Hejka, tak patrzę właśnie po sklepach w Sochaczewie za pracą jako sprzedawca i z tym tutaj to mam problem, bo jakoś pod nazwa spółki ogłoszenia mi się nie pokazują w internecie. czy możliwe, że są dodawane pod jakąś inną?
Jako klient sklepu Step Fashion Sp.zoo. jestem zniesmaczona jak mnie potraktowano Zakupiłam buty które niestety musiałam reklamować w jednym ze sklepów na terenie Chorzowa. Moja reklamacja co mnie nie zdziwiło po opiniach xistaka odrzucona że względu na tzw uszkodzenia mechaniczne gdzie but nie wyglądał gorzej niż buty które są nowe w sklepie ponieważ po kilku razach ich założenia odkleiła się podeszwa w okolicy pięty a na nsjlepsze jest to że nawet podeszwa w tym jak i innych miejscach nie jest mechanicznie zepsuta. Ktoś kto odpisywał na reklamację zrobił ta czynność mechanicznie nie widząc nawet butów ponieważ w odpowiedzi jest ujęte pełne słownictwo niezbędne do odrzucenia reklamacji dotyczącego butów. I producent chce pisać "mechaniczne zużycie butów " a ich odpowiedź to nie jest mechaniczna? Czy tendencyjna ? Na dodatek składałam reklamację na wadę przy butach która występuje w butach jeszcze nie sprzedanych na wadę występującą w butach nowych ! Co producent również określił jako wada mechaniczna ! Myślę że osoba oceniająca reklamację powinna najpierw zapoznać się ze sposobem produkcji butów w reprezentowanej przez nią firmie a dopiero następnie wypowiadać się na temat zasadności lub nie zasadności danej reklamacji. Takie podejście jest mało profesjonalne. Z pewnością tego tematu nie pozostawię tylko firmę zgłoszę do rzecznika praw konsumenta a jeśli to nie pomoże to do Wyższe izby Handlowej. Za niestosowne praktyki handlowe w stosunku do klienta.
Witam.Kupilem w tym sklepie buty zimowe w których pochodziłem dwa miesiące i popekaly podeszwy, gwarancja wynosiła trzy miesiące. Reklamację nie uznali,stwierdzono że nastąpiło uszkodzenie mechaniczne.Kompletne bzdury.Zdecydowanie odradzam zakupy w tym sklepie.
A mogłeś się zasadzie do tego jakkolwiek odwołać? Z iloma osobami z firmy kontaktowałeś się w tej sprawie? Chyba, że to było tylko drogą mailową?
Pracowałam w Stepie na Ul. Pokoju... Ogólnie praca tam była ciężka... Kierowniczka Justyna, która kierowała sklepem okropna... Podczas mojego osłabienia radziła iść na zwolnienie po czym jak dostałam kilka dni na odpoczynek zaczęła wyzywać mnie jak śmiałam tak zrobić... Popełnisz błąd to P. kierowniczka wtedy nie pomaga a wrzeszczy przez telefon.... Kierownicza sama psuła atmosferę w pracy obgadywała inne pracownice. Atmosfera taka sobie... Jak pracuje kilka dziewczyn w jednym miejscu to wiemy jak bywa ;/ Można się nabawić nerwicy. Mam nadzieje, że kierownik się zmienił a tamta Pani tam już nie pracuje Jako były pracownik nie polecam
A były podejmowane jakieś próby żeby wprost się dogadać czy i ogólnie to robota tutaj jest taka stresująca żeby nacisk aż taki był? w razie czego ponad stanowiskami kierowniczymi jest jeszcze ktoś żeby z kimś gadać o takich sprawach? zastanawiam się po prostu jak takie potencjalne problemy można rozwiązywać
Unikajcie sklepów tej firmy. Ekspedientka kompetentna, ale zastraszona..... Ja kupiłam torbę która po miesiącu używania rozpadła się - dosłownie. To sklep w Bielsku-Białej. Towar reklamowałam, oczywiście pani bogumiła niedzielska odrzuciła reklamację. Piszę o niedzielskiej z małej litery bo ponoć ta osoba nie istnieje i wszystkie reklamacje są odrzucane automatycznie. Zastanawiam się co jutro powie mi Rzecznik Konsumentów w Bielsku-Białej. Jeszcze raz UNIKAJCIE sklepów tej firmy. Handlują badziewiem, a ludzi traktują jak bydło. Pozdrawiam uczciwych, nie dajcie się nabijać w butelkę.
Istnieje ale nie ma nic do powiedzenia są trzy szablony odmowy a który będzie używany decyduje tzw kierownik regionalny kładziony jest nacisk na odmowy z resztą trzy miesięczny okres gwarancji
jak to trzymiesięczny? A to nie jest czasem prawnie ustalone że gwarancja trwa 2 lata? Pewna nie jestem co prawda, ale tak mi się wydaje...
Witam, mam problem z reklamowaniem butów, przetarły się po miesiącu, rzekomo z mojej winy. niedzielska reklamacji nie uznała i co dalej? Są jakieś inne możliwości?
kilka lat temu pisaliście że podczas dni próbnych pracowało się tutaj na czarno. Czy zmieniło się coś w tej kwestii? Jak teraz wygląda okres próbny pod względem umowy?
Jaka jest mniej więcej średnia wieku pracowników ?
Cześć wszystkim! Potrzebuję rzetelnej i potwierdzonej informacji. Mianowicie ciekawi mnie, czy praca w tej firmie jest dobra dla osób, które poszukują swojego pierwszego miejsca na zatrudnienie? Jestem tego bardzo ciekaw, dlatego, proszę o odpowiedź.
Trudno oczekiwać od byłego pracownika obiektywnej opinii. Firma jak najbardziej ok, polecam.
Nie polecam pracodawcy. Zero szacunku do pracownika. Odmowy sa kserowane i dawane do każdej reklamacjii. Co do rzeczoznawcy pani bogumily takowy ktoś nie istnieje. Opinie wydaje pani kierownik przez telefon. Jesli dojdzie juz do przyznania naprawy to naprawia je szewc kilka bram dalej choc szewcem jest marnym ;) a odkad jestesmy w unii przysluguje 2letni okres gwarancjii o czym większość z panstwa nie wie te 3 miesiace narzucone przez sklep sa niezgodne z prawem. Moja rada odrazu kierowac sie do dzialu praw konsumenta a zwrpt gotowko gwarantowany. Pozdrawiam byly pracownik STEP BUTY
@Papa Czy otrzymamy jakieś wyjaśnienie do tego wpisu? Chyba , że to konkurencja.
Beznajdziejne
@Ahh, ile czasu trwa okres próbny w tej firmie? Czy w końcu dostałes swoją należność? Czy macie podobne zdanie jak @Ahh? Jak firma Step Fashion prezentuje sie na tle innych firm? @Regina, a czy próbowałeś już aplikacji? Może Ty podzielisz się wrażeniami z pracy i z rozmowy kwalifikacyjnej?
Buty kupowane w tych sklepach powinny stać na półce....drugą reklamację będę składać. ..po pierwszej dowiedziałam się że zaczepy na sznurówki przy traperach moja 11-letnia córka musiała wyłamać sama....i co ciekawe tylko przy jednym bucie....a buty nie były wcale tanie kosztowały 80 zł.....masakra .już w życiu nie kupię w tym sklepie nawet sznurowadeł.....pozdrawiam
Wyzysk, wyzysk i jeszcze raz wyzysk, dni probne do rozładowania kartonów,oczywiście na na czarno a potem nie odbieranie telefonu.
Szkoda, że na forum pracowniczym brakuje wpisów od pracowników. Myślę o pracy w firmie i miałem nadzieję na jakieś info.
Ludzie nie kupujcie nic w tych okropnych sklepach właściciel tej firmy ma po prostu wychodzi z założenia że to Polskie prawo go blokuje i musi biedak przyjmować do reklamacji obuwie ale ma swoją Pania Bogumiła Niedzielska super ekspert która zawsze wydaje ten sam werdykt nie właściwe użytkowanie obuwia czyli człowiek nie nosił je na szyi tylko na nogach do tego w rozmowie telefonicznej stwierdził ze jeszcze nigdy nie przegrał w sądzie że on ma dobrych prawników a cała rozmowa z Tym bezczelnym pewnym siebie człowiekiem jest nagrana wiec zobaczymy czy będzie taki pewny siebie na zbiorowej rozprawie sądowej a do tego jak powiedziałam mu że ekspedientki w sklepie stwierdziły że żadna reklamacja nie jest pozytywnie rozpatrywana to on stwierdził że ludzie się co chwile zmieniają i są niekompetentni może warto było było jakieś kontrole przeprowadzić w tych marnych sklepach mam nadzieję że jak szybko powstały tak szybko znikną te beznadziejne sklepy
Większego gówna jak ten sklep nie widziałam mam nadzieję ze ludzie szybko się zorientują ze nie warto kupować w tym gównianym sklepie na samym wejściu czuć tandetę ne warto kupić obuwia po jednym założeniu się sypie szajs szajs i jeszcze raz szajs
Negatywna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Na sklep w Zielonej Górze
Kupiłam wczoraj baleriny dziś po 30 minutach spaceru bit się rozleciał. Masakra do sklepu mam 20 km nie opłaca się spalać benzyny za 29,99 (tyle dałam zabity) ale NIE POLECAM . Badziewie
No nie opłaca się bo i tak nie uznają reklamacji zawsze jest ta sama odpowiedź nie właściwe użytkowanie .
Kupiłem Trampki za 29.99 pochodziłem 2 tygodnie i mi całe podeszwy pękły.Buty poszły do reklamacji.Ciekawe czy oni stwierdzą reklamację czy odzucą reklamację.Pozdrawiam.
Na sto procent odrzucą argumentując że zaistniałe uszkodzenia powstały z winy użytkownika a jest tylko jedna nieuchwytna zresztą Pani odpowiedzialna za te reklamacje Bogumiła Niedzielska swoją drogą chciałabym ją spotkać osobiście i z nią porozmawiać mam nadzieję ze będzie w sądzie bo nie zamierzam zostawić tak teju sprawy mają najkrótszy czas na reklamację 3mc a i tak badziewie rozwala się po miesiącu dnooo nie sklep oni chyba buty kupują za 1zł od producenta bo więcej to warte nie jest .
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w STEP FASHION Sp.z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy STEP FASHION Sp.z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.