Opinie o Ams Anetta i Mariusz Staniuk sp.j.
Czy w ogóle kiedykolwiek awansował ktoś ze Sprzedawcy samochodów nowych gdzieś wyżej? Niby w ofercie było napisane, że można liczyć na rozwój ale nie określono do końca jego zakresu.
W pierwszym tygodniu szef zdarzyl mnie zwyzywać od (usunięte przez administratora) Pozatym pracownicy lubili sobie popić, nie polecam do dziś się trzęsę gdy myślę o Toyocie w Słupsku
Kiedy nowy właściciel przejmuje ten przybytek?
Cześć. Czy zdradziłby ktoś tegoroczne zarobki na jakie może liczyć Sprzedawca samochodów nowych? W zeszłym roku gdy była publikowana oferta niestety nie uwzględniono w niej przedziałów placowych, nie mam więc nawet odniesienia ale zastanawiam się czy i tak nie było do teraz przypadkiem podwyżek?
Kupowałem w tym salonie 4 razy samochód dla siebie oraz uczestniczyłem z wyborze auta dla sąsiada . zawsze bardzo życzliwe podejście personelu z Panem Mariuszem , Anetą i Bartoszem na czele. Klient zawsze czuje się tam wyjątkowo, jest zapraszany do gabinetu szefa , gdzie z wyjątkowym zaangażowaniem przy kawie, czekoladzie lub herbatce szef w szczegółach prezentuje model auta, możliwości finansowania itp a wie o wszystkich modelach TOYOTY absolutnie wszystko . bardzo dobry serwis z kierownikiem , jakość usług wysoka zgodnie z ogólnymi standardami TOYOTY. dziwi mnie tyle niepochlebnych opinii ale zauważam że są one w większości od byłych pracowników, no cóż .....? pozdrawiam Panie Mariuszu!!
Oczywiście że Klient jest dobrze traktowany. Ale pracownik już innaczej. Może miał Pan na tyle szczęścia że nie słyszał Pan wyzwisk w stronę pracowników. Ilość pracowników która przewinęła się przez tą firmę też daje do myślenia. Po pracy w tym salonie to nawet praca w szalecie miejskim wydaje się luksusem.
Znajomi Państwa S też pracowali i bardzo szybko uciekli że względu na relacje mało pozytywne i nie mam na myśli jakości pracy.
Jakie są mocne strony pracodawcy Ams Anetta i Mariusz Staniuk sp.j.?
szefostwo a dokładnie pani A. jest niewiarygodnie niemiłym i chamskim człowiekiem, potrafi się przyczepić nawet jak dobrze wykonujesz swoją pracę byleby się doczepić, uczniowie są wyzywani i wykorzystywani to prac nie związanych z zawodem czyli sprzątanie, odśnieżanie, i noszenie różnych ciężkich rzeczy, pchać nie jeżdżące auta itd. nawet jak pomagają przy czymś mechanikowi to starsi uczniowie na siłę dają im inną uciążliwa pracę tłumacząc że mechanike będą mieli w drugiej klasie, wypłaty często kilka dni opóźnione, na przerwie która się należy każdemu 30min ( w kodeksie pracy) uczniowie są wywalani ze stołówki słowami cytuje "kto zjadł ten (usunięte przez administratora) wymawianych przez uczennice starszej klasy, którzy sami jeszcze po przerwie siedzą naście minut więcej, jest zakaz palenia na zakładzie a w magazynie opon palą pracownicy kierownik przymyka oko, a jak uczeń na chwilę stanie odpocząć to jest krzyk i wyzwiska najgorszy serwis w Słupsku to się nadaje do doradcy zawodowego albo i sądu bo to jest (usunięte przez administratora) nie polecam.
Czemu pierwsza klasa może mieć jakieś problemy? przynajmniej tak tu zasugerowano, do tego zastanawiam się w czym podczas pracy może wystąpić jakiś problem, że zostałaby zwrócona na niego uwaga? Koledzy z innych stanowisk w razie czego pomagają?
atmosfera fajna, wypłaty w większości trzeba się upominać, szefowa przyczepia się do wszystkiego, pierwszą klasą pomiatają jak jakimiś śmieciami, gdyby nie to to by było w miarę fajnie
Ludzie odchodzą z „głupoty”? tak teraz niedawno ktoś napisał i zastanawiam się czy faktycznie miałby to być jedyny powód? Tam w wątku pisano akurat o recepcji. Na tym konkretnym stanowisku podczas pracy jak można się rozwinąć? Jakie są obecnie dawane do tego możliwości?
Ja polecam to miejsce pracy wszystko ok wyplaty są na czas. Nie wiem kto pisze takie glupoty chyba na złość
Z tym, że po co robić komuś na złość? Z czego to wynika, skoro większość ludzi po wpisach chyba twierdziła, że atmosfera jest ok? a polecasz jako kto? Są teraz dwie oferty dla sprzedawcy oraz na recepcje i po prostu się zastanawiam nad powodem tych naborów. na recepcji jest jakaś rotacja?
Wypłata na czas. Wszystko na konto. Nadgodziny płatne. Rodzinna atmosfera. Ludzie pracują latami. A Ci co odchodzą to zawsze mają dobre zdanie. Szefowa super.
To z recepcji czemu ludzie odchodzą skoro warunki są dobre? Opiszecie mi powody? Chce się dowiedzieć nim dokumenty złoże. Lokalizacja mi odpowiada ale chce pewnej i spokojnej pracy. na rozmowie o cos konkretnego mnie spytają? Był ktoś teraz niedawno?
No nie wiem trzeba samemu się przekonać . Ludzie z głupoty odchodzą tu jest wspaniałe. Szefowa super. Naprawdę polecam.
Jest oferta dla Recepcjonistki. Zostały wymienone niektóre obowiązki + inne prace zlecone przez Zarząd. Co to właściwie znaczy? Nie chciałabym się zgodzić na wykonywanie obowiązków, o których nie mam pojęcia. Możecie mi napisać, co jeszcze będzie musiała robić nowa recepcjonistka?
Wszystko, obieg dokumentów, rejestracja samochodów i odbieranie dowodów rejestracyjnych , poczta , kurierzy i przy okazji wprowadzać szkody na blacharni ....wszystko za 2700zl
Jak to 4 zdjęcia i po temacie? Jakiś odpis z tego lub cokolwiek? a o sprzedawcy byście coś napisali? Tez oferta kiedyś wisiała na takim portalu. Jakie są te niezbędne narzędzia pracy, które są udostępniane? i co ze szkoleniami? Rozwiniecie je?
Z ilu etapów składał się proces rekrutacyjny na stanowisko Kierownik Serwisu Samochodowego w firmie Ams Anetta i Mariusz Staniuk sp.j.? Jak oceniacie jego przebieg?
Przy całej negatywnej nagonce na pracę w Salonie Toyoty mogę z cała odpowiedzialnością napisać, ze praca tu daje duże możliwości rozwoju poprzez system szkoleń, standard obsługi klienta. Terminowa wypłata wynagrodzenia, adekwatna do zajmowanego stanowiska, wiedzy i umiejętności. Tak, trzeba pracować, wiec jeśli szukasz miejsca gdzie możesz odpocząć to raczej nie tu… atmosfera między pracownikami na duży plus, kadra i młoda, i z większym doświadczeniem. Jeśli lubisz wyzwania - polecam !
Ostatnio pod każdą opinia pojawia się pozytywna opinia jak tam cukierkowo , fantastycznie itd . Jak jest tak sielankowo to dlaczego ciagle pojawiają się wolne miejsca pracy wciąż na te same stanowiska , dobra atmosfera to żart , uśmiałam się …
@Aneta Dokładnie. Widać że ktoś na siłę próbuję poprawić opinię tej firmy, ale prawdy się nie ukryje. Zbyt wiele ludzi już się tam przewinęło i zbyt wiele ludzi ma dokładnie takie same, tak samo negatywne zdanie na temat tej firmy i właścicieli.
Czy jest ktoś kto mógłby się wypowiedzieć o zarobkach na stanowisku sprzedawcy samochodów? Jak wygląda pensja na tym stanowisku? Widzę że jest ogłoszenie, ale bez widełek i zastanawiam się czy aplikować.
Jako wieloletni pracownik firmy polecam prace pensja adekwatna do stanowiska, wypłata wypłacana terminowo, miła atmosfera, możliwość zdobywania wiedzy i rozwoju swoich kwalifikacji a szkoleniach ale przede wszystkim integracja pracowników poprzez imprezy. Z czystym sumieniem polecam.
O dobrze ze wspomniałeś o szkoleniach. Wszyscy pracownicy mogli w nich uczestniczyć? A imprezy integracyjne jak często? Tylko na święta czy też w innych terminach?
Nie rozumiem skąd te wszystkie negatywne opinie, mam wrażenie że piszę je jedna i ta sama osoba ? Ja na pracę w AMS Staniuk nie mogę powiedzieć złego słowa, atmosfera jest bardzo miła, wypłata zawsze na czas I NIGDY nie zdarzyło się aby była w ratach jak ktoś poniżej wspomniał,
Ta firma to pomyłka z właścicielką na czele ....zero wyrozumiałości dla drugiego człowieka, szacunku czy podejścia...
Nie polecam tej firmy, stosunek właściciela firmy do pracownika daje dużo do życzenia, za nieduże pieniądze ( część na konto, reszta pod stołem- to jest nie do pomyślenia), musisz wykonywać pracę nie związaną z twoim zakresem obowiązków.Pracujesz pod presją, ciągle oceniany,a nieraz i wyzywany, oraz, że jesteś do niczego , pochwał i słów zadowolenia nie usłyszysz.
A możesz coś więcej o tym stosunku właściciela do pracownika? Co konkretnie jest nie tak? Co właściciel obraża? Bo piszesz, że ciągle ocenia. A wyzysk - co masz na myśli? Nie płaci za nadgodziny czy jak?
W tej firmie nie ma czegoś takiego jak nadgodziny. Tam można siedzieć i po 12 h dziennie, a często tak się pracuje jak nie ma współpracownika na zmianie i nikt ani tego nie odnotowuje, ani nie zapisuje, ani nie płaci, ani nawet nie powie głupiego dziękuję. Tam z góry zakłada się że każdy ma obowiązek bycia zawsze w pracy, zawsze gotowym do siedzenia tak długo jak to potrzebne. Ludzi którzy faktycznie są potrzebni w tej firmie i którzy robią dobrą robotę się nie docenia. Szefostwo praktuje pracowników jak podludzi, jak kogoś niższego sortu.
Jestem byłym pracownikiem to jest typowe obrażanie człowieka zaniżanie poczucia jego wartości. Pracodawca nie płaci za nadgodziny. Dodatkowo nie płaci pełnej pensji na konto. Ale wynagrodzenie nie ma tak dużego znaczenia w porównaniu do poniżania człowieka pracownika przez właścicielkę firmy. Ona straciła bardzo dużo dobrych pracowników którzy są doceniani w innych firmach. Szkoda bo pracowali tam bardzo uczciwi ludzie. Wystarczy odwiedzić firmę i przejść się po działach i zobaczyć czy są ludzie którzy cieszyli się uznaniem u klientów. Przykra i smutna sytuacja.
Oczywiście że nie płaci za nadgodziny. Nie szanuje i obraża przy klientach przy pracownikach ! To co tam się dzieje jest niewyobrażalne bo nigdzie tak nie traktują źle ludzi jak w Toyocie Słupsk. Odzież w prawo źle idziesz w lewo źle. Co nie zrobisz to źle. Nigdy nie jesteś w stanie zadowolić Szefowej. Naprawdę można pisać i pisać i to naprawdę niemiłe sytuację. Jeżeli ktoś nie wierzy można się zatrudnić w tej firmie i przeżyć to na własnej skórze. Choć nikomu nie życzę. Problem z urlopem zawsze. Oni uważają człowieka za (usunięte przez administratora) !
Co Ty mówisz. :( I tak ludzie dają się tu normalnie traktować? Ciekawa jestem skąd takie nastawienie u niej tak właściwie, bo może ma jakiś szczególny powód i to niestety skutek uboczny? :/ A z tymi urlopami to co, jest zakaz brania kiedy się chce czy po prostu wyrzuty za to robią?
czy to nie jest zaskakujące, że wątek był poruszany o tym miesiące temu a wciąż takie warunki miałyby tutaj obowiązywać? pracownicy tego nie zgłaszali ani nic? a są może osoby, które na stałe pracują?
Tam nie ma czegoś takiego jak stały pracownik. Tam jest nieustająca rotacja ludzi, ze względu na paskudne traktowanie pracowników. Dział handlu to zawsze same nowe osoby, które wytrzymują maksymalnie okres próbny, a często nawet i tego nie są w stanie znieść. Były przypadki że ludzie uciekali po tygodniu lub dwóch, nawet nie wracając po wynagrodzenie, byle się tylko uwolnić z tej firmy. Oczywiście są pojedyńcze wyjątki pracujące tam po 3-4 lata, ale ile po drodze mieli przygód, ile wypowiedzeń już rzuconych na stół, ile nerwów, krzyków. Nie ważne co tutaj napiszesz, nic się tam nie zmieni dopóki nie zmieni się szefostwo.
Tak jest od lat. I nikt nie wyciąga wniosków. W innych salonach jest stała kadra w tym cały czas jest rotacja to już o czymś świadczy, że nie jest za dobrze. W innych salonach Toyoty w Polsce kadra pracuje długimi latami tu nie.
skoro takie porównanie do innych salonów tutaj padło to teraz się zastanawiam jak tutaj z klientami wobec tego stoją? faktycznie może ich być coraz mniej skoro obsługa potencjalnie tak szybko się tu zmienia? i jak kwestie zdobywania doświadczenia, skoro rotacje są jakie są to warto przyjść i po prostu się nauczyć pewnych rzeczy? pytam, bo ciekawa jestem motywacji wśród kandydatów.
Wiele waszych opinii dotyczy atmosfery w tym miejscu pracy, czy na chwilę obecną coś się może poprawiło w tym zakresie? Mówicie, że pieniądze nie duże. Może ktoś jasno mi powie ile tak konkretnie można netto tam zarobić?
Oficjalnie najniższa krajowa . Było tak zawsze reszta tzw premia uznaniowa , której nigdy nie otrzymasz , bo zawsze znajdzie się powód by ją odebrać . Tyle w temacie zarobków u Państwa Staniuk
Dokładnie tak - niska podstawa, reszta pod stołem, z tym że nigdy nie wiadomo co się dostanie bo ciągle wymyślają jakieś rzeczy z kosmosu żeby nie wypłacić, albo uciąć chociaż część. Ogółem tendencja jest taka żeby dać pracownikowi jak najmniej, zmieszać go z błotem żeby sam nie czuł poczucia własnej wartości.
! A jakie są konkretne wymagania przy naprawie aut, (bo ja mechanik) i skąd taka niechęć do lepszej oficjalnej zapłaty w tej firmie? Nie mają z czego dać czy o co chodzi?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Ams Anetta i Mariusz Staniuk sp.j.?
Zobacz opinie na temat firmy Ams Anetta i Mariusz Staniuk sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 20.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Ams Anetta i Mariusz Staniuk sp.j.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 18, z czego 5 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!