logo coltel

coltel

Toruń

Opinie o coltel

marek 2016-02-17 19:01:31
faktycznie callcenter w toruniu rosną jak grzyby po deszczu, a widzę, że ta firma stabilnie funkcjonuje już od lat, to ważne bo czasy mamy nie pewne
1
renia 2016-02-22 14:50:41
jutro mam rozmowe, moja kumpela tam pracuje xD
irek 2016-02-23 10:42:35
ejj ja też dziś mam rozmowe, ciekawe ile ludzi będzie
Kasia 2016-02-24 10:39:11
I jak ta rozmowa?Mnie też zaprosili na jutro, ale nie wiem czego się spodziewać?
irek 2016-02-24 13:37:17
rozmowa w porządku, były pytania o cv, moje studia, poprzednie doświadczenia w pracy, hobby, chcieli mnie "poznać" można tak powiedzieć :) a potem rekrutujący opowiadał o firmie, o tym jak wygląda praca i jakie są warunki zatrudnienia. obraz mam póki co pozytywny, wyglądało to profesjonalnie, miałem wrażenie, że traktują mnie indywidualnie, a nie jak kolejnego kandydata. dostałem się dalej, niedługo mam szkolenie, troche się denerowałem, ale było ok także śmiało
2
syra 2016-02-25 19:49:25
widze ze duzo ludzi aplikuje do cltela...
1
Monia 2016-02-25 21:53:33
Ja dzisiaj miałam rozmowe, było spoko, a już jutro szkolenie. Akurat się ciesze, bo przyda mi się kasa xD
Monia 2016-02-25 21:57:15
Nie jutro, w sobotę! :D XD
mirko 2016-02-26 09:58:24
każdy się dostaje
2
nowa 2016-02-26 14:55:36
No nie każdy,ja tu pracuje od tygodnia,dostałam się,ale starałam sie o prace razem z bratem i on nie przeszedł.Jego problemem jest to, że jest troche nieśmiały,zawsze był i mówił,że na rozmowie miał trudności z przytoczeniem dobrych argumentów(w tej pracy jest to jednak ważna umiejętność),także wstrzymałabym się z oceną,że biorą wszystkich jak leci,trzeba mieć pewne predyspozycje.Pozdrawiam.
mimi 2016-02-27 19:29:28
I jak bylo na szkoleniu ? :)
1
zombi 2016-02-29 10:13:49
praca na chwilę ok, na stałe - desperacja!
1
klara 2016-02-29 21:48:01
szkolenie spoko,dużo ćwiczeń,jutro zaczynam pracę ;)
1
Nina 2016-03-01 19:20:33
Jak długo trwa szkolenie? I czy w miesiącu jest jakaś minimalna ilość godzin do przepracowania?
klara 2016-03-01 21:33:37
szkolenie trwało ok 5 godzin, a godziny są ustalane indywidualnie, także każdy ma inaczej, ja dziś jestem po pierwszym dniu....łatwo nie było, ale dałam rade ;)
1
Kris 2016-03-04 11:01:48
na ich profilu na fb jest info, że jeszcze rekrutują
1
lolo 2016-03-06 11:54:50
mozna pocwiczyc cierpliwosc w tej robocie, tam cie tak naucza cierpliwosci, ze juz w pozniej w zadnych sytuacjach w zyciu nie bedziesz jej tracil czleniu, pzdr
1
Iguś 2016-03-07 09:15:08
kto lubi gadać do rzeczy albo też nie do rzeczy niech próbuje, może się sprawdzić
1
rychu 2016-03-07 09:54:46
lolo to raczej plus, bo w dzisiejszych czasach mało kto potrafi trzymać nerwy na wodzy
2
Ada 2016-03-10 11:23:04
bardzo niszczą się struny głosowe :[
1
kamil 2016-03-12 11:03:09
głos w callcenter jest narzędziem pracy, podobnie jak u nauczycieli czy szkoleniowców, ważne by dbać o jego regeneracje
2
nivi 2016-03-20 14:49:56
w call center nie powinno się gadać 10h! niby wielka zdrowotna firma haha
2
wiemipowiem 2016-03-21 20:20:01
serio, 10 godzin? :D zmiany są dwie: 8-16 lub 13-21, jeśli ktoś CHCE może pracować krócej lub dłużej, godziny są kwestią dogadania, ale na pewno nikt nie jest zmuszany do pracy po 10 godzin :D
1
nivi 2016-03-21 22:06:37
ja byłem zmuszany do pracy po 10 h w soboty, ledwo siedziałem, ledwo widziałem na oczy, zorientuj się dobrze
5
wiemipowiem 2016-03-22 21:52:13
to musiało tak być kiedyś, teraz sobota to 9-17 :)
1
płachta 2016-04-12 15:08:22
było tak, że walili 10 h chciałeś czy nie chciałeś - i to w sobotę!
3
Joli 2016-05-06 12:17:42
jest ok
tabasko 2016-06-12 14:26:15
nie było tak najtragiczniej, ale żeby powiedzieć, że było dobrze to już by było kłamstwo ;)
1
Eliann 2016-06-14 11:12:11
Informacje z wczorajszej rozmowy o prace w Coltel: trzeba wypracować 170 godzin w miesiącu, żeby dostać 9zł brutto (osoba nieucząca się) lub 12zł (ucząca się). Praca na zmiany po 8h od 8:00 lub na 13:00 (jeden tydzień chodzisz na pierwszą zmianę, drugi tydzień na drugą). I do tego jedna sobota w miesiącu na 10h (opcja obowiązkowa). Trudno powiedzieć dla kogo ta praca: nieuczący się ma 7zł do ręki, czyli w miesiącu nawet nie najniższą krajową, a uczący się w żaden sposób nie pogodzi tego z utrzymaniem się na studiach.
1
Stefekzrohanu 2016-07-01 08:09:35
Mi się podoba, trzeba mieć trochę cierpliwoiści, a jak tego nie masz to się nauczysz :D ja przyszedłem na wakacje. Ekipa spoko, atmosfera fajna. Bywają trudniejsze dni ale to jak wszędzie.
fight4freedom 2016-07-07 13:29:22
Nikomu nie polecam pracy w tej firmie. Jeden wielki chaos, a na zmiany przychodzi więcej ludzi niż stanowisk pracy. Tym sposobem pracując od 8 kierownictwo i team leaderzy wywalają do domu już o godzinie 11, żeby zwolnić miejsca dla kolejnych ofiar. Nic dziwnego, że cały czas szukają nowych pracowników, jak to w każdym call center. Zwolniłem się z tego tworu i jestem cholernie szczęśliwy! ;) Naprawdę współczułem ludziom, do których wydzwaniałem. Praca na słuchawkach - nigdy więcej.
10
Lolita 2016-07-12 10:12:53
Witam, dostałam propozycje pracy w Bydgoszczy. Pracował ktoś tam? Jakie opinie?
AugustWielki 2016-07-12 23:44:37
Można się dogadać. Pracuję od miesiąca i jest spoko.
koko 2016-07-21 19:51:49
i jak bylas na rozmowie?
Lolita 2016-07-26 17:24:19
Byłam, pracuje już tam drugi tydzień, ale chce się zwolnić, bo praca nie spełnia moich oczekiwań, ale się boję, że kare zapłace, dlatego staram się wytrwać...
5
N.A.K 2016-07-28 15:01:00
Ja jutro jestem zaproszony na szkolenie. Poleciła mi koleżanka ze studiów, która pracowała w COLTEL w zeszłym roku i sobie chwaliła.
1
Gall Anonim 2016-07-29 15:05:03
liczycie na dodatkowe profity?? Zapomnijcie! Pracowałam tam w tamtym roku i dwa lata temu. Wiem jedno: premia za sprzedaż (w sensie jak ktoś zaproszony przez ciebie kupi gary) jest jak yeti - wszyscy słyszeli, nie widział nikt. Jesli chodzi o premię za zielone kropki to wynosi ona 50 zł BRUTTO!! A żeby zarobić jedno zielona kropkę to się trzeba za bardzo napracować, a premię dostają 4 osoby, po jednej z każdej grupy. Jak dostałam tę śmieszną premię i usłyszałam ile to nie wiedziałam czy śmiać się czy płakać. Na żadne inne profity nie ma co liczyć, bo relacje opierają się na wyzysku i wyższości kierowników nad pracownikami, choć tak naprawdę są oni od nich niewiele starsi, a kierowników mają za wytrwałość tam a nie ze względu na kompetencje. Chociażby taka kierowniczka Angelika.
13
Aleks 2016-08-01 21:23:20
Potwierdzam
8
;) 2016-08-14 00:01:31
To chyba było kilka lat temu, bo od dwóch lat pracuję się tam 9-17 to ty się zorientuj ;) Pozdrawiam
byly pracownik 2016-09-15 01:51:50
Na duże zarobki nie ma co liczyć !
*Przykładowo przychodzi sie na 8.. nie ma miejsc, wiec nie obchodzi ich to nic po prostu masz iść do domu.
*Często wywalają po paru godzinach pracy bo nie ma miejsc dla drugiej zmiany.
*O wolny dzień trzeba sie mocno naprosić, a jeżeli już dadzą to w inny dzień trzeba przyjść 8-13 16-21 ( tak wiec cały dzień w pracy)
*żeby pójść szybciej do domu chociaż pol godziny tez nie pozwolą
* na stanowiskach panuje brud.... Pełno kurzu, włosów, słuchawki śmierdzące ...
SZCZERZE ODRADZAM !!!!
11
Pracownik 2016-09-16 12:55:05
Macie juz wyplaty na koncie???
Kate 2016-09-16 23:40:29
Mamy . To w dużej mierze zależy od banku
xxxmisiaxxx 2016-09-22 19:22:49
Wczoraj wysłałam cv o coltela w Toruniu ? czy kto jest z Torunia, kto mógłby mi powiedziec jak tam jest ?
kasiaa 2016-09-25 04:30:07
Potwierdzam .
2
Pracatoruń 2016-09-28 01:01:11
Ogólnie nie polecam pracy w tej firmie. Strasznie monotonna praca, zresztą jak w każdym callcenter, ale nie o to chodzi.
-Kierownictwo jeżeli wgl można tak ich nazwać tylko chodzi, udajac nadzorowanie pracy ( jeżeli coś nie idzie gorszy dzień, malo zaproszeń to wtedy mają wielkie, niewyjaśnione pretensje to wszystkich o wszystko)
-Na początku staraj się być mili i profesjonalni ale później nie jest już tak kolorowo. Jeżeli chcesz dzień wolnego, źle się czujesz to musisz się bardzo naprosić a jak już Ci dadzą to trzeba później to odrobić. I pomimo tego, ze jest to umowa zlecenie jak jesteś chory musisz przynieść zwolnienie lekarskie. Oraz trzeba przepracować 3 soboty w miesiącu 9-17, praca na zmiany 8-14.30,16 lub 13,14.30-21
-Komedią dodatkowo jest to ze nawet nie potrafią chociaż w przybliżeniu policzyć ile osób na jaka zmianę przychodzi ( od godziny 11,12 wywalają ludzi bo przychodzą kolejni, a po godzinie 16 zostaje 1/3 pracowników )
-dzwoni się do godziny 21 i od 8 jest za wcześnie ale przede wszystkim za późno aby zawracać ludziom głowę
-czystość na całym obiekcie pozostawia wiele do życzenia. Same stanowiska z komputerami są zakurzone pełne śmieci. Chociaż to już kwestia wychowania samych konsultantów.
-jeżeli chodzi o zarobki. Jak nie masz statusu ucznia czy studenta to naprawdę trzeba wyrobić sporo godzin aby były to jakiekolwiek w miarę pieniądze. W każdym bądź razie szału nie ma bo nie ma co liczyć na dużą prowizję.
9
lalove 2016-10-05 09:11:01
Z CAŁEGO SERCA NIE POLECAM.

1. teamleaderzy - głownie sztuczny tłum pracowników, którzy nic nie robią i aż dziw, że nie zostają zwolnieni, ponieważ nie sądzę, aby byli dla firmy rentowni - za wyjątkiem Bartka i Magdy, którzy awansowali stosunkowo niedawno, żadne z nich nie zna się na niczym. Artur powtarza tępe regułki o czasie bezczynności, Justyna natomiast nie potrafi rozwiązać najbłahszego problemu z komputerem - jej życiową dewizą jest "zrestartuj".
2. kierownicy - gówniarze będący na poziomie rówieśniczym z konsultantami i na każdym kroku próbujący pokazać swoją wyższość nad nimi "ha, Ty się męczysz i w najlepszym przypadku dostaniesz 1600zł, ja nie i dostaję 2 razy więcej!" - na tym opiera się ta relacja. Jeżeli nie ma w pobliżu teamleaderów - nie ma mowy, żeby udzielili jakiejkolwiek pomocy bądź odpowiedzi na pytanie, bo przecież to nie należy do zakresu ich obowiązków. Bywa, że jak masz gorszy wynik, nie odpowiedzą nawet "cześć". Mowa tu oczywiście o dwóch blondynach, z którymi nikt nie chce mieć nic wspólnego, Piotrek jest w porządku. Kiedyś była jeszcze Marta, która ogarniała, ale tam im sie jest lepszym, tym większe ryzyko wylotu na wyższym stanowisku.
3. sama praca monotonna, bazy (o ile można to w ogóle tak nazwać) na bank kradzione, a jeśli nie, to na pewno Coltel nie jest upoważniony do kontaktu z ludźmi, do których dzwoni. Żeby było śmieszniej, konsultant nie może nawet odpowiedzieć na pytanie, czy na prezentacji będą gary, żeby ominąć ustawę mówiącą o zakazie wydzwaniania w celach marketingowych do osób, które nie wyraziły na to wcześniejszej zgody. Cóż, dziwię się, że nikt się jeszcze nimi nie zainteresował... Ja sama zastanawiam się nad GIODO albo PIP, może odpowiednie jednostki sprzątną w końcu z powierzchni ziemi tą pożal się Boże, placówkę.
4. czystość, tak jak ktoś wcześniej wspomniał, nie jest winą samych konsultantów. stanowisko nie jest przypisane do konkretnej osoby, dziennie na jednym mogą siedzieć nawet 4, więc jaką mam pewność, że jak posprzątam, to ktoś nie naświni? poza tym następnego dnia będę już gdzieś indziej. same władze firmy, o ile istnieją, nie pokuszą się nawet o pomoc sprzątającą raz w tygodniu, stan podług i mebli wzywa o pomste do nieba, mimo, że do pedantek nie należę.
Ludzie, pracuję w innym callcenter, w Toruniu jest ich masa, nie rozumiem osób tam pracujących, że dajecie się upadlać za najniższą krajową miesięcznie. Soboty pracujące... Też coś. Łącznie zmarnowałam tam pół roku swojego życia. NIE POLECAM.
13
Lenon 2016-10-19 09:26:50
Jeśli chodzi o pracę w Bydgoszczy to zupełnie inaczej wygląda niż to co piszecie o Toruniu. Czysto w miarę, kierownicy i tim liderzy wporzadku, pomocni. A i kasa nie najgorsza ...
amster dam dam 2016-10-19 09:32:57
zastanawiam się czy we wszystkich lokalizacjach jest takie samo wynagrodzenie i czy na starcie proponują ci takie same warunki zatrudnienia - chodzi mi konkretnie o stanowisko konsultanta telefonicznego
Joguś 2016-11-07 16:57:05
Czy jest ktoś kto pracował w COLTEL w Bydgoszczy i zrezygnował przed 30 dniami, lub przestał tam po prostu chodzić?
Zdegustowana 2016-11-29 13:12:34
No ja akurat wypowiem się co do Bydgoszczy.
Jak na moje - tragedia. Traktowanie umowy zlecenie jak umowę o pracę. Każą odrabiać godziny, mimo iż np. ma sie już ileś tam nadgodzin, ale to nie działa wstecz (żenada), każą również przynosić zwolnienie lekarskie, mówiąc na to L4. Nie wspomnę o układaniu grafiku, który rzekomo jest elastyczny, a jak przyjdzie co do czego to spina, bo jak śmiesz pracować do 19 czy 20, jak pracujemy do 21. A no właśnie... dzwonienie i wkurzanie ludzi do godziny 21, szczerze? Absurd, dzwonienie z zaproszeniami powinno byc max. do godziny 19-20. Ach i te czerwone i zielone kropki, sie zastanawiam czy to praca, czy przedszkole?
No i problemy przy wypowiedzeniu. Z całego serca nie polecam.
6
Zostaw swoją opinię o coltel - Toruń
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie coltel