Toruńskie Zakłady Graficzne Zapolex Sp. z o.o.

Toruń

Opinie o Toruńskie Zakłady Graficzne Zapolex Sp. z o.o.

robert 2015-09-05 09:51:01
z czystym sumieniem...odradzam
1
xxx 2015-10-01 11:44:37
ludzie czy wy sobie zdajecie sprawe ze praca w toruniu na umowe o prace za 10 zl na reke za godz to bardzo duzo. teraz bardzo duzo firm na produkcje zatrudnia na umowie zlecenie i to po 9 zl i to brutto.
pracownik 2015-10-09 22:22:22
jak można być zadowolonym z (usunięte przez administratora) zł na godzinę- TO KPINA I TYLE - tak, pracują ludzie i za (usunięte przez administratora) zł, jakie mają wyjście ? - albo się zgodzą albo do wymiany...jak towar.
pytaczka 2015-10-19 21:32:51
Obecnie Zapolex poszukuje na 2 czy 3 stanowiska związane ze sprzedażą. Ktoś może powiedzieć czy to nowe etaty czy zwolnione przez poprzedników?
bolek 2015-10-24 17:58:56
Witam.
Ile zarabia pomocnik ofsetowy??
Premia jest?
Jaka jest atmosfera wśród załogi?
() 2015-11-02 12:54:31
codziennie jest drukowany plan wysylek. (usunięte przez administratora) Podobnie ma sie tez szefowa ktora ciagle goni pracownikow intro. Magazyn w miare ogarnia wysylki i potrafii chwilowo wstrzymac lub zatrzymac samochod ktory przyjezdza po towar.
Bylec 2015-12-04 11:54:53
To wynika z błędów zarządzania i strachu przed odpowiedzialnością. Najprościej zrzucić wszystko na tego "na dole".
qwerty 2015-12-08 14:14:54
A ile taki manager w eksporcie może zarobić w tej firmie?
() 2015-12-19 12:23:22
szukaj dalej. Trafisz do logistyki i bedzie ci jeden pan kolo pior robic.
W 2015-12-19 23:12:24
A niejaki pan Karol W. pracuje jeszcze?
2
ja 2015-12-29 18:52:47
A gdzie ten nowy kierownik xmiany sie podzial
Bezdomny 2016-01-15 21:38:49
Czesc postow tu wypisuje kadra czyli dyrektorzy i kierownicy ktorzy nie wiedza co z czym tam sie robi :D Pracy na zlecenie zawsze tam jest potrzeba a w przypadku umow normalny czy jakis szkolen to mozna pomarzyc a co do wyplaty to najniza i tyle. Czytajcie wiecej obiecanek. Ludzie wlaczcie myslenie daja wam kielbase wyborcza tak samo jak w naszym rzadzie i idziecie tak kto obiecuje cuda :D
1
pracownik introligatorni 2016-01-20 20:58:37
Witam,
Kto ma zamiar tam podjąć prace może liczyć tylko na najniższą krajowa i tak jest od wielu lat w zapolexie.Więc nikomu nie polecam tej firmy.
pozdrawiam
1
1234 2016-01-27 20:11:07
Ja pracuje tam od lat i w końcu idzie ku lepszemu i podwyżki tez są trzeba się wykazać i tyle
1
4567 2016-01-28 11:47:19
Chyba sobie żartujesz? W końcu idzie ku lepszemu? tego co sie teraz wyrabia w tej firmie jeszcze nigdy nie bylo, cyrk na kolkach, zatrudniaja tylko dyrektorkow, ktorzy sie na niczym nie znaja i tylko pograzaja firme, gratuluje, widze ze sam nim jestes i starasz sie wybielic, jakie podwyzki, te smieszne grosze, zeby nie zarabiac mniej od najnizszej krajowej nazywasz podwyzkami, zal
2
das 2016-02-09 13:59:26
jak tak płaczesz to po kiego tam robisz , zwolnij się i po problemie, nie mogę pojąć ludzi co na wszystko w robocie płaczą a siedzą dalej , zmienić robote na lepszą i już
2
Sam on 2016-03-20 20:40:15
Wez nie pisz takich glupot. Albo jestes tam na stołku albo przydupasem kadry.
anonim 2016-04-02 13:22:57
powiem tak od momentu gdy stanowisko kierownicze opuscila Pani menager wszyscy kierownicy dyrektorzy doja dosłownie prezesowa z kasy jest jescze gorzej niz było totalnie nie maja pojecia patrza na swoje korzysci to samo pseudo majstrow ktorzy sa awansowani nie wiadomo na jakiej zasadzie bo napewno wiedzy nie maja wogole przez duze W pozdrawiam
elf 2016-04-14 11:09:55
Bzdura. Jest dużo dużo lepiej niz za p.T...A majstrowa ta nowa i majster jak najbardziej obeznani ,gorzej z tą co ty tyle lat pracuje i zero pojęcia!!!!
Gandalf 2016-04-15 13:08:38
Drogi Elfie jak dobrze pamiętam za czasów Pani "T" nie było wcale tak fajnie... (BO GNAŁA DO ROBOTY) a teraz można ściemniać... no chyba, że nagle wpadnie szanowna Pani "P" wtedy rzecz jasna, że produkcja idzie zjawiskowo płynnie... chyba że maszyna zacznie się buntować, ale na to raczej nikt nie ma wpływu ;)

Faktycznie jest dużo lepiej :)
ktos 2016-04-17 18:20:43
witam nowa pani majstrowa nie potrafi mnozyc wiec proponuje zaczac edukacje od podstawowki a prace traktuje jak rewie mody zeby bylo jeszcze na co patrzec tylko nie pomysli ze chodza potencjalni klienci i widza jej ubior ktory nie jest adekwatny do zajmowanej pozycji majstrami dobrymi to jak pamietam byl pan S reszta bez komentarza brak wiedzy teraz jedynie pan A widac ze bedzie z niego dobry majster
2
piotr 2016-04-20 17:43:59
jeżeli chodzi o pracę w zapolexie to pracowalem tam kilka lat na maszynach jednak moje zarobki nie wzrosly. a pracy bylo coraz wiecej. generalnie mozna sie tam wiele nauczyc ale niestety nie ma to odzwierciedlenia w portfelu.zmienilem prace na inną też w poligrafii. i kasa lepsza generalnie poszukujacym pracy polecam sie zglosic do agencji flexhr
bll 2016-05-16 17:24:22
Gdzie jest szatnia to dowiadujesz się na samym poczatku przed rozpoczeciem pracy bo niby gdzie sie przebierzesz a stolowka to na przerwie idzie sie za reszta i juz od tajemnica
6
szary 2016-06-12 00:48:09
jest zmowa.ważne dla carycy jest to,czy jesteś dyspozycyjny i...długość fajki-lubi młode,prężne i żylaste prącia.poza tym norma,tzn.najniższa krajowa...pozdro dla kumatych!
2
atociekawe 2016-06-19 12:03:13
skoro twierdzisz ze jest tak dobrze to czemu nowy kierownik zabiera ludziom pieniądze a na pytanie czemu to zrobił nie wie co powiedzieć i kreci się jak baczek na podłodze ale jeżeli jest ci lepiej to trzymasz palec głęboko w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] pozdr dla szarego widać ze ktoś jest w temacie i niestety jest coraz gorzej ważne są karteczki na ścianach mydlenie ludziom oczów ze są wydajni a wogole nie przekłada się na finanse tylko czekać kiedy pan kierownik podniesie ludziom normy i wtedy nikt nie dostanie premii, a ludzi ubywa ciekawe czemu?????
3
xxx 2016-06-19 13:35:37
jednym słowem robi się kibel.jest żle i nie zapowiada się by było lepiej.majstrowa p.K.jest jednym z tych pustaków których nie lubię.szefowa zabiera pieniądze jak chce,zaco chce i kiedy chce.nie szanuje nikogo,a to dięki Nam zarabia miliony.
dobre 2016-06-19 18:14:21
widzę ze mamy obrońce każdy kto to czyta i wie jak jest w zakładzie to śmieje się z twojego wpisu bo wiadomo że tam nie pracujesz tylko zwykłym kretem który nas okrada albo osoba z zarządu twoje wpisy nic nie znaczą prawda jest taka bez tych zwykłych ludzi którzy pracują za marne pieniądze byście przepadli pomyśl nad tym i zadaj sobie pytanie czemu ludzie odchodzą do Bydgoszczy lub tez nie maja motywacji utrzymaj za najniższa rodzinę pospłacaj kredyty nie zrozumiesz tego
1
ktos 2016-06-20 09:49:59
zabawna z ciebie osoba
michal 2016-06-20 10:12:27
powiem tak nawet w urzędzie pracy oferując prace w zapolexie ludzie automatycznie odmawiają wiem bo paru moich kolegów już miało takie sytuacje i podziękowało a Panie w urzędzie nie były podobno zaskoczone a ludzi poszukują bo odchodzą gdyż jest coraz gorsza organizacja, płace a wymagania coraz większe
1
krasnoludek 2016-06-20 11:39:53
Zakład oferuje stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie za najniższa krajowa, płaca za nadgodziny to wielka loteria. Premia to jedna wielka marchewka, którą jeśli dostaniesz w żaden sposób nie będzie adekwatna do wykonanej pracy, za miesiąc możesz już jej nie uświadczyć.
PotencjalnyPracownik 2016-06-22 16:09:06
Chciałem podbić do tego zakładu z CV, ale z tego co czytam odbywa się tam niezła patologia zakładowa... TO CHYBA SOBIE ODPUSZCZĘ
1
rece opadaja 2016-06-24 09:42:53
Nowy kierownik zatrudnił sekretarkę on sam nic nie robi nie interesuje się intro Pani Prezes szuka Pani oszczędności proszę zauważyć ile osób siedzi w pokoju wielkiego brata tylu do podejmowania decyzji a jak pojawia się problem to każdy patrzy na siebie i nic nie wiedza tam jest 6 osób plus 2 z kontroli kiedyś była polowa i było tak samo jaki jest sens
1
krasnoludek 2016-07-30 15:50:06
ależ robi : wiesza swoje ukochane prospekty oraz tabelki gdzie popadnie. Znosi też zielsko doniczkowe
pracownik 2016-08-05 14:11:08
Atmosfera jest żałosna...sami idioci tam pracują ...........nie polecam tam pracy!
2
ExMachina 2016-08-05 22:50:44
Drogi Panie (ech), bądź droga Pani (ech) ? ten Pan "Pracownik" według was z jakiego powodu jest rozgoryczony ??, bo nie wydaje mi się ... że jest rozgoryczony z impulsywnych zachowań stałych bywalców... Czasami jesteście jak nowotwór... którego po długiej chemioterapii nie zdoła się unicestwić !!!
DAWAJCIE LUDZIOM PODWYŻKI (urlopy:P) !!!
ciekawosc 2016-08-09 19:04:00
no @baj napisz bo tez jestem ciekawy
anonim 2016-08-31 10:56:56
nie ma opieki medcznej prywatnej teraz jest moda na zwalnianie ludzi z duzym doswiadczeniem co jest priorytetem nowego kiedrownika ktory nie wykazuje zadnego zainteresowania praca lubi za to podlewac kwiatki ,jezeli mu nie pasujesz jestes zwolniony ludzie tyraja za 11zl wyzysk omijajcie to miejsce w Toruniu za najnizsza jest praca i wydaje mi sie ze w bardziej milszej atmosferze bez takiej ilosci stresu jaki jest w tym zakladzie
anonim 2016-08-31 18:01:18
a wiem bo pracuje w tej firmie i widze co sie dzieje takiej atmosfery nie było od lat a co ty wiesz skoro jestes zza sciany pozdrow pseudo kierownictwo ten kto pracuje to wie o co chodzi a ty jestes jedna z tych osob ktore pewnie pomagaja w niszczeniu tej atmosfery smiesznze 5s w zakladzie ktory ledwie prosperuje pozdrawaim pracownikow
Były 2016-08-31 21:27:51
Kto został zwolniony??
mily 2016-09-01 12:54:04
witam anonim pisze dobrze ja jeszcze dopisze ze juz z praca porzegnaly sie 3 osoby z dlugim stazem i z tego co widze sporo jest tu komentarzy osob ktore niszcza zaklad nie od strony pracownika .........lecz..................
ktos 2016-09-02 16:27:52
juz jest rotacja
Ziomek 2016-09-02 17:44:25
Moze pora pomysles o tym zeby najpierw sie wykazac ze sie prace powaznie traktuje a nie ciagle polowa pracownikow ma tzw wszystko w d....a potem oczekuja podwyzek.premi itpmoze najpierw zaczac zmieniac siebie a potem oceniac pracodawce.
Ziomek 2016-09-02 17:45:33
Moze pora pomysles o tym zeby najpierw sie wykazac ze sie prace powaznie traktuje a nie ciagle polowa pracownikow ma tzw wszystko w d....a potem oczekuja podwyzek.premi itpmoze najpierw zaczac zmieniac siebie a potem oceniac pracodawce.
Ziomek 2016-09-02 17:46:22
Moze pora pomysles o tym zeby najpierw sie wykazac ze sie prace powaznie traktuje a nie ciagle polowa pracownikow ma tzw wszystko w d....a potem oczekuja podwyzek.premi itpmoze najpierw zaczac zmieniac siebie a potem oceniac pracodawce.
tomek 2016-09-03 12:28:26
pensja najnizsza ,jak prezes umarł od tamtej pory czyli chyba od 5lub 6 lat tak sa podwyzki do najnizszej lub tez inni dostali 1zl a ci co lubia trzymac palec tam to wiecej ogolnie w ciagu 5-6 lat jedna podwyzka a tak nic i ciagle wymagania a ludzi mniej
tomek 2016-09-03 20:20:42
zapraszam na intro zrozumiesz nie porównuj tych 2 dzialow bo inne ligi
yoaka 2016-09-03 21:42:02
Pewnie, że jest sporo wykształconych pracowników, ale i tak ostatnio nie pokazało się żadne ogłoszenie @al, ale może warto dowiadywać się u nich bezpośrednio.
Czarny Koń 2016-11-10 20:45:49
Co nowego w Zapolexie??
pracownik 2016-11-13 18:34:25
Ukraina rządzi
pracownik 2016-12-04 19:16:11
W Zapolexie dobra zmiana tzn. ci dobrzy odchodzą - starzy pracownicy z produkcji , kadrowa , bhp , eksport a powiew nowości zostaje .
Zostaw swoją opinię o Toruńskie Zakłady Graficzne Zapolex Sp. z o.o. - Toruń
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Toruńskie Zakłady Graficzne Zapolex Sp. z o.o.