brak logo

EJOT POLSKA Sp. z o.o. Ciasna

Ciasna

Opinie o EJOT POLSKA Sp. z o.o. Ciasna

max 2013-01-25 15:16
czy warto zatrudnic sie w tej firmi? chcialbym zostac przedstawicielem handlowym
9
REKRUTOWANY 2015-05-09 06:43
Miałem przyjemność uczestniczyć w rekrutacji oto moje spostrzeżenia:
- Dyr Handlowy będący na spotkaniu pod Warszawą z jeszcze jednym przedstawicielem firmy nawet się nie przedstawił. Rozmowę prowadził z pozycji kogoś lepszego, lepiej wykształconego, nawet do tego stopnia, że robił aluzję do mojego zdjęcia w CV. Trochę bufonowaty i myślę, że współpraca z taką firmą i z nim na dłuższą metę nie przyniosła by dobrych efektów. Poznałem kiedyś prezesa na targach spoko facet profesjonalny, dobry handlowiec .... Moja opinia o produktach i atmosferze w EJOT na 4 oprócz dyrektorka zachowującego się nadal jak Przedstawiciel Handlowy Fishera w latach 2003-2006
9
kasia 2016-04-28 10:50
jeszcze na poczatku roku była u nich rekrutacja na stanowisko jako Doradca Techniczno-Handlowy i do wszystkich miast szukali, bo do Bydgoszczy, do Lublina, a teraz jest cisza, nie wiem czy juz nie rozwijają się czy planują moze nową strategię dla firmy jednak.
AB 2016-10-27 09:06
Witam Pana
Proszę o kontakt. Nie przypominam sobie takiej sytuacji. AB.
jam 2016-12-08 22:04
nie znam dyr. handlowego, znam prezesa, jezeli bedziecie mieli okazję pracować pod kierownictwem prezesa to tylko pozazdroscić, ja już jestem chyba za stary (takie przynajmniej mam wrażenia z rynku), a szkoda bo popracowałoby się jeszcze ...
ranger 2017-01-12 21:20
niby niemiecka firma a w Ciasnej płacą jak na wschodzie i jeszcze ten dyrektor który mnie przyjmował to cwaniak próbował mnie już na początku zastraszyć. Nie ładnie!
5
Piotr 2017-02-07 18:35
Witam chcę w tym zakładzie podjąć pracę czy warto tam się zatrudnić na stanowisku operatora maszyn? Da się w tej firmie zabronić?
jack 2017-03-05 13:43
ja slyszalem same poytywne informacje o firmie i jej produktach,handlowcy pracuja lata juz tylko na Pomorzu jakos szczescia do Handlowca nie maja,ale ide w czwartek na spotkanie z Panem Jackiem mam nadzieje ze sie uda:)
5
Stan 2017-03-28 10:57
I jak udało się?
Stan 2017-04-05 11:45
Chyba nikomu się nie udało bo nadal szukają.
les 2017-04-21 23:42
szukaja bo czasy sie zmienily i to pracownik jest teraz gora i stawia wymagania,oni mysla ze beda dyktowac warunki jak kiedys bylo,bardzo dobrze ze to sie zmienilo
Zostaw swoją opinię o EJOT POLSKA Sp. z o.o. Ciasna - Ciasna
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie EJOT POLSKA Sp. z o.o. Ciasna