Ams Anetta i Mariusz Staniuk sp.j.

4.4 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Ams Anetta i Mariusz Staniuk sp.j.

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda rozmowa w Ams Anetta i Mariusz Staniuk sp.j. na stanowisko doradca serwisowy? Z iloma osobami się rozmawia? 29 grudnia pojawiło się ogłoszenie.

Były
Były pracownik
@Pytanie

W tej firmie ogłoszenie jest zamieszczone przez cały rok. ????

1
Nick
Były pracownik

To może i ja powiem coś od siebie. Pracowałem tam jakiś czas temu i rzeczy które się tam dzieją są tak niewiarygodne, że aż dziw że ta firma jeszcze funkcjonuje, oraz że takie rzeczy występują w XXI wieku. Przede wszystkim podejście szefostwa do pracownika... (usunięte przez administratora) Nie ważne jak dobry człowiek jest, nie ważne jak bardzo się stara, nie ważne ilu klientów przyciąga i jakie budzi zaufanie - szefostwo i tak uważa wszystkich za nierobów i wcale się z tym nie kryje. Do dziś słyszę słowa Pani A. "Wam się takie pieniądze nie należą, gdyby nie szef to byście tyle nie zarabiali". Do tego odnoszenie się do ludzi z pogardą i wyniosłością. Liczne obelgi, ubliżanie, wyzwiska, krzyki, wymyślanie na siłę powodów żeby uciąć pracownikowi pensję... I teraz płynnie przejdźmy do zarobków - słowa 'byście tyle nie zarabiali' to kolokwializm bo nie oszukujmy się 3 K Netto, z czego duża część pod stołem to zdecydowanie nie jest dużo. A dodając fakt, że nigdy nie można było być pewnym tej części "pod stołem" to już w ogóle czyni te firme nisko płacową. Kolejnym problemem i to bardzo poważnym były wewnętrzne kłótnie rodzinne przenoszone na pracowników - niestety firmę prowadzi mąż, żona i uwaga... syn. Takie połączenia nie mają prawa poprawnie funkcjonować i tak też się dzieje. Szefostwo publicznie kłóci się przy klientach, nie szczędząc w słowach. Oczywiście te kłótnie odbijają się znacząco na pracownikach, złość szefostwa po takiej kłótni przeważnie ma ujście na którymś z pracowników. Kolejnym problemem jest aspekt czysto techniczny - po prostu bałagan. Wieczny bałagan w papierach, w rzeczach do zrobienia, nikt nie ma jasno przydzielonych obowiązków tylko każdy jest od wszystkiego - chłopaki z części zamiennych poza częściami robią ekspozycje na salonie, robią montaże akcesoriów, jeżdżą do OBI albo Juli jak szefowi zabraknie kosiarki w domu, jeżdżą do szefa do domu pomóc mu coś przykręcić, a nawet czasem wymieniają opony. Doradcy serwisowi przestawiają auta na salonie, przed salonem, obok salonu, do tego jeżdżą na akcję pomocnicze klientom, odsnieżają podjazd i auta zimą, czasem pracują na myjni samochodowej, czasem też coś robią na mechanice i to wszystko elegancko ubrani. Ogółem każdy jest odpowiedzialny za wszystko, ma wiedzieć wszystko gdzie co jest, kto gdzie jest i co sie dzieje w firmie. Mógłbym jeszcze dużo pisać, lecz ilość znaków mi się kończy. Tak czy inaczej znacząco odradzam pracę tam - jedyny plus tej pracy jest taki, że po odejściu z niej człowiek ma inny próg bólu i jakakolwiek inna praca wydaje się być świetna.

Były pracownik
Były pracownik

Część Twojej wypowiedzi została usunięta. Ale tak tam jest typowy mobbing.

Były pracownik
Pracownik
@Nick

O tej firmie można pisać i pisać oczywiście czarny i mroczny scenariusz a głównym bohaterem Szefowa oczywiście czarnym. Znęcanie, poniżanie i umniejszanie pracownikom to specjalność tej Pani. Źle im nie życzę dobrze wcale !!!!!

Edyta
Inne
@Były pracownik

to mocne słowa. Możesz powiedzieć coś więcej? Co się stało, że takie słowa padają?

kandydat
Pracownik

Pracuję tu 3 miesiąc jest dobrze. Pieniądze na konto. Atmosfera pod koniec miesiąca bywa gorąca z powodu realizacji planów i klientów którzy budzą się że jednak muszą mieć fakturę i wszyscy biegają jak poparzeni , handlowiec , dział akcesoriów , ubezpieczenia i recepcja która rejestruje auta. Koledzy mówią że sytuacja się zmieniła na bardziej spokojną parę miesięcy. Ja tu zostaję i polecam :)

Były pracownik
Były pracownik
@kandydat

Bardzo się cieszę że się zmieniło. Życzę powodzenia. Jednakże ja bardzo źle wspominam Panią Anette. Ale najważniejsze że dobrze się tam czujesz. Powodzenia i sukcesów. Jako jedna z niewielu pozostawię te negatywne emocje dla siebie. Nie warto ...

Olga
Inne
@Były pracownik

Powiem Ci, że dobry jesteś w tym zniechęcaniu. ;) Czy ktoś jeszcze dał się może przekonać? ;p

Były pracownik
Były pracownik
@Olga

Proszę nie pisz tak bo dobrze wiesz jak tam jest. Sama siebie (usunięte przez administratora). Lepiej nic nie pisać niż kłamać.

Olga
Inne
@Były pracownik

No ja już sama nie wiem właśnie, bo opinie tu są naprawdę różne. Czyli uważasz, że lepiej samemu jest pójść i się przekonać, żeby wyrobić sobie jakieś zdanie?

Były pracownik
Pracownik
@kandydat

Sytuacja w tej firmie zmienia się tylko na gorsze ????

Olga
Inne
@Były pracownik

To pytanie czy stwierdzenie?

Pracownik były
Pracownik

Nie polecam, takiego bałaganu nigdzie nie ma. Aż żal patrzeć !

Katarzyna
Inne
@Pracownik były

Co masz na myśli? Niezbyt przemawia do mojej wyobraźni taki ogolnikowy wpis jeśli mam byc szczera :pp

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy pracodawca podczas rozmowy kwalifikacyjnej w firmie Ams Anetta i Mariusz Staniuk sp.j. na stanowisko Sprzedawca samochody nowe bardziej zwracał uwagę na Twoje kompetencje twarde, czy miękkie? Jakie odniosłeś wrażenie? Daj znać innym, jakie cechy pracodawca ceni w kandydatach najbardziej.
Recepcja
Były pracownik

Najlepsze jest to że szef piję 20 herbat dziennie i trzeba mu je robić. Kuchnię ma na piętrze a wola za każdym razem recepcjonistkę z dołu która musi wejść po schodach. Nie ma znaczenia czy jest zajęta. Dodatkowo kiedy je obiad potrafi zadzwonić i powiedzieć przynieść mi sztućce. Dodatkowo trzeba myć talerze po obiadkach. Oni zatrudniają służących a nie pracowników.

klient
Były pracownik
@Recepcja

ciekawy komentarz ,tego człowieka nie ma od około 3q2021. Recepcja chyba ma takie zadanie zrobić herbatę dla szefa jak jego gości, utrzymywać porządek na salonie , ale jak ktoś nie wie po co chodzi się do pracy .... na pewno nie po to by tam odpoczywać

Były pracownik
Inne
@klient

Oczywiście, że przychodzi się do pracy pracować i wypełniać obowiązki recepcji. Ale sprzątać po obiadach szefostwa, podawać sztućce p.M bo mu się nie chce wstać za biurka, zbierać brudne naczynia po obiedzie, nakładać obiad, to już nie powinien być obowiązek recepcji, chyba, że jest to w angażu.

Olga
Inne
@Były pracownik

A to nie myślano, żeby utworzyć kolejne miejsce pracy dla osoby, która właśnie by takie rzeczy ogarniała? Chyba problem by zniknął wtedy, czy się mylę?

kandydat
Kandydat
 Pytanie
@Olga

20 herbat , czy tyle można wypić ? 20 x 0,25 L to 5 litrów WOW szacun

Olga
Inne
@kandydat

Nie uwierzysz, ale ja naprawę strasznie duo herbaty piję i ogólnie wody, kawy i kakao i w ciągu dnia naprawdę może tak dużo wyjść, musiałabym przeliczyć. ;p Ale rozumiem intencję i przyjęłam do wiadomości. ;)

klient
Inne

Byłem w wielu salonach w Słupsk w żadnym nie ma takiego ruchu. Chwilę musiałem czekać by się mną zajęli, kupiłem , jeżdżę autem drugi miesiąc. Jestem zachwycony z auta i obsługi , tak trzymać.

Pracownik
Były pracownik
@klient

Dzień dobry. Jak ktoś chce coś sprzedać zawsze jest miły. Ale tu mowa o traktowaniu pracowników przez Szefostwo, a to pana nie dotyczy. Dodatkowo mogę Pana zapewnić że obsługa serwisowa też jest w porządku.

Olga
Inne
@Pracownik

Nie rozumiem za bardzo do czego się tutaj odnosisz odnośnie tego opinii. On gdzieś coś napisał, że go cokolwiek dotyczy? Bo to wygląda jakby napisał, że jest po prostu zadowolony z usługi i tyle, czy ja coś przeoczyłam?

Pracownik były
Były pracownik

Najgorszy pracodawca na rynku. Bardzo nieuczciwi ludzie. Nie mają szacunku do siebie szefowa a szef; syn szef. Potrafią siebie wyzywać nawzajem. Dla nich to codzienność. Jeżeli nie mają szacunku do siebie tym bardziej nie ma go do pracownika.

Teresa
Inne
@Pracownik były

Piszesz, że pracodawca jest bardzo nieuczciwy. Mógłbyś napisać o tym coś więcej? W jaki sposób to się przejawiało, co takiego robiło szefostwo?

Inny były pracownik
Były pracownik
@Teresa

Witam, może ja się wypowiem bo też mam duże doświadczenie z tym pracodawcą. Przede wszystkim ogromnym problemem jest tam bezpodstawne zabieranie części pensji. A może warto by wspomnieć że część pensji wpływa na konto a część "w kopercie". Nigdy wiadomo czy dostanie się te drugą część i ile ona będzie wynosić. Ponadto godziny pracy - bardzo, bardzo często zdarza się że pracownicy siedzą godzinami po 10,11 h, mają jakieś bezsensowne spotkania po godzinach pracy (na których jedyne czego się dowiadują to jacy są beznadziejni) oraz przychodzą do pracy w soboty i nikt nigdy za nic nie płaci. Tam nie ma czegoś takiego jak nagodziny a pracodawca każe pracować tyle ile trzeba. Jak trzeba zostać to masz zostać, ale nikt Ci za to nie zapłaci. Oczywiście nie działa to z wzajemnością, jak chcesz wyjść wcześniej czy masz coś do załatwienia na mieście to lepiej nic nie mówić i po cichu wyjść bo pracodawca niemal nigdy się nie godzi na wyjście wcześniej. Kolejna sprawa to urlopy - przez niemal 4 lata pracy byłem na urlopie... tydzień. Nigdy nie mogłem otrzymać porządnego wolnego, zawsze był z tym problem. Kolejną sprawą jest fakt że pracodawca wymaga konkretnego dresscode ale... sam się tego nie trzyma ani nie dopłaca pracownikom do tego. Wymagają niebieskiej koszuli, wyjściowych spodni i lakierków, ale same szefostwo wraz z synkiem który tam pracuje potrafi chodzić w koszulkach polo, bluzach z kapturem albo nawet i koszulkach na ramiączka się zdarzyło. Już nawet pomijam fakt że jeśli w jakimś zakładzie pracodawca narzuca dresscode to powinien albo zapewnić pracownikom taką odzież albo odpowiednio dofinansować jej zakup (i to jest wymóg prawny) a w tej firmie nie ma nic z tych rzeczy.

Pracownik
Były pracownik
@Teresa

Można się tam zatrudnić i doświadczyć upokorzenia na własnej skórze. Na początku jest ok Szefowa życzliwa potem przepoczwarza się w osobę opętaną. Jest wielce niesprawiedliwa w stosunku do ludzi.

Pracownik
Kandydat
@Inny były pracownik

Pan M nie potrafił odtworzyć kamer sprzed 4 godzin. Choć ktoś napisał, że potrafił tylko nie chciał, a to stanowi już dużą różnicę.

były klient
Inne

Witam wszystkich. Długo zastanawiałem się czy podzielić się w sieci sytuacją która miała miejsce w autoryzowanym salonie Toyota w Słupsku, ul. Szczecińska 42 Postanowiłem przestrzec potencjalnych zainteresowanych kupnem auta w salonie. Pokrótce przedstawię przykrą dla mnie historię. Zdecydowany na zakup Toyoty. Jadę po odbiór auta ze Słupska. Po całej ceremonii dostałem wiadomość, że mam pokryć koszt założenia alarmu, gdyż wartość auta przekracza 100tys. zł. Zażądono ode mnie opłacenia faktury w kwocie 1500 zł, gotówką w kasie, co uczyniłem. Po miesiącu okazało się że, dostałem nakaz zapłaty za niezapłaconą fakturę. Poprosiłem o zapis monitoringu, okazało się że, już się nadpisał a Pani Anetta nie była zainteresowana wyjaśnieniem sprawy. Fakturę musiałem zapłacić gdyż była to faktura terminowa. Nie zwróciłem uwagi, tym bardziej że płaciłem gotówką a po wyjeżdzie z salonu od razu wyjechałem za granicę i w całej tej sytuacji nie zwróciłem na to uwagi. Oczywiście mój błąd za który poniosłem karę. Nadmienię że, za fakturę zapłaciłem przy świadkach a pani w kasie to córka pani Anetty. Moja opinia została napisana miesiąc po zajściu ale została na tej stronie usunięta. Przestrzegam przed tym autoryzowanym przedstawicielem

Byly pracownik
Były pracownik
@były klient

Witam. Nie wiem kiedy ta sytuacja miała miejsce, lecz kilkuletnie doświadczenie w tej firmie nauczyło mnie, że monitoring potrafią odtworzyć z grubo ponad miesiąca wstecz, a kiedyś szef nam się odgrażał że nawet do 3 miesięcy. Osobiście jestem w stanie uwierzyć że taka sytuacja miała tam miejsce. PS. W woli jasności na kasie nigdy nie pracowała córka właścicieli.

Pracownik
Były pracownik
@Byly pracownik

Pan M. nie potrafił odtworzyć zapisu kamery nawet do 4 h wstecz.

Byly pracownik
Były pracownik
@Pracownik

Jest duża różnica między "nie potrafił " a "nie chciał ". Proszę mi wierzyć, on potrafi obsługiwać te kamrery, nie raz nam pokazywał różne rzeczy, czasem nawet pierdoły jak kot błąkający się nocą po serwisie.

Pracownik
Pracownik
@Byly pracownik

Nie chciał. To stanowi ogromną różnicę, tym bardziej jest przykro.

Pytanie
 Pytanie

Jakie są warunki zatrudnienia w AMS Anetta i Mariusz Staniuk?

Były prac.
Były pracownik
@Pytanie

Nie jest to dobry pracodawca. Wystarczy poczytać opinie.

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Pracownik
Pracownik

Dziwię się, że Toyota Motor Poland pozwala aby tacy ludzie reprezentowali ich markę.

Pracownik
Kandydat

Napewno są nowe miejsca ze względu na rotację jaka tam panuje.

Pracownik
Pracownik

Zastanawiający jest fakt dlaczego administrator usuwa część zamieszczonej opinii. Pensja część (usunięte przez administratora) część na konto.

Pracownik
Pracownik

Nie polecam tego pracodawcy (usunięte przez administratora) i poniżanie to główny cel właścicieli salonu. Pensja część na konto część (usunięte przez administratora).

Zostaw merytoryczną opinię o Ams Anetta i Mariusz Staniuk sp.j. - Słupsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Ams Anetta i Mariusz Staniuk sp.j.?

    Zobacz opinie na temat firmy Ams Anetta i Mariusz Staniuk sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 20.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Ams Anetta i Mariusz Staniuk sp.j.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 18, z czego 5 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Ams Anetta i Mariusz Staniuk sp.j.
Przejdź do nowych opinii