na czas Brak pracowników Brak premii motywacyjnych bo tego nie można nazwać motywacją Ale jedyne co pewne to urlop planuj za co i czy będzie personel Haha planuj
Jeśli mam być szczery, każdy piszę tutaj, swoję pretensje dotyczące firmę, które są słyszane, ale czy ktokolwiek pomyślał, żeby zacząć działać? Przecież to jest niedopuszczalne, co się dzieje. Nikt nie zgłosił tego do odpowiednich służb, a to jest ewidentnie sprawa do PIPu
Odnoszę wrażenie,że jestem osłem tej firmy .. Z jednej strony słyszę o tragicznej sytuacji firmy i o tym jak mam poświęcić się dla wsparcia ich w niedoli .A tu nowa Pani od vm kolejna osoba !
Tak, mamy się poświęcać,że nawet wypłaty na czas nie będzie znowu ? Porażka! @Pracodawca
Pani dyrektor B dziękujemy że udało się Tobie zaoszczędzić pieniądze dla firmy brawo !!!! Udało się odebrać nam pieniądze na poczet Podniesienia Najniższej Krajowej @Pracodawca wyjątkowe te premiowanie ;)
Pani B nie zdaje sobie sprawy , że za pieniądze dla firmy odpowiadają ci którzy są najniżej. Pozbawiając godziwych premii dla sprzedawców pozbawi firmę dobrych przychodów. Pomijając wszystkie inne aspekty ;braki w podstawowych towarach , bardzo zły przekaz informacji w firmie oraz spychanie odpowiedzialności na niżej postawione osoby. Prowadzi to tylko i wyłącznie do masowych zwolnień i upadku marki. Panie prezesie gdzie Pan jest ? Czy Pan w ogóle wie co dzieje się w Pana firmie? Czy Pan na to się godzi ? Prosimy jako Pana pracownicy o interwencję !
Czy pracodawca ma klapki na oczach,?przecież najwięksi i najlepsi przedsiębiorcy wiedzą, że to pracownik jest siłą firmy. Jak nie zadbacie o pracownika on nie zadba o Was, proste. A praca za najniższą krajową bez wysiłku jest wszędzie.
Niestety tak, fajnie się pracowało zanim zatrudnili panią Bar.. praca za którą jest się odpowiednio wynagrodzimy to przyjemność. Teraz nie chce się tam przychodzić
To wcześniej jak się pracowało, czy możesz opowiedzieć? zastanawiam się po prostu czy to może wrócić to stanu poprzedniego, ja to dopiero wstępnie za praca się rozglądam. Jakie są kluczowe różnice?
(usunięte przez administratora)
To jedyne miejsce na kontakt z innymi pracownikami , którzy są tak samo wkurzeni jak my. Więc tak to miejsce do tego typu rozmów. Niech wszyscy wiedzą,że nie wypłacacie kasy na czas, że robicie z nas durni i obwiniacie,że firma ma kryzys.
(usunięte przez administratora)
Proszę nie pisać głupot, firma od lat jest w kryzysie. A Wy nie szanujecie pracowników, bierzecie ich za głupców którzy nic nie wiedzą. Wasze działania są nieskoordynowane, promocje nie dogadane,pracownik zbiera opr. Za niewłaściwie dana promocje klientowi po czym po dwóch dniach już można tak dawać, ten sam e-mail na salon przychodzi od pięciu osób, po czym szósta pisze że tam był błąd. Dostawy w wielkich kartonach przysyłacie w ciągu dnia i piszecie że klient jest najważniejszy , widzieliście jak to wygląda? Naklejki na witrynę karzecie nakleić za chwilę ściągnąć bo ktoś się pomylił.Duzo by jeszcze wyminiac ech...Jakiekolwiek święta są bez echa, nawet mała rzecz ucieszyłaby pracowników w takiej chwili. Jeśli nie będziecie nas szanować z naszej strony będzie tak samo. I nie straszcie nas, bo za takie pieniądze można pracować wszędzie. Co jako pracodawca wyjątkowego nam dajecie żeby Was szanować i dla Was pracować ?
No większych farmazonów to nie słyszałem. Firma ma problemy już od dawna, nie od pół roku. To pracownik ma rozumieć że nie ma towaru, bo nie ma pieniędzy? No śmieszni jesteście. To jak w tej sytuacji ma się drogie biuro pana W. I zatrudnianie tyłu dyrektorów? To skoro zdajecie sobie sprawę że nie ma towaru, to dlaczego takie wysokie targety są?
Serio czekacie do ostatniego momentu żeby zapłacić za nową kolekcję? Konkurencja już w pełni gotowa , a wy mówicie,że nie ma kasy na nowy towar z kolekcji wiosna - lato !? I obwiniacie za to sprzedawców!? Bo są słabe utargi!?Jest to poniżej krytyki! Dla wiadomości Pani B jesteśmy w martwym sezonie , więc nie ma co liczyć na cuda.Gdzie jest ten wielki nowy inwestor!? Gdzie jest docenianie ludzi , którzy na was zarabiają!? Chcecie odbudować markę do takiego prestiżowego stanu jak wcześniej ale nie tędy droga.Na skróty nic się nie da. Sprzedaż promocją serio!? To nie promocja ma przekonać klienta do kupna,a jakość produktu, odpowiedni fason oraz obsługa na najwyższym poziomie. Wystarczy odpowiednio zmotywować doradców,a żeby zobaczyć wyniki. ( Może jakaś ankieta !? Co zadowoli doradców??? )W tym momencie wszyscy są na tyle zdemontywowani ,że nikomu nie chce się rozmawiać z klientem ... Po co!? Pomogę mu - mam to samo ; nie pomogę mu również mam to samo ...
Że co..., obwinianie sprzedawców jest delikatnie mówiąc słabe. Może przestańcie rozdawać towar za darmo. Myślę o super promocjach dla klientów 1 plus 1 lub minus 50 procent na wszystko. Promocje muszą być, ale z głową. Teraz firma oszczędza na naszych premiach, których i tak nie wypłaca w terminie. Przykre. Jest koniec sezonu na sprzedaż płaszczy i kurtek zmowych, przeceny można było zrobić trochę mniejsze i dać pracownikowi zarobić (tak robi konkurencja)...., bo jest to dodatkowa motywacja. Za każdą sprzedaną sztukę, dodać np. 10zl.Bo na święta, zostanie tylko" goła " wypłata.
Pani B skoro firma ma kryzysy może warto zacząć od góry … obniżyć płace i ilość pracowników na stanowiska dr. Miejsc własny budynek po co pchać pieniądze w prestiż i pokazówkę ? Łatwo zwalać na serwis ;) znam firmy ,które w dobie kryzysu same wysyłały biuro na salony do pomocy Więc punkt widzenia zawsze zależy od punktu siedzenia
Proszę zwrócić uwagę,że działania dyrektor B prowadzą do destrukcji firmy. Może chwilowo zaoszczędzi dla firmy pieniądze wprowadzając wyzysk w postaci 100% planu albo nic nie dostaniesz co w efekcie prowadzi do przyzwyczajenia się do nic nie robienia bo po co robi skoro i tak się nie zarobi ? Brak pokory i pokazał szybko że firma nie wyjdzie jak wspominała z restrukturyzacji a raczej chyli się ku upadkowi . Zły sytem zarządzania ,drogie biuro,dyrektorów więcej niż pracowników na salonach to prowadzi do tego co mamy A można było skromnie budować markę a wyszliście teraz na wojnę z pracownikami jeszcze . A hahhaha kolekcja wiosna to będzie ? Bo już konkurencja zaczyna znów konkurencja zrobi pieniądze a my w kwietniu zaczniemy ?
Mam pytanie bo chyba czegoś nie rozumiem Czy premię były przyznawane za nie zrealizowany budżet? W sensie .. potrzebujemy zarobić kwotę „x” zatem zakładamy taki budżet ale nagradzamy nawet jeśli nie zostanie osiągnięty?
Otóż tak, pracownik był nagradzany za swoją indywidualną sprzedaż, to pracownika pchało do sprzedaży. Oprócz tego byly nagradzane wysokie paragony np za paragon 1200 zł pracownik otrzymywał 30 zł i jeśli klient robił zakupy na około 1000 zł to pracownik dwoił się i troił żeby paragon przekraczał 1200 zł bo miał z tego kasę
Masz rację, premiowanie było motywujące, nawet przy brakach towarowych .Przynajmniej 1% był pewny z indywidualnego utargu .A tylko my na sklepie wiemy jak ciężko coś sprzedać, kiedy brakuje rozmiarów i podstawowych towarów.
I co jako pracownicy robicie wobec takich właśnie wspomnianych braków? Na zgłoszeniu ich się kończy czy macie jeszcze jakiś większy wpływ na to, żeby zawsze zamawiali na czas?
Czy Lavard (Polskie Sklepy Odzieżowe Sp. z o.o.) motywuje swoich pracowników w jakiś sposób?
No i jak one potencjalnie mogą wychodzić? Co z tymi planami, jakie są zazwyczaj zakładane? Trudno je wyrobić czy to zależy?
A jakie ogólnie są te plany? Możecie mi proszę je przybliżyć nieco bardziej obrazowo? Przede wszystkim na podstawie czego powstają i czy pracownicy mają szansę nad nimi dyskutować?
Z tym, że niektórzy pisali chyba o tym, że można jej ostatecznie nie otrzymać? W którym momencie jesteście informowani o tym, że zostanie ona docelowo wypłacona? W tym miesiącu była gwarantowana? Od czego ona zależy? Występuje jakaś sezonowość?
Niestety już nie. Odkąd Barbara obmyśla konkursy jak (usunięte przez administratora)pracowników nie mamy motywacji do pracy, robimy tylko dobrą minę do złej gry. Firmie wyjdzie to bokiem. Będziemy pracować jak w zwykłej sieciówce
Przyszedł Wójcik, ze swą ekipą miał wszystko naprawić... A teraz niestety brakuje jeszcze więcej pieniędzy na towar, wypłaty... Niestety 13 piętro w Krakowie zarabia pewnie zdecydowanie więcej niż poprzednia ekipa, która według mojej oceny była zaangażowana i mieliśmy zdecydowanie większe wsparcie... Dopóki Firma nie zacznie oszczędzać na Wójciku i jego ekipie, która nic nie wnosi, doputy my nie będziemy mieli towaru, ani wypłat na czas...
Nie rozumiem co w tej firmie robi ten człowiek. To on stoi za odejściami fajnych, młodych ludzi, którzy mogli wnieść do firmy bardzo wiele. Jest tragicznym kierownikiem, opryskliwym i wywyższającym się człowiekiem. Prezes jest zaślepiony, dopóki nie przejrzy na oczy to jak dla mnie dla tej firmy nie ma ratunku. Nie polecam.
B ma nas za (usunięte przez administratora)plany były już i tak robione z 3-4 razy w roku na 100% bo Lavard nigdy nie ma towaru !! Teraz to wyzysk w biały dzień,każdy mądry myślący człowiek a przede wszystkim szanujący się wiem że nie warto brać w tym udziału !!! Dodatkowo moi drodzy każdy salon ma inny system premiowania więc pozdrawiam czule i idę wspierać i budować firmę,która docenia pracownika @Pracodawca szkoda mi tylko że taka fajna firma idzie jak Titanic
Ludzie, tej firmy już się nie da uratować, jak nie ma towaru to czym my mamy obrót robić? Ostatnie działania dyr B nie maja nic wspólnego ze sprawnym zarządzaniem. Ja idę na długie L4 i szukam nowej roboty, i wam radze zrobić to samo. Niech wszyscy pójdą na L4 w tym samym czasie, a Wielka Pani Dyrektor niech sobie sama wyrabia 100% planu. Poprzednia ekipa zarządzająca była normalna, a teraz to...(usunięte przez administratora)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Polskie Sklepy Odzieżowe Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Polskie Sklepy Odzieżowe Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 98.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Polskie Sklepy Odzieżowe Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 88, z czego 7 to opinie pozytywne, 31 to opinie negatywne, a 50 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Polskie Sklepy Odzieżowe Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Polskie Sklepy Odzieżowe Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.