brak logo

Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o

Poznań

Opinie o Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o

ja 2012-04-25 12:12:27
Jestem przerażona opiniami nt. Forum. Nikt przecież nie chce znaleźć się w pracy \\\\\\\"na przeczekanie\\\\\\\", a skoro to jest taka praca to nie świadczy o niej najlepiej. Zdaję sobie sprawę, że dużo łatwiej jest napisać co nas boli, niż pochwalić firmę na forum (pewnie dlatego tych zadowolonych jest tutaj mniej), ale z drugiej strony tyle negatywnych wpisów też trzeba wziąć pod uwagę i poważnie się zastanowić nad związaniem swojego życia z przedsiębiorcą, który \\\\\\\"wykańcza ludzi psychicznie\\\\\\\"...
Pieniądze są bardzo ważne dla każdego z nas, dzięki nim jesteśmy w stanie funkcjonować, ale higiena pracy, dobre relacje z przełożonymi i przede wszystkim poczucie, że ma się coś do powiedzenia w firmie dają nam siłę i chęci do efektywnej pracy. Nie każdy z nas kombinuje \\\\\\\"jak by tu zrobić, żeby się nie narobić\\\\\\\". Myślę, że każdy pracodawca musi zdać sobie z tego sprawę i wykazać minimum zaufania w stosunku do swojego zespołu.
Co do procesu rekrutacyjnego, nie zgodzę się z przedmówcą. Moja rozmowa kwalifikacyjna była na bardzo wysokim poziomie. Przeprowadzana przez Panią, która kilka razy naprawdę zaskoczyła mnie swoimi pytaniami. Odniosłam wrażenie, że moja osobowość została dość mocno przeanalizowana pod kątem skuteczności na stanowisku, o które się ubiegałam. To, co mogę doradzić od siebie to, to żebyście nie trywializowali rozmowy kwalifikacyjnej w tej firmie, ponieważ możecie się niemiło zaskoczyć. A tego nie życzę nikomu, kto poważnie podchodzi do poszukiwania pracy.
Pozdrawiam wszystkich i życzę owocnej współpracy (sobie również) z pracodawcami, którzy będą nas szanować, doceniać i skutecznie motywować do dalszego rozwoju.
1
12345566 2012-05-18 19:15:04
Widocznie mamy inne doświadczenia. Przyznaję, że jeden z etapów nie należał do jakoś super łatwych i sprawdzał umiejętność logicznego myślenia.
Ale to tylko jeden z etapów...
Najważniejsze jest jednak to, że jeżeli komuś mówisz \\\"skontaktuję się do (), niezależnie od decyzji\\\", to trzeba tej obietnicy dotrzymać.
Tego wymaga szacunek do drugiej osoby.
Pozdr
dawid 2013-09-27 18:34:35
Ile można zarobić jako doradca w call center a ile jako project manager? il
2013-09-30 15:23:46
doradca zarabia gwarantowana najniższa krajową na umowie o prace - praca od 8-16 plus premie, wszytsko zależy od tego jak kto potrafi sprzedawac i jaki jest miesiąc i jak kto lubi to robić, angażuje sie itd. premia to może byc nawet 2- 3-krotnośc podstawy, i oczywiscie sa to rozmowy wychodzące, projekt menadźer tyle nie zarobi ale ma wyzsza podstawe ok 1700-2500 netto zalezy od doswiadczenia itd
1
2013-09-30 20:30:52
Baza jest gotowa, głównie już klienci, premie/prowizja uzależnione od wyników, ale najważniejsza jest atmosfera, wielu niesamowitych ludzi w dziale
1
asia 2013-10-11 17:48:14
jeśli chodzi ci o rudego to zapewne masz na myśli Mateusza. Teraz został szefem (odszedł "Kompas"), więc pewnie będzie jeszcze pewniejszy. jak dziala online wystarczy spojrzec na strony internetowe wydawnictwa. na sluchawce jest jedna przerwa na jedzenie plus czasem sa przerwy na szkolenia itd. ostatnio doradcy zaczeli tez brac udzial w targach wiec praca jest ciekawa. mozna spokojnie wyciagnac 3 kolo. czy wiecie ile zarabiaja nastepujace dzialy pc? pm? i reklama?
olga 2013-10-13 22:05:17
antek podstawe masz minimalna, ale z prowizji wyciagasz spokojnie 2 razy tyle. no chyba, ze totalnie nie umiesz rozmawiac przez telefon. jesli chodzi o prace to wszyscy sie raczej odnosza z szacunkiem. ludzie nie nazywa sie telemarketerami tylko doradcami, co tez jest duzym plusem, zeby wpisac sobie w cv.
ja 2013-11-23 08:18:22
Demonizujecie... Pracuję w call center już 3 lata i uważam, że w tym czasie wiele pozmieniało się na lepsze. Wiadomo, że żeby zarobić porządne siano, trzeba się napracować, jak wszędzie w sprzedaży, ale można zarobić naprawdę przyzwoicie, w lepszych miesiącach koło 4 tys, obecne kierownictwo jest ok i - jak pisali inni - świetna atmosfera, której nie znalazłam w żadnej innej pracy. Minus jest taki, że łatwo się wypalić, ale na szczęście mamy nowe produkty, które dobrze się sprzedają i ciągle coś się dzieje, nie ma nudy. Teraz dodatkowo Doradcy są w różne dodatkowe prace, np. biorą udział w targach i konferencjach, więc jest urozmaicenie.
rk 2014-02-12 12:36:56
pracowałem w forum w sprzedaży telefonicznej ponad rok temu i bardzo mile wspominam choć nie wiem jak jest teraz - fajna atmosfera, fajne produkty, które się dobrze sprzedaje i cieszą się uznaniem klientów,dobre zarobki, wypłata zawsze na czas, dodatki na święta,imprezy integracyjne, praca od 8-16 bez weekendów, umowa o prace - generalnie dziwie się, że niektórzy tu narzekają i szukają dziury w całym, bo jak komuś się chciało pracować i dobrze się w tym czuł to nie mógł być niezadowolony z warunków - pozdrawiam
5
ktośtam 2014-11-18 22:54:14
czytam te wszystkie opinie i dziwią mnie niezmiernie. Jestem pracownikiem Forum i bardzo pozytywnie oceniam zarówno atmosferę, profesjonalizm współpracowników jak również jakość produktów. Nie rozumiem czemu wszystkie Wasze opinie dotyczą call center. Wydawnictwo Forum Media Polska to nie tylko telesprzedaż. To przede wszystkim dział produkcji, dział reklamy, księgowości, również dział obsługi klienta i oczywiście wiele innych. Oceniacie firmę w bardzo uproszczonym zarysie. Zgodzę się, że nie jest to firma na całe życie, ale w moim wypadku chodzi co najwyżej o zarobki. w dziale CS zarobki nie sa kosmiczne. Natomiast na resztę nie narzekam. Wiadomo że w każdej pracy trzeba się napracować, nigdzie nie ma łatwo, ale tu pracuje mi się dobrze. Czuję że jestem otoczona profesjonalnymi pracownikami i naprawdę cenię sobie poziom merytoryczny naszych produktów. Moja rozmowa rekrutacyjna także nie pozostawiała zastrzeżeń...
ona bez Zenona 2014-12-11 22:40:47
A ja myślę, że teraz w call center jest naprawdę ok. Zarobić można bardzo dobrze i jeśli faktycznie wiesz, po co przychodzisz do pracy, to możesz wyciągnąć w sumie z 5-6 tys., a najlepsi zarabiają nawet więcej. Dla niektórych to praca na chwilę, ale atmosfera jest super i choć wielu z nas przyszło do Forum na przeczekanie, niektórzy pracują tu już kilka lat.
Kierownictwo jest w porządku. Wiadomo, że jest presja na wynik, ale to normalne a jeśli dobrze pracujesz, to dostajesz różne akcje specjalne, a dodatkowo udział w targach i szkoleniach itp., tak więc nudy nie ma.
pola 2015-01-21 11:00:32
ona bez Zenona - a to 5-6 tyś zarabia sie co miesiąc czy jeden, dwa miesiace w roku?
Ona bez Zenona 2015-02-09 21:32:20
Ja mam zwykle między 4 a 5, ale parę osób na pewno wyciąga więcej.
Jasne, są i gorsze miesiące (np. lipiec i sierpień były słabsze), ale jak dobrze sprzedajesz, to regularnie możesz zarabiać niezłe sianko.
Mała Madzia z konkurecji 2015-05-26 18:36:19
Czy podobnie jak w konkurencyjnych wydawnictwach działających w tej samej branży, w miarę osiągania narzuconych przez kierownictwo celów, te cele są podnoszone tak aby pracownik call center otrzymywał coraz mniejszą prowizję/premię/dodatek do podstawy? Bo z tego co rozumiem, to fajna opcja na chwilę, a gdy ktoś sprawdza się w tej branży na dłużej? Na jakie realne zarobki można liczyć po 5 latach?
agan 2015-10-21 12:50:52
Jeśli chodzi o rekrutację na stanowisko Junior Project M, to już ktoś wspominał o rozwalonym na krześle kolesiu, patrzącym wszędzie tylko nie na kandydata. Tez na niego trafiłam ;)

Po przejściu etapu testowego, przychodzi czas na rozmowę, która jak dla mnie - skonstruowana jest bez sensu. Pytania delikatnie zmodyfikowane w stosunku do tego co było w teście. To jak raz rozpisać swoje pomysły, a potem je wyartykułować.

"Co robisz w takiej sytuacji... a w takiej... a co powinno się znaleźć w takiej i takiej gazecie..." i tak w nieskończoność.

NIE PADA ANI JEDNO PYTANIE DOTYCZĄCE OSOBY KANDYDATA, co jest dla mnie paranoją. Nic ich nie obchodzi - ani wykształcenie, ani doświadczenie zawodowe, pasje, znajomość języków, kompetencje do pracy w grupie, cokolwiek.

Dla mnie to widoczny znak że szukają robocików bez osobowości do wykonywania słabej roboty. Masz być, nie ważne kim jesteś.

No i ten facet, który zadaje pytania patrząc na komputer, w sufit, pod biurko... Coś pięknego. Polecam jako ciekawy temat do badań nad zaburzeniami społecznymi.
5
agan 2015-12-01 12:52:24
Jak już przetestujesz to daj znać ;) Moja rozmowa podobna była bardzo do sytuacji którą ktoś już wcześniej opisał, choćby dlatego wiem, że nie był to odosobniony przypadek. Firma się teraz bardzo usilnie promuje na wszelkiego typu targach pracy, urządza 'mini-testy' już na miejscu, ustawiają się kolejki - na pewno się więc trafi ktoś, komu będzie się wydawało, że jak już odpowie na 100 takich samych pytań i przetrwa etap aroganckich rozmów bez szacunku dla rozmówcy, to jest wybrańcem ;) Już sam fakt, że w ogłoszeniach zaznaczają, że nie ma dla nich znaczenia wykształcenie, a później nie dokonują żadnego odsiewu CV i wszystkich zapraszają, jest dziwnym postępowaniem. Marnuje się wiele czasu, zwłaszcza kandydatów. Pamiętam, że tylko ciągle dzwonili z informacją 'jeszcze proszę o cierpliwość, mamy tak dużo kandydatów że jednak nie zdążymy dać odpowiedzi do tego dnia...' - poważne kłopoty z samorganizacją.
3
ja-nosik 2015-12-01 23:44:34
Jeśli chodzi o rekrutację w Forum, za jej przeprowadzenie odpowiada zwykle osoba, której podlega obszar, jakiego dane stanowisko dotyczy. Zwykle jest to dyrektor albo kierownik konkretnej komórki.
Na spotkania kwalifikacyjne nie są zapraszani wszyscy kandydaci. Zawsze jest odsiew tych, którzy nie spełniają podstawowych warunków. Reszcie daje się szansę, bo o predyspozycjach do pracy nie zawsze decyduje doświadczenie zawodowe, a wiele kompetencji można nabyć przy odpowiednio poprowadzonych szkoleniach wstępnych.
Przykre jest to, że niestosowne zachowanie jednej osoby rzutuje na opinię o Firmie. Mogę zapewnić, że taki stosunek do kandydatów nie jest normą w pozostałych komórkach organizacyjnych Wydawnictwa Forum.
? 2015-12-03 10:47:55
Ludzie, napiszę po krótce jeśli chcecie być zdrowi,(mam na myśli zdrowie psychiczne) to trzymajcie się od tej firmy jak najdalej.
7
vikojasz 2015-12-04 21:06:51
Ta firma to maszynka do robienia pieniędzy kosztem zdrowia psychicznego ludzi - liczy się tylko kasa i budżet do zrobienia. Pieprzenie o indywidualnym podejściu to bujdy i między bajki to można włożyć. Ludzi się nie szanuje , szanuje się tylko kasę jaką mogą zarobić a jak coś nie pasuje albo jak nie wpisujesz się w schemat robota klepiącego w klawiaturę i wciskającego kontrahentom kit byle tylko kasa była to nara i dziękujemy. Nie polecam na dłużej. Można się dużo nauczyć ale też bardzo szybko wypalić. Jak na takie wydawnictwo, które szczyci się światową renomą projekty realizowane są amatorsko, na odpier.. byle szybciej, byle kasa w kieszeni prezesowej i dyrektorków się zgadzała. Odradzam osobom z większymi aspiracjami niż tylko kasa, kasa, kasa.
8
elo 2015-12-20 13:08:08
co sie dziwicie tu pracuja ludzie z małych wiosek czy miesicnek,czesto na fuksie tam cos osiagneli i którym sie wydaje , że cos osiagneli i zapomniał wół jak cieleciem było - tu sie liczy tylko zarobek dla firmy i to na pograniczu wałku - np. instytut ligistyki i magazynowania wydaje czasopismo logistyka i oni to samo i nie ma co porównywac bo oni wszytskie rozumy zjedli tanim kosztem a ze to firma prywatna czytaj niemiecka to trzeba płacić frycom k tórzy mordowali ludzi w osiwiecimi kiedys i taka jest godnośc polaków - niemiec posypie pare złotych to poloczkowi juz sie wydaje
1
logopeda 2015-12-21 19:25:47
Piszę od strony klienta. Miałam bardzo duże trudności z rezygnacją z dalszej prenumeraty z Forum Media - przypuszczam, że nie jest to przypadek - wnioskując na podstawie wcześniej zamieszczonych opinii o tym, jak dużą wagę przywiązuje się w tej firmie do jak największych zysków. Nie dostałam odpowiedzi na wiadomość odnośnie rezygnacji. Po czasie okazało się, że wysłałam ją na adres, na króty Forum nie przyjmuje rezygnacji. Wcześniejsza próba rezygnacji przez call center też nie została przyjęta. W efekcie musiałam zapłacić konretne pieniądze za coś, czym nie byłam zainteresowana (od razu dostałam rachunek za roczną prenumeratę). Znamienne jest to, że nikt nie pofatygował się, by mi odpowiedzieć na maila odnośnie rezygnacji i poinformować, że taka rezygnacja nie może być przyjęta przez daną jednostkę firmy. Jednocześnie od tej samej firmy wielokrotnie dostawałam telefony odnośnie nowych ofert, nawet kilkakrotnie pytano mnie o to samo - mimo że mówiłam, że nie jestem zaintersowana produktem czy szkoleniem. Dziś wydarzyła się natomiast rzecz już zupełnie nie do przyjęcia - dostałam rachunek za szkolenie, w którym (co mówiłam jasno konsultantowi) nie chciałam brać udziału. Z przypomnieniem, że zalegam z płatnością. Mam nadzieję, że sprawa wyjaśni się i że był to zwykły błąd, szkolenia Froum ma na dobrym poziomie, ale ich sposób sprzedaży pozostawia wiele do życzenia.
8
define 2016-01-28 09:55:47
Nie trzeba się rozpisywać o tej firmie, bo określi je jedno słowo: KOŁCHOZ
2
jakajakaja 2016-02-10 20:42:56
konti, w grudniu były dodatkowe przelewy z okazji Świąt. Wszyscy pracownicy je dostają przed Wielkanocą i Bożym Narodzeniem.
Trener 2016-02-23 15:25:49
Do Logopeda. Widzę, że nie jestem osamotniony z tym problemem odniośnie prenumeraty, którą "jaśnie państwo" przedłużają automatycznie, bo przecież klient ma płacić kasę czy tego chce czy nie, a nie żadąć kontaktu z zapytaniem czy Pan/Pani sobie życzy dany produkt czy też nie. Na szczęscie udało mi się złożyć pisemną rezygnację na kolejny rok i otrzymać odpowiedź pozytywną, a co miałem zapłacić to zapłaciłem i tego mi nikt nie zwróci. Telenoweli ciąg dalszy: Jakiś czas temu świadomie zamówiłem I i II cykl płyt DVD "Diagnostyka..." za które oczywiście przy odbiorze każdego egzemplaża wysyłałem przelew. Sprawa zamknięta? nie, bo przecież dziś dostałem, a jakże 1-szą płytę z cyklu III oczywiście z fakturą do zapłaty, którego to zestawu nie zamawiałem!!! Skrzętnie przeczytałem regulamin i nie ma tam nawet wzmianki o jakim kolwiek automatycznym przedłużaniu zakupu produktów (dot. to tylko prenumeraty czasopisma!!!). Teraz próbuję się dodzwonić, oczywiście bez skutku. Tak działa i dba o klienta, który ich utrzymuje Forum Media Polska. Brawo!!!
3
shisha 2016-02-29 21:23:03
Ja dodam od siebie tylko tyle, że firma traktuje swoich pracowników jak zło konieczne. Najlepiej gdyby pracowali oni za najniższą krajową na umowę zlecenie tak by nie byli zbędnym kosztem. Firma międzynarodowa, standardy azjatyckie !!!
3
BHPowiec50 2016-03-04 14:48:08
też miałam podobny przypadek z prenumeratą czasopisma i automatycznym odnowieniem dostaw na kolejne lata lub pisemne oświadczenie o rezygnacji z miesięcznym wyprzedzeniem. A dzisiaj walczę z dostawą aktualizacji programu który okazało się, ze jest płatna a nie mam wyszczególnione w zamówieniu za ile ani ile tych aktualizacji będzie. Dopiero w mailu pani mi podała że 4 co kwartał. Ceny nie podała, czy jest stała czy zmienna. To naruszenie kodeksu cywilnego. W regulaminie też nie ma za ile ten produkt oraz ile razy go otrzymam w ciągu roku kalendarzowego, jest tylko wzmianka, że aktualizacja jest odpłatna i musze 2 tygodnie przed kolejną wysyłką złożyć pisemną rezygnację. Ponieważ produkty kupuję na firmę (działalność gospodarcza) nie obowiązują nas ustawy o OKiK oraz klauzule niedozwolone w umowach i regulaminach. Powołuje się na kodeks cywilny. Zamówienie (prosta forma umowy) wyszczególniające produkt i jego cenę nie może zawierać kosztów ukrytych, wszystko musi być dokładnie napisane, co za ile i w jakim czasie. Nie bójcie się iść do sądu w razie takich sytuacji. Ja wysłałam do prawnika i czekam na orzeczenie. Zlecenie nie jest nawet przeze mnie podpisane, tylko zgłoszenie telefoniczne przez ich konsultanta doradcę. Przez telefon odczytał mi tylko pozycje z zamówienia i kwoty nie mówiąc nic o kosztach dodatkowych, ale kilka razy mówił o 25% rabacie i zyskach. Mataczenie jawne i pseudo marketing. daleko od nich.!!!
2
ro-zbój 2016-03-17 22:48:38
Długo było dobrze... niestety od jakiegoś czasu mnóstwo zmian na minus.
1
Dział HR Forum Media Polska 2016-03-22 11:35:11
Bardzo dziękujemy za Państwa aktywność na profilu Forum Media Polska. Jednocześnie ubolewamy, że wiele z Państwa uwag przedstawia nieprawdziwy obraz naszej firmy. Dotyczy to rodzaju umów, jakie zawieramy z pracownikami. Ponad 95% zatrudnionych współpracuje z nami w oparciu o umowę o pracę i jest to dla nas preferowana forma zatrudnienia. Warto wspomnieć, iż jest to wyłączna forma zatrudnienia w naszym Call Center, podczas gdy standard rynkowy wygląda zupełnie inaczej. Kolejny bezpodstawny zarzut to ogólna kondycja firmy. W 2015 roku Forum Media Polska osiągnęła rekordową wielkość w historii na rynku polskim. Swoją przewagę nad konkurencją budujemy w oparciu o innowacje technologiczne i marketingowe. Wszystko to jest możliwe dzięki zaangażowanemu zespołowi, dla którego nie ma rzeczy niemożliwych.
W związku z bardzo dynamicznym rozwojem firmy w sposób ciągły poszukujemy nowych pracowników. Dołożymy wszelkich starań, aby nasz proces rekrutacji był dla Państwa przyjazny i w sposób przejrzysty wyłaniał najlepszych kandydatów
3
Dział Obsługi Klienta Forum Media Polska 2016-03-23 12:49:34
Niepokoją nas sygnały od Państwa, które dotyczą zamówionych produktów. Chcemy podkreślić, że polityka firmy Forum Media Polska jest przede wszystkim nastawiona na dialog z Klientem. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących realizacji Państwa zamówienia zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z Pracownikami Biura Obsługi Klienta, którzy do każdej sprawy podchodzą indywidualnie i wspólnie z Klientem ustalają najlepsze rozwiązanie. Proszę pamiętać, że jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach 08 – 16. Oprócz kontaktu telefonicznego możliwy jest także kontakt mailowy, faxem, pocztą (usunięte przez administratora)
3
gość 2016-03-24 20:23:03
A jak praca w dziale finansowym? Czy są wakaty na stanowiskach kierowniczych (Dyrektor Finansowy, Główna Księgowa)
lilu 2016-03-26 00:05:13
Dzisiaj już wiem, że wiele z powyższych wpisów jest prawdziwych, ale szczerze mówiąc nie podzielam takiego narzekactwa, może dlatego, że była to moja pierwsza praca. Przychodząc do Forum wyszłam z założenia, że lepiej być na umowie śmieciowej za trochę więcej niż najniższa krajowa, niż zarejestrowaną w PUP jako bezrobotna :) Od samego początku szłam do Forum z myślą, że popracuję kilka miesięcy zdobywając doświadczenie i znajdę sobie coś lepszego i to mi się udało.
2
Dział Call Center Forum Media Polska 2016-03-30 14:39:08
Drodzy Państwo. Szanujemy opinie każdej osoby na temat naszej firmy natomiast aby pomóc osobom które zastanawiają się nad zatrudnieniem w ramach naszych struktur przedstawię może dla odmiany kilka faktów z życia Call Center.
 
- Wszyscy doradcy w CC zatrudnieni są na umowę o pracę od poniedziałku do
piątku w godzinach 8-16.
- Ponad 70% z nich zatrudniona jest na umowę na czas nieokreślony
- Ok. 50% doradców posiada staż między 5 a 10 lat
- Wskaźnik rotacji nie licząc osób na okresie próbnym w skali roku nie
przekracza 10%.
- Średnio na każde 10-12 osób przypada 1 Manager który zajmuje się tylko i
wyłącznie sprawami swojego zespołu
- Przed każdymi Świętami pracownicy otrzymują dodatkowe przelewy
- Średni poziom zarobków na ten moment to ok. 4000 zł brutto. Najlepsi mogą
liczyć na 3-4 krotność tej kwoty - naturalną sprawą w dziale sprzedaży jest
to że doradca żyje z prowizji która stanowi znaczną część jego zarobków.
- Opieka zdrowotna w prywatnej klinice medycznej za symboliczną opłatą
- To co doradcy cenią sobie najbardziej obok zarobków i warunków pracy to
atmosfera oraz indywidualne podejście.

Najbardziej rzetelnym i najbliższym prawdy sposobem na potwierdzenie tego co zostało wymienione powyżej jest weryfikacja u obecnych pracowników Forum Media Polska. Jestem pewien że zdecydowana większość byłych pracowników również potwierdzi ten stan rzeczy. Jestem świadomy tego że te osoby nie czują potrzeby udowadniania tego w tym miejscu natomiast wystarczy kilka osób które mają z różnych względów złe doświadczenia aby zbudować obraz firmy który jest krzywdzący i w tak znaczący sposób odbiega od prawdy.
Mam nadzieję, że rozwiałem przynajmniej część wątpliwości dotyczących zatrudnienia konkretnie w Dziale Call Center.

Pozdrawiam
3
mała_mi 2016-04-15 19:02:47
ogólnie to w tej firmie na kierowniczych stanowiskach w sprzedaży są ludzie, którzy sami nigdy dobrze tu nie sprzedawali i nie mieli nawet najwyższych progów sprzedażowych a teraz wymagają cudów od swoich podwładnych więc to jest śmieszne trochę - bo skoro samemu się nie było dobrym to jak można wymagać tego od innych albo mieć pojęcie o tym - w firmie dominuje cwaniactwo i jakies dziwne układy a klient jest na samym końcu byle by go wydoić
5
mała_mi 2016-04-15 20:10:13
firma ma może i wyższe obroty ale do czego to porównać - jakiś czas temu było forum media i forum press - spółki się połączyły w jedną i jeszcze wchłonęły inne upadające wydawnictwo ti i obroty się zwiekszyły. Może i część osób jest zadowolona z tej pracy i sprzedaz telefoniczna w forum to spełnienie ich ambicji życiowych ale u wiekszości to raczej wynika z tego, że zasiedzieli się i nie maja wiekszych ambicji w zyciu niz doradca telefoniczny, nie widzą co by chcieli innego robić w życiu i nie wierzą w siebie, że mogą robić cos innego w zyciu, sprobować gdzie indziej a tu jakos w miare idzie za to przezyć i fakt na tle innych call center, tych gdzie sa umowy smieciowe i studenci z elastycznym grafikiem umowa o pracę z najniższa krajową jest powodem do dumy i praca w dni powszednie bez sobót w godzinach kiedy sa otwarte szkoły i firmy - jak komus to odpowiada to ok - pozdrawiam
1
Tajny 2016-05-12 19:12:19
Do BHPowiec 50. Jak potoczyla sie dalej ta sprawa? Właśnie tez mowiac krótko zostalem oszukany przez forum media i chce isc z tym do prawnika. Mozesz cos podpowiedzieć?
1
Ula 2016-07-14 22:20:29
ja dodam, że rok temu we wrześniu zamówiłam u nich materiały przez internet, po otrzymaniu badziewia dowiedziałam się, że nie mogę zwrócić (!). Mało tego, w listopadzie przyszła jakaś prenumerata, musiałam zapłacić (!), napisałam rezygnację z prenumeraty.
Ciąg dalszy nastąpił 2 tygodnie temu (czyli prawie rok po tamtym zajściu) dzwonią do mnie, żebym potwierdziła zamówienie, które złożyłam kilka godzin wcześniej (!). Zaprzeczyłam. babka anulowała.
To nie koniec.... Wczoraj odebrałam maila z prośbą o potwierdzenie kolejnego zamówienia. Zadzwoniłam i powiedziałam, że nigdy w życiu od nich nic nie kupię bo w ofercie mają chłam i oszukują klientów. Zasugerowałam, że któryś z ich pracowników fa [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] zamówienia. Przesłano mi dokumenty, z których wynika, że zamówienie złożono z nie mojego komputera. Ewidentnie ktoś chce nabić sobie status zamówień.
Jak można oferować ludziom produkt przez internet nie pokazując fragmentu, kazać zapłacić i uniemożliwić zwrot produktu.
OMIJAĆ Z DALEKA.
8
Ula 2016-07-15 21:40:53
w moim wpisie nie było nic niecenzuralnego, tylko przypuszczalny powód takiego postępowania z klientem
3
Nika 2016-07-28 11:13:23
Tez trafiłam na tego faceta. Totalna tragedia, brak kultury. Śmiać mi sie chciało i w trakcie 'rozmowy' zastanawiałam sie czy podziękować i wyjsć, ale stwierdziłam ze dotrwam do konca w ranach treningu ;) Żenujący poziom świadczący o firmie. Bardzo złe wrażenie od samego początku. Nie polecam
7
Aga 2016-07-29 19:53:55
Wypłata zawsze w terminie, na koncie w ostatni pracujący dzień m-ca.
Wiewióra 2016-08-14 20:57:31
Zarabianie na naiwności ludzi,to nieuczciwa robota.Wciskacie ludziom kit.
4
Wiewióra 2016-08-14 21:15:24
Niestety zawiodłem się już na samym początku kontaktu z państwa firma.Nie jest to dialog jak pan wspomina lecz monolog.Nie przesyłają państwo jasnych zasad dotyczących szkoleń ani też nie grają państwo w otwarte karty.Po raz pierwszy spotkałam się z sytuacją w której nie zostałam jednoznacznie poinformowana o regulaminie.
Telefonicznie poinformowałam państwa iż nie wezmę udziału w kursie po czym po miesiacu otrzymałam fakturę i zastraszanie windykacja.Odradzam jakikolwiek kontakt z tą firmą.
6
Fht 2016-10-11 20:22:29
Pracowałem tam 1,5 roku jako PM. Magda była szefowa PM, pracowało też, jak pamiętam, dwóch Arkow i Michał jako szef. Ciężki, stresujący kawałek chleba za słaba kasę. Przełożeni to typy medrkow, zafascynowani ta pseudokorporacja. Odradzam.
3
zadowolony pracownik 2016-10-15 21:24:16
Praca w Call Center jest ciężka, jak w każdej innej firmie, ale jeśli ktoś sam chce decydować o tym ile w każdym miesiącu chce zarobić to jest praca dla niego. Zarobki wahają się od 2,5 tys . do 6 tys. - najlepsi zarabiają nawet dwa razy więcej. To są kwoty bardzo duże jak na takie stanowisko, ale tak jest ! Ciężko w to uwierzyć ?! Kto chce niech spróbuje i sam się przekona. W każdej pracy są plusy i minusy. W Forum, jest praca od poniedziałku do piątku, od 8 do 16 - Wszystkie przerwy świąteczne wolne, nie ma problemów z urlopami, przestrzegane są wszelkie prawa pracownicze...
Jeśli ktoś nazywa tą pracę kołchozem to albo był bardzo marnym sprzedawcą i nie rozumiał na czym polega praca sprzedawcy albo nie pracował nigdzie wcześniej. Polecam dla takich osób pracę w budżetówce za 1600 zł albo na kasie w markecie od poniedziałku do niedzieli i w każde święta!

jeśli chodzi o pracę w CALL CENTER - to naprawdę bardzo dobre warunki a przede wszystkim bardzo dobra atmosfera....

2
zadowolony pracownik 2016-10-16 20:01:57
Ola, u nas w firmie nie ma przedstawicieli handlowych...
Jeśli chodzi o sprzedaż i dobrą kasę to polecam stanowisko Doradcy Klientów Biznesowych.
uwazny 2016-10-19 09:31:55
Witam,
złe doświadczenia: naciąganie na aktualizacje, podpieranie się nagraniami rozmów niekompletnymi,
bardzo się trzeba pilnować szczególnie przy podsumowaniu zamówień, brak informacji o kosztach aktualizacji,
programy oferowane przeciętne z błędami.
bezwzględne egzekwowanie zobowiązań, nawet tych "niechcianych",
po prostu firma z siłowym marketingiem w stylu po trupach i do celu
i jak się da naciągnąć klienta to jest "sukces".
Szkoda że firma zamiast kultury współpracy z klientem uczy NACIĄGANIA.
BARDZO UWAŻAĆ, NAJLEPIEJ OD RAZU REZYGNOWAĆ Z ROZMÓW.
2
troche_prawdy 2016-10-19 14:30:05
Dziwią mnie te wszystkie komentarze. Mimo iż to Forum mi podziękowało za współprace jakiś czas temu - fakt w ostatnich miesiącach pracy kompletnie mi się nie chciało - to to o czym wy piszecie to jest jakaś Baśń Braci Wściekłych.
Przychodzisz do pracy pon - pt - 8:00 -16:00 - bez nadgodzin i weekendów.
Na wstępie dostajesz umowę o pracę!! na okres próbny, później kolejną na czas określony i kolejną na nieokreślony.
Lux Med w pakiecie, ubezpieczenie grupowe opcjonalnie.
Czego chcieć więcej?
A to, że siedzisz i dzwonisz non stop do klientów i próbujesz im coś sprzedać?
Polecam fabryki albo zakłady produkcyjne - 3 zmianowe - albo lepiej 4-brygadowe zobaczymy jak długo wytrzymacie.
Fajne jest to, że ile sprzedasz tyle zarobisz. Spotkaliście się gdzieś z prowizją ok 40%? Jak nie to popytajcie ludzi w forum na jakich procentach oni pracują bo obecnie nie wiem jak to wygląda.
I na koniec. Presja na wynik, a co innego może być w dziale sprzedaży?
Forum może nie jest pracodawcą idealnym, który daje Ci po 4 latach możliwość zostania prezesem, ale socjal, warunki, terminowe wynagrodzenie dają radę i są na o wiele wyższym poziomie niż "PRZECIĘTNA".
1
Pracownik 2016-10-19 19:58:44
Tak, nawet na okresie próbnym.
me 2016-11-16 15:48:51
Ja jestem / byłem klientem. Nie etyczne praktyki handlowe to mnie najbardziej uraziło.
1
forumowicz 2016-11-27 22:45:28
faktycznie to zależy od tego jakie kto ma akcje podłączane bo jedne produkty sie same sprzedaja i by sie sprzedawały pewnie juz bez niczyjej pomocy a inne to shity które trzeba chamsko wciskać i na tych lepszych akcjach ludzie zarabiaja dobrze a na tych gorszych już nie - na poczatek napewno będa akcje "shity"
były pracownik 2016-12-09 14:05:20
Typowy hejt ludzi, którzy sobie nie radzą... piszecie tu o pracy w call center, o telefonach... To jest naprawdę mały wycinek całej firmy! Jeśli ktoś w tej firmie ma jakiekolwiek ambicje może zajść naprawdę daleko, ale to trzeba chcieć! Jednak najłatwiej jest ponarzekać... typowe dla ludzi szukających pracy w dzisiejszych czasach. Trzeba dzwonić, 1 przerwa, ktoś stawia Wam cele... to po co chcecie pracować skoro nie potraficie poradzić sobie z najprostszymi rzeczami? Najlepiej powiedzieć, że chce się zarabiać 5 tys netto, ale co za tym idzie? Dosłownie NIC- brak doświadczenia, brak planów, brak wykształcenia... Tak wyglądają dzisiejsze czasy- Chcieć miliony, ale nie robić NIC.
Zostaw swoją opinię o Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o - Poznań
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o