Opinie o Garana Sp.z.o.o. w Hamburg

Poniżej znajdziesz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Garana Sp.z.o.o.. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Garana Sp.z.o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Garana Sp.z.o.o. w Hamburg

Tailor Nowy wpis
Inne

Hallo zusammen! Ich möchte Ihnen von meiner Erfahrung in der Zusammenarbeit mit der Firma Garana Sp. z. o. o. erzählen. Erstens ist sie eine polnische Firma, die Mitarbeiter mit gefälschten Dokumenten beschäftigt nach Deutschland und auch einen Vertrag mit Partnern abschließt, in dem der Partner gezwungen ist, für alle vom Mitarbeiter verursachten Schäden zu zahlen, und nicht das Unternehmen, für das der Mitarbeiter beschäftigt. Als unsere Firma anbot, einige Punkte zu korrigieren (z. B. warum muss ich sofort 500 Euro Strafe zahlen, wenn einer der Arbeiter mir nicht rechtzeitig einen Stundenzettel gegeben hat, um ihn Garana Firma zu geben), wurde mir abgehlent. Das heißt, meinen Vertrag zu unterschreiben, den ich anbot, auch das kam nicht in Frage. Okay, ich habe ihren Bedingungen zugestimmt, weil ihr Preis der niedrigste auf dem polnischen Markt ist - nur 650 Euro. Aber dann habe ich mir gedacht, dass ich lieber einen höheren Preis zahle, aber meine Reputation auf dem deutschen Arbeitsmarkt und meine Nerven auch bewahre. Nach Vertragsunterzeichnung wurden mir 3 Arbeiter geschickt, die überhaupt nicht die Voraussetzungen für die Arbeit in Lagern erfüllten (zumindest die Fähigkeit, ein Elektroauto durch das Lager zu fahren), obwohl mir versichert wurde, dass diese Leute bereits bei einer ähnlichen Arbeit gearbeitet hatten. Komm schon, das haben wir ihnen beigebracht. Aber nach einem Monat Arbeit hat einer der Mitarbeiter das Elektroauto umgeworfen, und der Firma hat sich natürlich geweigert, die Reparatur des beschädigten Autos zu bezahlen, mindestens 500 Euro zu zahlen, was für sie wertlos ist. Daher war ich gezwungen, die Reparatur des Autos mit den Mitteln meiner Firma zu bezahlen. Aber das ist noch nicht alles... Leider habe ich diese Firma zu Beginn des Vertrages auch einem Bekannten von mir empfohlen, der Fahrer und Bauarbeiter brauchte. Seine Situation wurde noch schlimmer. Wie sich bei der Kontrolle durch die staatlichen Behörden herausstellte, haben die Arbeiter keine legalen A1 (das war der Kontrolle klar, als sie sie kontrollierte), und die Steuern, für die Garana Geld von meinem Bekannten nahm, werden nicht an die ZUS gezahlt . Einer der Arbeiter verletzte sich an der Hand, und die Versicherung konnte ihm nichts zahlen, da zuvor keine Beiträge an die Sozialversicherungsverwaltung in Polen gezahlt worden waren. Aus dieser Bewertung können Sie verstehen, dass kostenloser Käse nur in der Mausefalle ist. Und ich und mein Kollege haben hunderte Male bedauert, dass wir Geld gespart und so viel gelitten haben. ICH RATE KEINEM, MIT DER FIRMA GARANA ZU ARBEITEN, WEIL SIE SICH VERLETZT WERDEN!

Viktor Nowy wpis
Pracownik

Zarządzanie jest nieodpowiedzialne. Nie polecam tego pracodawcy nikomu. Podczas mojego pobytu w tym miejscu nikt nie miał ze mną normalnego kontaktu. Wynagrodzenie nie zostało wypłacone w terminie iz opóźnieniem Brak gwarancji socjalnych i wsparcia Pracownik musi sam rozwiązywać swoje problemy.

Tailor Nowy wpis
Inne

Oleh Nowy wpis
Pracownik

Dobry dzień! Dzisiaj chcę porozmawiać o firmie Garana Sp. z. o. o. Pracowałem w tej firmie jako malarz przez 3 miesiące i otrzymywałem pensję tylko przez 1 miesiąc. Słyszałem też, że ich dokumenty są nielegalne, a A1 nie przechodzi kontroli. Firma działa na pieniądze. Nie zachowuj się!

logo firmy Elektryk przemysłowy
OnPoint Haus- und Umwelttechnik GmbH Hamburg
(10 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Pracownik budowlany - izolacje budynków
ACANDO PERSONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
(137 opinii)
logo firmy MALARZ PROSZKOWY (m k) - zakwaterowanie + NIEMIECKA UMOWA
Walter-Fach-Kraft Personal GmbH
(431 opinii)
Aplikuj na wiele ofert
Oleh

Zostaw merytoryczną opinię o Garana Sp.z.o.o. - Hamburg

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
jest wulgarnym komentarzem
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

przebieg on-boardingu nowego pracownika
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

• Jak się pracuje w Garana Sp.z.o.o.?

Zobacz opinie na temat firmy Garana Sp.z.o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.

• Jakie są opinie pracowników o pracy w Garana Sp.z.o.o.?

Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)