Opinie o Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.
W placówce na Krowodrzy można trafić na bardzo chamskich liderów -nie szanujących pracowników. Pensje śmieszne plus kary obniżające je prawie do zera. Przerwy? -brak telefony co sekundę bez czasu na odpoczynek (5 min na godzinę)! Polecam omijać szerokim łukiem, zrezygnowałem po kilku miesiącach.
Negatywnie postrzegasz swoją pracę na stanowisku, które zajmowałeś. Zastanawia mnie, czy z pracy w tym miejscu wyniosłeś coś pozytywnego? Może nauczyłeś się czegoś, co może w przyszłości Ci się przydać w dalszej karierze zawodowej?
Odradzam! Pracowałem w infolinii firmy kurierskiej. Kierownictwo robi wszystko żeby obniżyć wynagrodzenie, wymyślają co miesiąc nowe potrącenia i bardzo trudno unikać tych kar. Każdy z liderów podaje rózne odpowiedzi na jedno pytanie. Liderka J. jest bardzo nie miła i nie profesjonalna, rozmawia ze wszystkimi jak z własną obsługą, zbiera plotki. Nikt z konsultantów nie pracuje tam dłużej niż 2 miesiące. Moje sugestie dla Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.: Muszą zmienić podejście do pracowników!!!
Zdecydowanie odradzam, pracowałam 2 miesiące, zwolniłam się tydzień przed wypłatą, gdy przyszła wypłata jakież było moje zdziwienie gdy okazało się że brakuje kilkaset złotych. gdy próbowałam wyjaśnić okazało się że szefostwo naładowało mi wyssanych z palca kar, których jest na prawdę długa lista, z tym że dopóki pracowałam nie było żadnych informacji że coś robię źle czy że będę miała jakieś potrącenie, a tu nagle gdy ośmieliłam się zwolnić postanowiono mi pokazać swoją wyższość... Moje sugestie dla Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.: Zacznijcie szanować ludzi i przestańcie oszukiwać...
trzeba sie zwalniac na poczatku kolejnego mca wg tabeli prowizyjnej prowizji nie wyplaca sie za m-c w ktorym pracownik sie zwalnia, a do pierwszego tygodnia trzeba podejsc na rozliczenie poprzedniego miesiaca i sprawdzic wyplate , wtedy zawsze sie zgadza
Pracowałam tam wiele lat temu, atmosfera przeswietna, kupę świetnych ludzi
Wystarczy że umiesz powiedzieć cokolwiek i się przedstawić, to masówka.
Odnośnie wcześniejszego doświadczenia które jest bez znaczenia tutaj.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Może nie jest idealnie ale mocno przesadzacie z narzekaniem!!
Jeszcze 2 miesiące temu przed moim odejściem kary dostawało się za niezastosowanie do zasad, które były ogłaszane na jakimś spotkaniu, na którym nie mogło być każdego pracownika, więc trochę komedia. Co do liderów - mi się miło pracowało, ale widziałem, że do niektórych byli ewidentnie uprzedzeni. Elastyczny grafik, wypłaty na czas, polecam na góra miesiąc - dwa.
To by się zgadzało. Spotkania sa nagle robione na komendę zbiórka na środku wielkiej sali, gdzie nic nie słychać. Brak info dla osób których nie było. Kierownik niesympatyczny, konkretny ale niekonsekwentny. Drętwo. Ale przyznać trzeba ze kasa na czas. Grafik elastyczny. Polecam na krótko
Ja też pracowałam na przedłużaniu umów. Nie zaprzeczam, ze grafik elastyczny, wypłaty na czas, sporo konkursów, ale podejscie do pracownika słabe. Wymagania wielkie, robic milon umów na godzinie, ale wparcia brak. Polecam na miesiąc, dwa rekreacyjne.
Dobre żarty! :D Na infolini pracuje od początku i kary są ciągle te same, nawet tabela prowizyjna sie nie zmieniała. Pracujesz sumiennie to nie masz kar. Wyjątkiem jest ten miesiąc - podnieśli stawkę godzinowa :)) Mi sie tu super pracuje i polecam swoim znajomym za których dostaje dodatkową kasę. Rzeczywiście jeśli chodzi o liderów to jeden juz juz nie pracuje i zostali sami fajni. Caly zespół jest super. Polecam !
Dobre żarty! :D Na infolini pracuje od początku i kary są ciągle te same, nawet tabela prowizyjna sie nie zmieniała. Pracujesz sumiennie to nie masz kar. Wyjątkiem jest ten miesiąc - podnieśli stawkę godzinowa :)) Mi sie tu super pracuje i polecam swoim znajomym za których dostaje dodatkową kasę. Rzeczywiście jeśli chodzi o liderów to jeden juz juz nie pracuje i zostali sami fajni. Caly zespół jest super. Polecam !
Również jak poprzednicy pracowałam na infolinii firmy kurierskiej. Jeden z wypowiadajacych się wspomniał że nikt nie pracuje dłużej niż dwa miesiące i tak to w 90% prawda. Przychodzisz na szkolenie jest wszystko w porządku, pracujesz spoko nagle okazuje się, że co chwilę są nowe kary choć osobiście dostałam tylko jedna. Byli ludzie którzy dostawali kary bardzo duże gdy te kilka się zsumowalo. Jeśli chodzi o nagrody owszem teoretycznie były, praktycznie ciężko je uzyskać. Atmosfera? Jeśli chodzi o pracowników na moim poziomie wszyscy byli mega super ludźmi,a jeśli chodzi o kierownictwo i liderów to niestety ale tylko dwóch było zawsze miłych, cała reszta w większości przypadków niemiła. Ogólnym problemem jest fakt, że zadając pytanie liderom to samo każdy odpowie co innego, często odpowiedź wymaga długiego czasu oczekiwania a później nie z naszej winy rośnie czas rozmów i jest kara :) pracownicy na słuchawce mieli większą wiedzę niż co niektórzy liderzy. Moim zdaniem we współczesnym świecie kary nie motywują w żaden sposób pracownika są wręcz odrzucając przez co wiele osób się zwalnialo. To my musimy słuchać zdenerwowanych klientów i obrażania nas. Jak wiadomo w okresie przedświątecznym pracy dużo, czasem nie ma nawet kiedy się napić a i z wyjściem na przerwę jest problem pytając niektórych liderów. Wypłaty na czas. Z uwag od siebie dla firmy zlikwidować kary na które wpływu nie mamy czy ktoś z nami rozmawia godzinę czy mamy szczęście i są to trzy minuty. Trudnych klientów dużo jak na stawkę godzinowa jaka się dostaje a ile się pracuje i w jakich warunkach.
Wypłaty na czas elastyczny grafik dobra lokalizacja. Zawsze moglem sie dogadac ale ciekawostki oppwiadane prEz kierownika na dosprzedazy o swoim zyciu, problemach miłosnych itp byly przegieciem. Troche profesjonalnego podejscia.
Infolinia firmy kurierskiej - (usunięte przez administratora)bardzo często miewa humorki, chce sie wywyższać na wszelką siłę, gdy coś potrzebuje to jest bardzo miły a tak to nie szanuje zbytnio ludzi. Każdy z liderów zapytany o daną rzecz - sytuację zgłaszane przez infolinie odpowiada coś innego, ogólna dezinformacja. Lepiej pytać się osób siedzących obok bądź 2 mądrych liderów. Jak chcesz komuś pomóc to możesz przewidzieć odpowiedź danego lidera i idziesz do odpowiedniej osoby. Pracownicy głównie studenci, bardzo miłe osoby, wypłaty zawsze na czas. Polecam max na 3 miesiące jezeli jest potrzebny bardzo elastyczny grafik. Tak to odradzam.
Pamiętam Daniela jako lidera i Sylwka jako jego starszego konsultanta, czy obecni panowie dalej pracują w firmie? Zastanawiam się nad powrotem a chętnie bym pracowała na projekcie nc+ w ich zespole. Dajcie znać :)
Daniel odszedł już daaawno temu, a Sylwek pracuje w jednym ze sklepów motoryzacyjnych na obrzeżach Krakowa, więc też nic go już nie łączy z tą firmą ;)
Najlepsze call center w Krakowie. Polecam ! Moje sugestie dla Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.: Nie mam zastrzezen :) Lubię atmosferę w Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O. za: Atmosfera i ludzie ktorzy tam pracują :)
Napisałaś, że nie masz zastrzeżeń do swojego zatrudnienia w Teleinvention Contact Center, Lockus. To bardzo dobra informacja. Jednak warto żebyś podała kilka konkretnych przykładów, które będą potwierdzeniem Twojej opinii, ze względu na osoby, które aktualnie poszukują zatrudnienia w tej firmie.
Atmosfera zachęca do pracy, polecam pracę tam, wychodzisz z uśmiechem na twarzy nawet po ciężkim dniu i zawsze otrzymasz potrzebną pomoc :)
Pracowałam przez pół roku w tej firmie i mile wspominam tę pracę. Wypłata na czas, grafik można dopasować do studiów. Super kierownik projektu Ania i starszy sprzedawca Aneta zawsze pomocni i dużo uczą :)
Napisałaś, że pracowałaś w Teleinvention Contact Center, Lockus będąc na studiach. Jaka w takim razie forma zatrudnienia została Ci zaproponowana przez pracodawcę? Obowiązywał Cię system premiowy? Proszę Cię o wypowiedź na temat wskazanych kwestii.
Z tego co pamiętam w 2016 było super podczas pracy wakacyjnej, dalej tak jest?
@Flippy4, czy Teleinvention Contact Center, Lockus zaproponowała Ci przedłużenie współpracy dostosowując ją do Twojego planu zajęć na studiach? Jakie warunki zatrudnienia były przyporządkowane do Twojego stanowiska? Proszę Cię o pozostawienie wypowiedzi na tym forum.
Pracowałam przez wakacje żeby sobie trochę dorobić na studenckie wydatki. Praca w bardzo miłym towarzystwie, wszyscy pomocni, wypłata na czas. Polecam z czystym sumieniem.
@tegoroczna maturzystka, dobrze, że Teleinvention Contact Center, Lockus umożliwił Ci zdobycie pierwszego zawodowego doświadczenia. Możesz napisać jakie warunki, pracodawca zaproponował Ci na rozmowie kwalifikacyjnej? Te informacje będą cenne dla osób, które również aktualnie szukają swojej pierwszej pracy.
Zgadzam się , ja też pracowałam w wakacje i dużo się nauczyłam, polecam pracę na przedłużaniu umów
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.?
Zobacz opinie na temat firmy Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 95.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 85, z czego 12 to opinie pozytywne, 60 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O.?
Kandydaci do pracy w Teleinvention Contact Center, Lockus Sp. Z O.O. napisali 13 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.