Opinie o MOTO BUDREX Sp. z o.o.
Zgadzam się z opiniami na temat serwisu Budrexu na Grunwaldzkiej. Słyszałem złe opinie, ale zależało mi na czasie, a mieszkam niedaleko. Takiej amatorki już dawno nie widziałem, a na pewno nie w serwisie ASO. Samochód wzięli mi z łaską, bo tacy zapracowani. Zero informacji o wycenie usługi. Przyjechałem z problemem (coś stukało w kole), zamiast poszukać usterki wymienili mi tylko część, którą wskazałem jako możliwą przyczynę, a w kole dalej stuka. Ręce opadają. Ci ludzie chyba pracują tam za kare. Bywałem milej i fachowiej obsłużony u szopiarzy na osiedlu.
A może ktoś coś napisać o zarobkach. Czy warto składać tam CV?
Ja mam podobną opinię ale o motobudrex w Bydgoszczy na Grunwaldzkiej. Mnie jako klienta nie interesuje czy mają braki kadrowe czy nie. Przyjeżdam, bo chcę być miło i fachowo obsłużony i tyle. A nie czekać 30 minut aż ktoś wróci z przerwy przełykając ostatni kęs i dowiedzieć się ze moje czekanie było bez sensu bo opony taniej i od ręki moge kupić przez internet.
Nie polecam usług serwisowych. Klient traktowany jest raczej jak intruz (przynajmniej ja tak się poczułem), którego lepiej zbyć i nie mieć problemów niż dostać pracę do wykonania.
A co jest takiego strasznego w tej firmie. Jak bym wiele dał , żeby się do niej dostać. Niestety nikt mi na CV nie odpowiada.Nie wiem czy to ogłoszenia z powietrza czy co? A człowiek tylko czeka na podjecie konkretnej pracy. Jeśli tutaj to ktoś z szefów MB to czyta to ja jestem chętny na propozycję pracy.
Zgadzam się. Zawsze są tam problemy z najprostrzymi wymianami, albo nie ma miejsca, albo nie ma komu pojechać po część, albo nie ma tylu pracowników żeby osłużyć klienta, który chce wymienić np. olej. Gdzie w innych zakładach proszą się o takie tematy. Na tym się przecież najwięcej zarabia. Generalnie klienci są tam olewani. Czasami mam wrażenie, że ludzi w koszulach jest więcej niż pracujących w garażu. To też o czymś świadczy. Klasę trzymał jeszcze dyrektor T., który potrafił pogrozić i zrobić porządek gdzie było trzeba. Teraz to bardziej wolna amerykanka.
Pracowałem 2 lata w firmie i wiem jak jest.Pracowników w sezonie do wymiany opon jest 1 lub 2 natomiast reszta pomaga tylko jeśli ma czas gdyż są to mechanicy.W praktyce wymiana opon na poczekaniu graniczy z cudem.Jeśli komuś sie to udało to tylko pogratulować.Ogólnie firma ma bardzo okrojony skład i zawsze są tam problemy.Nie polecam
Jestem zszokowany wcześniejszą wypowiedzią. Byłem wczoraj w Budrexie i bez umawiania wymienili mi opony szybko i w miłej atmosferze. Zresztą jeżdżę do nich od jakiegoś czasu i nigdy nie miałem żadnych kłopotów.
Jestem zażenowany obsługą w serwisie. Wymieniam opony w Budrexie i robie drobne wymiany od dawna. Dodzwonić się do serwisu i umówić na wymianę zawsze graniczy z cudem. Pojechałem więc osobiście. Przez 20 minut czekałem aż ktokolwiek raczy udzielić mi informacji na kiedy mogę umówić się na wymianę opon po czym pan, który najwyraźniej miał problem, że musi w ogóle ze mną rozmawiać, doczłapał się do biurka i stwierdził, że nie ma szansy! Skorzystałem z usług innego serwisu, gdzie uwaga! zrobili mi to od ręki.
Hej, idę na rozmowęw sprawie pracy tam, może coś więcej napisać o magazynie, jak praca, jacy ludzie, kierownictwo, i jak atmosfera ? Wdzięczny będę jak coś napiszecie
Jak jeszcze pracowałem w MB to największy syf był w oddziałach w całej Polsce. Każdy robił co chciał i jak chciał. Z dobrym kombinowaniem rzeczywiście można było nieźle zarobić. Teraz, z tego co słyszałem, sprawa się zmieniła. Oddziały są likwidowane i wszystko jest centralizowane. Budowany jest nowy duży magazyn. Patrząc z tej perspektywy firma się rozwija. Trudno mi jest oceniać jak jest teraz w MB, ale jak ja pracowałem kasa na stanowisku specjalistycznym była niezła jak na Bydgoszcz i moje mizerne doświadczenie około 2,5 netto.
(usunięte przez administratora)
Trzeba wziąć pod uwagę, że salon samochodowy to tylko dodatego do firmy. Głównym polem działalności jest sprzedaż opon. Salon jest pewnie tylko po to, żeby pewna osoba mogła być dyrektorem :). A kwoty wypisane przez @opinie są 100% prawdziwe.
Pracowałem w MB. To co tutaj wypisujecie to po części prawda, ale nie da się ukryć, że w większości są to hejty. No bo na zdrowy rozum, kto tu robi wpisy? - rozgoryczeni, albo nudzący się, a że anonimowo to można pojechać. Z mojego doświadczenia jest tak: rzeczywiście pensje pozostawiają sporo do życzenia, zwłaszcza dla początkujących i niewyspecjalizowanych. Nie jest jednak tak, że nie da się zarobić. Premie są, ale trzeba o nie powalczyć. Są też całkiem niezłe bony na święta, które w dużej mierze ratują sytuację (szkoda, że tylko raz w roku . Szanse na awans są i osób, które awansowały znam całkiem sporo - wszystko zależy od zaangażowania, ale także od "umiejętności ustawienia się". Znam także bardzo dużo osób, które myślały, że są nie do ruszenia, a pozbywano się ich w mgnieniu oka. Szefostwo jest tu nadzwyczaj uczulone nawet na najmniejsze wałki i obsesyjnie szuka sposobów żeby je wykryć. Mnie osobiście najbardziej denerwowało wszechobecne "cięcie kosztów" i dlatego odszedłem. Chociaż powiem szczerze - nie pracowało mi się w MB najgorzej. Są jednak takie sprawy, na których oszczędzanie zazwyczaj kończy się w dłuższej perspektywie źle zwłaszcza wspomniane wyżej technologie – bez nowoczesnych narzędzi nie da się pracować i sprzedawać i tyle.
Firma super.Jestem zadowolona z ich usług,bardzo pomocni.Zepsuł mi się samochód w mieście zadzwoniłam do Moto-Budrexu mechanik przyjechał od razu zabrał samochód i nawet nie zapłaciłam za dojazd.Naprawiam u nich auta od paru lat,nigdy się jeszcze nie zawiodłam polecam tą firmę.
firma nie reaguje na potrzeby rynku, klientow i pracownikow. najprostsza sprawa jest przeciagana w nieskonczonosc. jesli ktos tam pracuje to tylko na przeczekanie. sadze ze firma chyli sie ku upadkowi
Zachecam innych pracowników tej firmy o wyrażenie swojej opinii. Może razem jakos wpłyniemy na lepsze i godne zarobki.
Stawiam tam auto regularnie jak jestem we Włocławku. Pracuje i mieszkam w Gdańsku. We włoclawku rodzina i meldunek. Stawiam auto bo fachowo i sprawnie. Zawsze mogę liczyć na poradę i podpatrzeć co i jak. Pod ręką jest hurtownia z częściami takżę płyny itp można dokupić na miejscu. Nie obawiam się także o pozostawienie auta bo wszystko zamknięte nocą. Polecam.
Chwale sobie obsługę bo już od kilku lat tam serwisuje auto. Zawsze porządnie wykonana robota. Pracownicy konkretni a przy rzeźbiarskiej robocie skrupulatni. Polecałem kolegom i są zadowoleni.
Czytam i zastanawiam się po co ktoś pisze takie negatywne opinie. Wymieniam w swoim aucie słuzbowym u nich opony od dwóch lat. Zawsze profesjonalnie zrobione. Pracownicy z duzym doświadczeniem. Fachowa obsługa i duzy wybór opon, dobre warunki dla klienta. W samochodzie żony, prywatnym tak samo. Może nie jest to salon mercedesa, ale na Włocławek to pierwsza liga. Drobne naprawy ekspolatacyjne zrobione bez uwag. Zawsze paragon wręczony. Jeśli nie dostałeś kiedyś paragonu zgłoś się na policję i do US a nie pisz pierdoł.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w MOTO BUDREX Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy MOTO BUDREX Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.