spontiusz

Myślenice

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 65 ocen.

Opinie o spontiusz

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie spontiusz

Aro

Dobrze się mówi i ocenia tym, którzy tam nie pracują. A papier przyjmie wszystko - więc wierzyć w te brednie każdy może. Praca marzeń to to nie jest i nigdy nie będzie. Kto sam nie przeżył tego koszmaru - niech się nie wypowiada. Ale i tak zaraz zostanę skrytykowany przez podstawionych "pracowników". Gó**o mnieobchodzi co napiszą, grunt że znamy prawdę i nikt nie musi w nią wierzyć.

Klijent

Witam.czy ta pani w krotkich czarnych wlosach na nocnej zmianie ma dobrze poukladane po glowie.bylem ze znajomymi i ta pani mojemu koledze powiedziala ze ma wstep zabroniony do knajpy i ma ja opuscic.jak tak dalej bedzie to potraca wszystkich klijentow.poraszka

Natalia

Witam, Może wypowie się ktoś z pracowników restauracji? Czytając opinie wypowiadają się Klienci- bardzo zadowoleni, dobrze byłoby gdyby ktoś z personelu napisał kilka słów jak wygląda praca, może restauracja poszukuje pracowników?

Magda
@Natalia 07.08.2017 13:39
Witam, Może wypowie się ktoś z pracowników restauracji? Czytając opinie wypowiadają się Klienci- bardzo zadowoleni, dobrze było...

Daj sobie spokoj tam z praca.tam trzeba zapieprzac za trzy osoby,o pieniadze trzeba prosic,o umowie o prace zapomniec bo ci nie dadza.szefowa wredna

Jola
@Magda 07.08.2017 18:34
Daj sobie spokoj tam z praca.tam trzeba zapieprzac za trzy osoby,o pieniadze trzeba prosic,o umowie o prace zapomniec bo ci ni...

Nie wprowadzaj ludzi w blad. Ja pracuje tam od poczatku, umowe tez mam od poczatku na czas nieokreslony a co do wyplaty to wystarczy powiedxiec bo kazdy bierze w innym terminie i nie trzeba sie prosic. A co do samej pracy, to Prosze mi napisac czy jest firma gdzi placa za nic nie robienie wszedzie trzeba pracowac.

Arek1876

Ostatnio bylem z kumplami i bylo super mila profesjonalna obsluga (pozdrawiam dwie kelnereczki blondyneczki )dobre jedzenie.Jednym slowem szybko smacznie i tanio.polecam to miejsce.

Paweł

Porażka .Wczoraj z żona zamowilismy dania czekaliśmy godzine a jak juz dostalismy wkoncu to okazalo sie ze sa w nich wlosy.Pani obslugujaca przy barze w czarnych krotkich wlosach myli zamowienia a jak sie jej zwroci uwage to udaje obrazona i wychodzi na kuchnię.Nie polecam tego miejsca .

Karol
@Paweł 19.06.2017 11:20
Porażka .Wczoraj z żona zamowilismy dania czekaliśmy godzine a jak juz dostalismy wkoncu to okazalo sie ze sa w nich wlosy.Pani...

Masz racje pawel co do obslugi tej pani w czarnych w krotkich wlosach.sam sie o tym przekonalem.zamowilem danie ,dosc ze czekalem godzine,i poszlem zapytac co jest grane to sie dowiedzialem ze danie zostalo wydane ale nie mi.porazka

OLIWIA26

Jesli chodzi o jedzenie to tanie smaczne i duze porcje.Co do obslugi na nockach to zadowolona jestem z dwoch kelnerek blondynek ktore sa zawsze mile i usmiehniete.Co do rudowlosej pani moze nie bede sie wypowiadac bo szkoda slow az dziwie sie w jaki sposob ona dostala sie do tej pracy wsrod ludzi.Pomimo iz ta pani tam pracuje ja i moi znajomi napewno tam wrocimy .

Olek

Hej BRUNET zgadzam sie z toba w zupelnosci co do obslugi tej pani rudej.Jak mozna wogule taka dziewczyne zatrudniac do takiego lokalu.Ja juz dawno zrezygnowalem z tego lokalu wlasnie przez ta Ruda poniewaz oszukuje zawyzala mi ceny )wiem to od znajomych ktorzy placili mniej niz ja i moi znajomi)byla opryskliwa i dawala mi do zrozumienia zebysmy spadali.dopoki ta ruda bedzie ja i moi koledzy napewno sie nie pojawimy.Jedzenie za to jest pyszne taniei chetnie bysmy chcieli tam wrocic.moze kiedys jak sie wszystko uspokoi.Pozdrawiam pracownikow spontiusza

Murzyn
@Koles 03.06.2017 10:00
Ja jestem pare razy w tygodniu i nie mam zastrzezen do pracy tej pani.ceny napoji sie pozmienialy i ta pani nas informowala.jak...

Dobrze że możesz chwalić sama siebie z tego co zauważyłem nie raz to leser z ciebie i tyle

Brunet
@Koles 03.06.2017 10:00
Ja jestem pare razy w tygodniu i nie mam zastrzezen do pracy tej pani.ceny napoji sie pozmienialy i ta pani nas informowala.jak...

He he dobre dobre.Pani ruda musi sie teraz obronic przed tymi zarzutami.Bylem tez kilka razy w tygpdniu i widzialem.Jak jet sama to musi robic bo nie ma na kogo zwalac roboty.Nigdy wiecej do tej Pani

Brunet

Witam Mam zastrzeżenia co do obsługi jednej z kelnerek pracujących na nocnej zmianie konkretnie chodzi mi o panią w rudych włosach .Zawsze jesteśmy obsługiwani z wielka łaską,jest bezczelna nie ma podejścia do klienta . Często zdarza się że podwyższa ceny na napojach i posiłkach ( wiem to od znajomych ) . Obserwując często zauważyłem że pani RUDA siedzi mając ruch , a jej koleżanki biegają po sali pracując za nią . Czy pracodawcy nie widzą co się dzieje na tych nockach ?? Jeśli nadal ta RUDA będzie w ten sposób zachowywać się względem mnie i moich przyjaciół napewno nie wrócimy już do tego lokalu !!!!!!!! BRUNET

Yyyy

Pracodawcy niewypłacalni. Nie dość że człowiek pracuje za dwóch to musi się upominać o wlasne pieniądze . Wstyd

Nkgg
@jjjjj 25.05.2017 08:18
Szkoda ze nie napisalas ze pracujesz za pieciu bo z tym to przesadzasz. Nigdy nikomu nie zalegali z wyplata pomimo ze kazdy bie...

Może się podpisz bo oczywiste jest to że żaden pracownik by tak nie napisal... Kasa 3 razy w miesiącu na własne życzenie..? Haha kazecie brać kasę kiedy chcemy a nie wyplacacie więcej niż tysiąc na raz bo nigdy nie macie, bo pepsi musicie zapłacić albo mięso przyjechało... Wstyd to Wam powinno być ze pracownicy pracujący piszą takie rzeczy, przez to w jaki sposób są traktowani i ignorowani... wstyd że trzeba upominać się o swoje bo wymagać umiecie a wypłaty tak jak trzeba wypłacić nie potraficie...

naz
@Xxx 26.05.2017 23:29
Wstyd to jest nosić nazwisko Urbanowicz

od nazwiska się odczep

Sylwia

Obiecuja prace 2/2 a w rzeczywistosci to bzdura trzeba pracowac tylko w same weekendy,mysla ze znajda naiwnych.szefowa jest bardzo nie mila osoba

Xxx

Masz racje,obsluga kregielni pozostawia wiele do zyczenia.szczegolnosci slamazarny barman co wiecznie jest zly,nie uprzejmy,chamski i uwaza sie niewiadomo za kogo

Xxx

Masz racje,obsluga kregielni pozostawia wiele do zyczenia.szczegolnosci slamazarny barman co wiecznie jest zly,nie uprzejmy,chamski i uwaza sie niewiadomo za kogo

Olka

Obsługa na kręgielni pozostawia wiele do życzenia byłam kiedyś w środę na drinka czekałam z 15 mimut :/ jakiś nieogarniety ten barman straszenie tory się zacinaja on nie wie co robić itd .. skąd oni go wytrzasli to ja nie wiem .

anonim

(usunięte przez administratora)

Klijent

Ja też wczoraj tam byłem i mam same pozytywne rzeczy do powiedzenia o dziewczynach. Przy dużym ruchu są cały czas uśmiechnięte i miłe dla klientów, chociaż niektórzy lekko wstawieni klienci , często je zaczepiaja i sam chyba stracilbym już dawno cierpliwość

Koles
@Klijent 02.04.2017 18:06
Ja też wczoraj tam byłem i mam same pozytywne rzeczy do powiedzenia o dziewczynach. Przy dużym ruchu są cały czas uśmiechnięte...

Tez tam byłem wczoraj w nocy i dziewczyny były bardzo miłe i uśmiechnięte . Do tych dziewczyn na obiadek jeszcze wrócę . Pozdrawiam je

Mimi

Premi ? Haha... o wypłatę się ciężko doprosic . Właściciele to ludzie bez honoru ! Jak szanujący się pracodawca może nie wypłacić byłemu pracownikowi urlopu ? Jak można nie dac dziewczynie umowy po kilku miesiącach a kiedy odejdzie nie zapłacić wynagrodzenia.... . Jak można oczerniac byłych pracowników plotkami wyssanymi z palca ?? Tak się zachowują zwykłe [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Na pokaz sa mili i kultularni a kiedy nie mają widowni zarówno szef jak i szefowa potrafią sklnac i sponiewierac. Każdy ma swoje sumienie ale Ci ludzie to dno nie zasluguja nawet na najmniejszy szacunek .

Czar

To jest chore zeby w dzisiejszych czasach prosic o swoje zarobione pieniadze.czarna mamba jak ma dobry chumor to da ci te pieniadze ale trzeba prosic dwa tygodnie.ja prosilam ja 7 razy wkonco sie wkurwilam i odeszlam z tego zakladu pracy.

Mimi
@Czar 28.03.2017 18:16
To jest chore zeby w dzisiejszych czasach prosic o swoje zarobione pieniadze.czarna mamba jak ma dobry chumor to da ci te pie...

To nie jest zakład pracy . To jest obóz za śmieszne pieniądze dziewczyny biegają z talerzami po kilkanaście godzin dziennie . O wolny weekend trudno się doprosic. Szefowa jest starą zawistna czarownica dlatego właśnie każdy pracownik odchodzi bo na jej falszywa(pomarańczowa) mordę nie da się patrzeć . Nie poleciła bym tam pracy najgorszemu wrogowi !!!!!

Czar
@Mimi 28.03.2017 22:08
To nie jest zakład pracy . To jest obóz za śmieszne pieniądze dziewczyny biegają z talerzami po kilkanaście godzin dziennie ....

Masz racje ze to jest [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] za smieszne pieniadze trzeba [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] za trzy osoby i tak cie nie docenia..czarna mamba nawet nie da nawet premii moze cie tylko [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] za byle co.to jest wlasnie szacunek dla pracownika.jak przyjmuje do pracy obiecuje zlote gory ,czcze gadanie czarownicy.

Xxx

Wypłaty są male i dawane w ratach tak, ze pracownicy muszą kupować artykuły spożywcze w sklepach na zeszyt żeby starczyło do pierwszego.

Czar

Dawno temu mozna bylo liczyc na szefa ale on tez sie zmienil,staje sie taki sam jak szefowa.a ten slamazarny i powolny barman na kregielni ktory nie wybija paragonow i musi byc za kare w tym miejscu i nadaje na klijentow.widac ze nie ma tam kto pracowac ze przyjmuja byle kogo.nie warto tam isc do pracy.odradzam

Xxx

Jak ktos sie wybiera do pracy do tego pracodawcy niech sie powaznie zastanowi bo nie warto tam isc.szefostwo nie ma szacunku dla pracownikow,placa psie pieniadze a trzeba zapieprzac nawet za trzy osoby.nowo przyjete dziewczyny wola sie opieprzac niz robic,syn szefostwa uwaza sie nie wiadomo za kogo ,tylko obgaduje klijentow.szefowa to najwieksza jedza jaka moze byc,nigdy nie ma pieniedzy,a pozniej zastanawia sie ze nie ma ludzi do pracy.tam kto pracuje tylko nabawi sie nerwicy

Xxx

Co to za stara babe znow przyjeliscie na noc.jest bardzo nie mila osoba.co juz nie ma chetnych osob do pracy.

cichy

Ludzie dajcie juz spokoj znajdzcie sobie jakis inny obiekt zainteresowania bo to sie juz zrobilo nudne.

cichy
@Xzy 20.02.2017 20:45
Co Cię nudzi..? Przecież o to tu chodzi żeby pisać prawdę i mówić co i jak wygląda w danym miejscu. Jak widać tu jest ciekawiej...

Nudzi mnie to ze wszystkie twoje opinie ktore tylko ty tutaj wypisujesz sa lakoniczne i monotematyczne .

Iii
@cichy 22.02.2017 07:45
Nudzi mnie to ze wszystkie twoje opinie ktore tylko ty tutaj wypisujesz sa lakoniczne i monotematyczne ....

To już wiadomo kto pisze haha

Janek

Chodzę tam regularne że znajomymi na kręgielnia. Przeważnie bywamy w weekendy. Faktycznie nigdy od tego barmana nie dostałem paragonu ani za tor ani za alkohol. A z innej bajki to jak zatrudniają takie osoby jak ten barman to ja dziękuję. Wolny, slamazarny i wiecznie jakby był tam za karę. A to jego praca. Barmanki biegają za to koło klienta aż milo

Ktos nowy

Jesli "D.U" to faktycznie szefowa to gratuluje sposobu wypowiadania sie na takim forum... na pewno znajdzie pracownikow...

Ja23

Nie dziwie sie ze Pani Szefowa widziala ile dziewczyny biora napiwkow , skoro ja sam siedzac na kregielni i pijac kawe, czulem sie niezbyt komfortowo gdyz Pani 'Czarna' patrzyla mi na rece wzrokiem zlowrogim, jakbym ta kawe ukradl conajmniej. Najwidoczniej klienci tez sa uwazani za zlodziei podobnie jak pracownicy.Nie da sie ukryc ze szefowa jest w wieku podeszlym, ale takie szczeniackie obgadywanie i obaczajanie ludzi mozna troszke dyskretniej robic.Pani Szefowo- to niebyt mile zachowanie i jak na Szefowa spisuje sie Pani kiepsko. Straszne jak traktujecie pracownikow.

M

Ja tam znów rozstalam się z szefostwem w zgodzie. Nie odpowiadały mi godziny pracy więc złożyłam wypowiedzenie, dogadalam się z szefem i tyle. Na koniec wypłacono mi pieniądze za przepracowane godziny i zaległy urlop. Nikt nikogo na siłę tam nie trzyma, każdy pracuje tam z własnej woli.

Xx
@M 14.02.2017 07:18
Ja tam znów rozstalam się z szefostwem w zgodzie. Nie odpowiadały mi godziny pracy więc złożyłam wypowiedzenie, dogadalam się...

Dobrze że sami sobie takie komentarze możecie pisać hahaha

Marek

D. U. Jak domniemam szefowa we własnej osobie. Skoro dziewczyny rzekomo pobierały pieniądze z kasy to dlaczego nie były obciążone za braki w kasie po rozliczeniu kasy na koniec dnia? Czyżby usługi oraz napoje, przekąski były sprzedawane bez paragonu? Innego wytłumaczenia na to nie widzę. . .

D. U
@Marek 13.02.2017 22:34
D. U. Jak domniemam szefowa we własnej osobie. Skoro dziewczyny rzekomo pobierały pieniądze z kasy to dlaczego nie były obciąż...

Myślę że dobrze wiecie jak to robilyscie ,pewnie tak jak piszecie ,dobre z was zlodziejki były na szczęście się to skończyło.

Jan B.
@Marek 13.02.2017 22:34
D. U. Jak domniemam szefowa we własnej osobie. Skoro dziewczyny rzekomo pobierały pieniądze z kasy to dlaczego nie były obciąż...

Faktycznie byłem kilka razy z dziećmi na kręglach i ani za grę ani za napoje paragonu nie dostałem. Tylko czekać aż ktoś z skarbowego się za to weźmie. Na restauracji owszem wszystko idzie przez kasę ale na kręgielni się z tym nie spotkałem.

Zdzichu

Skończcie to bo to jest żenujace, wszyscy wiedzą że zalujecie tego co sie skonczylo bo lepiej mieć nigdzie nie będziecie a to co piszecie to myślę że nie jest na miejscu po prostu się osmieszacie. Trzeba odejść z klasą .xd

Xxx
@Zdzichu 13.02.2017 22:31
Skończcie to bo to jest żenujace, wszyscy wiedzą że zalujecie tego co sie skonczylo bo lepiej mieć nigdzie nie będziecie a to c...

Dokładnie tam praca jeste super pracuje się Po jakieś 12 do 20 godzin na dobe (bez platnych nadogodzin bez dodatkow za noce ) Konczy sie prace o 5 rano zeby za kilka godzin otworzyc o 10 jest się ,przezucanym ze stanowiska na stanowisko , soboty niedzielę święta !! . Mało tego można kraść a szefowie czekają jak pracownik sam się zwolni na koniec jeszcze wyplacaja wynagrodzenie no złoci ludzie dopiero później wychodzi mroczna prawda hahaha.... Tylko szefowa ma niewyparzana mordę i czasem zdarzy się jej komuś grozić np " tak wam zrobię koło [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ze nie pozbieracie "

Mbvc
@Xxx 14.02.2017 07:11
Dokładnie tam praca jeste super pracuje się Po jakieś 12 do 20 godzin na dobe (bez platnych nadogodzin bez dodatkow za noce )...

Hahaha dokładnie ! Beka z nich jak nie wiem haha

Myy

Haha Najlepsze było jak z ciastem leciałas jak "nasi znajomi" przychodzili haha Dużo się teraz słyszy o zaniedbywaniu obowiązków i ogólnym syfie jaki tam teraz panuje nie tylko jeśli chodzi o sprzątanie... możesz sobie pisać co chcesz ludzie sami widzą. A pieniądze oczywiście że zostały wypłacone jak się was sądem pracy postraszyło.. Niektóre papiery zostały podpisane przez nas a niektóre porobione przez Was.

D. U
@Myy 13.02.2017 18:16
Haha Najlepsze było jak z ciastem leciałas jak "nasi znajomi" przychodzili haha Dużo się teraz słyszy o zaniedbywani...

I po co zaprzeczasz sama sobie. Dobrze wiesz ze wszystkie nalezne pieniadze mialas wyplacone a dokumenty podpisywalas wlasnorecznie w biurze przy ksiegowej i w asyscie swojej siostrzyczki bo nie mialas odwagi przyjsc sama.

Ja
@D. U 14.02.2017 00:46
I po co zaprzeczasz sama sobie. Dobrze wiesz ze wszystkie nalezne pieniadze mialas wyplacone a dokumenty podpisywalas wlasnorec...

Jakbym sama jechała to byśmy się w sądzie pracy spotkali i nie takie pieniądze placilibyscie mi i innym bo chętnych świadków było sporo :) Tyle twojego szczęścia że siostra jako księgową chciała wam jeszcze wytłumaczyć co was czeka, szybko wszystko załatwiła. Haha

Myy

C.d. Nie brakuje nam odwagi bo wiesz gdybyśmy miały sobie coś do zarzucenia albo się czegoś były to pewnie byśmy się tu nie wypowiadały... Aż miło się patrzyło jak wam oczy chciały wypaść patrząc na nasze napiwki i ludzi którzy je wrzucają, teraz pewnie szklanka pusta bo Ty na barze stoisz

Myy

Dokładnie prawda zabolała ale chyba Was skoro komentarza pokazujacego całą prawdę o Was już nie ma... :) haha Jak to zwykle bywało sama sobie zaprzeczasz :) "tłumaczą się winni" a co to jest jak nie tłumaczenie ? Potraficie tylko dużo mówić i straszyć " uważaj ja mam znajomości w policji" i pewnie myślisz że jesteś jedyna

My

Dokładnie prawda zabolała ale chyba Was skoro komentarza pokazujacego całą prawdę o Was już nie ma... :) haha Jak to zwykle bywało sama sobie zaprzeczasz :) "tłumaczą się winni" a co to jest jak nie tłumaczenie ? Potraficie tylko dużo mówić i straszyć " uważaj ja mam znajomości w policji" i pewnie myślisz że jesteś jedyna

My

Dokładnie prawda zabolała ale chyba Was skoro komentarza pokazujacego całą prawdę o Was już nie ma... :) haha Jak to zwykle bywało sama sobie zaprzeczasz :) "tłumaczą się winni" a co to jest jak nie tłumaczenie ? Potraficie tylko dużo mówić i straszyć " uważaj ja mam znajomości w policji" i pewnie myślisz że jesteś jedyna

Xxx

Żeby coś podpisać to najpierw trzeba dostać umowę o pracę o której tylko można pomarzyć pracując w tej firmie.

Tesda
@Xxx 13.02.2017 15:59
Żeby coś podpisać to najpierw trzeba dostać umowę o pracę o której tylko można pomarzyć pracując w tej firmie....

To najwyrazniej nie pracowalas w tej firmie gdyz kazda osoba tam pracujaca jest zatrudniona na pelen etat.

Kjh
@Tesda 13.02.2017 17:32
To najwyrazniej nie pracowalas w tej firmie gdyz kazda osoba tam pracujaca jest zatrudniona na pelen etat....

Może większość po ostatnie wizycie inspekcji pracy... nie wszyscy !

D. U.

Widzę że prawda zabolała, bo tłumaczą się tylko winni . Nie brakuję wam odwagi i tupetu. Teraz może ja napiszę o waszych "napiweczkach" które same brałyście z kasy a które to lądowały w waszych kieszeniach, o drinkach i alkoholach które stawiałyście swoim znajomym ( oczywiście na koszt firmy), o rezerwacjach torów bez pokrycia pieniężnego a już nie wspomnę o zaniedbywaniu swoich obowiązków w pracy...... Jak same napisałyście kamery są wszędzie i nagrania nie kłamią to są dowody. A jeśli oczekujecie konsekwencji to bądzcie pewne że napewno się ich doczekacie. Ja w przeciwieństwie do was tłumaczyć się nie będę bo same wiecie że to co piszecie jest nie prawdą. Wszystkie pieniądze zostały wam wypłacone co zostało udokumentowane i podpisane przez was własnoręcznie. Proponuje przestać kopać dołki bo same w nie wpadniecie....

Ggh
@D. U. 13.02.2017 01:18
Widzę że prawda zabolała, bo tłumaczą się tylko winni . Nie brakuję wam odwagi i tupetu. Teraz może ja napiszę o waszych &quot...

Kpina xd

Ojoj

Nie szanują pracownika. Za niedługo tylko oni będą tam zapierdalać. Może to ich nauczy szacunku do pracownika

Xxx

Tak tanie plotki i oszczerstwa to specjalność szefowej . A najlepszą rekomendacją dla Spontiusza sa zwalniający się pracownicy jeden po drugim i fakt ze każde dzrzwi sa oklejone ogłoszeniem a mimo tego chętnych do pracy w tej ,,firmie'' wciąż brak .

szok

Na pewno opróćz dobrej podstawy dorzucają jeszcze jakieś premie, co jest zdecydowaną rzadkością w dzisiejszych czasach. Wiadomo jednak jaka aktualne panuje atmosfera u nich? Dbanie o dobre relacje jest bardzo ważne w dzisiejszych czasach. Pozdrawiam.

Johnny
@Mija 21.12.2016 22:35
Zastanawiam się nad pracą w tej firmie czy ktoś coś wie na temat pracodawców i warunków pracy ? :)

Jednym słowem wyzysk, jak widzę te dziewczyny w niedziele jak gonią to aż mi ich szkoda, na nocce tylko jest ta ruda i taka młodziutka to czas oczekiwania jest bardzo długi.. zanim człowiek zostanie obsluzony to z 10 min czekania... braki w personelu bo nikt nie chce tam pracować

Tesda
@Ejdi 26.01.2017 22:42
Co ? Chyba żartujesz ? Oni i premie ? To są skapcy jakich mało. Jeśli chcesz wypłatę trzeba się prosić 2 tygodnie bo akurat &qu...

A skad Ty masz takie info ? Moze napisz za co wylecialas ze Spontiusza bo to bedzie wyjasnialo dlaczego wypisujesz takie klamstwa. Zlodziejstwo trzeba zwalczac.

Mario

Wlasnie to jest trafne pytanie . Jarek napisz moze co zrobiles ze obsluga jak twierdzisz Cie wyprosila. Moze nie szukaj winy w innych tylko w sobie . Ja twierdze ze nic nie dzieje sie bez przyczyny

Maciek
@Mario 07.09.2016 00:58
Wlasnie to jest trafne pytanie . Jarek napisz moze co zrobiles ze obsluga jak twierdzisz Cie wyprosila. Moze nie szukaj winy w...

Kręgielnia całkiem fajna dziewczyny za barem mile zwłaszcza ta mała czarna :)

Andrzej.

Do Jarka; Bardzo dziwne jest to co piszesz bo jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się żeby nas tam ktoś wyprosił a jesteśmy z ekipą bardzo często i o bardzo póżnych porach . Kręgielnia jest czynna do 24 a nawet i dłużej jak są grający na torach więc przestać pisać brednie bo i tak nic tym nie wskurasz . Miejsce to jako kręgielnia i restauracja jest [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] A tym którzy myślą że coś zmienią wypisując takie bezsensowne opinie powiem że im się to nie uda. A jak wam żal [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ciska że kręgielnia się przyjeła i jest obecnie jedynym fajnym miejscem w mieście to macie problem .A jesli chodzi o obsługę to mają najfajniejsze dziewczyny na kręgielni i w restauracji. Spontiusz bardzo wysoko podniósł poprzeczkę i żaden lokal mu nie dorównuje. A kręgielnia jest wyjeba...... w kosmos że takiego lokalu to tylko pozazdrościć.

Jarek

Witam,wczoraj wieczorem bylismy na kregielni .to porazka chcielismy zagrac to obsluga kregielni nas wyprosila

Klijent

Witam.co to za fajna ruda kelnerka na nocnej zmianie.

Wojtek

Ludzie dajcie już spokój temu Spontiuszowi może wezcie na tapete inne knajpy myslenickie które odwalaja taka chałę ze głowa boli czemu nic nie piszecie o restauracja i knajpach w których daja ludziom jeść jak świniom i nikt o tym nie pisze ?? . Prawda jest taka że jeszcze nikt nikomu nie dogodził zawsze znajdzie sie ktoś kto będzie niezadowolony. A dobrze wszyscy wiedzą że Spontiusz to najlepsza restauracja w Myslenicach i okolicy i ludzie lubili chodzić do starego Spontiusza na Petro Necie a którego już tam nie ma pomimo że obecni właściciele Vipa wmawiaja ludziom że to jest ten sam Spontiusz co jest czystym kłamstwem. Ludzie chodzili, chodzą i będą chodzić do Spontiusza w nowym pięknym budynku bo to super lokal z bardzo dobrym jedzeniem a dziewczyny są tam bardzo ładne i bardzo sympatyczne.

klientka

Zgadzam się,że nawet na zupe trzeba bardzo długo czekać. Ja byłam kiedyś w tygodniu i wcale nie było dużego ruchu. Po godzinie dostałam dwie zupy, a po kolejnym pół godziny dopiero drugie danie. Kelnerki nie wiedzą co się dzieje, nic nie ogarniają a w dodatku kiedy zwróci się im grzecznie uwagę, to się wściekają i nawet nie przeproszą. Jak można zatrudniać takie osoby? "Ela" też kojarzę te niemiła grubą kelnerkę, ona w ogole nie nadaje sie do pracy między ludźmi

Kolega Tomek

Macie racje że właściciel musi coś zmienić. Ja na jego miejscu to złożył bym do prokuratury wniosek o wszczęcie postępowania o pomówienia i oszczerstwa oraz działania na szkodę firmy. Przecież to wiadome że te opinie pisze konkurencja "za płota" bo wszyscy goście wolą teraz jeśc w Nowym Spontiuszu . Ale oni niech sobie pierwsze posprzątaja swoje podwórko a nie zajmują sie innymi.

Kotek

Spontiusz myslenice.bylem w sobote w nocy ze znajomymi,lokal ladny,jedzenie dobre,bardzo mile kelnerki.warto jechac

Kaska

Spontiusz w myslenicach bylam tam pare razy ale juz tam nie pojade.po piersze w nocy pracuje jakas stara kelnerka ktora ma wszystko w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] woli gadac z ochrona zamiast obslugiwac klijentow.podala mi surowke z innego stolu,bo tamten klijent nie zjadl tej surowki,zwrocilam jej uwage to wydarla gebe na mnie.niech wlasciciel sie powaznie zastanowi kogo zatrudnia.

Ela

Spontiusz w myslenicach to jedna wielka porazka na rosol musialam czekac 40 minut.wlasciciele nie widza kogo zatrudniaja.pracuje tam taka gruba kelnerka ktora jest nie mila wulgarna na sam widok tej kobiety jak jest ubrana odechciewa sie jesc

Natalia

Jedzenie nieswieze szczegolnie ryby i salatki. Obsluga sie myli wydaja nie to co trzeba a kiedy im zwrocisz uwage karza Ci czekac nawet nie masz co liczyc na "przepraszam". Ogolnie dno to ze tanio nie znaczy ze dobre niestety:-

pawel

Dam wam dobra rade koledzy ; nie zagladajcie nikomu w kieszen bo wam nikt nie zaglada , a byc moze by sie przydalo. Zakladajcie wlasne firmy i dorabiajcie sie jak on. Nie warto kopac pod kims dolki bo najczesciej samemu sie w nie wpada. Podllosc i zawisc ludzka nie zna granic. Tego nie rozumiem w naszym zasranym spoleczenstwie.

janusz

To jest prawda jedzenie strasznie się popsuło! Właściciel oszczędza na czym się da, widzicie jaki budynek wybudował w Myślenicach! A to kosztuje więc nie ma dziwoty.

Mirek
@janusz 14.04.2015 12:46
To jest prawda jedzenie strasznie się popsuło! Właściciel oszczędza na czym się da, widzicie jaki budynek wybudował w Myślenica...

Ja się dziwię zresztą nie tylko ja skąd Spontiusz wziął na to wszystko pieniądze i że się jeszcze urząd skarbowy nim nie zainteresował.

Zostaw opinię o spontiusz - Myślenice

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie spontiusz