Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o

3.9 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o

Ane
Inne
 Pytanie

Jestem niedoszłą klientką, zadzwonił do mnie pan okropnie mnie namawiał na kurs, nie odpuszczał, aż się zgodziłam Kiedy ponownie rozmawiałam z konsultantem powiedziałam przez telefon że nie chce brać udziału w kursach i chce zrezygnować (miałam trudna sytuacje finansowa) mimo to dostałam fakturę a teraz strasznie firmą windykacyjną za kursy w których nie chciałam i nie brałam udziału Czy ktoś był w podobnej sytuacji ?

1
Joanna
Inne

Nie polecam tej firmy. Nigdzie nie było mowy o tym, że prenumerata jest automatycznie przedłużana. Czasopisma zostają odsyłane, jednak pomimo informacji o dostarczeniu nie umieją jej znaleźć. Na stronie nie ma żadnych informacji o zrezygnowaniu z prenumeraty ani aktualnym numeru telefonu. Nie polecam!!

Już skończyłam przygodę z Foru
Były pracownik

Ogólnie nie polecam pracy w telemarketingu , baza klientów mielona przez każdego po 100 razy. Kto ma chody dostaje dobre akcje kto nie ma dostaje średnie akcje z których nie jest wstanie zrobić planów. Szkolenia, wdrożenie tragedia do wszystkiego sam dochodzisz. Niestety nie ma już w tej firmie takiej atmosfery i takiego zgrania jak podobno było kiedyś, sporo osób odeszło ,zmiany które zostały wdrożone w tym roku, raczej nie przyniosły dobrych efektów, to opinia starych wyjadaczy którzy jeszcze tam siedzą ale już rozglądają się za inna pracą.kazdy tylko w kuchni i na korytarzu rozmawia o tym gdzie wysłał cv. Ogólnie nie polecam firmy no chyba że ktoś chce posiedzieć 8h i zgarnąć i tak słaba podstawę ... Zarządzanie ludźmi leży tak jak ktoś już wcześniej napisał....

2

Pracodawca

@Już skończyłam przygodę z Foru

Cześć! Bardzo nam przykro z powodu przesłanej opinii. Zapewniamy jednak, że posiadamy szeroką bazę klientów. Początkowo sprzedawcy uczą się na standardowej bazie, natomiast wraz z nabywaniem doświadczenia baza zostaje dostosowana indywidualnie do danego pracownika. Każdy sprzedawca posiada obszar tematyczny, w którym czuje się swobodnie i otrzymuje bazę klientów zgodną ze swoim obszarem. Zachęcamy do wskazania menadżerowi interesującego obszaru, wówczas baza zostanie dostosowana do potrzeb. Zapewniamy również, że posiadamy szerokie grono zadowolonych pracowników z wieloletnim stażem. Zależy nam na nieustannym rozwoju, dlatego wprowadzane są zmiany i prowadzimy rekrutacje na różne stanowiska. Zachęcamy do zapoznania się z aktualną ofertą na stronie https://pracodawcy.pracuj.pl/forum-media-polska-sp-z-o-o,1059 Pozdrawiamy i życzmy samych sukcesów na dalszej ścieżce rozwoju.

Michał
Były pracownik
@Już skończyłam przygodę z Foru

Zgadzam się z poniższymi negatywnymi opiniami. Byłem jakiś czas pracownikiem tej firemki. Zostałem zatrudniony bez doświadczenia. Brak szkoleń wdrożeniowych, brak szkoleń sprzedażowych, dobrze że chociaż mogłem posłuchać sobie rozmów żeby wiedzieć co i jak mówić. Szkolenia produktowe to straszna gehenna, są osoby które nie wiedzą o czym mówią ,zadajesz pytanie a oni nie wiedzą jak odpowiedzieć.. Nie spodziewałem się aż takiej miazgi. Wiadomo zwolnili mnie bo nie sprzedawałem , nie przynosiłem obrotu ale jak to zrobić skoro nikt nawet nie przyłożył się żebym to potrafił. Warto rozejrzeć się za te pieniądze za inna praca.

1
M
Były pracownik
@Już skończyłam przygodę z Foru

To prawda

Aleksandra
Pracownik

Pracuje w dziale tele od dawna, ostatnie zmiany są naprawdę nie do pomyślenia ... Najpierw zwolnili dyrektora który rozkręcił całe Tele, zastąpił go dyrektor z zewnątrz , który chodził jak cień, dla niego było najważniejsze kontrola, kontrola i jeszcze raz kontrola pod stołem można było wszystko załatwić dla siebie... Nic dobrego nie wprowadził, plany i tak były nie realizowane powiedziałabym że nawet było gorzej niż jeszcze rok temu. Najlepsze jest to że ten dyrektor szpieg z krainy deszczowców zniknął nikt nie wie co się z nim stało /taka jest dobra komunikacja w Tele / zastąpiła go Pani z Lublina która pojawiła się z nikąd , najbardziej zadziwiające jest że osoby z kierownictwa aż tak bardzo ufają obcym ludziom... No ale cóż to ich biznes. Najgorsze jest to,że ludzie w Tele nie wiedzą co się dzieje. Zmienili menagerow. Dwie świetne menadżerki zwolnili , i to jedna kiedy była na opiece, to chyba świadczy o tym że nie za bardzo tolerują osoby które mają dzieci lub chodzą na zwolnienia ! Zatrudnili dwie nowe, i zamiast dalej się rozwijać cofamy się znowu ... brak prawdziwego szkoleniowca, trenera, który rozumie specyfikę naszej pracy .Można zrobić jakieś obroty ale to są pojedyncze miesiące. Ogólnie nie jest dobrze. Codzienna kontrola Dwóch kierowniczek jest tak żenująca że to nie poprawia atmosfery. O tej firmie można pisać dużo, ale jeszcze tak słabo to nie było... Niewłaściwe osoby na niewłaściwych miejscach...

2

Pracodawca

@Aleksandra

Cześć, Dziękujemy za przesłaną opinie. Do większości podniesionych kwestii odnieśliśmy się we wcześniejszych odpowiedziach. Możemy Cię zapewnić, że osoby zatrudnione na wskazanych przez Ciebie stanowiskach posiadają wszelkie kompetencje i doświadczenie w pracy, w odpowiednich strukturach Call Center. W sprawie rozwiązania stosunku pracy z przedstawionymi przez Ciebie osobami, nie możemy zabrać głosu publicznie ze względu na to, że każda z tych sytuacji była traktowana indywidualnie oraz wszystkie znacząco się od siebie różniły. Musimy stanowczo zaprzeczyć informacji mówiącej o braku stosownej tolerancji dla pracowników posiadających dzieci lub korzystających ze zwolnień lekarskich. W strukturach FMP jest wielu rodziców, jako firma wyznajemy pro-rodzinne podejście do pracownika, organizujemy akcje wewnątrz firmowe dla dzieci i rodzin lub przyłączamy się do akcji propagujących życie rodzinne na całym świecie. Bazując na współpracy z profesorami, lekarzami, autorami naszych produktów z rynku medycznego, w przypadku problemu związanego ze zdrowiem pracownika, staramy się również skierować naszych pracowników do najlepszych lekarzy w Polsce. Kwestia związana z realizacją planów sprzedażowych jest również podyktowana czynnikami zewnętrznymi, a dokładnie gospodarczymi, z którymi boryka się obecnie większość firm w naszym kraju. Mając to na uwadze, od początku roku robimy wiele, aby dostarczyć nowe, lepsze narzędzia pomagające każdemu pracownikowi w codziennej pracy. W związku z tym, że zwracamy uwagę na atmosferę pracy, w ciągu najbliższych dni przygotujemy ankietę badającą satysfakcję pracownika, tak aby każdy anonimowo mógł wskazać obszary potrzebujące zmian lub dodatkowych usprawnień w dziale Call Center. Dziękujemy za poświęcony czas na zostawienie opinii! Dążymy do tego aby być najlepszym praCCodawcą!

Aleksandra
Pracownik
 Pytanie
@Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o

Co za obłuda i kłamstwo! Pracuje w tej firmie i wiem ,że tak nie jest ! Jak można tak kłamać . Połowa roku za nami i raptem dostrzegacie problemy zewnętrzne przy realizacji planów ? To już nie wina doradców ,którzy całymi dniami się opieprzają i nic nie robią ?nie wina braku produktów i dyrektorka który się zmył? Boże, co za kłamstwa wypisujcie , że dbacie o pracowników i ich rodziny ? A co takiego zrobiliście ostatnio dla swoich pracowników i ich rodzin ? Jedynie chyba to że zakazujecie pracy zdalnej w Tele bo myślicie że ludziom nie zależy, uważacie że kontrolą i sterczeniem nad głowami pomoże w uzyskaniu lepszych obrotów , ale w momencie jak pracownik ma chore dziecko to wtedy ewentualnie łaskę robicie i się zgadzacie na pracę zdalna ale co gorsza również na opiece, pozwalacie na takie praktyki ! Tak szanujecie swoich pracowników i ich rodziny ! A to, z tymi lekarzami to jest tak śmieszne, że aż przerażające kto mógł coś takiego wymyśleć.

1

Pracodawca

@Aleksandra

Cześć, Dziękujemy za odpowiedź. Uważamy, że zmiany lub dyskusje nie powinny dokonywać się w przestrzeni publicznej, gdzie nie ma możliwości opisania i wyjaśnienia całej sprawy, a tym bardziej ustalić sposobu jej rozwiązania. Jest to krzywdzące dla obu stron i wypacza wizerunek, a także zmienia sposób prowadzenia dyskusji. Każda poruszona przez Ciebie kwestia, jest wycinkiem całego tła, którego nie możemy w szerokim zakresie tutaj, publicznie omówić. Jest jednak jedna kwestia, którą zdecydowaliśmy się sprostować od razu, a mianowicie chcielibyśmy stanowczo zaprzeczyć informacji dotyczącej zlecania wykonywania obowiązków służbowych podczas trwającej opieki na dziecko, zwolnieniu lekarskim lub w czasie trwania urlopów wypoczynkowych. Takie sytuacje nigdy nie miały i nie będą mieć miejsca. Dodatkowo podejmiemy kolejne działania, mające na celu podniesienie jakości, komfortu i skuteczności pracy w dziale CC. Oprócz zapowiedzianych przez nas ankiet dot. Badania Satysfakcji Pracy w zespole Call Center, uruchomimy również skrzynkę problemów. Każdy pracownik w CC będzie mógł anonimowo poinformować Zespół Managerów o problemie, obszarze, działaniu, które wg. Niego trzeba zmienić lub ulepszyć. Dzięki temu poprawimy również szybkość i skuteczność komunikacji wewnątrz działu. Zdajemy sobie sprawę, że opinie zarówno aktualnych, jak i byłych pracowników są podzielone, natomiast postaramy się sprostać stawianym przed Nami oczekiwaniom.

Magdalena
Były pracownik
@Aleksandra

Niestety, muszę się zgodzić z Aleksandrą. Pracowałam w Forum przez wiele lat i praktyki, które są powyżej opisane były powszechne. Kierownictwo otwarcie mówiło, że wszyscy mamy pracować będąc na opiece na dziecko, że osoby, które chorują i korzystają z L4 będą zwalniane. Nie mówiąc już o braku przejrzystych warunków zatrudnienia, obietnicach bez pokrycia - kierownik, który zniknął niewiadomo gdzie każdemu pracownikowi mówił coś innego, każdemu obiecywał coś innego i negocjował inne warunki. Praktyki zakrawające o mobbing, te niezgodne z kodeksem pracy, prawami konsumenta są w tej firmie powszechne. I mam wrażenie, że zarządzający nie zdają sobie sprawy z konsekwencji takich działań - niemal każdy pracownik może poświadczyć, że do takich incydentów dochodziło na każdym kroku. Nie wspominając o chaosie komunikacyjnym, ciągłych zmianach. Ta firma naprawdę źle skończy. Każdemu, kto ma choć trochę oleju w głowie polecam trzymać się od niej z daleka - szkoda nerwów i zdrowia psychicznego.

2
.
Były pracownik
@Aleksandra

.

Pracodawca

@Magdalena

Cześć, Dziękujemy za przesłanie swojej opinii. W pierwszej kolejności chcielibyśmy wyraźnie zaznaczyć, że nie ma naszej tolerancji i przyzwolenia na praktyki, które opisałaś w swoim komentarzu. Jeżeli jakiś pracownik doświadczył tego typu zachowań, bardzo prosimy o zgłoszenie tego faktu do Kadr lub Dyrektora odpowiedzialnego za dany dział. Jako Firma z 25-letnim doświadczeniem na Polskim rynku, nie możemy pozwolić sobie na łamanie praw konsumenta. Podejmujemy wszelkie możliwe środki, aby współpraca z nami była jasna, przejrzysta i komfortowa dla każdego klienta. Zgadzamy się z Tobą, że firma się zmienia. Dzięki nowym pomysłom wiele procesów zostało usprawnionych. My mimo wszystko, życzymy Ci wszystkiego dobrego! Mamy nadzieję, że w swoich wspomnieniach masz również te dobre chwile związane z FMP!

Magdalena
Były pracownik
 Pytanie
@Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o

To wszystko, co piszecie w odpowiedzi na komentarze byłych lub obecnych pracowników jest bardzo ciekawe i ładnie brzmi, tak marketingowo. Szkoda tylko, że całkowicie mija się z prawdą. Najbardziej zadziwiające jest to, że jako firma w swojej wewnętrznej strukturze dajecie przyzwolenie na takie działania, nie bojąc się przy tym, że to (usunięte przez administratora) się kiedyś wyleje. Odnosząc się do fragmentu wypowiedzi co do stosowania przez Was bezprawnych praktyk -„bardzo prosimy o zgłoszenie tego faktu do Kadr lub Dyrektora odpowiedzialnego za dany dział” - a co, jeśli te praktyki są właśnie nagminnie popierane i stosowane przez dyrekcję? Do kogo pójść? Do prezesa? Jeszcze wyżej? Co do kadr - również mam wątpliwości. Kadry w tej firmie są bowiem nie tylko od wykonywania podstawowych obowiązków przypisanych swojemu działowi, ale także od szukania „haków” na zwolnienie rzetelnych, acz niewygodnych pracowników. Prosiłabym wiec w związku z powyższym o podpowiedź - gdzie pracownik może zgłosić wasze bezprawne praktyki, aby zaprzestać ich stosowaniu?

1
Kasia
Pracownik
@Magdalena

Potwierdzam

1

Pracodawca

@Magdalena

Cześć, Zgodnie z tym co przekazaliśmy w poprzedniej odpowiedzi, nie jesteśmy w stanie poruszyć, wyjaśnić, skomentować w całości poruszanych kwestii, ze względu na publiczny charakter portalu. Sytuacje, które przytaczasz powinny cechować się szczególną wrażliwością danych i opisem sytuacji, dla dobra zgłaszającego taki incydent. Wskazanie działu/osoby będzie identyczna jak w poprzedniej odpowiedzi. Każdą taką sytuację należy niezwłocznie zgłosić do działu Kadr lub odpowiedzialnego za dany obszar Dyrektora. W przypadku braku zaufania do w/w osób, prosimy o kontakt bezpośredni do K. Wolniewicz - Dyrektor Operacyjny w FMP drogą mailową lub wysłania wiadomości na skrzynkę – pracafmp@forum-media.pl. W odpowiedzi zwrotnej przekażemy również numer telefonu kontaktowego, jeżeli dana osoba wyrazi taką potrzebę.

Nick
Inne
@Magdalena

Do inspekcji pracy, a także można się pokusić o inne instytucje

Magdalena
Były pracownik
@Nick

To chyba będzie najwłaściwsze rozwiązanie :)

Zizi
Były pracownik
@Nick

Tak, inspekcja pracy, sanepid , BHP wszystkie możliwe instytucje by się tam przydały.

Marek
Kandydat
 Pytanie

Ile się zarabia w forum?

Kogito
Pracownik
 Pytanie
@Marek

Jaki dział / stanowisko Cię interesuje?

Marek
Kandydat
@Kogito

Praca na słuchawce w call center ile płaca podstawy i ile można wyciągnąć z prowizji

Piotrowski
Pracownik
@Marek

3500 zł brutto podstawy. Prowizja uzależniona od comiesięcznej sprzedaży. Jeśli masz dryg do tego typu pracy, faktycznie chcesz pracować plus nie przychodzisz (usunięte przez administratora)się to wypłaty wahają się w przedziale 4000-12000 zł na rękę

Ja
Pracownik
@Marek

3500 zł brutto podstawy plus prowizja od sprzedaży

Qwerty
Były pracownik
@Marek

Twoja podstawę jest najniższą krajowa , co do premii i prowizji bywa to różnie na różnych działach. Ogólnie jak cenisz swój komfort psychiczny i chcesz się rozwijać w firmie która daje taki rozwój to nie polecam FOrum !

Robcio
Były pracownik
@Qwerty

Podpisuje się pod tym.

Zizi
Pracownik
@Qwerty

Tak ,też tak uważam. Firma nie daje żadnych możliwości ,nie robisz wygórowanych planów jesteś nikim, robisz duże plany to cię zajeżdżają i chcą więcej i więcej. Brak dobrej atmosfery, produkty średniej jakości, jeszcze kiedyś klienci chwalili teraz w czasopismach więcej reklam niż artykułów , firma nie cieszy się dobrym imieniem wśród klientów ! To tylko marketing na stronach . Zdała od tego miejsca ....

Izabela G.
Inne

Jestem użytkowniczką portalu Zaufany Terapeuta, polecam ze względu na działania, których można się podjąć m.in nagranie podcastu, który udało mi się utworzyć z opiekunami portalu. W niedługim czasie wezmę udział w live. Jest to dla mnie bardzo duża szansa i wyróżnienie na zaistnienie w sieci, a wiadomo, że w obecnych czasach to najskuteczniejszy sposób na promocję swojego gabinetu. Tę pozytywną opinię piszę również z uwagi na obsługę klienta, Pani Julua odpowiada na wszystkie moje pytania w trybie natychmiastowym, często po godzinach pracy za co ją bardzo cenię i szanuję. CX jest na bardzo wysokim poziomie. Polecam młodym psychologom, ale i nie tylko. Izabela G.

Bartosz
Inne

Zakupiłem czasopismo na rok, a po roku otrzymałem fakturę za przedłużenie. Nikt nawet nie zapytał, czy chcę przedłużać prenumeratę. Nie polecam

Pracodawca

@Bartosz

Panie Bartoszu, Pragniemy zapewnić, że prenumerata po roku przedłużana jest automatycznie i nie wymaga składania odrębnego zamówienia. Taka informacja znajduje się w regulaminie oraz potwierdzeniu złożonego zamówienia. Rezygnacji z automatycznego przedłużenia można dokonać przez cały rok, jednak nie później niż 14 dni przed końcem trwania bieżącego okresu prenumeraty. Zależy nam na rozwiązaniu Pana sprawy, dlatego prosimy o podanie szczegółów zamówienia przesyłając wiadomość na adres zgloszenie@forum-media.pl, odpowiedzi udzielimy w korespondencji mailowej.

Pracownik
Pracownik
@Bartosz

Bo nikt nie pyta czy chcesz przedłużyć na kolejny rok, dzieje się to automatycznie. Jak nie chciałeś mogels zrezygnować . Firma zarabia na przedłużeniach i na tym, że właśnie klient nie zapyta czy się przedłużyć abonament automatycznie. Techniki jak w każdej innej firmie. Pracownicy różnie o tym wspominają, czasami nie mogą przyjąć zamówienia jeśli klient od razu chce zrezygnować z automatycznego przedłużenia. Niestety kolejny rok przymusowej prenumeraty ...

Aldona
Inne

Polecam portal Zaufany Terapeuta, jest dla mnie ogromną pomocą w organizacji mojej pracy. Na plus również obsługa marketingowa. Jeśli chodzi o aspekty klient-pracownik to jestem szczerze zaskoczona kompetencjami i profesjonalizmem w każdym calu Pani Julii, jest ona redaktorem/opiekunem portalu, pomaga mi zawsze kiedy sobie nie radzę, a potrzebuję tego bardzo często z uwagi na mój wiek, który nie sprzyja poruszaniu się po mediach. Cenię sobie cierpliwość i autentyczność a taka jest p.Julia. Portal jest bardzo dobrym zastępcą znanego lekarza, na którym dominują LEKARZE. Polecam, Aldona

Polecam
Inne

Korzystam z zaufanego terapeuty i jestem pod wrażeniem kompetencji i zaangażowania Pani Julii. Okazuje mi bardzo dużo wsparcia i zawsze mogę liczyć na pomoc z jej strony. Obsługa na naprawdę bardzo wysokim poziomie. Jestem bardzo zadowolona i polecam portal innym.

Dominika
Inne

Od kilku miesięcy prenumeruję czasopismo Charaktery i jestem bardzo zadowolona. Przydatna wiedza i artykuły, które pomagają w zachowaniu równowagi psychicznej. Polecam

1
Michał W
Inne

Pracowałem kilka miesięcy temu w Tele. Plany indywidualne ogromne. Człowiek nie zna dobrze produktów a oczekuje się już Sporej sprzedaży w pierwszym miesiącu. Bazy tragiczne ,mielone przez inne osoby przez ostatnich kilka lat. Dzwonisz ludzie już cię znają po głosie a ty ich po nazwisku. Zgłaszasz problem ale to i tak idzie w eter. Klienci często niezadowoleni z poprzednich zakupów i wysłuchujesz żali i pretensji na które nie masz wpływu bo przecież nie liczy się klient tylko kasa tu i teraz. Wolę być jednak kelnerem.

Zadowolona klientka
Inne

Ja korzystam z serwisu Zaufany Terapeuta i bardzo polecam. Korzystałam też wcześniej z innych produktów, ale żaden nie spodobał mi się tak jak portal. Jest przejrzysty, łatwy w obsłudze, pomaga w organizacji pracy, promocja wizytówki również na plus. Czytam, że dużo osób narzeka na obsługę, ja nie mogę powiedzieć złego słowa o mojej Pani Opiekun Julii. Od samego początku wspiera mnie technicznie, zawsze szybko odpisuje, pomaga a do tego ma wzorowe podejście do klienta i jest nad wyraz sympatyczna. Rozmawiałam ze znajomymi po fachu, których pani Julia również jest opiekunką i tak samo jak u mnie- bez zastrzeżeń, takich pracowników powinniście więcej mieć a i opinie byłyby na wyższym poziomie. Myślę że będę kontynuowała swoją przygodę na łamach Zaufanego Terapeuty.

1
Anna
Inne
@Zadowolona klientka

Też korzystam z portalu Zaufany Terapeuta i całkowicie się z Panią zgadzam. Pani Julia jest bardzo profesjonalna i rzetelna, zawsze służy pomocą. Jestem bardzo zadowolona ze współpracy i będę polecać portal innym.

1
Basia
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda praca na stanowisku "Product manager w redakcji"? Czy mogę liczyć na info od pracowników?

Marek
Kandydat
 Pytanie
@Basia

A co rozwoju tam nie ma? Te komentarze wcześniej to właśnie o tym komforcie psychicznym czy o co chodzi?

Zastępca
Pracownik

Mija już 13 rok mojej pracy w Forum. Od samego początku jestem związana z działem CC. Zaczynałam od stanowiska telefonicznego sprzedawcy, a od niedawna jestem zastępcą szefa działu. Na przestrzeni tych kilkunastu lat współpracy, były lepsze i gorsze czasy. Końcówka zeszłego roku oraz pierwsze miesiące bieżącego, nie należały do najłatwiejszych, z powodu - najpierw słabszych wyników sprzedażowych, odejścia części pracowników, co w konsekwencji przyniosło wiele zmian i podjętych w firmie decyzji. Zawsze zmiana, wprowadzenie nowego - niesie za sobą niepewność, strach, wątpliwości. Również tego doświadczyłam, zastanawiając się co dalej. Nie było łatwo. Każdy ma swoją perspektywę, widzi i ocenia sytuację przez pryzmat swoich odczuć, doświadczeń i posiadanej wiedzy. Chciałabym by wszyscy, którzy się tutaj wypowiadają, ale też Ci, którzy czytają o tym pamiętali. Skupiając się na pracy. W tym momencie jesteśmy na etapie rozwoju zespołu, który mimo globalnie trudnych czasów, radzi sobie naprawdę świetnie! Kontynuujemy wszystko to, co przez tyle lat było dobre, wprowadzając kolejne pomysły i projekty, które już w tym momencie pozwalają nam osiągać coraz lepsze rezultaty. Nasi Doradcy biją swoje rekordy obrotowe, grono osób z najlepszymi wynikami sprzedażowymi się poszerza, znów zaczęliśmy realizować nasze plany sprzedażowe. Ujednoliciliśmy system prowizyjny, który jest przejrzysty i daje spore możliwości zarobkowe. Nie jest idealnie- zgadzam się. Staramy się i robimy wiele, by praca dla naszych ludzi była satysfakcjonująca, by czuli się tu dobrze. Spora część pracowników działu to ludzie pracujący tutaj kilka lat- zależy nam na nich, tak jak na pracownikach z krótszym stażem. Cały czas się uczymy, idziemy krok po kroku do przodu, zależy nam. Na ten moment skład CC to ponad 60 osób. Nie zatrzymujemy się, idziemy do przodu!

10
Były Manager zespołu CC
Były pracownik

Byłam pracownikiem FMP przez 11 lat i 11 miesięcy. Rozpoczynałam pracę od doradcy,po kilku latach zostałam TL a zakończyłam współpracę po 7 latach bycia Managerem. Wspominam tamte czasy, pracę z (usunięte przez administratora)za dobre ,choć nie zawsze było kolorowo i nie zawsze zgadzaliśmy się ze sobą w 100%. Plany realizowaliśmy raz większe raz mniejsze. Ktoś tu już wspomniał i faktycznie potwierdzę, mimo stresu ,nawału pracy człowiek czuł się dobrze i chciało się pracować. Podejście (usunięte przez administratora)było nadzwyczaj ludzkie, zarówno do doradców jak i swoich menagerow, dlatego przez wiele lat nie było aż tak wielkiej rotacji , mieliśmy stary skład ,co jest rzadkością w Tele. Kryzysy były różne, każdy starał się z nich jakoś wychodzić. Niestety w tym roku komuś najwidoczniej już przeszkadzał dział Tele i postanowił wszystko w moim mniemaniu rozwalić ,po to by stworzyć takie rasowe korpo. Po 3 miesiącach panowania nowego dyrektora który podziękował mi za współpracę , bez ostrzeżenia ,bez rozmowy twierdząc tylko, że nie było nam po drodze... ???? A jakieś trzy tygodnie przed zwolnieniem zapewniał i ręczył swoją głową ,że nikogo nie zwolni, że jesteśmy sercem tego działu! Zresztą Jak mogło być nam po drodze skoro rozmawialiśmy raptem może 3 razy ???? nowy dyrektor miał brzydko mówiąc pozamiatać w Tele. Cóż. Szkoda tych wszystkich ludzi którzy tam odeszli , ale wiadomo przyjdą kolejni... Warto się zastanowić czy praca w korporacji ,która nie wykorzystuje potencjału ludzi tak długo pracujących , albo pozwala na odejście naprawdę dobrym sprzedawcom, mając problem w zatrudnieniu ma sens. Warto się zastanowić na praca gdzie baza jest mielona po 10 razy w miesiącu i nikt na to nie reaguje, oferty tak stare że klienci znali je na pamięć. Nie wiem jak jest dzisiaj , ale po opiniach i informacjach od pracowników nadal mimo zmian , " na lepsze " nie jest dobrze. Długo zastanawiałam się jak opisać tego pracodawcę i teraz z perspektywy czasu wiem, że nie było warto poświęcać tego czasu dla tych ludzi dla tej firmy, mimo że były bardzo dobre lata, jedna sytuacja,zachowanie nowego dyrektora a co za tym idzie również popieranie go przez osoby na wyższych stanowiskach doprowadziło do tego że moja opinia jest negatywna, niestety każdy kto tam pracuje wie naprawdę jak jest. I żadne komunikaty i próby odbijania piłeczek, że ktoś hejtuje ,nie pomoże. Ludzi trzeba szanować, dawać im możliwości , dziękować za dobrze wykonaną robotę ,wtedy nie będą hejtować i dobrze wypowiadać się o firmie. Jeśli nowym dyrektorem działu CC zostaje ktoś kto nie ma pojęcia o ciężkiej pracy w Tele i tego jak ciężko jest zdobyć klienta przez telefon , bo nigdy na słuchawce nie siedział ,to myślę, że też nigdy nie będzie wstanie docenić tych pracowników i ich prace... Oczywiście obym się myliła. Wszystkim pracownikom w Tele którzy oczywiście zrobią kwaśna minkę pod moim komentarzem życzę sukcesów i udanej współpracy z ludźmi których nigdy nie lubiliście. ????

2
Pan Jan
Były pracownik

Każdy kto kończy pracę w forum, musi odparować psychicznie od tej formy. Dziwnym trafem z dnia na dzień pojawia się wysyp polubień komunikatów firmy i nie zgadzanie się z komentarzami byłych i obecnych pracowników. Może znowu poszło polecenie o lajkowanie komentarzy. Może nawet firma konkurs zorganizowała żeby wizurenkowo się bronić. Nie polecam firmy.

1

Pracodawca

@Pan Jan

Cześć! Dziękujemy za przesłaną opinię. Nie możemy jednak zgodzić się z jej treścią. Zależy nam na poznaniu opinii pracowników, dlatego też wszystkie pozostawione komentarze pochodzą od obecnych lub byłych pracowników firmy. Nie mamy wpływu na to przez kogo pozostawiane są polubienia komunikatów. Zapewniamy jednak, że nie jest to celowe działanie pracowników Forum. Pozdrawiamy i życzymy samych sukcesów!

Pracodawca

 Aktualność
Szanowni Państwo
Dziękujemy za zainteresowanie Naszym profilem i Nasza Firmą.
W dzisiejszej aktualności chcielibyśmy zamieścić informacje, które mamy nadzieje będą dla Państwa przydatne.

Chcielibyśmy jasno zakomunikować, że Forum Media Polska ma się bardzo dobrze, myśląc przez cały czas o dalszym rozwoju i stabilności pracy dla wszystkich pracowników, którzy codziennie z pełnym profesjonalizmem wykonują swoje obowiązki i dokładają wszelkich starań do dalszego rozwoju Firmy, jak i satysfakcji z wykonywanej pracy.


Pragniemy również poinformować, iż zarówno my, jak i zespół administratorów Gowork.PL, na bieżąco obserwujemy Państwa wkład w Nasz profil zarówno ten pozytywny, jaki i negatywny. Musimy jednak powiedzieć stanowczo, że nie będziemy obojętni wobec potocznego hejtu, obrażania i wypowiadania się w sposób wypaczający wizerunek Pracowników oraz Naszej Firmy. Pragniemy uprzedzić, że komentarze łamiące regulamin forum, obrażające i naruszające czyjąś godność mogą być archiwizowane przez Administratora GoWork.pl. Jednocześnie, pragniemy poinformować, iż wpisy niezgodne z regulaminem naruszające dobra osobiste Forum Media Polska Sp. z o.o., naruszające dobra osobiste pracowników, jak i opinie nie mające nic wspólnego z rzeczywistością, stanowiące hejt, mogą wypełniać znamiona przestępstwa zniesławienia, o którym mowa w art. 212 Kodeksu karnego i jako takie będą zgłaszane do organów w celu dochodzenia na drodze prawnej sprawiedliwości oraz zadośćuczynienia. Jest nam niezmiernie przykro, iż musimy uczestniczyć w takim poziomie wypowiedzi i reagować w ten sposób, jednakże nie będziemy obojętnie przyglądać się opiniom, które nie mają pokrycia w rzeczywistości. 

Chcielibyśmy, aby było to miejsce wymiany merytorycznych opinii, pozbawionych wulgaryzmów, hejtu i naruszania godności osobistej zarówno Pracowników jak i Pracodawców.
Nie wyklucza to jednak konstruktywnej krytyki, którą mają Państwo prawo wyrazić i na którą jesteśmy otwarci.

Jak zawsze z wielka chęcią odpowiemy na Państwa pytania pod adresem e-mail: pracafmp@forum-media.pl.

Forum Media Polska 
Robert_G
Kandydat
 Pytanie

Czy mogę prosić o opinię osoby pracujące przy realizacji projektów i w redakcji?

Www
Pracownik
@Robert_G

Przeczytaj sobie komentarze, to chyba opinie sobie wyrobisz. Zatrudniają stażystów , oczekują rewelacyjnych wyników , brak kasy , najczęściej produkty są robione z już stworzonych . Brak komunikacji między działami. Jeśli masz ochotę zatrudnij się sprawdzisz sam jak jest tam naprawdę. Ja ogólnie nie polecam, szkoda czasu i energii.

1
L.
Pracownik

Praca w call center. Były lepsze i gorsze momenty, do zeszłego roku nawet jakoś się pracowało, było stabilnie. Ale to co zaczęło się dziać od tego roku to przechodzi ludzkie pojęcie! Poprzedni dyrektor zwolniony z dnia na dzień na oczach szeregowych pracowników,zresztą nie tylko on, bo odeszło wiele ludzi z cc- albo nie wytrzymali psychicznie albo zostali zwolnieni, albo nie przedłużono im umowy mimo że obiecywano(to jest hit jakiś, mówią jedno,robią drugie). Nowy dyrektor ustala sobie indywidualne warunki z wybranymi pracownikami, ktoś nie chciał podpisać aneksu- wybierz sobie umowę którą chcesz- wszystko "między nami". Musisz chodzić jak w zegarku, bo obserwują Cię tak jakbyś był (usunięte przez administratora) Drzwi wywalone,by można było sprawdzać wszystko zawsze i wszędzie.Teraz była niedawno impreza integracyjna- żeby mydlić nam oczy, żebyśmy zapomnieli o tym co się zdarzyło i jak potraktowano część ludzi,żebyśmy myśleli że jest dobrze. Ale od wielu miesięcy nie jest dobrze. W kuchni i na korytarzu wszyscy mówią że szukają nowej pracy. Jedno wielkie fałszerstwo.

1
N
Pracownik
@L.

Wszystko się zgadza... Brak słów. Ludzi traktują fatalnie. Fałszywi, zakłamani ludzie. Kiedyś firma szczyciła się hasłem Forum Family i naprawdę tak się kiedyś czułam jak w rodzinie. Wszystko można było uzgodnić ze swoim Menago i dyrektorem Pawłem, to była osobą która słuchała drugiego człowieka i zawsze pomagała. Moja menagerka też była super, ale najwidoczniej komuś ten team nie pasował.bo wszyscy co byli tam wartościowi odeszli lub zostali zwolnieni. nie polecam teraz pracy w telemarketingu. Nie z tą ekipa.

1

Pracodawca

@L.

Cześć! Dziękujemy za Twoją opinię. Postaramy się odnieść do każdej kwestii. Rzeczywiście, w ostatnim czasie doszło do zmian strukturalnych w dziale Telemarketingu. Dział Call Center jest największym działem w naszej firmie liczący ok. 60 osób, dlatego bardzo zależy nam na płynności i skuteczności pracy tego zespołu. W związku z tym, oprócz zmian w kadrze Managerskiej podjęliśmy współpracę z nowym Trenerem Sprzedaży, aby jeszcze bardziej rozwijać umiejętności sprzedażowe naszych doradców. Jesteśmy przekonani, że wprowadzone zmiany pozytywnie wpłyną na pracę i wyniki zespołów CC. Call Center zawsze było miejscem, gdzie atmosfera była jednym z najważniejszych czynników motywujących do pracy. Stąd zależy nam, aby osoby pracujące w tym dziale, ale również pracownicy innych działów w naszej firmie, mieli możliwość wspólnej integracji poza godzinami pracy. Każda taka inicjatywa jest dobrze przyjmowana przez naszych pracowników, którzy swoją obecnością pokazują nam jak ważne są takie spotkania. Dziękujemy za przesłaną opinię. Na pewno wyciągniemy z niej wnioski, aby być jeszcze lepszym PraCCodawcą.

qwerty
Były pracownik
 Pytanie

Mam nadzieję, że ta opinia nie zostanie usunięta, bo chwilę zajęło mi jej napisanie, a zauważyłem, że czasem opinie o Forum tutaj magicznie znikają... Pracowałem w Forum przez prawie 2 lata w latach 2018/2019. Jeśli to były czasy, gdy było "lepiej", aż trudno wyobrazić mi sobie, jak wygląda to teraz. Z osób, z którymi pracowałem na tym samym piętrze, 90% już tam nie pracuje, tylko w czasie mojej pracy odeszło jakieś 20 osób - niektóre z powodu zwolnień i cięcia kosztów, ale większość sama składała wypowiedzenia. Firma już wtedy się nie rozwijała - w kółko oferowaliśmy klientom to samo, ci byli coraz mniej zainteresowani, a szefostwo cisnęło, że plany sprzedażowe muszą być zrobione. Jeśli były robione, było naprawdę spoko, przyjemna kasa na koncie, klepanie po plecach. Ale wystarczał jeden słabszy miesiąc, by wszyscy zapominali o twoich wcześniejszych wynikach, pojawiały się podprogowe sugestie o cięciu kosztów, zwolnieniach czy nawet zamykaniu działu. W Forum nie istniało pojęcie inwestycji - jeśli miałeś pomysł na nowy projekt, musiał od zwrócić się natychmiast. Tworzysz nowy magazyn? Od pierwszego numeru musisz zarobić na reklamach wystarczająco dużo, by pokryło to koszty pensji, druku czy słynnych w całym Forum kosztów operacyjnych - ponad 30% przychodów z każdego projektu było przejadane przez firmę. Nikt nie wie, na co, ponieważ wszelkie koszty administracyjne, delegacje itp. były liczone osobno. Firma próbowała oszczędzać na wszystkim, co się dało, doszło do tego, że ekipa sprzątająca przychodziła coraz rzadziej, służbowe wyjazdy zostały ograniczone do minimum, nawet jeśli chodziło o wyjazdy na eventy kluczowych klientów czy na targi, gdzie nowych klientów można było zdobyć. Miałeś siedzieć przy biurku, dzwonić i w sumie to liczyć na cud. Dział call center miał jeszcze gorzej, zwłaszcza po wejściu RODO, bo musiał ciągle "dłubać" w tych samych bazach, których potencjał tylko spadał. Nie było w tym przypadku, bo produkty, które musieliśmy oferować klientom, często były robione po łebkach. Byle szybko, byle załatwić dodatkowy przychód dla firmy. Wszystko musiało być robione jak najniższym kosztem, dlatego trudno się dziwić, że tak wiele osób, które raz skorzystały z naszych produktów, nigdy więcej nie chciało mieć z nimi nic do czynienia. Nikogo w firmie to jednak nie obchodziło, liczyło się tylko tu i teraz, perspektywa dalsza niż miesiąc nie istniała. Dlatego na papierze wszyscy mieliśmy ambitne plany i takie zgłaszaliśmy szefom - żeby ci byli zadowoleni, a my przez chwilę mieli święty spokój. Na dłuższą metę nie da się tak jednak funkcjonować. Zrobiłeś 110% planu w marcu? Super, w marcu następnego roku będziesz musiał zrobić 130%. Dlatego niektórzy, gdy osiągnęli swoje cele sprzedażowe na dany miesiąc, nie trudzili się dalej, woleli myśleć już o kolejnym. Zbyt duże przekraczanie zakładanych planów było jak zastawianie pułapki na samego siebie. Warto też wspomnieć o polityce z automatycznym przedłużaniem prenumerat, na które tyle osób tutaj narzeka. Ta polityka nie wzięła się znikąd. Był to problem także dla pracowników - jak zmotywować się do pracy, gdy w internecie czytasz tyle złych opinii o swojej firmie? Nie mieliśmy na to wpływu, taka była polityka "góra", ale niesmak był duży i niektóre osoby z tego powodu rezygnowały. Sam, gdybym przeczytał więcej opinii zanim zdecydowałem się przyjść do Forum, pewnie bym podjął inną decyzję. Poznałem w Forum dużo fajnych ludzi, ale nie ma przypadku w tym, że niemal wszyscy z nich stamtąd odeszli, a ich projekty się "zwinęły". Nie jest możliwe robienie w kółko tego samego i oczekiwanie różnych rezultatów, a zdecydowanie tak wyglądało to w Forum. Ryba psuje się od głowy i tak właśnie jest w tej firmie.

2

Pracodawca

@qwerty

Dzień Dobry, dziękujemy za Twoją opinię! Na wstępie chcielibyśmy zaznaczyć, że rotacja w naszej firmie jest konsekwencją podejmowania nowych działań i projektów, które wdrażamy. Rocznie podejmujemy kilka strategicznych decyzji dot. rozwoju wydawnictwa, dlatego regularnie podejmujemy współpracę z nowymi osobami, których umiejętności, doświadczenie i pomysły pomagają nam realizować kolejne projekty. W swoich szeregach mamy pracowników, którzy pracują z nami od wielu lat. Niektórzy są z nami od samych początków powstania Forum, rozwijali i nadal rozwijają swoją karierę na kolejnych szczeblach zawodowych. Odpowiadając na kolejną poruszaną kwestie, z uwagi na wielkość firmy i ilość prowadzonych projektów faktycznie nie wszyscy pracownicy wiedzą o realizowanych działaniach. Nie ma możliwości, abyśmy wprowadzali w życie wszystkie pomysły naszych pracowników, ale najlepsze z nich trafiają do realizacji. Dzięki temu tylko w bieżącym roku wprowadziliśmy na rynek nowe czasopismo, kilka nowych publikacji specjalistycznych, kilkadziesiąt nowych kursów doszkalających na platformie Uniqskills. Ponadto realizujemy długofalowy projekt zmiany procedur komunikacji z klientami, a także rozszerzamy kanały kontaktu z działem BOK. Regularnie dbamy także o podnoszenie kwalifikacji naszych pracowników. W ostatnim czasie stworzyliśmy roczną Akademię Managera FMP – w której cyklicznie podnosimy umiejętności kierowników w kluczowych obszarach funkcjonowania Firmy. Jeszcze raz dziękujemy za czas poświęcony na pozostawienie opinii. Wyciągniemy z niej w nioski, aby jeszcze lepiej zadbać o wewnętrzną komunikację w firmie.

Były pracownik
Były pracownik
@qwerty

Ze wszystkim się zgadzam. Dodam jeszcze do tego fakt, że nie można robić z klientów jeleni i tworzyć te same produkty tylko w innym wydaniu jak nie idzie publikacja to zrobić z niej płyty na dvd a jak płyty nie idą to może kurs online. Najważniejsze że Kasa się zgadza tylko ludziom sprzedają ten sam produkt i później się dziwią, że klienci nie chcą współpracować. jak dzwoni setny raz doradca z forum właściwie z taką samą oferta od lat. Pracowałem kilka lat przez jakiś czas było ok, ale nic ta firma się nie rozwija ,mało tego nie inwestuje w swoich pracowników. Na stanowiska biorą tylko ludzi którzy przytakują i się nie wszystko zgadzają ,ci co mają inne poglądy i wizję nie mają szansy. Najważniejsze tam ,to umieć się ustawić wtedy ci wyjdzie kariera w Forum.pytanie czy warto ...

1
Potwierdzam
Były pracownik
@qwerty

Smutne ale to prawda, szkoda ludzi którym się chciało dawać z siebie 150% a potem rozwiązaniem było już tylko odejście

1

Zostaw merytoryczną opinię o Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o?

    Zobacz opinie na temat firmy Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 141.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 115, z czego 70 to opinie pozytywne, 28 to opinie negatywne, a 17 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o?

    Kandydaci do pracy w Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Wydawnictwo FORUM Sp. z o.o
Przejdź do nowych opinii