Opinie o MediaExpert
Ta dziewczyna na kasie co ma wiecznie skwaszoną mine i jest wiecznie niezadowolona z życia i chyba nigdy sie nie usmiecha do klienta tylko robi problemy o byle co to wam psuje opinie bardzo. No i rzeczywiscie tez ostatnio widziałem jak kierowniczka sklepu (usunięte przez administratora)klienta przez telefon.Żenada. pracownikowi może się to zdażyć ale kierownik powinien być dyplomatą na maxa.
Jak nie ma dobrego kierownika to rzeczywiście kiepsko się pracuje. Jeśli tak jest w Media w Żaganiu to współczuję pracownikom. A swoją drogą to chyba naprawdę coś nie gra z zarządzaniem u was.
anonim - 2011-04-19 22:43:12 Wszyscy byliście w sklepie w Zaganiu i wszyscy rozmawialiście właśnie z kierownikiem .Bardzo ciekawe a swoją drogą co mają wam padać do nóżek i buty całować .Bez przesady . Dlaczego wystawiacie tak złe opinie akurat na kierownika .Cos tu grubimi nićmi szyte te wypowiedzi. I nie myślcie sobie że znam kierownika czy sama jestem tym właśnie kierownikiem poprostu też pracuje w handlu i niedobrze mi się robi jak czytam takie wypowiedzi . Sami nieudacznicy jesteście a innych krytykujecie . hahaha cos w tej wypowiedzi mi nie pasuje ,,,
anonim - 2011-04-19 22:43:12 Wszyscy byliście w sklepie w Zaganiu i wszyscy rozmawialiście właśnie z kierownikiem .Bardzo ciekawe a swoją drogą co mają wam padać do nóżek i buty całować .Bez przesady . Dlaczego wystawiacie tak złe opinie akurat na kierownika .Cos tu grubimi nićmi szyte te wypowiedzi. I nie myślcie sobie że znam kierownika czy sama jestem tym właśnie kierownikiem poprostu też pracuje w handlu i niedobrze mi się robi jak czytam takie wypowiedzi . Sami nieudacznicy jesteście a innych krytykujecie . hahaha cos w tej wypowiedzi mi nie pasuje ,,,
anonim - 2011-04-19 22:43:12 Wszyscy byliście w sklepie w Zaganiu i wszyscy rozmawialiście właśnie z kierownikiem .Bardzo ciekawe a swoją drogą co mają wam padać do nóżek i buty całować .Bez przesady . Dlaczego wystawiacie tak złe opinie akurat na kierownika .Cos tu grubimi nićmi szyte te wypowiedzi. I nie myślcie sobie że znam kierownika czy sama jestem tym właśnie kierownikiem poprostu też pracuje w handlu i niedobrze mi się robi jak czytam takie wypowiedzi . Sami nieudacznicy jesteście a innych krytykujecie . hahaha cos w tej wypowiedzi mi nie pasuje ,,,
Wszyscy byliście w sklepie w Zaganiu i wszyscy rozmawialiście właśnie z kierownikiem .Bardzo ciekawe a swoją drogą co mają wam padać do nóżek i buty całować .Bez przesady . Dlaczego wystawiacie tak złe opinie akurat na kierownika .Cos tu grubimi nićmi szyte te wypowiedzi. I nie myślcie sobie że znam kierownika czy sama jestem tym właśnie kierownikiem poprostu też pracuje w handlu i niedobrze mi się robi jak czytam takie wypowiedzi . Sami nieudacznicy jesteście a innych krytykujecie .
Z tym kierownikiem to rzeczywiście prawda. Właściwie kierowniczką. Też widziałam jak traktowała "z góry" klientów. Nie potrafi chyba z ludźmi rozmawiać i załatwiać trudniejszych spraw. Ciekawe jak traktuje pracowników. Kto ją tam wybrał...
Dno, (usunięte przez administratora) i metr mułu. Na sklepie tak gorąco, że szkoda gadać. Byłem pięć minut i mimo szczerych chcęci, sporego budżetu i miłego Pana z działu z aparatami musiałem wyjść. Koszulkę można wykręcać. I teraz pytanie: co muszą czuć pracownicy skoro na wywieszce wyraźnie widać, że sklep otwarty jest od 9.30 do 18? Współczuję Wam całym sercem. Odnośnie Pani kierownik to zdanie mam takie - jeżeli kierownik podnosi głos na klienta to chyba nie powinien być kierownikiem. Sieć MediaExpert podjęła dobrą decyzję o otworzeniu salonu w Żaganiu bo chyba wszyscy mamy dość Neonetu ale pod ładnym opakowaniem kryje się smrodek.
Muszę się zgodzić co do tego kierownika, totalna porażka, nieodpowiednia osoba na nie odpowiednim miejscu. Współczuje ludziom, którzy z takim kierownikiem muszą pracować.
Kierownik sklepu to kompletne nieporozumienie. Totalnie nie wie o co chodzi w kierowaniu ludźmi i sklepem. Skąd się wzięła taka osoba na takim stanowisku. Wszystkie pomysły i wszystkie działania związane ze sklepem wychodzą od pracowników. Kierownik tylko przypisuje sobie wszystko.Przy takim kierowniku ani załoga ani sklep długo nie pociagna.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w MediaExpert?
Zobacz opinie na temat firmy MediaExpert tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w MediaExpert?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!