Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o.

2.1 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o.

Karolina
Pracownik

+ Pakiet Medicover Sport + Zdrowie + Wypłata na czas + Ciekawe eventy + Super ekipa - salon oddalony od centrum Katowic

Weronika
Inne
@Karolina

co to za ciekawe eventy?

Karolina
Pracownik
@Weronika

Pokazy przedpremierowe nowych modeli, wyjazdy na tor i eventy motoryzacyjne

Grzegorz
Inne
@Karolina

O to super. Wszyscy pracownicy mogą w tym uczestniczyć? Jeśli chodzi o wypłaty to są jakieś premie? Jak tak to w jakiej wysokości?

Pracownik
Pracownik
@Grzegorz

Tak, wszyscy.

Pracownik
Pracownik
@Grzegorz

Tak, wszyscy.

Dariusz
Inne
@Pracownik

Okej, spoko. A o tych premiach coś powiesz? Da się coś dostać extra do wypłaty?

krystyna
Kandydat

Rotacja pracowników chocby to był hipermarket z1000 ludków,ogłoszenie na pracuj notoryczne...chyba już wszystko wiadomo.dziekuje dowidzenia

Piotr
Kandydat
 Pytanie

Witam i o zdrowie pytam ;-) Szukam nowego miejsca pracy, więc weryfikuję oceny pracodawców. Zakładam, że znajdę wiarygodne informacje o firmach z okolic Mikołowa. Proszę, napiszcie jaka jest atmosfera w firmie Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o.? Czy firma dobrze traktuje pracownika? Czy są tanie albo darmowe obiady? Lub inny sposób na jedzenie tanich posiłków w pracy? Pozdrawiam Piotr

Pracodawca

@Piotr

Panie Piotrze, Jeżeli chodzi o atmosferę panującą w Grupie Sikora, będzie to zawsze ocena subiektywna, zatem zachęcamy do kontaktu z osobami, które aktualnie są zatrudnione w naszej organizacji. Oczywiście, jak w każdej firmie są osoby, które były z nami tylko przez chwilę, natomiast znaczną większość załogi zatrudnianej w Grupie Sikora stanowią pracownicy, którzy mogą pochwalić się kilku lub kilkunastoletnim stażem. Polecamy zatem wziąć udział w jednej z naszych rekrutacji i podczas rozmowy przekonać się z czym wiąże się praca w BMW Sikora. Specyfiką firmy jest fakt, iż większość stanowisk wiąże się z określonym targetami, a co za tym idzie z systemem premiowym opartym na wynikach. Co do profitów, to firma zapewnia dopłaty do karty Multisport, natomiast w przypadku posiłków korzystamy z usług zewnętrznych firm, niestety bez specjalnych warunków. Pozdrawiamy, Grupa Sikora

Andrzej
Kandydat
 Pytanie

Beznadziejna rekrutacja, Kierownik miał totalną olewkę dla kandydata, był zniecierpliwiony i zerkał gdzieś w dal, zamiast okazać minimum szacunku. Rozmowa trwała 5 minut, zero merytorycznych pytań, tylko krótki monolog o tym, jak to do BMW spływa po 200 aplikacji - co mnie to obchodzi? Przyszedłem na rozmowę i nie interesuje mnie ilość CV, które spływają do salonu. Typowy (usunięte przez administratora) i burak, nawet jakbym miał propozycje pracy, to bym jej nie przyjął, atmosfera bardzo zła

Pracodawca

@Andrzej

Panie Andrzeju, jest nam niezmiernie przykro iż odniósł Pan wrażenie niemerytorycznie przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej. Prosimy tym samym o przybliżenie szczegółów dot. stanowiska na które Pan kandydował, terminu, lub osoby, która przeprowadzała rozmowę. Podejmiemy wszelkich starań aby sprawie przyjrzeć się bliżej.

ben masny
Pracownik
@Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o.

niech Wam amatorzy nie będzie przykro tylko jesli macie odrobine honoru zwolnij się jedne z drugim bp zerowe kompetencje do pracy masz jeden z drugim i z przypadku tam siedzisz.Niestety patrzyłem ale (usunięte przez administratora) wybiło poziom żenady sięgnął kosmosu.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak opisałbyś przebieg rekrutacji w firmie Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o. na stanowisko Doradca serwisowy? Czy odbywa się ona w formie rozmowy, czy kandydat otrzymuje do wykonania jakiś test lub zadania?
sędzia
Kandydat

Rotacja pracowników jak conajmniej w tesco,rozmowa kwalifikacyjna poziom mierny kierownik w ogóle nie przygotowany a tez z niskimi kompetencjami ,ale też nie wymagałem cudów ponieważ znam dobrze ludzi na stanowiskach i są albo z przypadku albo po znajomości. Niestety mierna ocena poziom dna pomimo marki.

anonim
Inne
@sędzia

Pracowałem w dwóch salonach samochodowych, w jednym w dziale sprzedaży, to są beznadziejne miejsca pracy. Proszę sobie wyobrazić ze nawet pracując w w dziale sprzedaży, będąc asystentem czy nawet mając kilka aut sprzedanych w miesiącu zarabiałem mniej niż teraz gdzie pracuje w sprzedaży wysyłkowej. Ludzie powinni przejrzeć na oczy, ja tez myślałem ze w takich „eleganckich” miejscach to warunki są spoko - popatrzcie na salony samochodowe, tam co chwila są ogłoszenia. Norma to zarobki na poziomie 2-3 tysięcy złotych, oczywiście zaraz podniesie się larum ze byłeś słaby etc. Prawda jest taka ze w moim salonie dobrze zarabiało 4-5 osób a pozostałe 50 raczej beznadziejnie. A w tym salonie wyżej wspomnianym to xx lat temu pracowali moi członkowie rodziny, wtedy norma było niepełne ozusowanie oraz niechęć do dawania urlopu który pracownikowi przysługuje w wymiarze 20/26 dni w roku. Nie polecam!

Edek (MW)
Były pracownik

Pan Kuba B. jest jednym z najlepszych pracowników w historii tej firmy. Jak kochani zauważyliście nie jest " dyrektorem" lecz kierownikiem. Co za tym idzie, nie podejmuje wszystkich decyzji sam, .. jest pokierowany przez stołek wyżej. Także szanowni Klienci proszę .... Mając na uwadze Wasze (Klientów) roszczenia - podpisuję się w 100 % ponieważ pracowałem w owej firmie, lecz proszę i nawet błagam - nie miejcie pretensji do samych pracowników. Są w dechę. Problem ma inne źródło......................

Lidia
Inne
@Edek (MW)

Te dwa wpisy najnowsze trochę są niezrozumiałe. Serwis blacharski źle działa, ale nie działa źle tak naprawdę, tylko to wszytko wina góry? Nie mówię, że to niemożliwe, ale to chyba z tą górą trzeba załatwić, a nie błagać klientów, żeby porozmawiali z dyrektorem?

Stary Ed
Kandydat

A tak nawiasem, w kwintesencji kadry zarządzającej ... Jak Wy , szanowni Klienci z Opola.. będziecie mieli dylemat... choć malutki.. problem, z czymkolwiek. Spróbujcie pogadać z dyrektorem oddziału będąc na miejscu ( On zawsze jest do waszej dyspozycji a co lepsze diabelsko zna się na samochodach) .... Zaproście Pana "Dyrektora" na rozmowę by rozwiał Wasze wątpliwości co do Waszych roszczeń. Zdarza się, iż wielu z Was jest b. niezadowolonych co dokumentują opinie poniżej. Pomóżcie Marce. Marka Premium tego potrzebuje. Pozdrawiam

WalwalDus
Inne

Witam,nie jestem zadowolony z podejscia do klienta przez p.Kuba-kier.serwis blacharski.Zachecam do podjecia proby i przekonania sie co ten pan wyrabia,ponizej krytyki-gdybym miał takiego delikwenta nie pracowalby ani minuty

Klient
Inne
@WalwalDus

Wszystko prawda. Potwierdzam. Żenada totalna

Jozef
Inne

Witam,w dobie dbania o klienta,czas oddzwonienia do klienta w sewisie Sikora przez p.Kuba wynosi 5 godzin,z całym szacunkiem ale u mnie ten pan by juz nie pracował.Karteczke ktora p.recepcionistka dało celem oddzwonienia zgobił w koszu ! nie mozna ta dziuple inaczej nazwac wybrałem Gliwice,nadmienie ze telefonow do Opola wykonałem 5 !! ratuj sie ale nie w OPOLU .NEGATYWNA OPINIA

Jacek
Inne

Jako posiadacz nowego BMW kilka obserwacji Salonu Sikora w Mikołowie 1. Obsługa przed wyborem modelu jednoznacznie POZYTYWNA. miałem możliwość odbycia jazdy próbnej wybranym modelem. Termin i godzina został dotrzymany. Otrzymałem odpowiedzi na wszystkie pytania. 2. Ustalenie modelu finalnego, wybór finamsowa i szczegóły oczekiwania bez zastrzeżeń 3. Odbiór samochodu. Oczywiście najprzyjemniejsze. Samochód dostarczony wyraźnie wcześniej niż pierwotne zapewnienia, ale jednocześnie zgodnie z przewidywaniami doradcy. Dotrzymano terminu mojej propozycji daty odbioru. Samochód oczywiście przygotowany, woskowany, otrzymałem odpowiedzi na każde pytanie. Doradca zarezerwował wystarczający czas na odbiór. Niespodzianka dla osoby odbierającej wraz ze.mna jak i niespodzianka dla dwojga dopełnia całości. POLECAM ZDECYDOWANIE SPRZEDAWCĘ

Pracodawca

@Jacek

Panie Jacku, dziękujemy za szczegółową, a co najważniejsze niezwykle sympatyczną opinię. Mamy nadzieję, iż zostanie Pan z nami na dłużej, jak również życzymy nieustającej Radości z jazdy! BMW Sikora

jaro
Inne
@Jacek

nieprawda

Nikola
Kandydat
 Pytanie

Rekrutacja to czysta amatorszczyzna, moja rozmowa trwała dosłownie parę minut, kto zatrudnia tak niekompetentnych i niekulturalnych ludzi, jak ten kierownik? Dosłownie zerkał w bok, zamiast na mnie, maksymalnie zniecierpliwiony, na pytanie o zarobki, to tylko szyderczo się zaśmiał. Może ludzie będą do Was przychodzić pracować (usunięte przez administratora)? Coraz bardziej sobie uświadamiam, że duża część tych dilerów to wyzyskiwacze.

Dariusz
Inne
@Nikola

Roszczeniowi millenialsi, jeszcze by kasę chcieli za pracę? PFI! Dobrze się stało że nie dostałaś tej pracy w takim razie, oszczędziłaś sobie nerwów. :) Ciekaw jestem czy akurat miałaś pecha, czy może każdy kandydat jest tak traktowany. Jeśli to drugie, to dziwię się, że ktokolwiek chce tu pracować.

Xxx
Kandydat
 Pytanie
@Nikola

Witam czy wspomniana sytuacja miała miejsce w BMW w Mikołowie ?

2

Pracodawca

@Nikola

Pani Nikolo, temat podejścia do kwestii rekrutacyjnych został przez nas prześledzony oraz zostały podjęte odpowiednie kroki zapobiegające tego typu wrażeniom po spotkaniach przeprowadzanych w Grupie Sikora. Mimo braku pozytywnego odbioru rozmowy kwalifikacyjnej, zachęcamy jednakże do aplikowania na inne stanowiska w naszej organizacji.

Pracodawca

@Dariusz

Panie Dariuszu, zapewnimy, iż zachowujemy wszelkie standardy zarówno podczas prowadzenia rozmów rekrutacyjnych, jak i w trakcie zatrudnienia naszych pracowników. Opisany przypadek został przez nas dogłębnie przeanalizowany jak i zostały wyciągnięte odpowiednie konsekwencje. Zachęcamy do aplikowania do naszej organizacji w celu przekonania się o tym na własnej skórze. Pozdrawiamy!

xxx
Pracownik

Potwierdzam komentarz wyżej, rekrutacja zupełnie nieprofesjonalna, Wielki Pan Kierownik miał bardzo aroganckie podejście do mnie w trakcie rozmowy i tak samo jak kolegę powyżej, poinformował o tym, ile aplikacji spływa codziennie do salonu - nic mnie to nie obchodzi. Zerkał gdzieś w dal, wydawał się zniecierpliwiony. Totalnie odradziłbym wszystkim pracę w tej firmie po tym, co mnie spotkało

nie polecam
Inne

witam ,serwis jeżeli tak można to nazwać SIKORA OPOLE slaby ! kierownictwo serwisu nie rozumie klienta a czas oczekiwania na dniagnoze to ok 4 godziny porazka.Jedyny kontakt za który można pochwalić warsztat to p.Waldemar-mechanik.pozdrawiam

ubezpieczony
Inne

Serwis jeżeli tak można To nazwać spartanski,obsluga szczebla kierowniczego-buraki i pieniacze.Ceny na wygląd ! Jak na markę BMW b.slaby,klient traktowany raczej jako intruz-na samochód można się zaczekać,pochwala dla mechanika WALDEMARA pozdrawiam

Zniesmaczona
Inne
 Pytanie

Brak rzetelności , bezmyślność i bylejakość i wygórowane opłaty . Nie polecam . A oto skrót zdarzenia.Umówiłam się telefonicznie na piątek, ponieważ w moim BMW 3 wyświetlała się na pomarańczowo dziwna ikona - Kółko z 7 promieniami wkoło , w środku wykrzyknik -na kółku prostokąt, Nie ma w książce serwisowej czegoś takiego. Po opisie mój rozmówca stwierdził, że samochody starsze tj. 2007 r maja wadę , którą za darmo usuwają w serwisie i mogę to u nich zrobić. Byłam zapisana na taką akcję . Dodatkowo prosiłam o czyszczenie klimatyzacji . Serwisant wymienił też żarówkę światła postojowego - niby uszkodzoną w lewym reflektorze o czym nie wiedziałam , bo nie miałam takiej info. ) Po 4 godzinach samochód był niby gotowy zapłaciłam 810 zł ( po rabacie).Nie wiem po co wymieniono baterię w pilocie - była dobra. Nie wiem po co wycięto część instalacji z bezpiecznikami ( znalazłam w samochodzie odcięte 2 przewody od strony pasażera- tam są bezpieczniki)...Na fakturze jest info - wymiana bezpiecznika...Ciekawe czy polegała na wycięciu przewodów ? Dowód rzeczowy jest w samochodzie... W drodze powrotnej zaczęły się świecić na czerwono informacje , że uszkodzone żarówki. Stanęłam i zobaczyłam zamoczony całkowicie reflektor od strony kierowcy. W takim stanie oddano mi samochód...Interweniowałam natychmiast i dnia następnego - sobota znów pojechałam do serwisu. Tam ktoś z obsługi od razu proponował mi wymianę całej lampy i chciał zrobić kalkulację cenową....a reflektor został zalany podczas mycia Ciekawe- nigdy nie miałam takich problemów ale dowiedziałam się , że serwis wymieniał w tym reflektorze żarówkę światła postojowego i nie zabezpieczył należycie pokrywy - bezdusznie oddano auto do mycia kolejnemu "fachowcowi", który spowodował uszkodzenie..Zadzwoniłam do kierownika serwisu. Ten kazał przeprosić mnie i osuszyć reflektor oraz należycie zabezpieczyć pokrywę maskującą ...Odebrałam samochód . W czasie jazdy znów miałam informację o uszkodzonych lampach oświetleniowych ... To najgorszy serwis - Nie polecam nikomu... Czuje się w obowiązku poinformowania ludzi o bylejakości i pseudo fachowcach w tym serwisie. Na koniec dodam, że akcja, która miała być za darmo wykonana w samochodzie - nie została wykonana i nikt nie wspomniał dlaczego... Nie dziwię się, że serwis Sikora ma zła opinię. Żałuję, że nie przeczytałam wcześniej opinii .

Pracodawca

@Zniesmaczona

Szanowna Pani, Aby ustosunkować się do powyższej opinii, prosimy serdecznie o wskazanie lokalizacji w której doświadczyła Pani opisanej sytuacji. Po weryfikacji wrócimy z odpowiedzią. BMW Sikora

Pracodawca

@Zniesmaczona

Szanowna Pani, Podczas przyjęcia auta na serwis była Pani poinformowana o czynnościach jakie będą wykonywane przy samochodzie w ramach akcji technicznej. Przekazując auto do doradcy poinformowała Pani o żółtej kontrolce w kształcie żarówki. Doradca serwisowy podczas przyjęcia auta poinformował Panią, iż komunikat dotyczy awarii oświetlenia pojazdu, zatem podczas wizyty serwisowej skontrolujemy zgłaszaną usterkę. Dodatkowo prosiła Pani o skontrolowanie układu klimatyzacji oraz kosztorys na serwis układu klimatyzacji. Trzecią zgłaszana usterką był brak działania centralnego zamka. Usterka oświetlenia polegała na awarii światła postojowego lewej przedniej lampy. Dla zobrazowania usterki został nagrany film, oraz przedstawiono kosztorys naprawy uwzględniający również wykonanie serwisu układu klimatyzacji wraz z wymianą filtra kabinowego. Po obejrzeniu filmu, doradca serwisowy osobiście rozmawiał z Panią o usterce i otrzymał akceptację na usuniecie usterki oświetlenia oraz wykonanie serwisu układu klimatyzacji wraz z wyminą filtra kabinowego. Odnośnie braku działania centralnego zamka, to stwierdziliśmy brak jednego z bezpieczników. Co więcej, bateria w pilocie była na tylne rozładowana iż centralny zamek nie reagował na zamykanie z pilota. Po wymianie baterii pilota oraz uzupełnieniu bezpiecznika z układu centralnego zamka, zamykanie samochodu działało sprawnie. Podczas prac serwisowych i kilkukrotnym sprawdzeniu centralnego zamka doszło do przepalenia zamontowanego bezpiecznika. Doradca poinformował Panią o tym problemie i przekazał informacje o koniecznej dalszej diagnostyce w celu sprawdzenia przyczyny usterki. Podczas wizyty serwisowej nie zdecydowała się Pani na dalszą weryfikacje usterki centralnego zamka. Odnośnie akcji technicznej przy wydaniu auta została Pani poinformowana iż w ramach akcji doszło do wymiany połączenia wtykowego regulatora dmuchawy. Została wymieniona wiązka wraz z wtyczką. Wspomniała Pani o uszkodzonej instalacji bezpieczników, natomiast nasz mechanik nie wykonywał żadnych czynności związanych z ingerencją w instalację elektryczna bezpieczników. Po wykonaniu ustalonych czynności serwisowych samochód został przekazany na myjnię. Usterka, którą zgłosiła Pani kolejnego dnia odnośnie zaparowanego reflektora lewego, nastąpiła na skutek nieszczelności reflektora lewego. Reflektor ten nosił ślady wcześniejszych napraw w postaci klejenia obudowy reflektora. Myjnia z której korzysta nasz serwis jest myjnią bezdotykową wysokociśnieniową. Na skutek nieszczelności lampy doszło do zaciągnięcia wilgoci do środka lampy co spowodowało zaparowanie klosza lampy. Na koszt serwisu osuszyliśmy zaparowaną lampę oraz dodatkowo ją uszczelniliśmy. Po zgłoszonej przez Panią usterce poziomowania świateł doradca serwisowy skontaktował się z Panią w celu ustalenia wizyty serwisowej oraz przeprowadzenia bezpłatnej diagnostyki przyczyny usterki. Termin nie został ustalony z powodu braku wyznaczenia przez Panią dogodnego terminu. Doradca przekazał informację, iż czeka na Pani kontakt telefoniczny gdy znajdzie Pani dogodny dla siebie termin. Dział Serwisowy BMW Sikora

jojo
Pracownik
@Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o.

witam,nie przemawiają do mnie tłumaczenia jakiegoś kierownika Ja juz nie korzystam z tego serwisu z prostej przyczyny brak profesjonalizmu tam klient jest intruzem ! nie polecam serwisu Sikora OPole

Pytanie
 Pytanie

Czy Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o. zapewnia kartę multisportu?

Pracodawca

@Pytanie

Każdy z naszych Pracowników ma możliwość uczestnictwa w programie Multisport na preferencyjnych warunkach. W kwocie kilkudziesięciu złotych Pracownik ma możliwość założenia karty Multisport Plus, uprawniającej do nieograniczonej ilości wejść do ok 4000 obiektów sportowych w kraju. Pozdrawiamy, BMW Sikora

Artur
Inne

Witam , dwa dni temu podczas wymiany kół na zimowe w BMW X5 zablokowało się zawieszenie pneumatyczne , zadzwoniłem do BMW Sikora Opole , tam Mistrz Serwisu Pan Michał z wielką życzliwością oraz kompetencjami zajął się moim problemem. Wprawdzie nie udało się usterki usunąć przez telefon i auto pojechało na lawecie z Assistance . Jednak Pan Michał kilkakrotnie do mnie oddzwaniał informując o przebiegu naprawy i diagnozie . W efekcie poprawiono też soft który miał być wymieniony na wizycie w przyszłym tygodniu . Auto odebrałem za dwa dni czyste sprawne , polecam ten serwis , dziękuje też Pani Ewie która sprawnie zorganizowała dla mnie samochód zastępczy i jego odbiór. Dziękuję za fachową pomoc pozdrawiam BMW Sikora

1
Tomek
Inne

Serwis słaby . Obsługa średnia ceny od czapy. Jak na markę premium spodziewałem sie czegoś lepszego. Polecam Bawarie w kato. Klientów z Bielska Białej traktują jakoś wyjątkowo.

Paweł
Inne
@Tomek

A gdzie byłe u Sikory sp. z o.o..

Klient
Inne
 Pytanie

Zakupiłem samochód BMW x5 w salonie w Opolu. Samochód używany wyprodukowany w 2020r. Samochód odebrałem - chyba mnie Pan Bóg na chwile opuścił i to zrobił - w sobotę. Samochód niedomyty, nieposprzątany. Otrzymałem samochód bez wyposażenia (brak było kamizelki. Przegląd tzw. 360 st. nic nie wykazał (na papierze) ale to nie była prawda - nadkole uszkodzone a wydający na stwierdził co się diwie - przecież to samochód używany. Miał być taka igła. Prezentacji obsługi samochodu - brak, instrukcji obsługi brak - masakra. Po przyjeździe do domu pod siedzeniem znalazłem puszkę z Red Bula - oczywiście pustą. Nie jest to mój pierwszy samochód odbierany u dilera ale jednak jak się handluje samochodami premium to należny więcej wymagać od pracowników. Nie jest to mój pierwszy samochód odbierany od dilera marki premium jednak pierwszy raz spotkałem się z takim potraktowaniem. Chce wypomnieć, że obiecane akcesoria rzez sprzedającego nie otrzymałem. Jak opowiadam znajomym co mnie spotkało, to nie wierzą, ale rzut oka na samochód i już wiadomo niedomyty bagażnik. A i co ciekawe - podczas zamawiania samochodu, zaproponowano mi koła zimowe wraz z felgami. Wynegocjowana cena 8 500zł. No dobra zgodziłem się. Koła przyszły, pracownik je pokazał - wszystko super ale i to ciekawostka koszt to 11 858,39zł. Pytam się co jest grane? A na to sprzedawca - przecież cenę to on podawał i negocjował netto!!. Myślę sobie że facet żartuje - a on na serio. Zatem pytam to jak również zapłacę tylko kwotę netto (już pomijam fakt, że prawie 1 500zł jest ona wyższa niż wynegocjował). (usunięte przez administratora) Pracując w biznesie to albo sprzedawca jest nieoduczony (bo jak ktoś idzie do sklepu to cena jest podawana końcowa - brutto) albo specjalnie (usunięte przez administratora) klientów. Pokręciłem głowa i pomyślałem sobie że ten biedny człowiek straci prace i nie chciałem robić awantury (sobota, dziecko, żona, odbieram dla żony samochód) podpisałem i wiozłem pojazd z kołami. Wziąłem fakturę na koła 11,8 tys zł brutto. Sprawa jest w toku bo zgłosiłem nieprawidłowości Kierownikowi salonu. Cały morał z tego jet taki, że:maiłem wymienić drugi samochód który posiadam ale czy w Opolu? (usunięte przez administratora)

1
Klient
Inne
@Klient

Do tej pory doświadczenie z salonem BMW w Opolu nie wypadło najlepiej. A raczej powinienem napisać ostatnie zdarzenie (przy odbiorze auta). De facto kontakt z przedstawicielami salonu jak dotychczas był pozytywny. Już od samego wejścia sympatyczna, życzliwa i profesjonalnie zachowująca się obsługa wita przybysza oferując pomoc. Jedno zdarzenie, jedna osoba, jeden moment i chwilowy brak profesjonalnego podejścia niweluje cały trud pozostałej załogi, a klient ma negatywne odczucia, co może spowodować iż zaczynamy mieć wątpliwości i czy kontynuować współprace z salonem. Kupując samochód wiążemy się na dłuższy okres, a być może i na całe życie. Tak też miałem zamiar postąpić, a powody - już wcześniej opisałem. Jednak mile zostałem zaskoczony. Kontakt z Kierownictwem Salonu w Opolu mile mnie zaskoczony. Szybka reakcja oraz profesjonalna i rzeczowa rozmowa z Panem Kierownikiem (którego serdecznie pozdrawiam) odbyta w przyjaznej atmosferze wyjaśniła rozbieżności w spojrzeniu na sprawę i doprowadziła do pozytywnego rozstrzygnięcia. Salon wywiązał się z przyjętych zobowiązań. Otrzymałem obiecane wyposażenie, a nawet więcej - co mile zaskoczyło. Profesjonalne i życzliwe podejście Pana Kierownika spowodował, że negatywne (początkowe) spojrzenie zostano zniwelowane. Myślę, że tak by sobie życzył każdy klient marki premium - tak być obsługiwany. I nie chodzi o to, że ktoś dostał breloczek czy cukierka - jakiś gadżet BMW - bowiem ktoś kto kupuje pojazd marki premum nie przychodzi do salonu po gadżety. Przychodzi do salonu po wysokiej jakości towar, gdzie będzie należycie obsłużony, a to powoduje nawiązywanie relacji i budowanie zaufania. Ale jak mówił klasyk "nie ważne jak się zaczyna ale jak się kończy" :) Bardzo dziękuję i nam nadzieję że nie kończę z Salonem BMW w Opolu w Opolu. Mam nadzieje na dalsza współprace. Ja i Opolanie są zadowoleni, że salon BMW powstał w Opolu, a to co mnie spotkało w tym tygodniu ze strony Salonu Sikora w Opolu napawa nadzieją i daje solidne podwaliny na dalszą współprace tym bardziej że rozważam zakup kolejnego pojadu. Dzisiaj mogę z cała stanowczością polecić Salon BMW Sikora w Opolu każdemu, kto chciałby skorzystać z jego usług, a ewentualne wątpliwości wyjaśniać. Na pewno wróce. Jeszce raz dziękując Panu Kierownikowi za profesjonalizm polecam Salon w Opolu. A poza wszystkim to samochód super Jakość premiu!.

Klient
Inne
 Pytanie

W sobotę odebrałem samochód w Opolu. osoba wydająca samochód niemerytoryczna. Nie zaprezentowała samochodu a na pytanie jak podłączyć telefon poprosiła inna osobę i zanim ta przyszła samodzielnie skompresowałem telefon z pojazdem. Obiecane gadżety i dywaniki nie otrzymałem. Brak instrukcji samochodu. Na pytanie gdzie jest - odpowiedź "dzisiaj wszystko jest elektroniczne" - Ciekawa bo pojazd odsyła właśnie do szczegółowej instrukcji papierowej?! Samochodu niedomyty - skandal.!!!!!!!!!! Podpisem przegląd tzw. 360st. a podczas oględzin okazało się, że jest uszkodzony - teraz będzie ta część wymieniana.. Przestrzegam aby przed podpisywaniem "przy biurku" . Bardo jestem niemile zaskoczony nieprofesjonalna obsługą w Opolu, odbierałem już niejeden samochód ale żeby w ten sposób przekazywać samochód z grupy premium! To jest jakaś pomyłka.

Zostaw merytoryczną opinię o Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o. - Mikołów

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 20.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 2 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Dealer BMW Sikora AC Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii