Opinie o Forum Media Polska Sp. z o.o
(usunięte przez administratora) Omijajcie wielkim łukiem! Czy są tu osoby poszkodowane i chciałyby nawiązać kontakt? ari.to.ja.12345 małpa gmail.com. Wczoraj zadzwoniła do mnie konsultantka oferując mi magazyn psychologiczny CHARAKTERY za 219 zł za rok. Po kilku godz dostałam e-mail ze właśnie odbyła się rozmowa i zamówiłam PIES Z CHARAKTEREM i nie mogę odstąpić od umowy bo to dostęp online też który miał być osobnym e-mailem którego nie dostałam. Pisałam e-maile - bez odpowiedzi. Dzwonię - nie odbiera nikt. Zgłosiłam sprawę do UOKiK - czekam. Unikajcie tej firmy!!!
Dzień Dobry, prosimy o wiadomość na adres zgloszenie@forum-media.pl. Postaramy się pilnie przeanalizować to zgłoszenie
Jaki jest styl zarządzania w Forum Media Polska Sp. z o.o?
Brak jakiegokolwiek kontaktu, źle wystawiona faktura, telefon nie odpowiada, wysyłany komunikat pilne na pocztę - brak odpowiedzi.
Wykupiłam prenumeratę czasopisma, wiedziałam, że przedłuża się ona automatycznie na kolejny rok i minimum 2 tygodnie przed trzeba wysłać maila do firmy z rezygnacją. Dokładnie tak zrobiłam , gdyż czasopismo nie spełniło moich oczekiwań ( niski poziom) . Wysłałam maila z rezygnacją (1,5 miesiąca przed terminem!) na podany na stronie internetowej mail. Za kolejne 2 miesiące został do mnie wysłany mail z wystawioną fakturą na ponad 300 zł za prenumeratę na okres, z którego zrezygnowałam… Okazało się, że firma ma w sposób celowy podany na stronie internetowej mail do rezygnacji , który nie istnieje/ jest błędny. Firma twierdzi, że nie zrezygnowałam z prenumeraty w terminie, bo oni nie otrzymali maila . Firma nie odpowiada na moje dalsze wiadomości i nie odbiera ode mnie telefonów. Uważam , że w XXI wieku nie powinno mieć miejsca, aby takie przedsiębiorstwo swobodnie funkcjonowało na polskim rynku. Czytając poniższe opinie innych klientów, jestem pewna , że sprawy tak nie zostawię, gdyż jest to powszechnie stosowana nieuczciwa praktyka przez tę firmę.
Przestroga!!! Firma prowadzi jakieś dziwne praktyki, co do zamówionego dostępu do serwisowych abonamentów. Na obecny rok nie chcemy abonamentu na serwis, to twierdzą ze zamówienie złożone w 2018 roku zobowiązuje nas to płacenia za abonament na kolejne lata. Jest to jakaś chora, nieuczciwa praktyka. Nie znam innego wydawnictwa które tak postępuje. Chyba nie cieszą się zbyt dużym zainteresowaniem, że wymuszają na swoich klientach kontynuację zamówień. Okropne, a nie kosztuje to 10 zł tylko 900 zł. Przestrzegam wszystkich przed zakupami w tym wydawnictwie: zastanówcie się 100 razy za czym zamówisz produkt tej firmy, bo zrezygnować z niego nie jest tak prosto!!!!!
Wioletta, ja mam juz rzekome zamowienie i niestety fakture do oplacenia za szkolenie on-line, na kwite 736zl. Nic nie oplacilam. Wiec mnie strasza windykacja. Chce isc z tym na policje…. Tylko, ze jeszcze nie doszlo do (usunięte przez administratora) bo niczego nie oplacilam… czy opinie innych (usunięte przez administratora) klientow wystarcza by nadac bieg sprawie? Ktos ma w tym doswiadczenie? Co robic?
I co, w sumie to się nie dowiedziałaś? Ciekawa za to jestem jakie paragrafy Ty wykorzystałaś w swoim zgłoszeniu? I ogólnie jak u Ciebie sytuacja?
Doswiadczyłam również (usunięte przez administratora) ze strony FORUM MEDIA, nie odbieraja telefonów, straszą windykacją. Nie odpowiadają na maile. Nigdy więcej!!! totalne (usunięte przez administratora)
Też zostałam wmanewrowana w płatność, ponieważ trzeba zrezygnować 14 dni przed aktualizacją, której nie znasz dokładnego terminu...
Ja postanowiłam właśnie zgłosić sprawę związaną z tą firmą do rzecznika praw konsumentów. Myślę, że pójdę też zgłosić sprawę na policję - to jest próba (usunięte przez administratora). Polecam innym, tylko wtedy coś będzie można zmienić.
Na jakim jesteś etapie? Ja też się dałam nabrać. Aktualnie nie chcą przyjąć rezygnacji i wysyłają mi drugi kurs.
Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Forum Media Polska Sp. z o.o?
Witam. Ja również dostałam fakturę na niemałą kwotę za szkolenie, w którym nie brałam udziału. Jedynym moim "błędem" było zapoznanie się z ofertą co chyba dla Forum Media już stanowi dowód na to, że chcę wziąć w nim udział. Teraz jeszcze straszą windykacją. Mam dobrą pamięć i gdybym zapisała się na szkolenie to bym o nim pamiętała. Brak słów
11.09.2023 - Wysłałem pieniądze na szkolenie online 11.09.2023 13.09.2023 - napisałem pierwszego maila (ze skanem potwierdzenia zapłaty)- BEZ ODPOWIEDZI 17.09.2023 _ wysłałem drugiego maila - BEZ ODPOWIEDZI 17.09.2023 - próba kontaktu telefonicznego - BEZ SKUTKU 19.09.2023 - wysłałem trzeciego maila - BEZ ODPOWIEDZI 19.09.2023 - próba kontaktu telefonicznego - BEZ SKUTKU 21.09.2023 - próba kontaktu telefonicznego - BEZ SKUTKU
Witam również doznałam (usunięte przez administratora) z ich strony niekompetentna rozmowa przerwana w trakcie .. chodziło o kurs dziecka z autyzmem.. mówię kobiecie że jestem chętna na kurs ale porozmawiam z pania dyrektor jak dokonać płatności czy ja mam płacić czy też ona bo niby jak indywidualnie to wychodzi taniej ... ????... rozmowę coś przerwało i brak kontaktu nie szło się dodzwonić. Nagle informacja o fakturze i dostępie... więc się pytam co to za polityka robiłam 6 kursów w tamtym roku i na logikę ... najpierw się płaci a potem dostaje materiały ... a nie na odwrót ... nie zdążyłam z pania dyrektor pogadać o tym i nagle już faktura .. bzdura i (usunięte przez administratora) ... i straszenie windykacja mimo że nie zrobiłam żadnego kursu do cholery.... czy ktoś mi powie co z tą firmą windykacyjną? Bo nie wiem czy iść na policję z tym .
Dzień Dobry, bardzo prosimy o przesłanie wiadomości na skrzynkę zgloszenie@forum-media.pl. Przeanalizujemy Pani sprawę.
Przestrzegam. Również mam podobne doświadczenia. Zastraszanie windykacja po czym zero odzewu po opłaceniu kolejnego roku subskrypcji. Brak możliwości skontaktowania się telefonicznie. Żadnych konkretów.
Rok temu żona zrezygnowała z prenumeraty, no ale nie zrobiła tego zgodnie z regulaminem, czyli z wyprzedzeniem. Zapłaciliśmy co prawda ze zniżką kolejny rok, taka mała łyżka miodu w beczce dziegciu. Żona oczywiście otrzymała potwierdzenie, że moja rezygnacja została przyjęta i wprowadzona do systemu. 'Rezygnacja obowiązuje od: 05-12-2022" Nie zdziwiłem się jak żona otrzymała fakturę na kolejny rok :) Naprawdę wy tak poważnie? Nadal będziecie straszyć sądami i komornikiem? Jak przy poprzedniej fakturze, nawet po miesiącu od opłacenia straszyliście i domagaliście się potwierdzenia. Musieliście dostać pdfa żeby uwierzyć? Najlepsze jest to, że żona otrzymała odpowiedź na maila z bok, że mają wolne do stycznia i odpowiedzą w nowym roku. A czas do zapłaty za tyka to już za trzy dni będą mnie straszyć komornikiem. Prowadzicie wydawnictwo edukacyjne?
mówiłam prenumeratę on-line oraz płytę CD.Dostęp on-line mam ale opakowanie przesyłkę otrzymałam z pustym opakowaniem/bez płyty/.Nie polecam.
Czy urlop w Forum Media Polska Sp. z o.o jest płatny 100%?
dostęp do zakupionych treści jest poniżej czegokolwiek. Za każdym razem, kiedy się loguję nie mam dostępu do zakupionych treści i tak jest od samego początku. Skontaktowanie się telefoniczne to czas oczekiwania bardzo długi. Nie polecam absolutnie
Firma Forum Media, stosując technikę, nie zrezygnowałeś wysyłając oświadczenia o rezygnacji zmusza do zakupu kolejnego produktu. Gratuluję pomysłu, na pewno ja jak i inni klienci będą bardzo niepolecać to cwaniackie wydawnictwo.
to jest firma oszukująca ludzi wyłudzająca pieniądze droga sprzedaży , karygodny jest sposób w jaki działają jak i metody sprzedażowe, wciskają ludziom jakiś chłam bez możliwośći odstąpienia od umowy.
Bardzo nam przykro z powodu przesłanej opinii. Pragniemy zapewnić, że konsument ma prawo odstąpienia od zamówienia w terminie maksymalnie 14 dni. Nie dotyczy to sytuacji, w których klient rezygnuje z możliwości odstąpienia decydując się na korzystanie z usługi natychmiastowo po zakupie. Niestety nie mamy możliwości weryfikacji Pani/a zamówienia, dlatego prosimy o opisanie sytuacji pod adresem zgloszenie@forum-media.pl Zweryfikujemy Pani/a sprawę i udzielimy odpowiedzi w wiadomości zwrotnej.
Wiecie może, czy w Forum Media Polska Sp. z o.o szukają chętnych na staż?
Cześć :) Jeżeli jesteś zainteresowany odbyciem stażu w naszej firmie wyślij aplikację na adres rekrutacja@forum-media.pl z informacją jaki obszar Cię interesuje :)
Dzień dobry, Czy może się ktoś wypowiedzieć na temat Trener – Expert sprzedaży Call Center FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.O firmie? Jak się traktuje w firmie pracownika, czy jest ciągła rotacja, czy atmosfera jest ok czy raczej omijać szerokim łukiem?
A to było gdzieś ogłoszenie na to stanowisko? Nie mogę nic znaleźć... Kojarzysz czy wysokie mieli tam wymagania?
Zdecydowanie nie polecam tego pracodawcy. Wprowadzają w błąd podczas rozmowy rekrutacyjnej odnośnie realności wypracowania miesięcznych targetów sprzedaży, a w momencie upomnienia się o pensję, na jaką się umawialiśmy od początku zrzucają winę na pracownika, że ma za niskie efekty i zwalniają bez uprzedzenia tydzień po podpisaniu przedłużenia umowy po okresie próbnym.
To z Twojego doświadczenia opinia? Bo upomnienie pewnie wynikało z osiągniętego wcześniej ustalonego targetu? Zastanawiam się co konkretnie było tym targetem, że efektywność mogła mimo wszystko zostać uznana za słabą?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Forum Media Polska Sp. z o.o?
Zobacz opinie na temat firmy Forum Media Polska Sp. z o.o tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Forum Media Polska Sp. z o.o?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!