Medidesk (Mediacom Warszawa)

1.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Mediacom Warszawa

R.O
Były pracownik

Przychodzisz na stanowisko Digitalowe, po czym w 2 dniu pracy dowiadujesz się, że firma outsourcuje wszelkie działania PPC i Programmatic i nie masz nawet dostępu do tych narzędzi. Jeżeli to nie jest parodia to nie wiem jak to inaczej nazwać

Mirosław
Inne
@R.O

Na rozmowie kwalifikacyjnej nie zostałeś o tym poinformowany tylko dopiero pracując się dowiedziałeś? Zawsze warto wcześniej robić research o firmie bo potem takie kwiatki wychodzą niestety.

Niekoleżeński
Były pracownik

Podczas mojej pracy w MediaComie wielokrotnie przekonałem się, że najbardziej liczy się jedna umiejętność- umiejętność bycia "przyjacielem" przełożonego. Jeśli jesteś ulubieńcem, żyjesz jak pączek w maśle, jeśli zaś jesteś nawet pracownikiem oddanym, starającym się i będącym fair, to cóż, i tak nie znaczysz zbyt wiele.

Pytanie
 Pytanie

Jakie narzędzia pracy zapewnia Mediacom Warszawa? Można liczyć na telefon? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?

Ap
Były pracownik
@Pytanie

Stary telefon na Androidzie z którego ledwo można dzwonić bo tak wolno działa i laptop który ma wszystko zablokowane

1
AA
Pracownik
 Pytanie

Odpowiedź HR na współpracę z toksycznym współpracownikiem? "ona taka jest", nie ma ludzi do robienia tv, zaciśnijcie żęby...

Marek
Inne
@AA

A co się konkretnie dzieje, że tak źle oceniasz współpracownika? To jakieś poważniejsze spięcia już?

...
Były pracownik
@Marek

Poważniejsze

Ms
Były pracownik

Jeżeli chcesz nauczyć się doskonale forwardować e-maile, to jest to firma dla ciebie! Chyba nie ma lepszej na rynku. Tu zaczynasz dzień od forwardu i kończysz na forwardzie, forward forwarda pogania Natomiast jeżeli chcesz się nauczyć pracy mediowej, obsługi wszelkich systemów, narzędzi, etc to trzymaj się z daleka, nie ten adres.

DziałHR
Były pracownik

Praca w dziale HR tylko dla osób z mocnymi nerwami. Wiecznie spiskująca stara gwardia, EN krzycząca na podwładnych za zamkniętymi drzwiami i codziennie w innym humorze, zarobki to śmiech na sali, a hasło "lubimy się" jest tylko na papierze. AF nie panuje nad rozkapryszonymi paniami pracującymi "od zawsze" i jest ekstremalnie dwulicowa. Dorobiłam się tam tylko depresji

8
Dominika
Pracownik
@DziałHR

chętnie poznam konkretne fakty, na bazie których formuujesz swoją opinie. Właśnie zaczynam tu pracę i zapraszam do działu HR :-) (bezpośrednio)

1
AC
Inne
@Dominika

@Dominika przecież napisała dziewczyna, na podstawie czego FORMUŁUJE swoją opinię: podnoszenia głosu na pracowników, chimeryczności i dwulicowości.

astar
Były pracownik
@DziałHR

Potwierdzam, tylko w moim przypadku to nie depresja jest pamiątką z MCW, a lęk przed pracą. Nadal boję się najmniejszej pomyłki w pracy, spotkania z szefem itd. po przeżyciach w MCW, chociaż w nowej pracy mnie dobrze traktują. Jak słyszysz na town hallu z ust najwyższego kierownictwa mówione ze złośliwą satysfakcją "ta osoba bardzo źle pracowała i już daaawno chcieliśmy ją zwolnić" (duży brak klasy, mówić coś takiego) to zaczynasz się bać, że ty będziesz następny do wyrzucenia i wiesz, że czas uciekać. Udało mi się uciec do innej firmy, ale zepsuta psychika pozostała.

Zuzia Jesionowska
Pracownik
@astar

Cześć. Jako osoba odpowiedzialna za komunikację w firmie, chciałabym wyjaśnić wątek związany z Town Hallem. Nie mamy absolutnie takiej praktyki, żeby publicznie komentować efekty czyjejś pracy (chyba, że ją chwalić). Tutaj kluczowy jest kontekst. Anonimowa osoba zarzuciła nam publicznie, że dostała wypowiedzenie w wyniku złożenia wniosku o nadgodziny, co jest oczywiście nieprawdą. Wnioski o nadgodziny są u nas respektowane i sami je wprowadziliśmy, żeby uporządkować tą kwestię. Zostaliśmy więc publicznie wywołani do odpowiedzi i zgodnie z prawdą odpowiedzieliśmy, że dana osoba (zachowując jej anonimowość, co jest niezwykle tutaj istotne!) została zwolniona w wyniku długofalowego słabego performance’u. Życzę powodzenia u nowego pracodawcy i jeśli czujesz chęć lub potrzebę porozmawiania o przeżyciach w MCW to chętnie wysłucham, bo szczerze zależy mi na jak najlepszej atmosferze oraz sprawnym feedbacku w firmie - mój nr tel 664192110. Pozdrawiam, Zuzia.

Grzesiek
Kandydat
 Pytanie
@Zuzia Jesionowska

to dlaczego w styczniu i lutym tak dużo osób odeszło z firmy (chyba, że zostało wyrzuconych za byle co?) skoro tak Wam zależy na dobrej atmosferze i relacjach?

Uhm
Były pracownik
 Pytanie
@Zuzia Jesionowska

Zuzia, a czy przyszło Wam do głowy, że ludzie już nie chcą z Wami rozmawiać? W sensie nie widzą ani sensu, jak również celu? Jestem osobą, która zgłaszała masę rzeczy na to co ją spotkało bardzo negatywnego we wprowadzanych zmianach, czy procesach w firmie, jak również pod katem konkretnych przełożonych i ich niekompetencji. Co firma zrobiła? Tradycyjnie zamiotła pod dywan, w imię zasady "oj tam oj tam, pracownik (usunięte przez administratora) nie wie co gada". Wybacz, ale byli pracownicy już nie chcą z Wami rozmawiać, bo nikt nie wierzy, że cokolwiek naprawicie. Czemu mają wierzyć jak nie potraficie się przyznać do błędów i uderzyć w pierś? Tylko zawsze Ci źli pracownicy kłamią i przeinaczają fakty. Dlatego ludzie uciekają, dlatego ciężko znaleźć nowych pracowników i dlatego macie taką opinię.

A.
Pracownik
@Uhm

Dokładnie, to zawsze wina pracownika. Pracownik ma słaby performance, pracownik kłamie, pracownik wyolbrzymia, pracownik sobie nie radzi itd. Zero refleksji na temat zarządzania i strategii firmy.

Lily
Były pracownik
 Pytanie
@Zuzia Jesionowska

Zuzia, ale co to da, że były pracownik do Ciebie zadzwoni? Przywrócisz go wtedy do pracy? Wypłacisz odszkodowanie za zniszczone zdrowie?

Zuzia Jesionowska
Pracownik
@Lily

@Lily tego nie wiem, to zależy co bym usłyszała. Mam przekonanie, że cokolwiek by to nie było - zawsze warto wiedzieć, żeby móc wyciągać ewentualne konsekwencje i coś z tym zrobić.

Lily
Były pracownik
@Zuzia Jesionowska

Prawdopodobnie w przyszłości i tak nic się nie zmieni, bo Waszym zdaniem to zawsze wina pracownika. Błędy kadry zarządzającej są konsekwentnie pomijane

JK
Były pracownik
 Pytanie

Firmie nie można odmówić a.)istnienia młodego i dynamicznego zespołu( rotacja jest przeokropnie wysoka, a specjalistów zastępuje się stażystami, którzy uciekają po kilku miesiącach). B) możliwości rozwoju i stawiania wyzwań przed pracownikami (pracując za dwie osoby i nie dostając wsparcia od niemającego czasu przełożonego uczysz się master multitaskingu i sztucznego uśmiechu do klienta). C) bycia godnym zaufania (odpowiedzialności za coś czego nikt Cię nie nauczył ) D) zaufania ( twoja dyrekcja nic nie może i nic nie działa, jedynie słucha jak ci zle i mowi, że tez nie ma pomocy) e) priorytetyzacji ( są ważni klienci i ważniejsi, jeśli twój klient nie należy do ulubionej top 3 to nie masz szans na większe zaangażowanie w poprawę sytuacji, czy zwiększenie zespołu). Można nauczyć się wiele, w krótkim czasie, ale jakim kosztem…?

MK
Były pracownik

nie polecam, firma wyrzuca ludzi (bardzo dużo też odchodzi, ale to nie jest tak, że to jest bezpieczna i stabilna praca), koleżanka dowiedziała się kilka dni przed końcem okresu próbnego, że nie przedłużą umowy stres, a płace niziutkie co tylko powoduje frustracje, często przełożeni nawet nie żegnają się z osobami odchodzącymi (była już opinia niżej, że prawie jak w amazonie) do tego jak by nie było w czasie pandemii firma organizuje eventy w biurze, a nie każdy czuje się komfortowo by siedzieć w tłoku, np. osoby z niską odpornością

Pytanie
 Pytanie

Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Mediacom Warszawa?

Pracodawca

@Pytanie

Jak najbardziej mają szansę. Prowadzimy program stażowy, po ktorym proponujemy stałe zatrudnienie na stanowisku juniorskim. Akurat zamknęliśmy rekrutację do jesiennej grupy stażowej. Ale zapraszamy do zlożenia aplikacji na przyszłość https://mcw.com.pl/program-stazowy/, Dominika, HR

P.
Były pracownik

Hej pracowałam w MediaCom i było super! Super przygoda i doświadczenie przez 12 miesięcy. Jeśli chodzi o stawki - to już według stanowiska, ale nastroje były SUPER! Dział HR w ogóle zasługuje na uznanie

4
Anna
Inne
@P.

A na jakim stanowisku Ty pracowałaś w Mediacomie i jaką miałaś stawkę? Przybliżysz? Jeśli oczywiście można wiedzieć :P Czy przez te 12 miesięcy dużo się tutaj nauczyłaś? Można się spodziewać różnych szkoleń w firmie i generalnie rozwoju osobistego? :)

Ex Executive
Były pracownik
@P.

Widzę, że dział HR nie próżnuje w naganianiu swoim znajomych do wystawiania DOBRYCH, ale nieszczerych opinii.

Pracodawca

@Ex Executive

@P - dziękujemy za Twój wpis. @Ex Executive - cieszymy się z pozytywnych wpisów, równocześnie z uwagą czytając i analizując te negatywne - zgadzamy się, że to ważne, by były autentyczne, szczere. @Ania - jeśli chodzi o perspektywę rozwoju, możliwości jest wiele. :-) Przykładowo - prowadzimy cykl zakończonych certyfikacją szkoleń wewnętrznych w zakresie rozwoju kompetencji mediowych, równolegle trwa również cykl szkoleń dla liderów, prowadzony przez doświadczonego trenera i coacha. Osoby zainteresowane rozpoczęciem pracy w mediach zapraszamy na startujący już we wrześniu program stażowy - oferujący intensywny kompetencyjny skok po 13 tygodniach szkoleń oraz nową stawkę dla juniorów, stawiających pierwsze kroki w digitalu. Odnosząc się do pytania o wysokość zarobków - w tym roku ponad 40% pracowników otrzymało podwyżki. Płaca na tzw. „entry level” właśnie wzrasta - o 17% na poziomie stażysty, i 31% na poziomie juniorskim. Robimy wiele,, żeby dbać o naszych pracowników. Jeśli masz dodatkowe pytania zachęcam do bezpośredniego kontaktu drogą mailową - katarzyna.sierawska@mediacom.com)! - Katarzyna, HRBP

Paweł Adamczyk
Były pracownik

Praca w Mediacomie była moja pierwszą pracą. Zaczynając w tej firmie nigdy nie spodziewałem się że przepracuję tam prawie 10 lat. Firma dbała o moje szkolenie i motywację, byłem regularnie nagradzany i miałem możliwość rozwoju. Mogę polecić MC osobom, które chciałyby przekonać się jak pracuje się w agencji mediowej i chcą szkolić się w zakresie consultingu strategii komunikacji. Podobnie jak w całej branży komunikacyjnej praca jest dynamiczna i zdarzają się okresy kiedy trzeba się spiąć i posiedzieć natomiast dla osób które otwarcie komunikują swoje oczekiwania i potrafią postawić na swoim nie powinien to być większy problem.

20
Ex Executive
Były pracownik
@Paweł Adamczyk

Paweł piszesz o czasie przeszłym. Owszem kiedyś tak było w MCW, ale teraz to jeden wielki cyrk. Od czasu kiedy odszedłeś, czyli o ile dobrze kojarzę to jakoś w połowie 2020 roku dużo się zmieniło. Przede wszystkim odeszli świetni specjaliści, którzy mieli dość nadmiaru pracy i ciągłego zwalania na COVID braku możliwości podwyżek. A zamiast nich prozatrudnieniową asystentów, którzy ich w życiu nie są w stanie zastąpić. Ty też odszedłeś z jakiegoś powodu. Podejrzewam, że tych „awansów” bez podwyżek…

Anna
Inne
@Paweł Adamczyk

Cześć, a jak firma Mediacom dbała o Twoją motywację? Opiszesz dokładniej jak wyglądały te nagrody i za co były? Jak często organizowane były szkolenia i jakich obszarów dotyczyły? Czy mogłeś liczyć również na rozwój zawodowy (awans)?

Jacob
Pracownik

Atmosfera sztuczna jak choinka w twoim domu, dzial hr przepala srodki na bezsensowne rzeczy w trakcie pandemii, a pracownikom wmawia sie ze od 2 lat nie ma kasy na podwyzki. Dramat

Aleksandra
Inne
@Jacob

Rozumiem, pojawiały się tu sygnały, że zarobki specjalisty w Mediacom kształtują się na poziomie sprzedawcy w sieci spożywczej. Możesz to potwierdzić, lub zaprzeczyć? Interesują mnie też ewentualne benefity. Z góry dziękuję Ci za odpowiedź.

Jacob
Pracownik
@Aleksandra

Zarobki dla specjalistów mniej więcej na poziomie kasjer-sprzedawca w lidlu czy biedronce w warszawie. Tyle, że tam dostajesz kasę za przepracowane godziny, a tutaj zapomnij o czymkolwiek ponad podstawę czy odbiorze nadgodzin

1
Zuzia
Pracownik
@Aleksandra

Hej @Aleksandra - polecam sprawdzić samemu jaki jest poziom zarobków składając CV (daj znać jeśli byłabyś nadal zainteresowana, to udostępnię Ci kontakt do HR). Dużo się słyszy o tych mitycznych zarobkach kasjera, więc nigdy nie wiadomo:) ad. nadgodziny - jeśli występują - oddajemy je zgodnie z Kodeksem Pracy (w pierwszej kolejności pracodawca zobowiązany jest oddać w czasie wolnym, w drugiej kolejności wypłacamy ekwiwalent). Co do benefitów - oferujemy pakiet Medicover, Multisport (w chwili obecnej aktywności sportowe można wymieniac na wiele innych benefitów), super fajne biuro, ciekawe możliwości rozwoju, hybrydowy model pracy (nawet po zakończeniu pandemii) i wiele innych, o których chętnie opowiemy osobiście!

Ewelina
Były pracownik
@Zuzia

Co do zarobków zgodzę się, że w hipermarketach płacą lepiej. Gdy pracowałam w Mediacom rok temu to moja siostra na kasie zarabiała 800 PLN więcej niż ja na stanowisku Media Executive, a obowiązki miałam na równi ze stanowiskiem Plannera. Co do nadgodzin tutaj nie zgodzę się z Zuzią. Przepracowane miałam 25 godzin po godzinach, a pozwolono mi odebrać tylko jeden piątek (6godz.).

Zuzia Jesionowska
Pracownik
@Ewelina

Hej, Ewelina - cały czas uaktualniamy naszą siatkę płac i zmieniamy strukturę organizacyjną. Jeśli chodzi o najniższy level jesteśmy na tym samym poziomie co konkurencja. Zachęcamy, żeby ocenić samemu, sytuacja sprzed roku mogła być tutaj inna. Warto też zauważyć, że perspektywy rozwoju w Mediacomie są naprawdę ogromne, więc level stażysty to dopiero początek. Natomiast w kwestii nadgodzin – wcześniej były one rozliczane nieformalnie, ale od dobrych kilku miesięcy mamy jasno określoną kwestie nadgodzin i jeśli wniosek został zaakceptowany - absolutnie powinny być one oddane lub skompensowane w formie ekwiwalentu pieniężnego. Gdyby tak się nie działo - należy zgłosić to do HR. Jeśli chciałabyś omówić tamtą sytuację to zgłoś się proszę do mnie bezpośrednio lub do HR właśnie. Zależy mi na tym, żeby wyjaśniać takie rzeczy. Dzięki:)

Ewelina
Były pracownik
@Zuzia Jesionowska

Wybacz Zuzia… mimo najszczerszej sympatii do Twojej osoby, to piszesz bzdury o tym „uaktualniania siatki płac”. Ale taka Twoja rola żeby budować pozytywny PR MCW. Zarówno w przypadku nowo przyjętych pracowników jak i tych, którzy w MediaComie spędzili już kilka lat. Piszecie tutaj na zmianę z dziewczynami z HR, że trzeba jasno komunikować swoje potrzeby. Wydaje mi się, że jedynym jasnym komunikatem jaki przyjmujecie, kiedy pracownik domaga się podwyżki jest rzucenie wypowiedzeniem. Wtedy nagle pieniądze się znajdują, ale i obowiązków przybywa…

Zuzia Jesionowska
Pracownik
@Ewelina

Ewelina, dziękuje bardzo za wyrazy sympatii, to dla mnie ważne. Co do mojej roli, to masz oczywiście rację - zajmuję się PR, dlatego staram się być w pełni transparentna i wspólnie z HR odpowiadamy na pytania pod imieniem i naziwskiem, biorąc pełną odpowiedzialność za to, co piszemy. Chciałabym sie podzielić kilkoma faktami na temat siatki płac: -> Od początku roku ponad 40% pracowników otrzymało wzrost wynagrodzenia, kilkadziesiąt osób awansowało. Przeciętny wzrost wynagrodzenia to 20%. -> Płaca na poziomie tzw „entry level” właśnie wzrasta o 17% na poziomie stażysty i 31% na poziomie junior. -> Właśnie otwieramy program stażowy, oferując intensywny kompetencyjny skok po 13 tygodniach szkoleń, oferując nową stawkę dla juniorów startujących w digitalu. Tak więc znaczący wzrost wynagrodzenia (j.w.) będzie następował o wiele szybciej niż do tej pory, bo już po 3 miesiącach. -> Korporacyjne zasady umożliwiają nam obecnie urynkowianie stawek przy nowych projektach rekrutacyjnych. Co wykorzystujemy przede wszystkim do awansowania bardziej doświadczonych osób. Naszym priorytetem jest rekrutacja wewnętrzna. -> Odnawiamy politykę wynagrodzeniową formułując transparentne zasady awansu, podwyżek i planowania rozwoju. Właśnie w temacie rozwoju wystartowała szkoła liderów dla obecnych, bardziej doświadczonych pracowników. -> Pracujemy nad podniesieniem standardów pracy poprzez work/life balance, wiele programów prozdrowowtnych i profilaktykę zdrowia Sytuacja na rynku pracy obecnie jest bez precedensu – nastąpił znaczący wzrost oczekiwań pracowników co do płacy i pracy. Dotyczy to wielu branż, w tym mediowej, ze względu na skokowy wzrost znaczenia digitalu w marketingu. I to dobrze bo podnosi to kulturę pracy, ale taka zmiana wymaga czasu i świadomego działania i tak właśnie staramy się operować. Pozdrawiam, Zuzia

Konsultant
Były pracownik

W trakcie mojego stażu w firmie, Mediacom z agencji mocno digitalowej, posiadającej dziesiątki świetnych specjalistów, stał się jednym wielkich chaosem i instytucję która skupia się na forwardowaniu maili. Nowi pracownicy nie mają się czasu wdrażać, szkolić, a zarząd myśli, że jak zatrudni dwóch stażystów którzy nie mają pojęcia o biddable media, to zastąpią osobę która się w tym specjalizuje. Jeżeli lubisz toksyczną atmosferę i bezcelową pracę, to polecam - w innym wypadku, omijać szerokim łukiem.

Było miło (:
Były pracownik

Praca w Mediacomie to świetne miejsce na start mediowej kariery, ale.... niewiele więcej. Poznacie wiele wspaniałych osób, nauczycie się (zazwyczaj) jednego medium i usłyszycie o kilku innych, ale nie starczy Wam na nie czasu. Na pewno będziecie się dobrze bawić, ale nie polecam się zasiadywać, bo możecie utknąć w martwym punkcie. Programy, które mają ułatwiać Wam życie i usprawniać pracę będą. Na pewno kiedyś będą. No przecież kiedyś muszą być.. Zważając na progres jaki był czyniony w momencie gdy tam pracowałem myślę, że Wasze dzieci już spokojnie będą mogły... usłyszeć o fazie testów tych wspaniałych narzędzi :D Hasło "People First, Better Results" idealnie oddaje tą firmę - tylko ci ludzie sprawiają, że warto było wstawać i męczyć się z trudami tej pracy. Tylko, że oni z czasem też widzieli, że wszyscy zmierzamy prosto na górę lodową więc zaczynali wskakiwać w szalupy, a za nimi kolejni i kolejni. Życzę Wam żeby na tym statku zostało kilku uśmiechniętych ludzi albo szalup, którymi popłyniecie w lepsze miejsce!

MG
Były pracownik

Firma na początku 2021 przeszła restrukturyzację. Jak to w korporacji, nie pierwsza i nie ostatnia. Zmiany miały się zakończyć maksymalnie w marcu 2021 Minął czerwiec i rezultaty były takie: Odeszło kilkadziesiąt pracowników kadry średniej i seniorskiej, a na ich miejsce zatrudniani są stażyści lub nikt W rezultacie większość działów klepie nadgodziny i standardem są maile wysyłane o 2 czy 4 w nocy Pracownicy którzy pozostali w większości do tej pory nie mają pojęcia jak nazywa się ich nowe stanowisko, jaki mają konkretny nowy zakres obowiązków oraz w niektórych przypadkach kto jest ich bezpośrednim przełożonym Pomimo faktu znacznego rozszerzenia wymagań i obowiązków (nieformalnie, bo zaktualizowane umowy istnieją tylko w wyobraźni) place pozostały na starym, bardzo niekonkurencyjnym względem rynku poziomie Odnosi sięe wrażenie że w firmie nikt nad niczym nie panuje. Decyzje są podejmowane typowo ad hoc, często nie wiadomo kto za co odpowiada. Wręcz można było odnieść wrażenie że jest to zaplanowana akcja pozbycia się kadry specjalistycznej wzwyż w celu zaoszczędzenia środków, bo przecież stażysta zarobi kilka razy mniej niż specjalista czy senior Generalnie odradzam bardzo mocno. Jeszcze rok czy półtora roku temu wszystko było w miarę ok (oczywiście jak na korporacje) i można było odnieść wrażenie że te 'people first' to nie jest tylko pusty slogan. W tej chwili pracowników traktuje się mniej więcej jak w Amazonie, nawet nie żegnając ich po kilku latach współpracy czy nie pytając o powody odejścia

Grzesiek
Kandydat
 Pytanie
@MG

Ciekawe co na to klienci? zostają czy też mają dość i rezygnują z usług, bo nie ma ich już kto obsłużyć?

B.
Były pracownik
@MG

Nie mogłabym się zgodzić bardziej, to jest komentarz najlepiej oddający obecną sytuację firmy.

Marie
Pracownik

Zorganizowana akcja pod tytułem „pudrujemy opinię mediacomu” jednak idzie w najlepsze po coraz to twardszych sugestiach dyrektorów. Nie wierzcie w nic, co w tych dniach tu się pojawia. Moja opinia o tej firmie jest jak najgorsza: (usunięte przez administratora) wyzysk, managerowie wprost mówiący o braku możliwości wypełniania formularza za nadgodziny („my się nie (usunięte przez administratora) z nadgodzinami”), kłamstwa, niskie zarobki i niski poziom kadry dyrektorskiej. Run away!

Szymon
Były pracownik

Bardzo dobrze wspominam pracę w Mediacomie. Dostęp do eksperckiej wiedzy, doświadczonych specjalistów i świetnych klientów pozwala na błyskawiczny rozwój. Od przełożonych mogłem liczyć na indywidualne podejście i przyzwolenie do rozwoju zgodnie z zainteresowaniami. Zdaję sobie sprawę, że o wszystkim decyduję ludzie, więc na pewno miałem szczęście trafić do świetnego zespołu. Pozdro MBA!

12
Michał
Były pracownik

Pracowałem w MediaComie wiele lat i bardzo dobrze go wspominam jako miejsce dające duże możliwości rozwoju i pełne życzliwych ludzi. Odszedłem bo szukałem nowych wyzwań

Jasia
Były pracownik

Zacznę od plusów: + na pewno można się wiele nauczyć w krótkim czasie + możliwość pracy z domu + przynajmniej pozornie dobra organizacja ogólnej pracy całej firmy I to by było na tyle. Nie potrafię zrozumieć, jak można wynajmować biuro w najdroższym miejscu w Warszawie, a pracownikom płacić 3000 BRUTTO. Atmosfera i benefity byłyby naprawdę ciekawe i fajne, gdyby tylko ktoś pomyślał indywidualnie o każdym z pracowników, a firma zastanowiłaby się, po to tak naprawdę chodzi się do pracy. Ciągła rotacja spowodowana zwolnieniami z powodu niskich zarobków. Zatrudnianie studentów, którzy i tak się za chwilę zwalniają, bo nawet oni nie są w stanie wyżyć za taką pensję i sprostać wymaganiom przełożonych, którzy w większości przypadków są mało zainteresowani nowym pracownikiem. Potencjał jest duży i w przyszłości to może być naprawdę świetne miejsce pracy, a na razie radziłabym zatrudnić pracowników, wyszkolić ich, porządnie im zapłacić i zrobić wszystko, żeby zostali jak najdłużej. Nie rozumiem co stoi na przeszkodzie przeniesienia wydatków z np. walentynkowych atrakcji, luksusowego biura, ciągłych szkoleń nowych pracowników (skutki rotacji) i innych niepotrzebnych aktywności, prezentów itp. na rzecz sprawiedliwego wynagradzania pracowników. Fatalne zarządzanie kwestiami kadrowymi, bo nawet dziecko wie, że dobry pracownik, to lojalny pracownik, a żeby pracownik był lojalny i oddany, to trzeba sprawiedliwie o niego zadbać. Dodam, że za 3000 brutto wykonuje się obowiązki takie same jak specjaliści w danym teamie, a i tak pracy towarzyszy ciągła krytyka, że coś jest zrobione nie tak. Oczywiście są początkowe szkolenia, ale w praktyce często robi się pewne rzeczy inaczej. Nie ma komu zadać pytania i poprosić o pomoc, bo pracownicy nie mają czasu i nikt im nie zlecił pomagania nowym osobom, a przełożony odsyła do osób z teamu i tak koło się zamyka. Podsumowując, polecam pracę w tym miejscu w celu zdobycia pierwszych doświadczeń (najlepiej będąc studentem) i tyle.

Judyta
Kandydat
 Pytanie
@Jasia

Hej, na jakim stanowisku pracowałaś? Widziałam, że na stażu są zarobki 3000 zł brutto i później oferują podwyżkę i zmianę stanowiska na wyższe. Czy często to się zdarza?

Jasia
Były pracownik
 Pytanie
@Judyta

Na najniższym, ale nie spotkałam się z tym, żeby takie osoby robiły to samo, co specjaliści. Jest masa roboty, niewiele pomocy, duże wymagania, nadgodziny. Czy tak powinien wyglądać staż za 3000 brutto? Taaak, po 6 czy 9 miesiącach dostajesz 3500 brutto, a to i tak nie zawsze, bo w firmie są takie zawirowania, że trzeba błagać o te podwyżkę i awans. Generalnie ta podwyżka powinna być z automatu po zdaniu egzaminu (bardzo trudnego), ale wiadomo jak jest w praktyce.

Judyta
Kandydat
 Pytanie
@Jasia

Możesz powiedzieć coś więcej o egzaminie - jakie kwestie zawierał? Chodzi o egzamin po jakimś okresie pracy? Po jakim?

Zuzia
Pracownik
@Jasia

Hej Jasia, Dzięki za opinię! Działamy na bardzo konkurencyjnym rynku, co skutkuje wysoką rotacją. Tak jak komunikowaliśmy na ostatnich town hallach aktualnie priorytetem organizacji jest HR, w tym polityka wynagrodzeniowa. Dziękujemy za wszystkie uwagi co do brakow w procesie wdrożenia pracownika, treści pracy czy wsparcia ze strony lidera czy zespołu. Adresujemy ten temat tam gdzie taka sytuacja ma miejsce. Liczymy, że uda nam się niebawem wyjść na prostą i w pełni korzystać z potencjału, o którym piszesz. Póki co na pewno do atutów można włączyć wspomniany przez Ciebie rozwój, ale także pracę na najbardziej innowacyjnych produktach i narzędziach na rynku. Mamy też nadzieję, że za chwilę sytuacja pandemiczna pozwoli w pełni korzystać z hybrydowego modelu pracy i wróci to, co jak wspomniałaś, w pracy bardzo się liczy – relacje międzyludzkie. Jeśli chciałabyś podzielić się bardziej szczegółowo opinią na temat konkretnego zespołu, czy w jakichkolwiek innych kwestiach – będziemy mega wdzięczni. Pozdrawiam i mam nadzieję, do usłyszenia. Zuza Jesionowska

Zuzia
Pracownik
@Judyta

Cześć Judyta, Jeśli chodzi o pensję - faktycznie wg zasad po kilku miesiącach jest podwyżka. Jeśli pracownik jest gotowy kompetencyjnie może szybciej awansować na stanowisko specjalisty - w tej chwili takie awanse wewnętrzne w ramach tzw. fast track są u nas podstawową praktyką. Co do testu, o którym wspomina Jasia - jest to taki test sprawdzający wiedzę nabytą podczas bazowych szkoleń i pierwszych miesięcy pracy - podstawowa wiedza o mediach i narzędziach, na których pracujemy. Zapraszamy Cię do kontaktu i rozmowy - chętnie odpowiemy na Twoje pytania i opowiemy o pracy u nas. Kontaktuj się proszę w tej spawie na mojego maila: Zuzanna.Jesionowska@mediacom.com Pozdrawiam, Zuza Jesionowska

Katarzyna
Pracownik
@Jasia

Cześć, w firmie jest oficjalny program stażowy, który trwa 9 miesięcy i po tym okresie z media assistant awansuje się na stanowisko media executive wraz z obiecaną podwyżka przy zatrudnieniu. Nie było sytuacji aby było inaczej. Katarzyna z teamu HR

Katarzyna
Pracownik
@Katarzyna

Dodatkowo po awansowaniu na media executive mamy otwartą ścieżkę na rozwój w kierunku specjalisty. Rozwijamy ludzi all mediowo więc stąd pewnie wydaje się, że jest tak dużo nauki. Obecnie mocno stawiamy na rozwój ludzi jak i na ich promowanie w ramach rekrutacji wewnętrznych, za którymi idą awanse. Katarzyna Sierawska-Kociemba team HR

Pytanie
 Pytanie

Jaki rodzaj umowy preferowany jest w firmie Mediacom Warszawa?

Pracownik
Pracownik
@Pytanie

UoP, chyba że chcesz podwyżkę to gratis zlecenie na pół roku xD

Anna
Inne
@Pracownik

Zastanawiam się nad tym co napisałeś, co ma podwyżka do umowy zlecenie? Bo nie za bardzo rozumiem :P Mógłbyś wytłumaczyć? :D I jeszcze chciałam dopytać o tę UoP. Na jaki czas zawierana jest pierwsza umowa w Mediacomie i kiedy można się spodziewać jej zawarcia na czas nieokreślony?

Zostaw merytoryczną opinię o Mediacom Warszawa - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Mediacom Warszawa?

    Zobacz opinie na temat firmy Mediacom Warszawa tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 34.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Mediacom Warszawa?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 28, z czego 1 to opinie pozytywne, 18 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Mediacom Warszawa?

    Kandydaci do pracy w Mediacom Warszawa napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Mediacom Warszawa
Przejdź do nowych opinii