Chciałem zwrócić lub wymienić wadliwy towar ,niestety zwrotów nie ma tyko wymiana,tylko że wszystkie z półki też były wadliwe i pomimo tego odzyskać pieniędzy nie można ,ktoś powinien się tym zająć
Witam pracuje już ponad rok w Chińskim Markecie, atmosfera w pracy jest luźna, szefowa jest jak dla mnie ok, wiadomo że zwraca uwagę jeśli coś źle robię, ale dzięki temu wiem co źle robię i mogę to naprawić, jednak praca to praca, trzeba pracować, nie ma takiej pracy w której by się nic nie robiło. Jeden dzień jest kiepski drugi lepszy, jednak to praca z ludźmi- klientami, a ci są różni. Pieniądze są ok. Muszę przyznać że jest trochę zimno, ale jest to duży obiekt i nie ma czemu się dziwić, ogrzewanie chodzi jak może ale nad tym powinien pomyśleć pan który wynajmuje tą hale... ;) Chińczycy są mili, bardzo pracowici i można się dużo od nich nauczyć. Wydaje mi się że traktują wszystkich fair- nawet płacą za dzień próbny w pracy i wyłacają pieniądze z góry. Ogólnie polecam :)
Tęższa Pani, blondynka w okularach nie wie ile policzyć za towar chociaż jest cena, ja zapłaciłam więcej dopiero po reklamacji zwrocono mi pieniądze, ponadto ta Pani wprowadza w błąd kupujących informując że nie ma zrwotu towaru a wiadomo że jak masz paragon to do kilku dni wszystko możesz zwrócić jeżeli nie jest zniszczone. Te młode dziewczyny , pracownice bardzo miłe. Klientka
Kazdy jest czlowiekiem kazdy sie moze pomylic lub czegos nie wiedziec a szczegolnie jak jest nowy ;) nie od razu rzym zbudowano.. A co do zwrotow jesli sie ma paragon to zwrotow nie ma w gotowce czyli kasy Ci za to nie oddają tylko mozesz sobie wymienic na wiekszy,mniejszy rozmiary albo wziąc cos innego lub tez doplacic do tego co sie kupilo w zamian za cos innego :)
A czemu tutaj zwrotów tak właściwie nie przyjmują? To po prostu polityka sklepu czy są z tym problemy jeśli chodzi o obsługę terminala lub kasy fiskalnej?
Kupując stacjonarnie nie ma zwrotów, to dobra wola właściciela, że go przyjmie. Zwroty do dwóch tygodni są uregulowane prawnie tylko przy sprzedaży wysyłkowej.
Poważnie? I żadne prawo konsumenta tutaj tego w pewnym stopniu to nie reguluje? Nawet gdyby coś z zakupem było nie tak?
Ktoś dawno temu chyba serio mocno czuł się niedoceniony jako pracownik sklepu. Sam ten caps lock mówi za siebie... Strasznie niską stawkę tu niestety widzę niby 1355 zł wychodziło w 2016 roku, to jednak tragedia, już pomijając niską temp na sklepie, nie dziwię się, że babeczka była oburzona. :/ Dalej są tu takie problemy z temperaturą? I na jaką staweczkę aktualnie można liczyć, sporo wyższa jest niż lata temu?
PRZESTRZEGAM PRZED PRACĄ W TYM MARKECIE! ZACZYNA SIE OK,UMOWA,MYDLENIE OCZU ZE NADGODZINY BEDA ITD. NIE POTRAFIĄ ZAPEWNIĆ ETATU(MIMO UMOWY NA ETAT) I DAJA JAKIEŚ MINUSOWE GODZ. NAWET JEŚLI UDA SIĘ JAKIMŚ CUDEM NADGODZINY ZROBIĆ(JAK JEST TOWAR TRZEBA ZOSTAWAĆ PO 11 GODZ) TO I TAK NIKT NIE ZAPŁACI ZA TE NADGODZINY BO NIBY JESTEŚ WINNY IM GODZINY ZA KTÓRE ZAPŁACILI I MC WCZEŚNIEJ...NIKT O TYM NIE MÓWI PRZY PODPISYWANIU UMOWY. WIĘCEJ J NIŻ1355 ZŁ TAM SIĘ NIE ZAROBI. TEMPERATURA NA SKLEPIE W ZIMIE WYNOSI 12-15 STOPNI! CHODZI SIĘ PO SKLEPIE W SZALIKU,RĘKAWICZKACH,PARU BLUZACH-ZWRÓCENIE UWAGI,ŻE JEST ZIMNO SŁYSZY SIĘ-RUSZAJ SIĘ ALBO UBIERZ KURTKĘ... PANI KTÓRA PEŁNI TAM STANOWISKO "KIEROWNIKA" JEST OKROPNA... JEŚLI COŚ CHCE NP.ŻEBY POJECHAĆ JEJ DO SKLEPU CZY ZROBIĆ ZAKUPY W KRK CZY DO LEKARZA ZAWIEŻĆ TO MIŁA A NAWET NIE ZAPROPONUJE ZWROTU ZA PALIWO, TRZEBA SIĘ UPOMINAĆ ALE JAK OD NICH SIĘ COŚ CHCE TO WON!! NIC SIĘ PRACOWNIKOWI NIE NALEŻY...MYŚLĄ,ŻE PRACOWNIK JEST CHYBA JAKIMŚ NIEWOLNIKIEM A WYPLATA TO JAŁOMUŻNA A NIE WYNAGRODZENIE ZA PRACE. CZASEM,ŻYWCEM NIE MA CO ROBIĆ TO NIE ZLECI NIC DO ROBOTY TYLKO SIĘ DRZE... CZY KLIENT JEST CZY NIE. POKÓJ "SOCJALNY" DLA PRACOWNIKÓW-SCHOWEK NA WIESZKAMI,PUDEŁKA,CHIPY ITD CZASEM JAK SIĘ JADŁO TO Z ZA PLECÓW NA GŁOWĘ PUDŁO Z BUTAMI LECIAŁO. SAMA MIESZKA NA SKLEPIE,ŁAZIENKA JEST JEJ WIEC TEZ NIE ZAWSZE MOŻNA IŚĆ BO ZAJĘTA PRZEZ NIĄ- ALBO PRANIE ROBI ALBO GOTUJE COŚ... JEŚLI CHCE SIĘ URLOP -SŁYSZYSZ ZE NIE BO JESTES JEJ WINNY ILES GODZ I JAK NIE "ODROBISZ" TO ZABIERZE Z URLOPU. PO PROSTU WSTYD! NIE POLECAM NIKOMU! OSZUKUJA PRACOWNIKÓW,KLIENTÓW... NIBY NIC NIE ROZUMIE PO POLSKU ALE JAK PRZYJDZE CO DO CZEGO TO ROZUMIE... SKANDAL ZE W POLSCE OBCOKRAJOWIEC TAK TRAKTUJE POLAKA! DAJA DO PODPISANIA JAKIES KARTKI O TOLERANCJI A SAMI MAJA POLAKA ZA SMIECIA! KTOS POWINIEN SIE WZIĄŚC ZA NICH POŻADNIE I POWIEDZIEC JAKIE PRAWA OBOWIĄZUJĄ WOBEC PRACOWNIKA... NIE PRACUJCIE LUDZIE W TYCH MARKETACH...