Medidesk (Mediacom Warszawa)

1.8 Dodaj merytoryczną opinię
Jak wygląda rekrutacja?

 

  1. Aplikujesz na wybrane przez siebie pozycje.
  2. Po wstępnej weryfikacji CV możesz spodziewać się telefonu od Kasi, Anety lub Marty z zespołu HR.
  3. Jeśli do siebie pasujemy, zaprosimy Cię na spotkanie online albo face to face. Porozmawiamy o Twoim doświadczeniu, a na koniec zadamy kilka pytań, które pomogą nam Cię lepiej poznać. Spotkanie to również świetna okazja, żeby nawiązać kontakt z hiring managerem i rozwiać wszelkie wątpliwości. Pytaj śmiało!
  4. Po rozmowie dostaniesz od nas feedback i/lub spersonalizowane zadanie rekrutacyjne (Jeśli dołączasz do zespołu data science, ten etap pojawi się wcześniej – to dla nas ważne, żebyśmy już na wstępie mogli ocenić Twoje twarde kompetencje)
  5. Zadanie wykonane? Świetnie! Jeśli wszystko gra, złożymy Ci ofertę i zaprosimy do dołączenia do naszej MediaComowej rodziny.
  6. Jeśli okaże się, że tym razem Ci się nie udało, możesz liczyć na informację zwrotną po zakończeniu procesu rekrutacyjnego. Pamiętaj, że nowe ogłoszenia pojawiają się u nas często, a wszystkie stanowiska, na które prowadzony jest nabór, są na bieżąco aktualizowane.

 

www.mcw.com.pl

 
Mediacom Warszawa