Wręcz niemożliwa, w ramach zakupionego pakietu, konfiguracja oprogramowania ITCube pod potrzeby klienta oraz niechęć do jakiegokolwiek dostosowania systemu przez producenta pod potrzeby użytkowanika. Firma ITCube praktykuje metodę stosowaną w czasach głębokiego PRLu. Na początku jako "witamy Was" są obietnice: wszystko się da,wszystko możemy...Jednak po podpisaniu kontraktu następuje całkowita zmiana frontu zgodnie ze sloganem "mamy Was" - Kliencie płacz i płać! Brak właściwej analizy przedwdrożeniowej, przeprowadzenia odpowiednich szkoleń, bardzo wysoka cena asysty, która jest niczym innym jak płatną gwarancją i to płatną abonamentowo. Wartośc asysty waha się od kilku do kilkunastu tysięcy złotych rocznie za jedynie [b]gotowość[/b] pomocy technicznej. Jeżeli system zepsuje się nie z winy użytkownika to helpdesk ITCube odmawia pomocy, jeśli nie jest wykupiona asysta. Zresztą nawet podczas gwarancji helpdesk ITCube nie radzi sobie ze zdiagnozowaniem problemu i udzieleniem własciwej pomocy. Na pytanie czy można nabyć asystę od aktualnego miesiąca pada odpowiedź - NIE oraz wyliczana jest kwota, którą należy pokryć (wszystkie abonamenty od dnia zakupu systemu). To tak, jakby chcąc kupić MS Vistę należałoby wykupić wszystkie licencje począwszy od Windows95. W mojej opinii, jako użytkownika, taka postawa ITCube dyskwalifikuje produkt jako narzędzie CRM, a firmę przedstawia jako nierzetelną.
Opinie o Użytkownik w Myślenice
Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz obecnych pracowników o pracodawcy Użytkownik. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Użytkownik o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.