Jak wygląda rekrutacja?
- Aplikujesz na wybrane przez siebie pozycje.
- Po wstępnej weryfikacji CV możesz spodziewać się telefonu od Kasi, Anety lub Marty z zespołu HR.
- Jeśli do siebie pasujemy, zaprosimy Cię na spotkanie online albo face to face. Porozmawiamy o Twoim doświadczeniu, a na koniec zadamy kilka pytań, które pomogą nam Cię lepiej poznać. Spotkanie to również świetna okazja, żeby nawiązać kontakt z hiring managerem i rozwiać wszelkie wątpliwości. Pytaj śmiało!
- Po rozmowie dostaniesz od nas feedback i/lub spersonalizowane zadanie rekrutacyjne (Jeśli dołączasz do zespołu data science, ten etap pojawi się wcześniej – to dla nas ważne, żebyśmy już na wstępie mogli ocenić Twoje twarde kompetencje)
- Zadanie wykonane? Świetnie! Jeśli wszystko gra, złożymy Ci ofertę i zaprosimy do dołączenia do naszej MediaComowej rodziny.
- Jeśli okaże się, że tym razem Ci się nie udało, możesz liczyć na informację zwrotną po zakończeniu procesu rekrutacyjnego. Pamiętaj, że nowe ogłoszenia pojawiają się u nas często, a wszystkie stanowiska, na które prowadzony jest nabór, są na bieżąco aktualizowane.