brak logo

PricewaterhouseCoopers

Warszawa

Opinie o PricewaterhouseCoopers

Dree 2017-05-10 14:39
Senior consultant? 6000 brutto ? odleciałeś chłopie 4000 brutto ....
3
Grzesiek 2017-05-12 12:30
Potwierdzam
2
jan 2017-05-15 14:38
Z czego wynikają te nadgodziny? Ktoś wyżej budzi sie o 15:55 , że coś trzeba zrobić? ...
Jasiek 2017-05-16 17:12
Różnie, czasem że zwykłej zloscliwosci a czasem z tego że ludzie nie są w stanie aż tak ciężko pracować i przerzucają swoje rzeczy na innych
1
jan 2017-05-17 13:46
i nadgodziny sa codziennie? Naprawde tak zle z tymi nadgodzinami?
W ogole czemu praca 8:30 - 17:00? Ja na lunch potrzebuje 15 minut a nie godziny .. wole do domu szybciej wrócic
Alicja 2017-05-17 16:03
Tak, codziennie niestety. Dzień z małą ilością nadgodzin jest rzadkością.
Ich to nie interesuje ile potrzebujesz na lunch a ile nie. Masz godzinę i koniec. Nie martw sie, będziesz jadł 5 minut żeby kolejne 55 minut przerwy poświęcić na gonienie projektu :)
2
jan 2017-05-19 13:01
każdy dział? każda osoba ma te nadgodziny?;/
agnieszka 2017-05-19 13:58
Wygląda to mniej więcej tak
rotacja i fluktuacja kosmiczna, bo żaden normalny pracownik w kołchozie nie wytrzyma
Pracujesz dziennie po 10-14h i życia prywatnego nie masz absolutnie. Praca, sleep, praca, sleep i tak w kółko. Dostajesz coś do zrobienia 5 minut przed wyjściem z pracy z datą na wczoraj i albo to zrobisz albo jutro będziesz na dywaniku. Oczywiście nadgodziny nie płatne bo powinieneś się lepiej zorganizować
pensja dla studenciaka w warszawie to 3k brutto. Podziel sobie 3k brutto przez 150% miesięcznej normy pracy i wychodzi na to że lepiej się w biedronce zatrudnić
6k na start? LOL, mało kto doczeka tyle czasu żeby tyle dostać

awans? jak to w korpo, jak wytrzymasz i zaprzyjaźnisz się z wystarczającą liczbą wyższych tyłków to może dostaniesz. Większość ludzi nie dostanie bo szybciej znajdzie sobie normalną pracę
11
jan 2017-05-22 09:03
kazdy straszy tą pracą:/ a
Ania1602 2017-05-22 09:26
Czy ktoś może się wypowiedzieć jak wyglada praca w administracji PwC jako asystent menadżera/partnera?
Świeży 2017-05-22 12:07
nie.. oni ci tylko napiszą, że nadgodziny, wyzysk , nieodpłatne nadgodziny ale nie napiszą jak wygląda praca ....
2
Rafał 2017-05-22 13:15
Siedzisz przy kompie, podpierdalasz innych i liżesz dupę managerowi
4
Ania1602 2017-05-22 14:22
są nadgodziny? Może w administracji jest lepiej?
Ania1602 2017-05-22 14:51
Czy Ty już tam pracujesz? Ja się jednak łudzę ze może w administracji jako asystentka nie będzie tak zle jak tu opisują bo to zupełnie inna praca, typowo biurowa...
Paweł 2017-05-22 15:33
ja też tak myślę. od kiedy zaczynasz? Tez mi sie wydaje, że jednak administracja to troche inaczje.
Jedynie dla mnie niepojete to godziny pracy 8:30 17:30 . Ale ja nie chce godziny przerwy :/ wole wyjsc nawet o tej 17 ale nie o 17:30 ;/
Rafał 2017-05-22 16:16
Spokojnie, o 17:30 nie wyjdziesz bo cię współpracownicy zjedzą. Tak 19-20 raczej
4
Ania1602 2017-05-22 16:51
Ale czy ktoś mi odpowie czy w administracji jest tak samo z tymi nadgodzinami????
jan 2017-05-23 09:49
ta do 19 ahhahha chyba śnisz
3
Monikka 2017-07-15 21:13
Aplikowałam do PWC nie zrażając się negatywnymi opiniami... Jednak sam proces rekrutacji pozostawia wiele do życzenia. Rekrutacja na dramatycznym poziomie - panienka, która dzwoni ledwo potrafi zdanie złożyć, myśli że dobrze mówi po angielsku, a nawet posługując się j.polskim "duka" okrutnie... Firma niepoważna, obiecują że oddzwonia, a tego nie robią (dwukrotnie). Jedyne co Ci się należy, to automatycznie wygenerowana wiadomość email. Koszmar. Ludzie tam pracujacy czesto uważają że złapali pana boga za nogi, a kiedy jak rzuciłam swoje 3,5 tys netto na stanowisko Aml analyst (z biegłym angielskim i wieloletnim doświadczeniem w instytucji finansowej) okazało się że to stanowczo za dużo... :D ponadto manager przeprowadzający rozmowę na ostatnim etapie arogancki i nieprzyjemny. Radziłabym cieszyć się bardziej z życia ;) I szukać czego innego zdecydowanie. W życiu nie podjęłabym pracy w miejscu gdzie tak traktują ludzi już na wstępie.
1
PwC 2017-07-18 15:04
Witam, podpiszę się pod tym co Monikka napisała. Aplikowałem na Analyst z językiem niemieckim. Rozmowa dotyczyła wyłącznie stanowiska z językiem angielskim. Nikt nic nie mówił o języku niemieckim. Masówka. Taśma kandydatów. Szybko szybko. Jest się jednym z wielu. Pracownicy głównie po szkole wyższej do 28 lat.

Podobne wrażenia z rozmowy w Gdańsku:
1. Pierwszy kontakt - dostaje się email od PwC kiedy może zadzwonić aby porozmawiać.
Tak się nie robi. Jest to afront do kandydata. Dzwoni się i przedstawia się ofertę.
2. Ogromny chaos w samym biurze w Gdańsku. Spacerki i jeszcze raz spacerki pracowników. Dużo gadania. Biuro brudne, siedzenia na recepcji poplamione.
3. Pani na recepcji jak Pani w bufecie. Rozkrzyczana. Karze zostawić wszystkie rzeczy w szafie. Co z tego, że masz w torbie dokumenty. Każdy może ci je ukraść. Nikt mi nie powiedział że nie można przynosić ze sobą rzeczy. Zostawiłbym w samochodzie.
4. Pierwsza rozmowa odbyła się z miłą panią kierowniczką tj. team lider. Miła rozmowa. Niestandardowa. Nie pytała punkt po punkcie z CV. Pytał się głównie o życiowe osiągnięcia, motywacje do pracy w PwC, cele w życiu zawodowym, refleksje z pracy. Jakie ma się oczekiwania z pracy.
5. Następnie pani z HR przyniosła konspekt i kazała w pół godziny przygotować prezentację na temat oferty produktu medycznego. Trzeba było wybrać jednego dostawcę z czterech firm. Na sam koniec dowieść, że twój wybór jest najlepszy. Prezentacja w języku angielskim.
6. Na prezentacji były obecne 3 osoby: Pani z HR, Pani TL i Pan TL. Każda się przywitała. Podała rękę. Na do widzenia nikt nie podał ręki, tylko wyszli. Każda z osób była mało zainteresowana prezentacją. Chyba było się jedną z setki osób które musiały przedstawić to samo zadanie. Pytania jednokierunkowe, negatywne. 1 Pani praktycznie tylko była zainteresowana rozmową w języku angielskim.
Pani z HR powiedziała, że się odezwie do 2 dni. Kontakt nastąpił też w formie email 4 dni później z informacją negatywną.

informacja do pwc:
- więcej szacunku do człowieka. Jeśli go nie chcecie zatrudniać to go nie zapraszajcie. Jeśli 4 tyś netto dla was to za dużo, na prawdę szkoda czasu kandydata. Macie CV. Wiecie co się spodziewać po człowieku. Za 3 tyś netto nie będzie pracował.
- nie jest się robotem ani niewolnikiem. Dajcie sobie czas i nie spieszcie się tak. To pokazuje, że nie szanujecie innych ludzi tylko traktujecie ich powierzchownie.
- kandydat nie jest mięsem armatnim. Traci swój czas i energię na takie spotkania, które ani nie są przygotowane ani w dobrej atmosferze.
3
Janusz 2017-07-31 12:54
3500 zł netto na takim stanowisku? Powiedziałaś za mało :) Tutaj praktykant dostaje 2500, więc chyba osoba prowadząca rekrutacje była nowa. ...
Julita 2017-08-04 09:41
@Monikka, @PwC w Waszym wypadku przykładem są negatywne odczucia z procesu rekrutacji. Czy może ktoś przeszedł ten proces rekrutacji i może powiedzieć jak wygląda sytuacja wewnątrz firmy PricewaterhouseCoopers? @Janusz może skoro znasz stawki to pracujesz w firmie PricewaterhouseCoopers i chciałbyś więcej o niej powiedzieć? Te informacje będą przydatne dla osób aplikujących na różne stanowiska, bo widzę, że szukają bardzo dużo pracowników https://krb-sjobs.brassring.com/TGnewUI/Search/Home/HomeWithPreLoad?partnerid=30056&siteid=6521&PageType=searchResults&SearchType=linkquery#keyWordSearch=&locationSearch=.
rob 2017-08-16 09:26
@Julita, Pytaj co konkretnie chcesz wiedziec?
ROMAN 2017-08-30 12:49
LUDZIE NIE SZANUJECIE SIĘ W TYM BAJZLU, CHCECIE DOROBIĆ SIĘ MAJĄTKU ZA WSZELKĄ CENĘ ABY MIEĆ POCZUCIE WŁASNEJ WARTOŚCI I ABY INNI WAS PODZIWIALI ! TAK SIĘ NIE DA !!!! OPAMIĘTAJCIE SIĘ, SZKODA ŻYCIA...EVENTY, BEZPŁATNE PRZELOTY, TAKSÓWKI TO NAPRAWDĘ NIE JEST EDEN , TRACICIE NAJCENNIEJSZY CZAS W ŻYCIU ..SZKODA MI WAS
1
Polaaa 2017-08-30 21:25
Naprawdę az tak złe to wyglada? Nie ma w ogole czasu na zycie prywatne? Pytanie czy tam w ogole można sie dorobić majątku...
Bwl 2017-09-04 21:07
Jest czas na życie prywatne :)
kasia 2017-09-05 19:01
czy mógłby się ktoś wypowiedzieć na temat stanowiska asystentki administracyjnej/sekretarki? czy też jest tak źle jak inni oceniają na pozostałych stanowiskach?
asap 2017-09-06 18:58
Ja Ci odpowiem. Jestes przynies wynies pozamiataj. Rozliczasz mu wydatki, organizujesz kalendarz, umawiasz do fryzjera. Masz być dostępna cały czas kiedy on jest w pracy. Czyli mniej więcej do 22-24. Chyba, że ma urlop to też możesz wziąć.
Polaaa 2017-09-07 02:17
Czyli nie ma tak dużo nadgodzin? :)
rob 2017-09-07 16:29
Bardzo duzo zalezy od tego w jakim dziale i zespole pracujesz - nie pracujesz z logo na budynku tylko z konkretnymi ludzmi i to ile pracujesz, jaka jest atmosfera, itp. zaleza przede wszystkim od tych wlasnie ludzi. Takze wydaje mi sie, ze komentarze odwolujace sie do calej firmy, tym bardziej od osob, ktore nigdy w PwC nie pracowaly, tylko cos tam tylko slyszaly mozesz spokojnie zignorowac.

To jest jedna perspektywa - duzo zalezy tez od Ciebie. Jesli nie jestes specjalnie asertywna i za duzo myslisz co inni o Tobie mysla, to mozesz na poczatku miec pewien problem z mowieniem ludziom "nie". Jezeli na wszystkie prosby bedziesz odpowiadala "tak" to, nie ma co ukrywac, ze moze byc ciezko. Poza tym pamietaj, ze nie jest to przedszkole i bardzo duzy nacisk kladzie sie na duza samodzielnosc i odpowiednia komunikacje - jezeli masz za duzo pracy albo masz jakies inne problemy to musisz w jakims zakresie samodzielnie postarac sie rozwiazac problem i jasno to komunikowac.

Jesli masz jakies konkretne pytania - smialo, postaram sie odpowiedziec.



Polaaa 2017-09-07 16:40
Chciałabym wiedzieć czy faktycznie jest tak, że w sobotę rano mogą zadzwonić do mnie i coś zlecić i mój wolny weekend spędzę przed komputerem? Chodzi mi o to czy mogę mieć jakieś swoje własne plany i będzie to uszanowane...czy jeśli odmówię to będę na drugi dzień na dywaniku...
Julita 2017-09-08 09:29
@rob dzięki, że dajesz merytoryczne odpowiedzi na pytania odnośnie firmy PricewaterhouseCoopers. A powiedz czy Ty nadal tam pracujesz? Czy w Twoim dziale jest miła atmosfera? Może słyszałeś o działach, gdzie jest gorzej i które lepiej omijać? No i czy możesz napisać o tych weekendach, o które pyta @Polaaa. To wszystko jest ważne dla osób myślących o pracy tam.
rob 2017-09-08 12:43
Nie wyobrazam sobie takiej sytuacji. Jasne, ze mozesz trafic na jakiegos Managera, ktory uwaza, ze rzeczywistosc wyglada jak w serialu "Suits" i mozna ludzmi zamiatac, ale wtedy trzeba to eskalowac i eliminowac takich delikwentow.

Pare razy zdarzylo mi sie pracowac w weekend ale z reguly widzisz, ze cos takiego sie kroi i jestes w stanie to odpowiednio zaplanowac - przy czym w wiekszosci przypadkow to byla wylacznie moja decyzja, tj. nikt nie kazal mi niczego robic w weekend, sam stwierdzilem, ze potrzebuje troche nadgonic i tyle.

1
rob 2017-09-08 12:47
Jeszcze jedna uwaga - intensywnosc pracy moze roznic sie w zaleznosci od zespolu. Jezeli np. pracujesz na transakcjach (ja na przyklad niekoniecznie) to ryzyko zarwania nocki czy koniecznosc pociagniecia w weekend jest wieksze. Niemniej, z reguly wiesz kiedy cos takiego moze sie przytrafic bo masz jakies tam deadlines na projekcie.
rob 2017-09-08 13:00
No problem. Tak, caly czas pracuje w PwC.

Uwazam, ze atmosfera w PwC generalnie jest bardzo OK. Jasne, jest to korporacja i czasami dzieja sie jakies dziwne rzeczy w stylu, kogos tam nagle zwalniaja, czy pojawia sie jakas durna komunikacja, ze nie wiesz o co chodzi, ale w jakich wiekszych firmach tego nie ma.

Charakterystyka pracy w duzej mierze zalezy od dzialu - w audycie jest pewna sezonowosc, ktorej pewnie nie widac az tak w podatkach czy doradztwie biznesowym. Tak jak juz pisalem wczesniej, percepcja w duzej mierze zalezy od Twojego charakteru - mi na przyklad sie podoba, ale znam pare osob, ktore odeszly bo praca sama w sobie jest dosc intensywna i jest to typowa praca biurowa od 8 do 16. Zdarzaja sie jednostki, z ktorymi ciezko sie wspolpracuje, ale struktura firmy nie jest (z reguly) zbyt sztywna, tj. jezeli nie po drodze Ci z jednym Managerem, zawsze mozesz probowac pracowac z kims innym.
jan 2017-09-08 15:22
a ty piszesz jakbyś to robił za pieniądze :)
ja pracuję w PwC i typowa korporacja. Ciągle raporty, zestawienie idiotyczne polecenia itd. Kasa może i zarabiasz, ale jesteś zwykłym pionkiem. Jak odejdziesz to nawet nie zauważą, ale na co dzień uważają cię za super kumpla z pracy..

Obgadywanie i podcinanie skrzydeł
1
rob 2017-09-08 15:22
Mala poprawka, powinno byc - "[...] NIE jest to typowa praca biurowa [...]".
Polaaa 2017-09-08 21:19
Dziękuję za te wyczerpujące odpowiedzi :) Z tego co mówisz to wcale nie jest tak źle jak piszą w innych komentarzach :)
Ski 2017-09-11 18:34
Hej. Również jestem po rekrutacji u nich, posiadam wieloletnie i kompleksowe doświadczenie w twardym hr. Schemat rekrutacji lekko mówiąc...mało profesjonalny. Ogólne wrażenia kiepskie. Opcja dobra dla młodego narybku, mogącego poświęcać życie prywatne. Rozumie,że można pracować ponad normę, ale to niestety kosztuje, o czym zresztą powiedziałem na rozmowie. Wynik rozmowy,pomimo wykazania sporego zasobu wiedzy negatywny...wiedza niestety kosztuje, co zostało poparte odpowiednią ceną za możliwość jej dalszego przekazywania.
Nat 2017-09-15 01:03
@Monikka a na jakie stanowisko aplikowałać i jakie podałaś wynagrodzenie?
Julita 2017-09-22 13:12
@Ski skoro jesteś świeżo po rozmowie rekrutacyjnej to opowiesz coś o niej więcej? Możesz powiedzieć o całym procesie rekrutacji w PricewaterhouseCoopers? Jak myślisz na co należy się przygotować przed rozmową kwalifikacyjną, żeby dostać pracę? Takie dodatkowe informacje będą bardzo pomocne.
Adrian 2017-09-25 18:04
Witam,
Czy ktoś może napisać coś bliżej o pracy w biurze w Łodzi ? Jakie zarobki brutto proponują dla osoby bez doświadczenia w korpo (mam doświadczenie w prywatnej firmie) ? Jak z godzinami pracy? Chodzi mi głównie o audyt, podatki lub ceny transferowe - innych ciekawych działów w Łodzi nie ma chyba.
ola123 2017-09-25 21:09
Witam, czy ktoś aplikował na stanowisko konsultanta w PwC Legal? Czy ktoś może się wypowiedzieć jak atmosfera, godziny pracy itd właśnie w PwC Legal? Będę bardzo wdzięczna :)
Jan 2017-10-06 15:01
Godziny pracy? Ludzie tu się wychodzi nawet o 22...... będąc od 8:30.

Tutaj nie ma czegoś takiego, że jesteś dobry i będa o ciebie walczyć. Nie dajesz rady, albo coś DO widzenia papa. Będzie kolejka następnych.

Typowe Korpo ze zwalonymi mózgami na pokładzie. Chore myslenie, chore raporty i oczekiwania.
xyz 2017-10-09 14:39
@ Jan - czy Twoja opinia dotyczy również PwC Legal?
MarczakHyundai 2017-10-17 18:10
ludzie jaki worklife balance ?! ja od 8 do 22 dzień w dzień zap****** za grosze już mam dość odszedłbym ale gdzie ??
sylwus 2017-10-18 11:44
staram sie o praktyki czekam teraz na ostateczna odp , czy ktos wie czy duzo praktykantow przyjmuja. i czy odpowiadaja tak czy nie bo czekam prawie tydzien i nie wiem co o tym myslec
ross 2017-10-18 15:49
jaki dział?
romi 2017-10-19 13:50
A mozna jeszcze aplikowac na praktyki . Czy juz wiekszosc wakatow obsadzona bo chyba tylko audyt znalazlem a interesuje mnie bardziej doradztwo podatkowe .
jan 2017-10-20 16:37
Praktykantów to przyjmuje kilkunastu/kilkudzieisędziu co miesiąc. Częśc z ich odchodzi bo nie daje rady.

Godziny praca dotyczą każdego działu.
Zostaw swoją opinię o PricewaterhouseCoopers - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie PricewaterhouseCoopers