brak logo

Hermes Polska Sp. z o.o.

Gądki

Opinie o Hermes Polska Sp. z o.o.

Yo 2015-10-23 23:23:40
Uwaga ! Jajeczko obserwuje i Wąs będzie wiedział. Obserwator2 bo jest ich dwóch
Koala 2015-10-28 15:56:10
Grupy to że tak powiem "stopnie wtajemniczenia" grupy zarobkowe w firmie wyższa grupa = wyższa kasa i tyle ot i całe grupy legendami owiane
caro 2015-10-28 20:47:37
BrygadziscI nie doceniają swoich pracowników wogóle. Łukasz ty wogóle nie docenisz na swoim dziale pracowników tylko toleruje tych co ci wszystko donoszą. Dobrych zwalnia albo się sami zwalniaja. Docen wkacu ile każdy się stara. Pan Krzysztof nie jest calkowicie sprawiedliwy bo zwalnia takich którzy gada otwarcie co myślą. Myśli ze jaja mu przynoszą to czymś błyszczą. Nie prawda. Nie dziwota ze nikt nowy nie chce się przyjąć do tej firmy jak wiecznie brygadzisty jest w dupe źle . I ciągłe zmiany jakieś wprowadzane besensowne.
daro 2015-10-28 20:54:22
Jagodzianka w swoim żywiole ze lize dupe mizgusiowi . Jaki można mieć tupet żeby to robić jak z każdą praca załatwia wielkim płaczem . I chce żeby każdy zwracal na grubaska uwagę . Żal jak i jej szwagier śmieszny przyda pas .rodzina w komplecie
Elwira Korcz 2015-10-29 23:33:25
hmmm .... drogówka bardzo interesujący komentarz, lecz nie sztuką jest napisać coś anonimowo.
Masz na to jakieś dowody? Myślałam, że każdy może żyć po swojemu i to jego indywidualna sprawa, ale jak widać nie każdy to rozumie. Tym bardziej , że to strona poświęcona firmie kierowana dla potencjalnych pracowników. Proponowałabym zająć się własnym życiem, a nie wcinać się w innych. Fajna firma szkoda tylko, że niektórzy tacy mściwi.
2
żal... 2015-10-30 01:22:25
Jak mozna pisac takie rzeczy na firmowym forum. Patologia rodzi patologie.
2
Błażej Andrzejewski 2015-10-30 08:46:27
Po pierwsze to kolego czy kolezanko która wystawia komuś taką opinie zastanów sie co robisz bo być moze w ramach zemsty popsujesz komus zycie.
Po drugie jezeli niekoniecznie chcesz okrywac sie imieniem i nazwiskiem bo boisz sie konsekwencji prawnych to chociaz miej jaja napisac to w taki sposob aby osoby trzecie domyslily sie kim jestes, bo takie bzdury jako anonim mozna napisac bezpodstawnie o kazdym!
Po trzecie jak juz tak bardzo interesujesz sie czyims zyciem bo widocznie nie masz ciekawego swojego to pokrywaj takie informacje konkretnymi argumentami i ewentualnie dowodami.
Po czwarte jak juz ktos widzi kobiete z facetem dobrze sie dogadujacych to odrazu przyklejane mu sa absurdy typu sex, nikt chyba nie wie ze kolezenstwo i przyjazn damsko meska instnieje i nie sprowadza sie do jednego.
Sam wpisalem jeden post o ktorym kazdy wie ze to bylem ja ale po czasie stwierdzilem ze to bylo i madre i glupie, przeprosilem... sa nerwy itp ale z czasem czlowiek widzi swoje bledy i prawda jes taka ze w kazdej pracy wymagaja i kazdy walczy o swoje. Koniec
Jak to ktoś powiedział trzeba ponosić konsekwencje swoich czynów ;) Pozdrawiam brygade Hermesa
2
Błażej Andrzejewski 2015-10-31 13:13:48
Tak wogóle to kogo interesuje nasze zycie! Nie mam zamiaru sie tu nikomu tłumaczyc ale co bylo miedzy nami to nikomu nic do tego, wyszlo jak wyszlo i koniec kropka. To przykre ze tak bardzo interesujace jest nasze zycie.... Zacznijcie sie wkoncu interesowac zyciem firmy a nie zyciem osobistym pracowników. Nie ma sensu... To lekka przesada, naprawde ja nie mam nic nikomu do zarzucenia, roznie w zyciu bywa, komus sie udaje komus nie, jedni do siebie pasuje inni nie i tyle w temacie. To sprawy prywatne podkreslam
żal... 2015-11-03 20:09:09
123
No i jest "szacunek" a wręcz "mistrzostwo" zamontujcie jeszcze bramki z wykrywaczami metalu:(
żal... 2015-11-03 20:24:19
Taka jest tworzona atmosfera.....:( ale to pewnie przez te zraszacze:)
zdgh 2015-11-18 23:42:33
wychodzi na to, że "mistrz produkcji" jest od trzymania rąk w kieszeni;)
.... 2015-11-25 20:31:13
daja umowe kapusiom i wazeliniarza brak slow poprostu
pracownik X 2015-12-08 11:51:43
Panie Oleks! Zapisać się możesz do harcerzy a tutaj składa się aplikację.
1
drrrr.... 2015-12-09 12:43:12
Zapisywać to się można do harcerzy - do Hermesa składa się aplikacje
aaaaaaaa 2015-12-17 09:11:03
Ta firma to jakaś kpina!!!!!!!!! Przełożony Krzysztow grozi pracownikom aby wszyscy przyjechali godzine wczesniej do pracy na wigilie a druga zmiana zaraz po 14 ucieka do domu !!!! Gdzie tu sprawiediliwosc ??? Zreszta co sie dziwic skoro ich przelozony tez uciekl zaraz po 14 do domu. Jesli w przyszlym roku bedzie podobna sytuacja to strajkujemy i przyjezdzamy rowno na godzine 14 !!!!!!!! nie damy sie tak oszukiwac !!!!
Ober von Trąbka 2015-12-17 09:15:35
Ja Was bardzo przepraszać, że ja wczoraj nie być na Heiligabend i nie grać na trąbka :). Wszystkie Panie zwłaszcza Pani El... ;) z całego sera ja wysyłać fajna piosenka.

(usunięte przez administratora)
Pedi 2015-12-17 10:39:29
Stasiu to uciekł opiekować się brzydką żoneczką bo ją paluszek boli i już ponad miesiąc oszukuje pracodawcę będąc na zwolnieniu lekarskim.
Ale to dobrze, przynajmniej nie musimy jej krzywej mordy oglądać.
bbbbbbbb 2015-12-17 15:11:21
a propos "ucieczki" o 14 do domu: jak Ty leżałeś dupą do dołu o 23 tydzień temu to my zasuwaliśmy. Teraz my chodzimy o 14 do domu. To właśnie jest sprawiedliwość. Nie chce się robić to wypad z firmy
nick: 2015-12-17 15:21:26
jęczycie jak stare baby; jak wam tak źle a jesteście choć w połowie tak wybitni jak wam się wydaje to torba w rękę i na wolny rynek - przecież takich wybitnych specjalistów zatrudnią z miejsca za sześć tysięcy na łapę i z elastycznym czasem pracy ... NIEEEE???? no to ryj w kubeł i zasuwać swołocz leniwa
żal... 2015-12-17 22:44:25
Nie ma to jak świąteczny klimat:(
II. Strategia personalna Hermes Polska
Strategia personalna to dla Nas długofalowa koncepcja pracy z ludźmi, która zmierza do właściwego ich ukształtowania i zaangażowania. Jesteśmy mocno zorientowani na aktywizowanie pracowników, a celem naszych działań jest nakierowanie ich na indywidualne doskonalenie, co w konsekwencji służy podniesieniu i rozwojowi ich osobistych kompetencji.
W realizacji tej strategii przyjmujemy założenie o zdolności człowieka do uczenia się oraz o jego emocjonalnym przywiązaniu do miejsca pracy i lojalności względem niego. Kładziemy nacisk na zatrudnienie długookresowe i traktujemy naszych pracowników jako strategiczny zasób naszej organizacji, w który mozna i nalezy inwestować.
Jesteśmy przekonani, że przyjęte założenia będą wspierały naszą organizację w realizacji celów biznesowych stworzonych w oparciu o filozofię Lean Manufacturing.
W działaniach skierowanych do pracowników ważne jest dla nas:
Odpowiedzialność za rozwój indywidualny i zespołowy
Uświadamianie powiązania własnych działań z innymi procesami
Dzielenie się wiedzą
Motywowanie

Coś się tu chyba popie..doliło:)
... 2015-12-18 19:31:45
i podkładanie "świni" tez w normie:)
,,, 2015-12-20 18:31:24
...ach chyba jakiś gorszy dzień:(niefortunny zbieg okoliczności)
ktoś 2015-12-22 21:10:49
Witam. To co napisałeś to czysta prawda. Pozdrawiam
,,, 2015-12-23 01:23:09
@..."Ogółem"- trudno to określić tak jednoznacznie. Ilu ludzi tyle charakterów i każdy inny. Przekrój z pewnością szeroki jak to w firmach. Bywa różnie zależy gdzie się trafi i na kogo. Na pewno można znaleźć osobę z którą można wyskoczyć na Piwo:):):)...
,,, 2015-12-23 03:03:51
na PIWO !!!!!...?
,,, 2015-12-23 09:39:19
Po karpia zasuwac a nie na piwo:) Wesołych Swiat
xmen 2015-12-31 14:04:14
Praca czyni wolnym
Bandzior 2016-01-04 15:25:41
Lepiej nie zmieniaj pracy. Atmosfera jest fatalna, przełożeni też. Zarobki są niskie, około 1600-1700 zł. Często są soboty za dzień wolny. Do tego ogromny hałas (85 decybeli) oraz wielkie zapylenie. Także nie polecam pracy w Hermesie.
**** 2016-01-06 17:59:38
Na L4
Bandzior 2016-01-06 18:51:09
Chyba pomyliłeś firmy albo coś. W Hermesie nigdy nie zarobisz 2500 zł. Jak się zatrudnisz to przez 3 lata będziesz pracować przez agencje, dostając miesięczną umowę i zarobisz tyle ile pisałem wyżej. Jak zostaniesz zatrudniony (po 3 latach) przez Hermes zarobisz około 1800 zł. Jeśli ktoś Ci powiedział inaczej to Cię okłamał albo pomyliły Ci się firmy. Hermes to jest typowa firma na przetrwanie. Pracujesz chwilę, szukasz innej firmy i uciekasz. Niestety taka jest prawda.
Luzik 2016-01-10 23:39:48
Z tego samego powodu dla którego ludzie oddają samochody lub mieszkania do komisów/agencji nieruchomości - nie chcą tracić czasu na rozmowy kwalifikacyjne , wysyłanie na badania lekarskie itp itd a że pracownik mniej zarabia ? To już ich nie obchodzi niestety - poza tym jeśli pracownik się nie sprawdza z końcem tygodnia zrywasz umowę i do widzenia - szybko sprawnie i bez zbędnego kłopotu
żal... 2016-01-12 17:39:45
Jak to zwykle bywa "racja" jest względna... Punkt widzenia zależy od miejsca siedzenia...albo stania:)
Można zgłupieć kto jest kim:)
aha... 2016-01-20 15:14:13
W Polsce tej renomy to raczej nie mają!!! Pracownicy to strasznie narzekają na tą firmę... to chyba za dobrze tam nie jest: są donosiciele, włażenie w tył..., niska pensja, szkalowanie za relacje damsko-męskie, hałas, zapylenie...
Może coś jeszcze o czymś tu nie napisaliście....
NIE DLA TAKIEGO PRACODAWCY PRACOWAĆ NIE BĘDĘ!!!!
aha... 2016-01-20 15:19:43
Co ma piernik do wiatraka?!!! Co to za bzdury!!!
Weź się doucz najpierw, a potem pouczaj innych!!!
To nie ma nic wspólnego ze sobą!!!
Beka 2016-02-12 10:16:16
Dobre benefity socjalne? Ktoś Ci chyba głupot nagadał. Na gwiazdkę dostaniesz 100 zł a na wakacje 500 zł i to oczywiście po 3 latach jak przestaniesz pracować przez agencję :)
XL 2016-02-14 21:45:32
kawa konfidencie nie pisz głupot - na wakacje dają minimum 700 zł więc skończ siać zamęt tutaj.
Bronks 2016-02-22 13:05:39
To zależy od zarobków na członka rodziny najgorzej mają samotne osoby bez dzieci i zarabiające powyżej 2000 zł - wtedy za wakacje (co jest najgłupsze że kasę NA wakacje dostajesz PO wakacjach ) zgarniesz około 600 zł a na święta chyba 100 lub 200 to już nie zależy chyba od zarobków tylko od stażu ... choć pewny nie jestem
nk 2016-03-10 20:04:45
Hej ludzie ja pracuje od 10 lat u Furmanka w Daleszycach ,wy to macie raj ja w delegacji zarobiłem 1800 zl,a na zakładzie pęsja wacha sie od 1300 do 1500, a o 100 na swięta to nikt nie marzy i pracujemy na 3 zmiany.Wiedz jesli narzekacie to zspraszam do nas .Ludzie odchodza z dnia na dzien bo nawet sprzataczka ma wieksza pęsje.Pozdrawiam
Luzik 2016-03-11 12:32:39
A widzisz Wy robicie u Furmanka a w tutaj to Furmanek robi dla Hermesa :D Tylko te PĘSJE nieszczęsne :)
No name 2016-03-12 22:33:03
Hej mizgas jeszcze z ciebie leja ze jestes lepszym biegaczem niz majstrem?
1
gdfghg 2016-03-17 16:51:41
na produkcji maja 14.60 brutto z tego co wiem po podwyżce przez agencje pracy
blee 2016-03-22 17:19:46
best of the best!
Proponuje samemu pozyc za takie pieniadze:) i "jakoś zyc":) Po 3 misiacach stwierdzic ze "dajcie spokoj kasa dobra":)
Az sie przelewa i na co tu wydac po oplaceniu rachunków:) a moze zaczne oszczedac:))))))))
xmen 2016-04-04 09:34:33
Do tej firmy tyle samo przychodzi ludzi co odchodzi 10 odejdzie 10 przyjdzie.
ble 2016-06-03 22:10:17
ach te nadgodziny
... 2016-06-03 22:53:09
no ale płatne chociaz a nie za odrobek
Name 2016-10-18 18:37:19
Mizgaś nie podskakuj tak bo znów michał przyjdzie i cię skarci.
kama 2016-10-18 19:10:29
No tak wielką przysługę nam robią, że za to płacą @fghyjn przecież to jest ich święty obowiązek, żeby płacić za godziny przepracowane! A powiedziecie czy można liczyć na jakieś premie dla całego zespołu w zależności od obrotu?
Ciekawy 2016-10-27 15:01:15
a co znowu zrobił ten gwóźdź pizgaś ?
Byly pracownik 2016-10-30 09:27:08
Sam majster mi powiedzial (Krzychu) ze w tej firmie staż pracy sie nie liczy tylko ile kto choruje.choroba nie wybiera takze poronione stwierdzenie.wiadomo konfidenci po pól roku juz dostają umowe
Piotr Samoćko dla niektorych Słoneczko xd 2016-11-23 21:31:18
A tu nadal zgrzyty :D Niby tomjuz grubo oonad rok od mojego odejscia a mic sie nie zmienia. Pozdro Hermesiatka.
Zostaw swoją opinię o Hermes Polska Sp. z o.o. - Gądki
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Hermes Polska Sp. z o.o.