Opinie o Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.
Fajna praca dla osób bez doświadczenia, po maturze, można zdobyć pierwsze doświadczenia
@Człowiek, no czaty, o których wspomniałeś w swoim wpisie, powinny być pomocne dla osób zainteresowanych samą firmą jak i zatrudnieniem w niej. Rozumiem, że zostałeś zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną w Teleinvention Contact Center, Lockus. Czy pomimo tej sytuacji wziąłeś w niej udział? Jeżeli tak, to mógłbyś opisać na tym forum jej przebieg? Jakie pytania zostały Ci zadane?
Znalazłem ofertę pracy w teleinvention wiec aby przygotować się do rozmowy odwiedziłem ich stronę internetową, urzekła mnie ikonka czatu, więc spróbowałem napisać aby czegokolwiek dowiedzieć się więcej, jest do dosyć popularny sposób komunikacji. Ale niestety nikt nie raczył mi odpisać ! jeżeli jest tu ktoś np z HR z firmy to polecam zainteresować się tematem bo to odrzuca patrząc na dzisiejszy rynek pracy takie olewanie potencjalnego pracownika jest co najmniej nieprofesjonalnym podejściem nie pozdrawiam.
Teleinvention Contact Center, Lockus to firma z opinią dobrego pracodawcy. Może zacznijcie doceniać ten fakt?
Wystarczy że umiesz powiedzieć cokolwiek i się przedstawić, to masówka.
Odnośnie wcześniejszego doświadczenia które jest bez znaczenia tutaj.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Ciężko wypowiedzieć się o wszystkich oddziałach, gdyż nie miałem okazji pracować wszędzie, jednakże z Upsellem przy ulicy Krowoderskich Zuchów mam z pewnością bardzo pozytywne doświadczenia. Kadra kierownicza mimo młodego wieku jest naprawdę bardzo wyrozumiała i na wysokim poziomie, zawsze chętnie służy poradą. To samo zresztą dotyczy zdecydowanej większości pracowników z jakimi miałem styczność. Uważam, że ogromną zaletą jest fakt, iż praktycznie każda osoba na wyższym stanowisku zaczynała "od zera", dzięki czemu znają się na pracy. Wypłaty jak bardziej są na czas, bez żadnych opóźnień. Godziny pracy bardzo elastyczne, nikt nie wymusza przepracowywania większej ilości godzin niż minimalna. Warto też wspomnieć, że sama praca nie polega na tzw. machlojkach i sprzedawaniu "magicznych garnków za trzy tysiące", czego trochę się obawiałem podczas rekrutacji - jest to jak najbardziej uczciwa i porządna firma. Szczerze polecam i liczę, że obecna jakość za jakiś czas pozostanie na równie wysokim poziomie. :)
@Już byly - na szczęście Możesz napisać, dlaczego gratulujesz osobom, które zmieniły pracę? Może zamiast tego, po prostu napisz, co Ci się podobało w pracy w firmie Teleinvention Contact Center, a co nie. Będzie to na pewno bardzo cenna opinia.
Pracowałem na projekcie przy którym współpracowaliśmy z bestsellerem produktów firmy @pple w Polsce. Powiem szczerze, że świetnie mi się tam pracowało. Mieliśmy akurat szczęście bo nasz team leader był bardzo dobry. Stale nadzorował naszą pracę, starał się szkolić każdego cały czas, no i szło to w wyniki. Dzięki temu byliśmy najlepszym zespołem. Projekt niestety już się zamknął, ja pracowałem tam akurat w 2016 roku. Co do reszty firmy, management bardzo słaby, osoby które nadzorowały całe działy nie były na tyle doświadczone by świadczyć inne podejście do różnych projektów (mówię tu o standardach pracy, czy wymogach ogólnie nałożonych na każdego pracownika), wypłaty były płacone na czas, żadnych kruczków w umowie. Przerwa taka jak na umowie, 5 min na 1 h pracy, ale mimo wszystko dało się zjeść w miare spokojnie. Pracowali tam ludzie w różnym wieku, od studentów, po ludzi po 60 roku życia. Nie był wymagany żaden dress code. Firma zapewniała do użytku kuchnię w pełni wyposażoną. Biuro ładne, wyremontowane. Plusem na pewno jest to, że jest dział IT na miejscu który jak coś od razu pomaga. Proszę pamiętać, że piszę tu o tylko tym jednym projekcie, na którym rotacja była mniejsza. Reszta projektów wiem, że miała średni management, narzekali, że pilnują ich bardzo z czasem i mało płacą (stawki też mieliśmy inne). Ja jak i większość była zatrudniona na umowę zlecenie, firma bardzo niechętnie dawała umowę o pracę, mój kolega dostał po chyba ponad roku przepracowanym i długich rozmowach. Zarabiałem tam 14zł brutto / h. 2 tygodnie wypowiedzenia. Jak będą jakieś pytania to chętnie odpowiem, jak tylko wrócę na to forum.
Hmmm to czemu skoro twój leader był taki dobry to go zwolnili- podobno. No bo przecież nie wierzę,że jak jest ktoś naprawdę dobry to firma go zwalnia? Obecna kadra kierownicza jest bardzo profesjonalna. Ogólnie firma na plus. Masz sporo racji, ale niestety nie we wszystkim. Źródłem informacji to Ty jednak dobrym nie będziesz.
A @Ktoś obecny, przeczytał dokładnie co inny kolega napisał, czy tak sobie plecie trzy po trzy? Gdzie została umieszczona informacja, że team leadera zwolniono? :) Bo jeśli czytamy tę samą wypowiedź, to jest jak byk informacja, że "PROJEKT ZOSTAŁ ZAMKNIĘTY". Akurat znam dokładnie historię tego projektu. Zarządzało nim dwóch liderów. Jednego awansowali, drugiego po zamknięciu projektu dali na inny projekt, a po jakimś czasie sam zrezygnował. Obaj byli kiedyś konsultantami. Dobrym partnerem do dyskusji to Ty jednak nie będziesz ;)
Wszystko piękne opisujesz. Wersja oficjalna pieknie wygląda. Nieficjalna- trochę inaczej. Nie chce nikogo obrażać z pracujących w tele. Każdy pracuje tam gdzie chce. NA tym skończmy dyskusję. Powodzenia tym co zostali ????. Tym co udało się zmienić pracę-GRATULUJĘ ????.
Jesteście pewni, że nic pozytywnego nie można napisać?
@Majkaa Z jakiego powodu tak właściwie mówisz, żeby unikać firmy Teleinvention Contact Center? Nie uwzględniłaś w swojej opinii żadnych informacji na ten temat, więc będę Ci wdzięczna za argumenty. @An Jak wyżej, możesz powiedzieć dlaczego? No i druga rzecz, czy jesteś pewna, że nie da się napisać nic pozytywnego? Ważne jest to, aby opinie były prawdziwe, ale niestety te bez konkretów, nie są nazbyt wiarygodne.
Unikać, chcą wykorzystać ludzi, nie płacą nadgodzin, a przełożona myśli, że do jej obowiązków nalezy tylko podzial zadan. Totalna spychologia tam panuje, nie mylic z Call center tylko z Lockusem, ktory organizuje konferencje.
Unikać, jest tutaj dosłownie kilku stałych pracowników na umowie zlecenie, większość zmienia się średnio co dwa tygodnie.
@Majkaa, rozumiem, że pracowałaś w Teleinvention Contact Center, Lockus, tak? Jak oceniasz tego pracodawcę? Jakie warunki oferuje? @student, rozumiem też, że grafik jest elastyczny tak? Jaka jest specyfika tej pracy? @Ktos obecny, długo już pracujesz w Teleinvention Contact Center, Lockus? Na podstawie jakiej umowy pracuje się w tym miejscu? @Pracownik aj Spot, dziękuję za Twoją rozbudowaną opinię. Czy mógłbyś jeszcze powiedzieć, czy pracownikom tej firmy przysługują jakieś dodatkowe benefity?
Dobra firma to i pracownicy są zadowoleni. Potrzebni są nowi?
W teorii te 80h miesięcznie wygląda super dla studentów ale wymagają więcej i tak, nawet nowym robią o to problemy, dramat.
dla studenta super praca 80 godz w miesiącu mogę połączyć z zajęciami i jest jeszcze blisko uczelni
na infolinii jest jeszcze lepiej bo wystarczy tylko 50 godzin i można pracować w weekend
na infolinii jest jeszcze lepiej bo wystarczy tylko 50 godzin i można pracować w weekend
dla studenta super praca 80 godz w miesiącu mogę połączyć z zajęciami i jest jeszcze blisko uczelni
Na rozmowie byłam ze 4 miesiące temu. Rozmowa mila, konkretna, przyjemna z babka pewnie w moim wieku - i to było fajne. Niedługo po rozmowie dostałam zaproszenie na szkolenie. Pracuje i nie narzekam. Jasne zasady, wypłata na czas., spoko atmosfera. Polecam.
Hej a czy jest w ogóle możliwość pracy na umowę o pracę? szukam, ale taką mam sytuację, że tylko uop muszę mieć. Będę wdzięczna za info
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.?
Zobacz opinie na temat firmy Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 95.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 85, z czego 12 to opinie pozytywne, 60 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.?
Kandydaci do pracy w Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O. napisali 13 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.