Pani która odbiera telefon w Zapatos +48 57 358 11 00, właśnie rzuciła mi słuchawką, wcześniej nazywając mnie bezczelną, ponieważ ośmieliłam się poprosić ją o to aby sprawdziła, jaki jest powód że do dnia dzisiejszego z magazynu nie wyszła ta przesyłka zamówienie #3539638. Wcześniej twierdziła, że to kurier jej nie odebrała od 3 dni lecz ja to sprawdziłam a chciałam wiedzieć co się dzieje, ponieważ nie mogę siedzieć w domu i pilnować czy otrzymam dzisiaj wiadomość o kurierze, czy nie. Może należałoby lepiej dobierać personel, lub rzetelniej informować klientów. Najwyraźniej tej firmy nie obchodzą opinie i obsługa klientów, skoro można natknąć się na taki przypadek! Firma ma podobną nazwę do ZAPATO ale to zupełnie inna firma. Zapatos podaje nazwę Sosnowiec ul. Inwestycyjna 7 , a w regulaminie "S.C. Boutique Mall S.R.L." z adresem siedziby: CTPARK Nord, Soseaua de Centura 5, Stefanestii de Jos, București Ilfov, NIP: RO29479700, Już widać że należy uważać na tę firmę!
szanowna Pani, rozmowy są nagrywane. w kazdy momencie można je przesłuchać. I tak tez się stało po Pani telefonie. Obrazała Pani pracownika, krzycząc i przeklinając. Takie telefony nie zdarzają się czętso stad został on zapamiętany. Wystawiając opinie prosimy o podanie wszystkich okoliczności a nie jedynie tych, które Pani odpowiadają.
(usunięte przez administratora) Nie można reklamować ani zwracać butów! Firma zarejestrowana w Rumunii
Pani która odbiera telefon w Zapatos +48 57 358 11 00, właśnie rzuciła mi słuchawką, wcześniej nazywając mnie bezczelną, ponieważ ośmieliłam się poprosić ją o to aby sprawdziła, jaki jest powód że do dnia dzisiejszego z magazynu nie wyszła ta przesyłka zamówienie #3539638. Wcześniej twierdziła, że to kurier jej nie odebrała od 3 dni lecz ja to sprawdziłam a chciałam wiedzieć co się dzieje, ponieważ nie mogę siedzieć w domu i pilnować czy otrzymam dzisiaj wiadomość o kurierze, czy nie. Może należałoby lepiej dobierać personel, lub rzetelniej informować klientów. Najwyraźniej tej firmy nie obchodzą opinie i obsługa klientów, skoro można natknąć się na taki przypadek! Firma ma podobną nazwę do ZAPATO ale to zupełnie inna firma. Zapatos podaje nazwę Sosnowiec ul. Inwestycyjna 7 , a w regulaminie "S.C. Boutique Mall S.R.L." z adresem siedziby: CTPARK Nord, Soseaua de Centura 5, Stefanestii de Jos, București Ilfov, NIP: RO29479700, Już widać że należy uważać na tę firmę!
Bo to dwie różne firmy. Zapatos potrafi robić buty łudząco podobne do zapatos i nic sobie z tego nie robi. Moi znajomi pomylili nazwy i kupili niską jakość w zapatos za cenę z zapato
szanowna Pani, rozmowy są nagrywane. w kazdy momencie można je przesłuchać. I tak tez się stało po Pani telefonie. Obrazała Pani pracownika, krzycząc i przeklinając. Takie telefony nie zdarzają się czętso stad został on zapamiętany. Wystawiając opinie prosimy o podanie wszystkich okoliczności a nie jedynie tych, które Pani odpowiadają.
Kupiłam od zapatos sandały nr zamówienia #3330430, które odesłałam 13.06.2023 i do dnia 08.08.2023 nie otrzymałam zwrotu gotówki Czy tak działa szanująca się firma, która szanuje swoich klientów - niestety nie. Proszę oddajcie mi moje pieniądze
Omijać z daleka nie odpowiadają na meile w sposób konkretny mimo próśb lecz wymijająco. Zakupiłam u nich buty 4.12.2023 okazało się jednak że nie ma odpowiedniego dla mnie rozmiaru zaproponowano mi zwrot pieniędzy lub wymianę, poprosiłam o zwrot pieniędzy. Pieniądze zostały przelane na konto wskazane przez firmę przelewem Pocztowym na co też dostałam stosowne potwierdzenia w formie papierowej ktore to przesłałam do firmy celrm weryfikacj pod kontem zgodności danych i zwrotu pieniędzy. Załącznikow takich wraz z prośbą o zwrot wysłałam z kilkanaście razy były tez telefony z mojej strony niestety żadnych rezultatów. Złożyłam reklamacje do Poczty Polskiej celem wyjaśnienia na jakie konto wpłynęły pieniążki skoro firma kwestionuje ich wpływ i zaksiègowanie a co najdziwniejsze nie chce potwierdzic ani na drodze meilowej ani telefonicznej zgodnosci danych do przelewu z załącznikzmi z Poczty Polskiej ktore przekazałsm firmie jak juz wspomniałam wcześniej kilkukrotnie Dziś mamy już 19.12.2023 a ja nadal nie mam ani konkretnych odpowiedzi prócz nie zaksięgowane ani zwrotu .Pytam więc gdzie są moje pieniądze skoro Poczta Polska twierdzi że gdyby był błąd w danych do przelewu pieniądze wróciłyby na adres nadawcy podany w przekazie a firma nie udzielając odpowiedzi czy dane ktore podała do dokonania wpłaty są zgodne z tym co potwierdziła Poczta Polska ,chociaż były one sprawdzane niejednokrotnie przezemnie osobiście .To jest skandal gdzie w takim razie Państwa zdaniem trafiły moje pieniądze?
Szanowna Pani, Firma ZAPATOS nie zwraca środków za pośrednictwem przekazów pocztowych. Jedyną droga zwrotu jest przelew bankowy.
Co do firmy jestem zniesmaczona zamówiłam sandałki które przyszły uszkodzone a procedura zwrotu jest taka że nawet nie umiem tego ogarnąć więc zostawiono mnie z tym problemem ,jestem osobą starszą i takie procedury to dla mnie bardzo trudne zawsze zamawiam za pobraniem więc dla mnie jest to problem nie polecam tej firmy
Nie polecam zakupów w tym sklepie. Produkty są bardzo słabej jakości. Okres gwarancji na buty udzielany przez sklep to zaledwie 30 dni.
Jakie są warunki zatrudnienia w Zapatos Dorota Szewczyk?
Jestem bardzo zadowolona z butów, szybka dostawa. Polecam
Czy w Zapatos Dorota Szewczyk odbywają się wewnętrzne rekrutacje?
Mimo negatywnych opinii które mnie wystraszyły mój zakup przebiegł bez problemowo.Towsr bez zarzutu,dostawa na czas.Kontakt tel.ok.Jefyny mankament to brak powiadomień mailowych.Ooza tym wszystko w najlepszym porządku.
Zakupu dokonalam w kwietniu, że względu na niezgodność rozmiarówki buty zwróciłam. Po kontaktach meilowych i telefonicznych mieli mi przesłać odpowiedni rozmiar. W czerwcu miałam dostać zwrot pieniędzy. Do dziś tj 23 sierpnia ani butów, ani pieniędzy. Omijać ten sklep szerokim łukiem - (usunięte przez administratora)
Zapatos ul. Innowacyjna 7 Sosnowiec tj. Katowice 3 Warehouse - Innowacyjna 7, 41-200 Sosnowiec - to firma Inpost w Sosnowcu
Omijać szerokim łukiem. Zamawiasz buty, dostajesz inny rozmiar. Potem odsyłasz i nie masz co liczyć na odesłanie właściwych butów. O zwrocie środków też radzę zapomnieć.
Nie daj Boże zamawiać buty.w pudełku przyjdzie inny rozmiar i tyle,odesłać można ale nowych butów zero i zwrotu też
Aby stać się najlepszym pracodawcą na rynku, firma Zapatos Dorota Szewczyk w miejscowości Czarny Las potrzebuje twojej szczerej opinii na swój temat. Dodaj wpis i pomóż firmie zmieniać się na lepsze.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Zapatos Dorota Szewczyk?
Zobacz opinie na temat firmy Zapatos Dorota Szewczyk tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Zapatos Dorota Szewczyk?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!