PIERRE FABRE DERMO - COSMETIQUE

2.3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o PIERRE FABRE DERMO - COSMETIQUE

Grażyna Nowy wpis
Inne

Słówko o zarobkach przedstawiciela aptecznego? Warto czekać, aż ogłoszą nabór, czy szukać gdzie indziej?

pracownik Nowy wpis
Pracownik
@Grażyna

Uważam, że zarobki są dobre. Premie również. Nie licz, że ktoś Ci napisze kwoty, byłoby to naruszenie. Doskonale wiadomo, że pensje się negocjuje a premie zależą od wyników. Masz wyniki masz dobre premie. Warto tu pracować.

Kolorowa Nowy wpis
Kandydat
 Problem

Byłam na rozmowie na 2 etapie w Warszawie na PM do stomatologów. Firmę spostrzegałam za godną uwagi i profesjonalną. Niestety mocno się pomyliłam... Nie dość że w dobie COVID kazali przyjechać do siedziby narażając zdrowie każdego kandydata to jeszcze obiecali odpowiedź niezależnie od wyniku w określonym czasie. Wszystko kłamstwo! poświęcony czas i pieniądze na dojazd a Pani z HR nawet nie chciało się napisać emaila tak z szacunku do osób, które były w W-wie. Tak się nie robi. Nie polecam !

1
mike Nowy wpis

Według ostatniego raportu Employer Branding w Polsce przeprowadzonego przez HRM Institute atrybuty pracodawców, które przyciągają kandydatów to: 1. 95% atmosfera w firmie 2. 91% wynagrodzenie i benefity 3. 89% uznanie pracownika w pracy 4. 89% reputacja firmy 5. 88% środowisko pracy 6. 86% kultura organizacyjna pracy 7. 86% polityka nagradzania i uznania pracowników Co wyróżnia Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska Sp. z o.o. jako pracodawcę ? Zapewne nic z powyższego raportu! Jacy kandydaci są dla nich kluczowi? Tacy, którzy nie wejdą w polemikę z działem SS, będą rozwiązywać problemy szefostwa spowodowane przez nich samych, bez odpowiednich narzędzi i pokornie przyjmą wszystkie zmiany narzucone w trakcie gry! Co jest ważne dla ich pracowników? Nie ważne! I tak nikt nie weźmie tego pod uwagę. Odpowiedź? Francja nam tak narzuciła :):) Jak efektywnie kontaktować się z pracownikami i kandydatami? Tak aby nawinąć mu makaron na uszy. Potem będziemy go już tylko bezczelnie kłamać. Np brak podstawowych dawek Curacne (izotretynoina), leku który robi 70% obrotu. Odpowiedzi z raportu EB na pewno nie zostaną znalezione w Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska Sp. z o.o.. Czy Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska Sp. z o.o. ma strategię kształtowania pozytywnego wizerunku? Tzw polityka CSR. Odpowiedź jest prosta. Czar pryska już po pierwszym tygodniu pracy i zadaniu pierwszego niewygodnego pytaniu tzw szefostwu (Filipek, na szczęście już wyjechał, tym razem psuć rynek w Niemczech, Edysia, dział KAMów ) Pozytywnym trendem jest to, że w Polsce liczba organizacji posiadających strategię EB stale rośnie. Duży odsetek również pracuje nad jej wprowadzeniem. Pozytywem jest także to, że w Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska Sp. z o.o. tej strategi nie spotkacie. A z takim podejściem i wynikami firma wg danych IMS wpadnie wkrótce na poziom tzw michałków, czyli produktów mających ujemną ewolucję! Może ich ktoś kupi i zaczną to sprzedawać pod innym brandem. Szkoda by bowiem było ich kosmetyków, co jak co ale jakości im odmówić nie można.

mike

Według ostatniego raportu Employer Branding w Polsce przeprowadzonego przez HRM Institute atrybuty pracodawców, które przyciągają kandydatów to: 1. 95% atmosfera w firmie 2. 91% wynagrodzenie i benefity 3. 89% uznanie pracownika w pracy 4. 89% reputacja firmy 5. 88% środowisko pracy 6. 86% kultura organizacyjna pracy 7. 86% polityka nagradzania i uznania pracowników Co wyróżnia Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska Sp. z o.o. jako pracodawcę ? Zapewne nic z powyższego raportu! Jacy kandydaci są dla nich kluczowi? Tacy, którzy nie wejdą w polemikę z działem SS, będą rozwiązywać problemy szefostwa spowodowane przez nich samych, bez odpowiednich narzędzi i pokornie przyjmą wszystkie zmiany narzucone w trakcie gry! Co jest ważne dla ich pracowników? Nie ważne! I tak nikt nie weźmie tego pod uwagę. Odpowiedź? Francja nam tak narzuciła :):) Jak efektywnie kontaktować się z pracownikami i kandydatami? Tak aby nawinąć mu makaron na uszy. Potem będziemy go już tylko bezczelnie kłamać. Np brak podstawowych dawek Curacne (izotretynoina), leku który robi 70% obrotu. Odpowiedzi z raportu EB na pewno nie zostaną znalezione w Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska Sp. z o.o.. Czy Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska Sp. z o.o. ma strategię kształtowania pozytywnego wizerunku? Tzw polityka CSR. Odpowiedź jest prosta. Czar pryska już po pierwszym tygodniu pracy i zadaniu pierwszego niewygodnego pytaniu tzw szefostwu (Filipek, na szczęście już wyjechał, tym razem psuć rynek w Niemczech, Edysia, dział KAMów ) Pozytywnym trendem jest to, że w Polsce liczba organizacji posiadających strategię EB stale rośnie. Duży odsetek również pracuje nad jej wprowadzeniem. Pozytywem jest także to, że w Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska Sp. z o.o. tej strategi nie spotkacie. A z takim podejściem i wynikami firma wg danych IMS wpadnie wkrótce na poziom tzw michałków, czyli produktów mających ujemną ewolucję! Może ich ktoś kupi i zaczną to sprzedawać pod innym brandem. Szkoda by bowiem było ich kosmetyków, co jak co ale jakości im odmówić nie można.

 Rozmowa kwalifikacyjna
W jaki sposób weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie PIERRE FABRE DERMO - COSMETIQUE? Czy pracodawca zawsze powiadamia o wyniku rekrutacji?
Pytanie
 Pytanie

Czy nowo zatrudnione osoby otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?

Nick
@Pytanie

Najczęściej przez firmę zewnętrzną.

Zostaw merytoryczną opinię o PIERRE FABRE DERMO - COSMETIQUE - Toruń

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w PIERRE FABRE DERMO - COSMETIQUE?

    Zobacz opinie na temat firmy PIERRE FABRE DERMO - COSMETIQUE tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

PIERRE FABRE DERMO - COSMETIQUE
Przejdź do nowych opinii