Opinie o PIERRE FABRE DERMO - COSMETIQUE
Słówko o zarobkach przedstawiciela aptecznego? Warto czekać, aż ogłoszą nabór, czy szukać gdzie indziej?
Uważam, że zarobki są dobre. Premie również. Nie licz, że ktoś Ci napisze kwoty, byłoby to naruszenie. Doskonale wiadomo, że pensje się negocjuje a premie zależą od wyników. Masz wyniki masz dobre premie. Warto tu pracować.
Byłam na rozmowie na 2 etapie w Warszawie na PM do stomatologów. Firmę spostrzegałam za godną uwagi i profesjonalną. Niestety mocno się pomyliłam... Nie dość że w dobie COVID kazali przyjechać do siedziby narażając zdrowie każdego kandydata to jeszcze obiecali odpowiedź niezależnie od wyniku w określonym czasie. Wszystko kłamstwo! poświęcony czas i pieniądze na dojazd a Pani z HR nawet nie chciało się napisać emaila tak z szacunku do osób, które były w W-wie. Tak się nie robi. Nie polecam !
Według ostatniego raportu Employer Branding w Polsce przeprowadzonego przez HRM Institute atrybuty pracodawców, które przyciągają kandydatów to: 1. 95% atmosfera w firmie 2. 91% wynagrodzenie i benefity 3. 89% uznanie pracownika w pracy 4. 89% reputacja firmy 5. 88% środowisko pracy 6. 86% kultura organizacyjna pracy 7. 86% polityka nagradzania i uznania pracowników Co wyróżnia Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska Sp. z o.o. jako pracodawcę ? Zapewne nic z powyższego raportu! Jacy kandydaci są dla nich kluczowi? Tacy, którzy nie wejdą w polemikę z działem SS, będą rozwiązywać problemy szefostwa spowodowane przez nich samych, bez odpowiednich narzędzi i pokornie przyjmą wszystkie zmiany narzucone w trakcie gry! Co jest ważne dla ich pracowników? Nie ważne! I tak nikt nie weźmie tego pod uwagę. Odpowiedź? Francja nam tak narzuciła :):) Jak efektywnie kontaktować się z pracownikami i kandydatami? Tak aby nawinąć mu makaron na uszy. Potem będziemy go już tylko bezczelnie kłamać. Np brak podstawowych dawek Curacne (izotretynoina), leku który robi 70% obrotu. Odpowiedzi z raportu EB na pewno nie zostaną znalezione w Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska Sp. z o.o.. Czy Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska Sp. z o.o. ma strategię kształtowania pozytywnego wizerunku? Tzw polityka CSR. Odpowiedź jest prosta. Czar pryska już po pierwszym tygodniu pracy i zadaniu pierwszego niewygodnego pytaniu tzw szefostwu (Filipek, na szczęście już wyjechał, tym razem psuć rynek w Niemczech, Edysia, dział KAMów ) Pozytywnym trendem jest to, że w Polsce liczba organizacji posiadających strategię EB stale rośnie. Duży odsetek również pracuje nad jej wprowadzeniem. Pozytywem jest także to, że w Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska Sp. z o.o. tej strategi nie spotkacie. A z takim podejściem i wynikami firma wg danych IMS wpadnie wkrótce na poziom tzw michałków, czyli produktów mających ujemną ewolucję! Może ich ktoś kupi i zaczną to sprzedawać pod innym brandem. Szkoda by bowiem było ich kosmetyków, co jak co ale jakości im odmówić nie można.
Według ostatniego raportu Employer Branding w Polsce przeprowadzonego przez HRM Institute atrybuty pracodawców, które przyciągają kandydatów to: 1. 95% atmosfera w firmie 2. 91% wynagrodzenie i benefity 3. 89% uznanie pracownika w pracy 4. 89% reputacja firmy 5. 88% środowisko pracy 6. 86% kultura organizacyjna pracy 7. 86% polityka nagradzania i uznania pracowników Co wyróżnia Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska Sp. z o.o. jako pracodawcę ? Zapewne nic z powyższego raportu! Jacy kandydaci są dla nich kluczowi? Tacy, którzy nie wejdą w polemikę z działem SS, będą rozwiązywać problemy szefostwa spowodowane przez nich samych, bez odpowiednich narzędzi i pokornie przyjmą wszystkie zmiany narzucone w trakcie gry! Co jest ważne dla ich pracowników? Nie ważne! I tak nikt nie weźmie tego pod uwagę. Odpowiedź? Francja nam tak narzuciła :):) Jak efektywnie kontaktować się z pracownikami i kandydatami? Tak aby nawinąć mu makaron na uszy. Potem będziemy go już tylko bezczelnie kłamać. Np brak podstawowych dawek Curacne (izotretynoina), leku który robi 70% obrotu. Odpowiedzi z raportu EB na pewno nie zostaną znalezione w Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska Sp. z o.o.. Czy Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska Sp. z o.o. ma strategię kształtowania pozytywnego wizerunku? Tzw polityka CSR. Odpowiedź jest prosta. Czar pryska już po pierwszym tygodniu pracy i zadaniu pierwszego niewygodnego pytaniu tzw szefostwu (Filipek, na szczęście już wyjechał, tym razem psuć rynek w Niemczech, Edysia, dział KAMów ) Pozytywnym trendem jest to, że w Polsce liczba organizacji posiadających strategię EB stale rośnie. Duży odsetek również pracuje nad jej wprowadzeniem. Pozytywem jest także to, że w Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska Sp. z o.o. tej strategi nie spotkacie. A z takim podejściem i wynikami firma wg danych IMS wpadnie wkrótce na poziom tzw michałków, czyli produktów mających ujemną ewolucję! Może ich ktoś kupi i zaczną to sprzedawać pod innym brandem. Szkoda by bowiem było ich kosmetyków, co jak co ale jakości im odmówić nie można.
Czy nowo zatrudnione osoby otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w PIERRE FABRE DERMO - COSMETIQUE?
Zobacz opinie na temat firmy PIERRE FABRE DERMO - COSMETIQUE tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.