Opinie o Centrum Turystyki OSKAR
@Pracodawca brak poszanowania dla przyszłego pracownika,od 2 tyg oczekiwanie na wyjazd próbny, po kontakcie i umówieniu wstępnie wyhzadny ponowny brak kontaktu telefonicznego.Szkoda że na wstępnie już brak szacunku....Wielka Szkoda bo człowiek chciał popracować.....
Dzień dobry. Chciałbym spróbować pracę jako kierowca ????. Kat (usunięte przez administratora) mam, ale doświadczenie jako kierowca TIR [ce]- (obecnie pracuję). K95 oczywiście - na przewóz rzeczy. Mam duże doświadczenie w pracy z ludźmi. O kulturze osobistej i innych rzeczy mogę prowadzić lekcje. B branży transportowej, powiem szczerze, tracę wiarę w ludzkość. A co u was? Krajowa minimalna?
Zapraszam do kontaktu! Porozmawiamy o pracy, wymaganiach i wynagrodzeniu! +48601901224 Pozdrawiam, K. Pasik HR
Też właśnie widziałam ogłoszenie na swojej stronie internetowej ogłoszenie na tę posadę Kierowcy kat D Podali że zarobki to 6000 - 8000 zł netto. A macie info jakie trzeba mieć doświadczenie czy umiejętności aby dostać te lepszą pensję?
Widełki są takie że na umowie jest najniższa krajowa, czyli obecnie 3490 zł brutto. A druga część wynagrodzenia płacona "pod stołem", płacona w tzw. "dniówkach". 300 zł do ręki za 13 bądź czasami i 15 godzin czasu pracy kierowcy. Przerażające jest to, że są pracownicy, którzy godzą się na takie warunki finansowe.
A to akurat jest prawda, najniższa na umowie reszta pod stołem i to nazywa się konkurencyjne wynagrodzenie :)
Tak, "konkrencyjne wynagrodzenie", 3490 brutto. Kiedyś ta (usunięte przez administratora) musi się skończyć. Stare pokolenie kierowców się kończy. Młodych za kierownicą nie widać, także wynagrodzenia prędzej czy później wzrosną. Ale najniższa krajowa na umowie dla kierowcy autobusu to już jest jakiś dramat.
Czy Oskar Biuro Podróży (Centrum Turystyki Oskar) oferuje szkolenia zewnętrzne?
Dzień dobry! Tak - podnosimy kwalifikacje pracowników. Ostatnio zrealizowaliśmy szkolenie dot. kompetencji managerskich, które było skierowane do osób kierującymi danymi działami. Dodatkowo zrealizowaliśmy tzw. study tour.
Szkolenia w całości finansowane są przez firmę? Za te droższe nie trzeba podpisywać umowy lojalnościowej?
Witam. Chciałbym się zatrudnić jako kierowca. Na jakie zarobki mogę liczyć?
Panie Marku, obecnie zatrudniamy kierowców kat. D oraz C+E. Zapraszam Pana do kontaktu +48601901224, przekażę wszystkie szczegóły! Pozdrawiam,
czy w sieci jest gdzies ogłoszenie z oferowanymi warunkami i wymaganiami? nic nie znalazłam, moge o linka lub przesłanie tutaj pełnego ogłoszenia ?
Pani Grażyno, oczywiście proszę tylko sprecyzować, na jakie stanowisko chce Pani aplikować lub bezpośrednio zwrócić się do hr@oskar.com.pl z informacją, a ja w odpowiedzi zwrotnej prześlę oferty!
Rozmowa telefoniczna.
Wiek kandydata, doświadczenie jako kierowca kat. D, dyspozycyjność.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Kilka lat temu aplikowałam na stanowisko rezydenta. Po rozmowie telefonicznej otrzymałam propozycję pracy. Miałam przyjechać z woj.pomorskiego na podpisanie umowy. Dzień przed wyjazdem,gdy miałam już wykupiony bilet na pociąg i hotel zadzwoniono do mnie z informacją, że podpisanie umowy będzie jednak uzależnione od rozmowy w języku, w jakim miałam się porozumiewać w miejscu pracy. Nie miałam z tym problemu,ale już to było zagraniem nie w porządku. Kilka godzin jazdy, poniesione koszty a po rozmowie brak umowy. Pani, która zaproponowała mi pracę nie zauważyła w moim cv, że nie mam prawa jazdy i dlatego była ta cała szopka. Napisałam wniosek o zwrot poniesionych kosztów do przełożonego tej niekompetentnej pracowniczki. Nigdy ich nie otrzymałam. Moje komentarze ze skargą na Fb były wyśmiewane przez pracowników firmy. To pokazuje jej "profesjonalizm" i "klasę".Zamiast zarobić straciłam czas, pieniądze i nerwy. Zdecydowanie odradzam.
Słabo to wygląda... Dobrze rozumiem, że to zagranie z językiem było celowym wprowadzeniem Cię w błąd? Dało jakiś feedback po rozmowie?
Wychodzi na to, że chcieli jakoś wybrnąć z tej sytuacji moim kosztem. Wybrali strasznie (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) opcję. Rozmowa po polsku wyglądała praktycznie tak,jak przez telefon a podczas rozmowy w drugim języku odpowiedziałam płynnie na naprawdę trudne pytania. Wolałabym, żeby nawet dzień przed powiedzieli, że jednak przepraszają,bo nie zauważyli, że nie mam prawa jazdy i wybrali kogoś innego. Mogłabym odwołać rezerwacje i nie tracić czasu. Teraz żałuję, że nie wycofałam się przed wyjazdem. W tamtym czasie nie miałam pracy na pełen etat i to był dla mnie spory wydatek. Po rozmowie nie było żadnego feedbacku tylko "Dziękuję, do widzenia". To było tylko pro forma. Później też nie było przeprosin tylko chamówa. Januszerka.
Przykro mi, że została Pani tak potraktowana. Przepraszam w imieniu HR. Od pewnego czasu ciężko pracujemy nad wprowadzeniem standardów, dzięki którym nie będziemy popełniać właśnie takich błędów.
Pracuję w Oskarze już ponad 4 lata. Od początku byłem zadowolony z pracy, zarobki są na bardzo wysokim poziomie. Polecam każdemu
Chyba właściciele "Oskarka" wychwalają samych siebie, bo byli pracownicy tej firmy (o klientach nie wspominając...) mają przygnębiająco odmienną opinię.
Zawsze może coś nie pasować. Ja pracuję w Oskarze ponad rok. Chciałabym, żeby każdy miał tak doceniającego i motywującego pracodawcę. Rozumiem, że w Pani/a przypadku, mogło coś pójść nie tak, ale każdy musi znaleźć swoją drogę.
Jeśli sytucja od środka jest Panu znana to jaka sugestia może istnieć odnośnie czyjegoś niezadowolenia z pracy tutaj? Pytam, bo zdaje mi się, że będzie miał Pan obiektywny ogląd na sprawę
Ja też jestem na szczęście byłym pracownikiem i chyba zupełnie innych firm bo w Oskarze jak nie włazisz szefom w (usunięte przez administratora) to nic nie jest na poziomie. Pani Kasia jakby mogła to by wszystkim cala kasę zabrała (ta płacona pod stolem) i często faktycznie to robi liczy tak żeby pracownik dostal jak naj mniej a jak już coś się powie nie po myśli szefostwa to możesz się pożegnać z kasą ta na czarno a to ogromna kwota wiec powodzenia wszystkim "nowym" i z tego co wiem cholernie dużo osób pracujących tam jeszcze dwa lata temu pracuje w innych firmach zostali tylko nieliczni usłużni
Chciałabym cokolwiek zrozumieć coś z Pana_i słów. Jednak naprawdę nie jestem w stanie. Proszę się podpisać, opisać sytuację, a jeśli jest Pan_i faktycznie byłym pracownikiem, to z jakiegoś powodu już Pan_i nim nie jest. Proszę podejść to tego w sposób obiektywny! Nie oceniam, nie znam. Jeśli są jakieś zastrzeżenia proszę o informację mailowo hr@oskar.com.pl
Jak jest z pakietem medycznym w Centrum Turystyki OSKAR? Można dołączyć rodzinę?
Oczywiście, że tak. Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie grupowe dotyczą nie tylko pracowników, ale też ich członków rodzin.
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Centrum Turystyki OSKAR?
Mamy bardzo fajną atmosferę w pracy! Spotykamy się też po pracy, integrujemy się! Pracy mamy dużo, nie ma nudy! Ale jesteśmy teamem, co czuć w każdym dziale naszej firmy!
Mamy dużo wyjść z inicjatywy Pracodawcy, na które jesteśmy zapraszani. Ale robimy też swoje wyjścia. Np w lipcu jedziemy na spływ kajakowy! :)
Tu mnie zaskoczyłeś! W pełni sezonu, kiedy powinno być najwięcej roboty, Wy jedziecie na spływ? To kto w tym czasie zajmuje się turystami? :0
Witam mam propozycje pracy jako kierowca w biurze Oskar czy polecacie państwo ?
jak w każdej pracy, będzie coś nie tak. ale ja wspominam prace w oskarze bardzo dobrze. Fajna atmosfera
Pracuje w Firmie od 1,5 roku w dziale transportu rzeczy i mimo tego, że czasami jest ciężko jak w każdej pracy mamy tu wiele możliwości rozwoju. Mimo opinii pisanych w czasie pandemii i wcześniejszych wszystko jest na czas nigdy nie miałem problemów z wynagrodzeniem. Jeżeli ktoś szuka możliwości rozwoju, czy wykazania się umiejętności to firma jest właśnie dla Ciebie.
Bardziej angielski biznesowy czy potoczny podczas rozmowy w Centrum Turystyki OSKAR?
Jaki rodzaj umowy preferowany jest w firmie Centrum Turystyki OSKAR?
Czy w Centrum Turystyki OSKAR występują paczki/bony świąteczne?
Jak dużo osób pracuje w Centrum Turystyki OSKAR?
OSTRZEGAM PRZED BIUREM OSKAR W POZNANIU !!!!!!!!!!!! ANULIUJĄ REZERWACJĘ I BRAK ZWROTU WPŁACONYCH PIENIĘDZY NIE MA ODPOWIEDZIALNEJ OSOBY ODPOWIEDZIALNEJ
Lipa nie firma - nie aplikować bo to się dla was źle skończy............
To lipa pan dyrektor jak on będzie będzie tam wieczny (usunięte przez administratora)
Dział sprzedaży tragedia. Brak szkoleń, uczyć można się tylko na swoich błędach i na dobrych radach „starszych” stażem kolegów z działu. Nie wiem, kto tam w dziale rządzi teraz, ale kilka lat temu dowodziła tam kierowniczka bez kompetencji w zarządzaniu ludźmi. Nie polecam, już lepiej iść na call center do banku.
Odradzam zdecydowanie to biuro. Ja już nigdy z ich usług nie skorzystam. Wczasy : Drvenik, kompleks Martina, 06.08.2021 - 16.08.2021. 1. Brak odesłania kompletu dokumentów mailem, przysłane dopiero po interwencji. 2. Umówione miejsce wyjazdu gdzieś pod Opolem, na kompletnym zadupiu, gdzie dojście było poprzez błota i krzaki. Podczas jazdy kierowcy dzielili się z nami negatywnymi opiniami na temat biura, mówiąc o chaosie i bałaganie jaki tam spotykają. Szczyt nieprofesjonalizmu, gdzie pracownik opowiada takie rzeczy o swoim pracodawcy. 3. Konsternacja po przyjeździe do celu (Drvenik), gdzie zawiadomiono nas, że rezydenta nie będzie, zjawi się dopiero następnego dnia po południu. Wszyscy zdezorientowani, bo mieli sporo pytań do rezydenta. 4. Pani w recepcji żąda od wszystkich dowodów osobistych lub paszportów i mówi że odda je następnego dnia. Po co, skoro wszystkie dane miał Oskar ? Dowodów nie oddano nawet po paru dniach, natomiast pani w recepcji gdzieś zniknęła. Dodam, ze recepcja była cały czas otwarta, ktokolwiek mógł wejść z zewnatrz i te dowody po prostu sobie zabrać. 5. Rezydent (pan Włodek) po zjawieniu się traktował to jako spotkanie handlowe, gdzie usiłował tylko sprzedać nam swoje wycieczki. Jego zachowanie - nadzwyczaj chamskie i również nieprofesjonalne. Mieliśmy kilka uwag na temat uchybień w obsłudze wycieczki, oraz braków w samym hotelu, odparł, że to nie jego sprawa i żebyśmy to kierowali do biura. Na moje zapytanie, czy jest reprezentantem Oskara, odparł, że on mnie już zna i że mam ciężki charakter. Traktował wszystkich z góry i jak petentów. Powiedział, że jest tutaj tylko ten jeden raz. Zapytałem, czy rozumie co to znaczy "rezydent" ? 6. Nie mogliśmy się doprosić o zwrot nadpłaconych pieniędzy, które rzekomo miał zwrócić rezydent. Nic nie zwrócił i o niczym nie wiedział. Dopiero po kilkakrotnej interwencji pieniądze zwrócony przy wyjeździe. 7. Zapłaciłem za ubezpieczenie zdrowotne. Ponieważ chciałem sprawdzić mój poziom nadciśnienia, więc zapytałem rezydenta, jak mam to zrobić. Odesłał mnie do właścicielki hotelu, ta mnie odesłała do biura w Polsce, a ci poradzili mi, żebym pojechał do najbliższego miasta, gdzie jest szpital. Wchodziło w rachubę tylko pójście na piechotę do odległej ok 20 km Makarskiej. Reasumując : niepoważna, nieprofesjonalna obsługa.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Centrum Turystyki OSKAR?
Zobacz opinie na temat firmy Centrum Turystyki OSKAR tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 27.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Centrum Turystyki OSKAR?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 15, z czego 6 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Centrum Turystyki OSKAR?
Kandydaci do pracy w Centrum Turystyki OSKAR napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.