Opinie o Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o
Faktura wystawiona w innym terminie niż zakup, zupełnie inna kwota zakupu niż kwota ściągnięta z konta. Automatyczna odnawialna prenumerata. Po co? trudny kontakt.Nie polecam.
Dzień dobry Anno, W celu weryfikacji Pani sprawy proszę o przesłanie wiadomości na adres zgloszenie@forum-media.pl z opisem sprawy oraz numerem faktury lub klienta. Skontaktujemy się z Panią w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiam
Ogłoszenia o pracę w komunikacji miejskiej? To mówi samo za siebie
No to mówi samo za siebie????... Ludzie nie chcą tam pracować, niektórych zwolnili , lepsi sami odeszli a teraz szukają ludzi do pracy. Myśleli że ludzie na stażach za (usunięte przez administratora) pieniądze będą im tworzyć produkty za miliony... Tragedia.
Stażysta wdraża stażystę - tak wyglada wdrożenie. Za moment wymieni się cały skład firmy, same nowe osoby na korytarzach. Pracownika mają za nic, najniższa krajowa, zero podwyżek. Od czasu do czasu próby ocieplania wizerunku. Decyzje, trudne do zrozumienia. Mobbing. A najlepsze, że produkty, które jeszcze się dobrze sprzedają w tym momencie robią młode osoby, stażyści, a jako redaktorzy są wpisywane inne osoby, które na zewnątrz świecą twarzą.
Cześć! Bardzo nam przykro z powodu przesłanej opinii. Zapewniamy jednak, że posiadamy spore grono zadowolonych pracowników, z dłuższym stażem. Zależy nam na rozwoju, dlatego nieustannie prowadzimy rekrutację. Aktualne oferty dostępne są na stronie https://pracodawcy.pracuj.pl/forum-media-polska-sp-z-o-o,1059 Dokładamy wszelkich starań, aby praca z nami stanowiła satysfakcję. Pragniemy również zapewnić, że nasze produkty tworzone są przez specjalistów, których nazwiska widnieją przy danym produkcie. Mamy nadzieję, że mimo wszystko znajdziesz również pozytywne strony pracy z nami. Pozdrawiamy
No właśnie tych pracownik z długim stażem nie doceniacie i nie szanujecie tylko zwalniacie z dnia na dzień, nie wykorzystując umiejętności i doświadczenia. Nie liczycie się z ludźmi którzy u was pracują, dla was nie ma rzeczy niemożliwych. Jak to mówił dyrektor Tele, na każdego coś się znajdzie i szuka byle wpisać na wypowiedzeniu ... Porażka !
To jest bardzo dobra firma na pierwszą pracę. Rok, max. 2 i leci się dalej. I można z powodzeniem robić karierę:). Z bagażem doświadczeń i nabytych umiejętności. Można się sporo nauczyć. Z wielu, wielu obszarów. To jeśli chodzi o plusy:) Minusy - Nieumiejętność zarządzania ludźmi. Praca na granicy etyki zawodowej. Jechanie po bandzie w sposób niewyobrażalny czasem. Nie spotkałam się z mobbingiem, ale tak jak wspomniałam - zarządzanie ludźmi leży. Słaby onboarding. No i kasa - to też duży minus. Podsumowując - jesteś świeży, lubisz pracę "na granicy", chcesz się sporo nauczyć i masz w nosie, że kasa nie jest na warunkach "rynkowych" i że zarządzają Tobą ludzie, którzy nie mają do tego odpowiednich kompetencji - śmiało startuj!
Dzień dobry, Staram się o pracę w Lublinie. Od kilku tygodni widzę ogłoszenie. Czy ktoś wie, czy oddział w Lublinie już jest otwarty?
Dzień dobry, Uprzejmie informujemy, że oddział w Lublinie został już otwarty. Zachęcamy do udziału w rekrutacji.
Brak kandydatów do pracy - łapanka i przypadkowe osoby na stanowiskach ‚na chwile’ za minimalną krajową.
A to w ogóle się opłaca? No bo w sumie jak to jest, to tego pracownika trzeba nieustannie szkolić i wdrażać.. Nie szkoda trochę czasu?
Ci co zwalniają nie szkolą i nie tracą na to czasu. Oni ogólnie działają nieprzemyślane . Jest pomysł bach , działają a nie myślą o konsekwencjach. Naprawdę szkoda czasu. Szkolenia jak są to bardzo słabe , wszystkiego musisz się sam gdzieś dowiadywać i mało co otrzymujesz pomocy... Jak jesteś ogarnięta to sama się nauczysz tyle...
Ja nie powiedziałem, że szkoleń nie ma, są ale słabe , przynajmniej jak byłem w Tele. Szkolenia produktowe średnie a szkoleń sprzedażowych ostatnio w ogóle. manager zespołu niby coś robi ale wrażenie mam takie, że sam do końca nie wie co. Może już się coś zmieniło, ale wątpię z tego co słyszę jest coraz gorzej. Ale wiadomo kto chce niech idzie i sam się przekona ! Pozdro!
Szkolenia trwają w Tele 4 dni , na 5 siadasz i dzwonisz tyle ile się nauczyłeś to wykorzystujesz w swoich rozmowach, siedzą koło ciebie dobrzy ludzie więc oni najwięcej pomagają bo nikt więcej raczej się Tobą nie przejmuje. Później albo masz wynik albo cię zwalniają. Bazy tragiczne dostajesz najgorętszy (usunięte przez administratora) A jeśli chodzi o inne działy to nie wiem jak jest.musisz doprecyzować o jaki dział ci chodzi.
Również nie polecam tego pracodawcy. W dziale telemarketingu jest praca na miesiąc ,dwa nie robisz obrotów powyżej oczekiwanych jesteś do niczego. Zwalniają się obecnie starzy pracownicy , bo ciężko jest wyrobić plany, zwalniają też takich którym nie idzie jak powinno i to jest akurat logiczne, tylko najgorsze że nikt nam nie pomógł w tym żeby było lepiej , zatrudnili mnie bez doświadczenia w sprzedaży na telefonie a oczekują wyników sami chyba nie wiedzą jakich. Dyrektor też chyba sam nie wie co tam robi. Raz mówi jedno ze będzie przedłużał umowy bo nie mieliśmy dobrego wsparcia szkoleniowego po czym ludzi zwalnia z dnia na dzień. Brak akcji , musisz się prosić o wszystko a Menager nie ma na nic czasu. Ogólnie nie polecam lepiej tam nie aplikować ..
Prawda. Mnie również powiedzieli, że nie przedłuża umowy. Mimo, że dyrektor parę tygodniu wcześniej zapewniał , że umowy Nam wszystkim przedłuża. Traktują ludzi jak (usunięte przez administratora) A takie pozory w necie jaka to fajna firma. Współpraca itp. Xd.
Potwierdzam, wypowiedzenie umowy bez wcześniejszej informacji i żadnego wcześniejszego feedbacku na temat twoich wyników i pracy. Były obiecane szkolenia dla osób którym nie idzie tak jak powinno, co oczywiście nie zostało spełnione. Starsi pracownicy zwalniają się sami, bo pod rządami obecnego dyrektora nie dzieje się dobrze. Polecam osobom które mają gadanie i potrafią wszystko sprzedać, wtedy jest lepiej.
Czy do Was można się dodzwonić ?????
Tak, oczywiście. Państwa telefony odbiera Radek, Kasia, Iza, Paulina, Julia, Gosia, Justyna, Konstancja, jednak do każdej sprawy podchodzimy indywidualnie, dlatego rozmowy często trwają po kilkadziesiąt minut. Aby przyspieszyć termin rozpatrzenia sprawy zalecamy kontakt mailowy pod adresem zgloszenie@forum-media.pl Do każdej sprawy odnosimy się mailowo
Tutaj tylko dzwonią sprzedawcy zeby wciskać szkolenia z przedłuzeniami pisanymi dobnym drukiem. Nie polecem tej firmy.
Dzień dobry, Zapewniam Panią, że doradcy podczas rozmowy informują klienta o warunkach składanego zamówienia. Jeśli jednak posiada Pani zastrzeżenia co do przeprowadzonej rozmowy proszę o opisanie sytuacji pod adresem zgloszenie@forum-media.pl Zweryfikujemy Pani sprawę, a odpowiedzi udzielimy w wiadomości mailowej
Dzień dobry, Problem w tym, że wysłałam maila dwukrotnie. Minęły 2 tygodnie i nadal nie otrzymałam odpowiedzi, ale fakurę dostałam baardzo szybko, mimo mojej rezygnacji z przedłużenia subskrypcji szkolenia, które wydawawało mi się że już zakończyłam. A termin płatności wkrótce mija..... Jest to dla mnie lekceważenie klienta., a może i naciąganie go.
Dzień dobry, Niestety nie mamy możliwości weryfikacji Pani danych. Prosimy o kontakt w wiadomości mailowej pod adresem zgloszenie@forum-media.pl abyśmy mogli zweryfikować Pani sprawę. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu maksymalnie 14 dni, odpowiedzi udzielimy w korespondencji mailowej. Pozdrawiamy
Niestety, nie można się dzwonić i to jest norma. O czym to świadczy? O ignorowaniu klienta.
Dzień dobry, Zapewniam Panią, że telefony są przez nas odbierane, jednak mamy dużą ilość połączeń, a rozmowy trwają kilkadziesiąt minut. Zależy nam na szybkim rozwiązaniu sprawy, dlatego zalecamy kontakt mailowy pod adresem zgloszenie@forum-media.pl Do każdej sprawy podchodzimy indywidualnie, odpowiedzi udzielimy w korespondencji mailowej. Pozdrawiamy
Nie zapewniajcie bo to bzdura! W obsłudze klienta nie odbieracie bo nie macie odwagi porozmawiać tylko maile każecie pisać a i tak nie na każdego odpisujecie taka to wasza obsługa
Uważajcie z zamawianiem szkoleń przez osoby dzwoniące z Forum. Niby można odstąpić od umowy w ciągu 14 dni się niestety, takie prawa nie ma bo jestem klientem branżowym. Niestety takiej informacji nie podają i chcąc nie chcąc jeśli przytrafi sie sytuacja losowa i na prawdę nie będziesz mógł zrealizować zamówienia - płacisz i tyle. Nawet jeśli wyślesz oświadczenie od odstąpienia po 2 dniach. Prawnikiem nie jestem ale nie rozumiem tego ! Pod tym względem nie polecam. Co do szkolenia niestety tez się nie wypowiem bo nie będę mogła uczestniczyć.
Pani Anno, Przykro nam z powodu Pani opinii. Pragniemy jednak zaznaczyć, że zamówienie złożone na dane przedsiębiorstwa, w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, nie jest zamówieniem konsumenckim. Nie ma zatem możliwości odstąpienia od zamówienia. Warunki zamówienia dostępne są na naszej stronie internetowej i zostają zaakceptowane podczas składania zamówienia. Zależy nam na rozwiązaniu Pani sprawy, dlatego prosimy o kontakt pod adresem zgloszenie@forum-media.pl Odpowiedzi udzielimy Pani w wiadomości zwrotnej.
Szanowni Państwo. Jeśli Wasz konsultant kontaktuje się telefonicznie z firmą i oferuje szkolenie to skąd mam znać informacje umieszczone na Waszej stronie że nue mam prawa odstąpić od umowy? Czy konsultant nie powinien o tym poinformować? Gdybym to ja dzwoniła , wybierajac sama Wasza firmę zgodziłabym się, moja wina że nie doczytałam . W tej jednak sytuacji nue miałam żadnej szansy by się o tym dowiedzieć. Słyszę ofertę, jestem zainteresowana szkoleniem ale niestety okazuje się że sytuacja losowa nie pozwoli mi w nim uczestniczyć i niemam prawa odstąpić od zamówienia ? To swego rodzaju pułapka. Niestety zdania póki co nie zmieniam, kontaktowałam się z Państwem mailiwo, odp identyczna,
dokladnie tak - nie spelniaja obowiazku informacyjnego - warto, aby ktos sie tym w koncu zajal
Dzień dobry, Zapewniamy, że jak najbardziej informujemy klientów o warunkach złożonego zamówienia. Takie warunki znajdują się na naszych stronach i zostają przedstawione przez doradców podczas składania zamówienia. Chcielibyśmy zweryfikować Pani sprawę, dlatego prosimy o kontakt pod adresem zgloszeniefb@forum-media.pl Odpowiedzi udzielimy mailowo.
Jak ciężko się czyta te ostatnie, wyreżyserowane, laurkowe komentarze. Zamiast działu utrzymania klienta, który usuwa negatywne komentarze i produkuje same pozytywne, proponuję, aby firma stworzyła dział utrzymania pracownika, bo za chwilę będą pracować tam sami stażyści, którzy zmieniają się co kilka miesięcy. Niestety produkty - magazyny, szkolenia czy konferencje coraz słabszej jakości - nic dziwnego, jak rotacja na tak wysokim poziomie.
Dzień dobry, Dziękujemy za przesłaną opinię. Zapewniamy, że wszystkie dodane opinie pochodzą od naszych klientów, zarówno te pozytywne jak i negatywne. Zależy nam na poznaniu opinii klientów, dlatego nie usuwamy dodawanych komentarzy. Mamy również sporo grono zadowolonych pracowników z wieloletnim stażem. Dokładamy jednak wszelkich starań, aby nieustannie się rozwijać, dlatego prowadzimy ciągłą rekrutację --> https://www.pracuj.pl/praca/forum%20media%20polska%20sp.%20z%20o.o.;en Pozdrawiamy
Nieustannie się rozwijać, to znaczy doprowadzić do tego żeby ludzie z bardzo długim stażem odchodzili do innych firm, bo mało kto docenia pracownika, staż w tej pracy i doświadczenie.... Tak się rozwijacie !?
Nie polecam firmy . W call center jest tragedia. Nastroje beznadziejne, planów nie da się zrobić przez politykę firmy i klientów którzy już się nie dają nabierać na "dobrą "jakość produktów.plany indywidualne wysokie bo rosną potrzeby firmy ale niestety często niewykonalne. Dzwoni się po tej samej bazie klientów , często po kilka telefonów do jednej osoby przez różnych doradców. Klienci znają oferty na pamięć... nie polecam...
Cześć! Bardzo nam przykro z powodu Twojej opinii. Pragniemy jednak zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby praca u nas stanowiła satysfakcję, dlatego plany ustalane są indywidualnie, a baza klientów aktualizowana jest na bieżąco. Mamy nadzieję, że mimo przesłanej opinii, znajdziesz w swojej pamięci również miłe chwile związane z pracą u nas. Pozdrawiamy i życzymy powodzenia w dalszej ścieżce rozwoju!
Również nie polecam. Plany są zawyzone do granic możliwości. Nie da się ich po prostu realizować. Pozatym zdarza się, że baza jest dawana według czy jesteś bądź nie jesteś lubiany przez danego menadżera, co jest moim zdaniem niedopuszczalne w normalnych firmach. Bardzo nieprofesjonalnie. A potem pretensje czemu utarg nie jest zrobiony. A no nie jest zrobiony przez to i oczywiście przez to, że baza jest już zjechana. Ciagle się dzwoni do tych samych osób. Ceny są także za wysokie. I nie ma co się dziwić, że ludzie nie chcą kupować,bo nie będę już kupować. Zgadzam się, że atmosfera już nie należy do najlepszych nie ma się co dziwić jak z dnia na dzień zwalniają ludzi. I to także którzy wiele lat tam pracowali. Wstyd. Wystarczy spojrzeć na ogłoszenia. Ciagle szukają nowych ludzi do pracy, więc coś już o tym świadczy, że się dzieje nie tak. Warto poszukać pracę gdzieś indziej
A jak wygląda premia czy prowizja jeśli jednak ten utarg się wyrobi? Jakieś mega starania się opłacają tutaj? Plany są zawyżone przez samego właściciela, szefa czy przez tych managerów?
Jeszcze jakiś czas temu zarobić było można. Teraz byla zmiana systemu prowizji i też można zarobić ale nie tak jak kiedyś. Plany zawyżane są przez dyrektora , a menadżerowie ustalają plany w zależności od tego co dostają. Im więcej sprzedajesz tym masz większe plany aż cię zajadą. Spada ci średnia już jestes mniej potrzebna i zaczynaja się gorsze akcje , brak leadów. Jedni mają plan 10 tys a ci co się starają i zależy im na kasie dostają plany po 40 miesiąc w miesiąc i tylko presja na tobie , i zero pomocy tylko rób ....więc czasami warto mieć wywalone i robić swoje minimum.
Firma żeruje na tym, że przedłuża umowę za plecami osoby która wykupiła subskrypcję. Rozmowa z obslugą klienta to żart. Agresja, przepychanki i żenada. Wstydziłbym się pracować dla tej firmy.
Dzień dobry, Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Pragniemy jednak zauważyć, że warunki zamówienia dostępne są na naszych stronach i zostają zaakceptowane podczas składania zamówienia. Zależy nam jednak na rozwiązaniu sprawy, dlatego prosimy o kontakt mailowy pod adresem zgloszenie@forum-media.pl Odpowiedzi udzielimy w korespondencji mailowej.
Formy działania firmy są niedopuszczalne! Potwierdzam, że przedłużane są umowy poza plecami klienta i bez skrupułów egzekwowane są należności. Sprawy kierowane natychmiast do windykacji. Firma oskubie z każdych pieniędzy. Próby dodzwonienia się , w moim przypadku wielokrotne, nie powiodły się. Już dawno zakończyłam współpracę z firmą a mimo to zostałam " nagrodzona" fakturą na ponad 500 zł za produkt, którego absolutnie sobie nie życzę.
Pani Anielo, Bardzo nam przykro z powodu przesłanej opinii. Pragniemy jednak zaznaczyć, że klienci zostają poinformowani o każdorazowym przedłużeniu produktu, a warunki zamówienia zostają zaakceptowane już podczas składania zamówienia. Wielokrotnie przypominamy również o płatnościach, a w przypadku braku kontaktu zmuszeni jesteśmy skierować sprawę do zewnętrznej firmy windykacyjnej. Pragniemy jednak polubownego rozwiązania Pani sprawy, dlatego prosimy o kontakt pod adresem zgloszenie@forum-media.pl Odpowiedzi udzielimy w wiadomości mailowej.
Ciężko się czyta te wymuszone opinie, nagły zalew laurek dla firmy, która oprócz pozorów, nie ma nic więcej do zaoferowania. Każdy, kto pracował w Forum Media Polska chociaż miesięc, ten wie, że pozytywne opinie, które tu się posypały są wyssane z palca. W firmie jest coraz gorzej, masowe zwolnienia, przerzucania na inne stanowiska, średnie płace, niespełnianie obietnice i nielogiczny podział obowiązków to tylko niektóre elementy codziennej pracy. Nie chcę pisać szczegółów, bo próbuję się otrząsnąć po tym jak mnie tam potraktowano, więc nie chcę do tego wracać. Chcę tylko uczciwie powiedzieć tym, którzy czytają opinie, że źle się tam dzieje i lepiej się zastanowić czy sobie to robić i podejmować tam pracę.
Cześć! Dziękujemy za przesłaną opinię. Bardzo nam przykro, że jako firma nie spełniliśmy Twoich oczekiwań, a praca dla nas nie stanowiła dla Ciebie satysfakcji. Wierzymy, że znajdziesz jednak w swoich wspomnieniach również te dobre momenty. Pragniemy jednak zaznaczyć, że nie stosujemy masowych zwolnień. Zgadzamy się z Tobą, że pracy jest u nas bardzo dużo, dlatego też mamy ciągłą rekrutacje -> https://www.pracuj.pl/praca/forum%20media%20polska%20sp.%20z%20o.o.;en Mamy spore grono zadowolonych pracowników, którzy chętnie dzielą się swoją opinią i dokładamy wszelkich starań, aby nieustannie polepszać komfort pracy. Pozdrawiamy i życzymy sukcesów na dalszej ścieżce rozwoju.
Nie zgadzam się, atmosfera w firmie jest bardzo ciepla ludzie pomocni jak pracujesz a nie udajesz ze pracujesz to firma docenia pracowników.
Masz racje. Z dnia na dzień powiedziano mi ze moja umowa nie zostanie przedłużona. A dwa tygodnie wcześniej dyrektor sprzedaży na spotkaniu zapewniał ze umowa zostanie przedłużona. A po za tym w ostatnim tygodniu pracy po mimo starania ze strony pracownika, menago dawał taka bazę ze nie dało sie nic sprzedać. Po mino prośby o zmianę nawet nie raczył tego zrobic.
Cześć! Przykro nam z powodu sytuacji, jaka Cię spotkała. Pragniemy jednak zauważyć, że dokładamy wszelkich starań, aby pracownicy odczuwali satysfakcję z wykonywanej pracy, a o przedłużeniu umowy informujemy odpowiednio wcześniej. Mamy jednak nadzieję, że udało Ci się odnaleźć pracę, w której czujesz się spełniona. Pozdrawiamy i życzymy samych sukcesów!
To są kłamstwa. Byłem świadkiem takowych zwolnień z dnia na dzień i to się dzieje naprawdę
A może warto zadać sobie pytanie czy nadawałeś się do tej pracy? Czy twoje kompetencje pozwalały na realizacje celów? Zwalnia się ludzi, którzy nie rokują. Krótko mówiąc dobrze jest hejtować a trudniej zrobić rachunek sumienia na temat siebie samego. Może inny zakres zadań, któremu podołasz da ci satysfakcję :)
No może i ktoś się nie nadaje na takie stanowisko, ale skoro sam dyrektor sprzedaży obiecał wszystkim że zostaną i przedłuży im umowę bo nie zostaliśmy wdrożeni na czas ze szkoleniami sprzedażowymi to dlaczego z dnia na dzień nas się zwalnia i ? I czego się oczekuje ? manager też nie pomógł lepiej wdrożyć się w pracę tylko liczył że samo jakoś wyjdzie?
Tak, zgadzam się. Należy się dobrze zastanowić czy chce się taplać w bagnie. Firma jeszcze dwa, trzy lata temu była dobrze zarządzana. Natomiast teraz jest jedno wielkie dno. Jedynie co się zgadza to wypłata na czas. Zero wizji i pomysłu . Nie polecam ! Szkoda czasu i nerwów!
Prawdą jest, ze to menadżerowi powinno zależeć na wdrożeniu pracownika w koncu to człowiek z jego zespołu
Mogę polecić prenumeraty na pewno każdy pedagog znajdzie coś dla siebie
Super kursy DvD aby przypomnieć sobie trochę zapomnianej wiedzy
Praca tutaj to czysta przyjemność dużo możliwości rozwoju zawodowego czy osobistego dzięki pracy z czołowymi osobami w tej branży, mogę polecić każdemu kto ceni sobie w pracy kreatywność i rozwój osobisty
Mogę polecić prace w wydawnictwie wszystko bezproblemowo w kwestii pieniędzy czy atmosfery która jest naprawdę fajna.
Kontakt z wydawnictwem bardzo dobry ceny prenumerat też całkiem okej
Super polecam
Magazyny i kursy bardzo mi pomogły w poszerzeniu swojej wiedzy mogę czystym sercem je polecić na pewno każdy znajdzie coś dla siebie
Teksty które znajdują się w magazynach napisane są przez specjalistów wiec dla mnie to ogromny plus
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o?
Zobacz opinie na temat firmy Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 140.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 114, z czego 70 to opinie pozytywne, 28 to opinie negatywne, a 16 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o?
Kandydaci do pracy w Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.