Opinie o ”SOKOŁÓW – NET” Sp. z o.o.
Macie Państwo w swojej świetne wędliny mięso dobrej jakości ale nie inwestujecie w sprzedawców. Jestem waszym klientem od lat i widzę że bardzo dużo wspaniałych sprzedawców w Bydgoszczy odeszło a zyski z handlu biorą się z dobrego kontaktu pomiędzy klientem a sprzedawcą. Może pora docenić ekspedientki z długim stażem bo bez powodu nie odchodzą.
Obsługa pań w naszym mieście Włocławku ma dużo do rzeczenia. Na ulicy Kaliskiej 76 i 94 obsługa jest okropna Panie są nie miłe i opryskliwe na każdą prośbę o pokrojenie wędliny maja jakieś problemy.Naprzykład że skrawki zostają na maszynie i ona będzie musiała ja wymyć. PORAŻKA.
Co można powiedzieć o firmie, która zamiast dawać normalne bony z funduszu daje na kartę płatnicza jakieś tam pieniądze np. 100 pln miesięcznie, ale możesz to wydać tylko na towar u swojego pracodawcy? Średnio prawda? I to jeszcze kupujesz po normalnej cenie, a powinni dać rabat np. 30%, bo marże mają bardzo wysokie, a to pracownicy w końcu. Jak ktoś napisał, cyferki mają się zgadzać, pracownicy to dodatek.
Robiąc wczoraj zakupy w Carrfour Torun na stoisku Gzella kupiłem leberkę. To taka trochę lepsza pasztetówa. W domu oglądając paragon zobaczyłem, że kosztuje ona 34 zł/ kg. (słownie: trzydzieściczteryzł0te 00/100) . Przecież za takie pieniądze kupuje się bardzo porządną wędlinę, a nie pasztetówę. Chyba komuś szkodzi pandemia.
Właśnie o to chodzi -LEPSZĄ. Leberka produkowana w Gzelli ma w sobie mięso. To firma nie produkująca chemii. Jeśli chcesz zjeść coś dobrego i nie świecić w nocy to odżałuj te parę złotych ,nie kupujesz tego kilogramami.
Seller
How to got this job please guide me
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Dzień dobry. Dzisiaj weszłam do sklepu Szczecin ul. Santocka/Witkiewicza o godzinie 14:25 (sklep czynny do 15) a tam mięso schowane, brak cen, a co najgorsze pani poinformowała mnie, że maszyny są umyte i nic nie będzie kroić, bo nie ma zamiaru kolejny raz je czyścić. To nie jest pierwszy raz jak mnie w ten sposób potraktowano, ale wczesniej machnęłam na to ręką. Tym razem powiedzialam, że nie popuszczę. W tym roku napewno już nie zrobię u Was zakupów, a co będzie dalej to się okaże.
Bardzo dziękujemy za komentarz. Jest nam bardzo przykro z powodu zaobserwowanej okoliczności. Zależy nam na wyjaśnieniu tej sytuacji dlatego przekazujemy sprawę do odpowiedniego działu
Otwieramy kolejny Sklep Firmowy Gzella Wędliny z Borów w Warszawie, przy ulicy Generała A.E. Fieldorfa „Nila” 37 w sklepie NETTO!
W naszych Sklepach Firmowych Wędliny z Borów możecie liczyć na:
- Codziennie świeże dostawy mięs i wędlin
- Możliwość składania zamówień specjalnych
- Mielenie wybranych elementów mięsnych na życzenie klienta
- Próżniowe pakowanie mięs i wędlin
- Ubijanie mięs zgodnie z oczekiwaniami
- Produkty odpowiednie dla wegetarian i wegan
- Mięso wołowe i cielęce
- Ciepłe dania z pieca
- Płatność kartami płatniczymi oraz BLIK
- Szeroki wybór asortymentów dodatkowych
Dzień dobry, w sobote robiłam zakupy w państwa sklepie w Czersku. Jak zawsze towar pieknie wyłożony i świeży a panie grzeczne i miłe , umiejące doradzić .Jestem pracownikiem sanepidu i do świeżości przywiązuje duża wagę . Byłam w tym dniu świadkiem zachowania klienta, którego sposób potraktowania pracowników zostawia sobie dużo do życzenia.Na miejscu tych dziewczyn dzwonilabym po policję , stanęłam w obronie personelu i jeszcze mi się oberwało. Chodziło o biała kiełbasę z data do 2.11, / towar surowy, krótka data jak zawsze przy towarze surowym/ Klient kupił, zabrał do domu i po jakim czasie dosłownie wbiegł do sklepu , krzycząc na personel ze zada zwrotu pieniędzy albo wymiany towaru bo ma takie prawo a kielbasy z taka data nie będzie jesc. / towar pełnowartościowy/ Nikogo nie dopuścił do słowa, cały czas się awanturował.Mam do państwa taka sugestie , czy nie mozna w waszych sklepach wywiesić informacji ze towar świeży nie podlega zwrotowi? Klienci nie zdają sobie sprawy z tego , ze musi zostać zachowany łańcuch chłodniczy, a towar świeży nie podlega zwrotowi tylko mozna go reklamowac , ale musi być konkretny powód . Pozdrawiam
Witam, jestem stałym klientem waszego sklepu w Słupsku przy ulicy Zamenhofa. Wczoraj robiłam u Państwa zakupy. Miałam również okazję robić zakupy w innych sklepach i moje spostrzeżenie jest takie, że reszta wypada blado w porównaniu z tym sklepem. Obsługa przemiła. Panie czyste, zadbane. Doradza, poleca, zachęca. Do tego sklepu wchodzi się, jak do dobrych znajomych, którzy pracę traktują bardzo poważnie, klientów z szacunkiem a nie, jak przymus. Sklep bardzo czysty ( w porównaniu z innymi sklepami niestety). Schludnie wyłożone wędliny i mięso. Czytelne cenowki. Bardzo dobrej jakości wołowina. Rozbita, tak jak tego potrzebowałam. Naprawdę nigdy się nie zawiodłam. Wędliny pokrojone wedle życzenia. Pyszne. Jestem trudnym i wymagającym klientem, a Panie z tego sklepu zawsze doradza. Ilekroć coś zostawiłam, zgubiłam za każdym razem mogę wrócić bez obaw - dziewczyny znajdą, odłożą, oddadzą. Z podziwem patrzę, jak ciężko pracują, szczególnie w okresie świątecznym. Kiedy klienci marudzą, wydziwiaja. Czasami naprawdę w stosunku do nich lecą słowa, którymi mi wstyd operować, a one nadal wykonują swoją pracę z uśmiechem na twarzy. Nigdy nie zawiodlam się na Państwa wyrobach w tym sklepie. Jestem naprawdę zadowolona z zakupów w tym sklepie. Oby każdy był tak rzetelny i miał takich pracowników, tak zadbany sklep, jak na Zamenhofa w Słupsku. Pozdrawiam
Jaka jest stawka początkowa w Gzella Net Sp. z o.o.? 15 sierpnia na GoWork.pl dodali ogłoszenie na stanowisko Sprzedawczyni.
Dzień dobry, dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Zachęcamy do kontaktu pod adresem rekrutacja.gzellanet@sokolow.pl, odezwiemy się ze szczegółami.
Mam pytanie do właścicieli jak można było dopuścić do zmarmowania tak dobrego punku jakim był sklep na Hali Targowej w Gdyni ? To co tam zaobserwowaliśmy wraz z małżonką to jakaś pomyłka. Od lat robiliśmy zakupy ale to w jaki sposób trakuje się klijenta teraz pozostawia wiele do życzenia. Rozumiemy że pandemia przemęczenie ale są jakieś standardy nie jesteśmy ani upierdliwi ani bezczelni ale zmarnować taki punk .Widocznie firmie nie zależy już na jakości a na ilości.
Dziękujemy za komentarz. Jest nam bardzo przykro z powodu zaobserwowanej okoliczności. Zależy nam na wyjaśnieniu tej sytuacji.
Od lat robiłam zaznaczam robiłam zakupy w sklepie na Hali Targowej w Gdyni . Od jakiegos czasu obsługa i podejście do klijenta nie wspomne o produktach bardzo spadła nawet o 70 %.Rozumiem że covid przemeczenie itd. Ale co sie stało z tym sklepem . Takiego traktowania to nawet na SOR w gdyni nie ma . Zamiast dbać o standardy jakość widocznie przerzucili sie na ilość .
Pani Anno, Bardzo dziękujemy za komentarz oraz zwrócenie uwagi na zaobserwowany problem. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zweryfikujemy sprawę, zależy nam na pozytywnej opinii naszych Klientów. Pozdrawiamy Gzella Net
Dzień dobry , kupiłam dziś kiszkę ziemniaczaną. Jadłam ją wielokrotnie, ale ta dzisiejsza była po prostu fatalna. Twardy flak, mało przyprawiona, konsystencja ziemniaków kiepska-mdłe. Kiszka kupiona z datą 23.07.
Witam. Robiłam zakupy w waszym sklepie na ul. Solskiego w Bydgoszczy. Jedna z Pań zmieliła mi mięso z promocji, paragon wydała a gdy spojrzałam to za kg była cena inna, więc pytam dlaczego jest w ladzie tak a na paragonie inaczej. To stwierdziła, ze naliczają opłatę za mielenie. Ja to zglosze a z wasza firma się zegnam juz u was w firmie zakupow nie zrobie i nikomu nie polece tej firmy
jeśli płacisz karą sprawdź dodatkowo kwitek z terminala... przecież każdy może się pomylić... sprawdzajcie również wagi na paragonach - nie myli się ten co nic nie robi...
Nie ma czegoś takiego jak cena za mielenie mięsa poprostu nie wbiła rabatu. Mięso jest mielone na życzenie klienta
To jest poprostu mistrzostwo,panie zapewne dobrze się rozliczają na inwentaryzacji skoro naliczają opłaty dzike
Jak łatwo jest ocenić drugiego człowieka....mieso w promocji często ma inny kod może poprostu sprzedawczyni wbiła zły kod na kasę. Nie myli się tylko ten co nic nie robi.
Ja tam nie kupuje od kiedy wiem że wszystko co się da jest myte czy parzone żeby generować straty.
Tez tak miałam. Podczas 3 wizyt w sklepie za każdym razem cena podana za szynkę różniła się od tego co zostało nabite na paragon. Różnica była od 1 zł-6 zł. Jak zwróciłam uwagę i błąd to pani powoedziala ze to nie błąd. Tylko koleżanki ceny nie zmieniły. I cena jest taka jak na paragonie!???!! Jak???!!! To dla mnie jawne (usunięte przez administratora) Byłam trzy kolejne razy za każdym z tych razy miałam inna cene niż wskazana. Zatem uważam ze podczas poprzednich zakupow również byłam oszukiwana. Tyle ze nie zwróciłam uwagi na paragon. I zapewne nie ja jedyna! Także jeśli chcecie robić zakupy tak - i nie lubicie być (usunięte przez administratora) proponuje sprawdzać co zostało nabite za zakupy i za co płacicie… reklamacje złożyłam do wskazanego działu na www ale do dziś ciszaaa. Także zapewne spółka wie o takich „niedociągnięciach” i akceptuje je- skoro cisza w odpowiedzi.
Parzone?????a w jaki sposób,bo na sklepach nie ma gdzie parzyć tak jak pani twierdzi,śmiechu warte
Teraz ceny są już w kasach wprowadzane przez firmę sklepy już nie mają możliwości zmian cen te kobiety tylko wbijają kody a ty jeśli siedzisz na 500 + to nic dziwnego że się mylisz bo to ty jesteś pomyłka skoro z góry oceniasz ludzi
To że cena jest na kasie i sprzedawca jej nie zmienia nie oznacza błędu pracownika. Pracownik ma obowiązek zmienić cenę na etykiecie cenowej na taką jaka jest na kasie. I o to chodzi w błędach na paragonie.
Nie polecam sklepu na ul.Poborzańskiej.Byłam tam kilka razy,ale po ostatnich moich zakupach i obsłudze przez panią,która była bardzo nie miła i arogancka więcej tam nie zrobię zakupów.Zachwalając mięso,że jest świeże okazało się w domu śmierdzące i zielone.Wędlina w lądzie wygląda okropnie,że nawet nie ma w czym wybrać masakra jakaś.Nie przyjemny zapach w sklepie.Panie chodzą bez miseczek jak tak można.Wstyd,a taki dobry był sklep.
Pani Różo, Dziękujemy za komentarz. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zweryfikujemy sprawę, zależy nam na pozytywnej opinii naszych Klientów. Pozdrawiamy Gzella Net
Dodam że to Gdańsk Jasień
To jest porażka byłam 1 godzinę zero szacunku (usunięte przez administratora) i każą pracować po 14 godzin i na zawołanie sprzątaczka ma lepiej PRL rządzi
kiszka ziemniaczana nie ma z nią nic wspólnego, miazga z gotowanych ziemniaków (ups, może się mylę), przesolona, a boczek w tzw. pamięci,beeeee
Niektóre produkty, które można kupić w sklepie, są (usunięte przez administratora) warte i do tego z pleśnią. Nigdy więcej nie będę kupował kiełbasy od Gzelli.
Pani Asia pracuje w tej firmie ładnych parę lat jest osobą rzetelną, dokładną i powierzone jej obowiązki wykonuje naprawdę sumiennie. Jako jedyny pracownik komórki inwentaryzacjnej na koniec ponownie sprawdza wraz z osobą odpowiedzialną dokładność spisu. Nie pośpiesza i nie wprowadza zamieszania jak co nie którzy.....Nigdy przez te lata nie spotkałam się z jakim kolwiek uchybieniem.
Zgadzam się w 100%,pani Asia to rzetelna,sumienna i uczciwa osoba,jedna z niewielu osób życzliwych w firmie????
(usunięte przez administratora)
Zawsze mogę pomoc :) ulżyć w tym cierpieniu -(usunięte przez administratora)zmu ja nie prowadziłam firmy to oni za mnie to (usunięte przez administratora)lu zrobią
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w ”SOKOŁÓW – NET” Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy ”SOKOŁÓW – NET” Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 34.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w ”SOKOŁÓW – NET” Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 22, z czego 3 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy ”SOKOŁÓW – NET” Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w ”SOKOŁÓW – NET” Sp. z o.o. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.