Opinie o Ness Solution Sp. z o.o.
Bardzo fajna firma z dużymi możliwościami w zakresie np. potencjalnej chęci/potrzeby zmiany projektu - co uważam należy wziąć pod uwagę przy wyborze pracodawcy. Interesują się swoimi konsultantami w przeciwieństwie do czołówki firm konsultingowych w PL. Raz na kwartał przez ostatni rok miałem rozmowy z przełożonymi z Ness. Po roku współpracy sami z siebie zaproponowali mi podwyżkę ! z jaką to praktyką mimo 10 letniego doświadczenia w branży nigdzie się nie spotkałem.
Niestety Pan "Były Kandydat" nie odpowiedział na nasze pytanie z prośbą o szersze naświetlenie wątku który poruszył, zatem nie wiemy czego dotyczy sytuacja którą ten Pan opisał. Faktem natomiast jest to, że Klienci nie dają feedback na rozmowach. Jeśli chodzi o kontakt z nami (z biurem Ness Solution) jesteśmy dla Was dostępni codziennie poniedziałek-piątek od 8-17.
Naprawdę mocno polecam Ness ze względu na ich transparentne podejście, wiedzę i ludzki aspekt. W procesie nie czułem się jak kolejna brick in the wall ;). Rekruterka całkowicie zmieniła mój pogląd na zawód rekruterów IT.. jednak się da!
Jestem zadowolony ze współpracy z Ness Solution, byłem pytany o moje odczucia i dalsze decyzje, dodatkowo informowano mnie o postępach w rekrutacji. Jestem zaskoczony podejściem, z którym dotychczas nie miałem przyjemności się spotkać z innymi firmami. Bardzo polecam współpracę!
Po każdym etapie dostałem informację zwrotną ile mam poczekać na dalszy proces lub kiedy odbędzie się spotkanie. Na koniec procesu również zostałem poinformowany, że klient jest zainteresowany współpracą, dodatkowo miałem przestrzeń na pytania przed finalizacją procesu.
Siemka, widzę w sieci że wrzucili rekrutacje na analityka systemowego ze stawką 170 zł za godzinę ale tylko na kontrakcie B2B. Niestety jeszcze nie mam założonej działalności i docelowo zależałoby mi na umowie o prace. Tu są takie ustępstwa dla pracowników czy bez szans na umowę z pełnym ZUS-em i składkami?
Dzień dobry, W przypadku tej rekrutacji oczekiwaniem Klienta jest współpraca w oparciu o B2B. Jeśli chodzi o "pełen" ZUS oraz składki pragniemy zauważyć, iż nic nie stoi n przeszkodzie aby przedsiębiorca opłacał składki na ubezpieczenia wyższe niż minimalne - szczególnie biorąc pod uwagę tak wysoką stawkę.
Hej! Jak duża jest rotacja w zespole (chodzi mi głównie o zespół na pokładzie - sales/rekrutacja)? Mam na myśli czy firma mierzy jakoś ten wskaźnik - np. dzieląc liczbe zatrudnień i zwolnień w ciągu danego okresu? Pozdrawiam
Dzień dobry, Wskaźnik za ten kwartał '24 roku to 0,16 jeśli chodzi o dział sales oraz rekrutacja. Korzystając z okazji wskaźnik dotyczący Konsultantów to 0,012 za Q1. Odnosząc się do wypowiedzi "MARYNARZ Z REKLAMY BALTONY" liczba pokazuje, że nadal zatrudniamy oraz nie zwalniamy.
Dopytuje, bo wskaznik ktory panstwo podają nie zgadza sie ze statystykami linkedina - latwo mozna sprawdzić kto pracowal w ness i jak dlugo. Wiadomo, informacje na linkedinie nie sa w 100% zweryfikowane, ale czesto w swoich rekrutacjach oznaczacie waszych rekruterow i porownujac posty na przestrzeni kilku miesiecy zauwazylam duzą rotacje tych osob. Jestem wiec ciekawa jak to wyglada, bo sama jestem rekruterką i szukam obecnie stałego zatrudnienia, a widzialama Niedawno ogloszenia z panstwa firmy wlasnie na stanowisko rekrutera it. Pozdrawiam
Szanowna Pani, Nie mamy pojęcia jak wygląda algorytm Pani wyliczeń, oraz co dla Pani oznacza dużo bądź mało - to niestety określenia subiektywne i w analizie liczb opartej o fakty jest niestety mało użyteczne. Współczynnik rotacji zespołu, który można uznać za wysoki, różni się w zależności od branży, lokalizacji, a nawet specyfiki danego zespołu wewnątrz firmy. Jednak istnieją pewne ogólne wytyczne, które mogą pomóc w ocenie, kiedy wskaźnik rotacji jest niepokojąco wysoki. Rynkowe współczynniki które mogą dla naszej branży budzić niepokój zaczynają się od około 25%. Jeśli jest Pani obserwatorką rynku pracy w szczególności w działach HR/Rekrutacji to za pewne zauważyła Pani, że niektóre firmy dość drastycznie redukują całe zespoły. Ness Solution od początku swojego istnienia nie podejmowało takich kroków.
Czy w dobie końca eldorado IT nadal zatrudniacie?
A czemu miałby to być koniec, przecież firma niby normalnie funkcjonuje? Chciałabym dopytać czy jak oferta dla senior rekrutera IT wygasła kilkanaście dni temu, to wciąż mogę podesłać cv, rozpatrzycie je? Widzę, że praca miała być od zaraz, więc od kiedy jest przewidziany start?
Nie jestem już konsultantem Ness, ale uznałem, że napiszę kilka spostrzeżeń na temat współpracy bo piszę to każdym pracodawcy. - proces rekrutacyjny. W moim przypadku udało się zachować ramy czasowe 2 dni (rozmowa z rekruterką w tym rozmowa po ang., rozmowa techniczna z programistą z kilkoma łamigłówkami w kodzie, spotkanie z Klientem) - wszystko sprawnie i profesjonalnie. No może sama rozmowa wewnętrzna techniczna lekko może za trudna. - feedback przekazany przez Ness po 4 dniach z propozycją współpracy - tutaj wszystko się zgadza z tym co rozmawialiśmy draft umowy na maila, dokładnie opisane warunki współpracy. Jedyna wada to mało czasu na są decyzję - tutaj jednak mam wrażenie, że temat był drivowany przez Klienta. Reasumując polecam w szczególności doceniam transparentność i nie ukrywanie jakiś "niewygodnych" informacji na temat technologii lub warunków pracy u Klienta. Dzięki temu można podjąć współpracę świadomie i nie żałować po x miesiącach.
A długo czekałeś zanim odezwali się do Ciebie, po tym jak wysłałeś swoją aplikację? Odezwali się mailowo czy telefonicznie? Ile tak na prawdę miałeś czasu na podjęcie decyzji, od razu po feedback'u musiałeś się zdeklarować?
Niestety Pan Paweł nie wrócił z odpowiedzią. Zatem postaramy się odpowiedzieć. Prowadząc projekt staramy się jak najszybciej skontaktować z Kandydatem. Ta zasada służy zarówno Ness Solution jak i Kandydatom. Średni czas kontaktu nie przekracza 2 dni roboczych. Pierwszy kontakt jest najczęściej telefoniczny i jest to już rozmowa screening. Czas na decyzja o zaangażowaniu w danych projekt niestety nie jest już parametrem który jest zależny wyłącznie od nas. Tutaj Klienci zostawiają sobie czas na decyzję od 1 dnia do 2 tygodni. Najczęściej - średnio jest to czas do 5 dni roboczych po rozmowie u Klienta. Czas na podjęcie decyzji o współpracy to od 2 dni do tygodnia w zależności m.in. od oczekiwań Klienta, ilości pytań od Kandydata.
Widziałem niedawno ogłoszenie o wakacie na stanowisku wdrożeniowca ecommerce. Co oznacza w tym przypadku długoterminowy kontrakt? Czy można liczyć się z latami pracy przy jednym projekcie?
Jestem wyrozumiały, dość długo czekałem na odpowiedź zwrotną. Nie doczekałem się... Rekrutacja: 1) osoby zaproszone na spotkanie spóźniły się 2) rozmowa techniczna nie była zbieżna z wymaganiami stanowiska 3) wymagania na stanowisko okazały się zupełnie inne niż w ogłoszeniu i pierwszym kontakcie z rekruterem 4) osoby obecne na rekrutacji opowiadały sprzeczne rzeczy, odniosłem wrażenie, że nie wszyscy wiedzą na jakie stanowisko kandyduję 5) rozmowa po angielsku - gdy usłyszałem podlaski akcent... wymiękłem... Marketing na LinkedIN świetny, realia to standardy polskie... Nasłuchałem się bajek i niestworzonych wizji świata ale już nie chcę pracować z Ness.
Panie Kandydacie, jest nam niezmiernie przykro, że ma Pan złe odczucia w związku z procesem rekrutacji. Z uwagi na fakt, że zdarza nam się to wyjątkowo rzadko, uprzejmie prosimy o przekazanie więcej informacji na temat tego procesu rekrutacji np. nazwa stanowiska na które Pan aplikował. Pomoże nam to zidentyfikować przytoczoną sytuację, tak abyśmy mogli dokonać poprawnej diagnozy. Nie spóźniamy się na spotkania. Doskonale wiemy na jakie role rekrutujemy, nasze pytania choć czasem mogą wydawać się niektórym Kandydatom trudne, w sposób właściwy spełniają swoją rolę, przez co mamy wysoki wskaźnik zatrudnienia jeśli spotkanie wewnętrzne zakończy się z sukcesem. Zdarzają się sytuacje, w których możemy czegoś nie wiedzieć podczas spotkania transparentnie informujemy Kandydatów że takiej informacji nie będziemy w stanie pozyskać lub uzupełniamy ją po spotkaniu. Niestety nie jesteśmy w stanie zrozumieć "wymiękania" w związku z faktem, że ktoś pochodzi z innej części Polski niż Pan.
Bardzo fajna firma z dużymi możliwościami w zakresie np. potencjalnej chęci/potrzeby zmiany projektu - co uważam należy wziąć pod uwagę przy wyborze pracodawcy. Interesują się swoimi konsultantami w przeciwieństwie do czołówki firm konsultingowych w PL. Raz na kwartał przez ostatni rok miałem rozmowy z przełożonymi z Ness. Po roku współpracy sami z siebie zaproponowali mi podwyżkę ! z jaką to praktyką mimo 10 letniego doświadczenia w branży nigdzie się nie spotkałem.
Jakoś jeszcze tu dbają o pracowników? Co powiesz o możliwościach rozwoju, jest jakiś system szkoleniowy czy coś takiego? Czy tylko przy tych zmianach projektu uczysz się nowości?
Zdążyłem zerknąć, że nawet ktoś na dole (Artur - osobiście nie znam) opisał jedną ze swoich przygód rozwojowych w Ness. Natomiast ja mogę wypowiadać się za siebie, mój TL pytał mnie o plany rozwojowe i tutaj nie ukrywam, że głównie rozwijam się jako Senior Java Dev. we własnym zakresie i nie zgłaszałem w tej materii żadnych pomysłów ani chęci do wspierania mnie w tym. Natomiast mój kolega zatrudnił sie parę lat temu z programu poleceń jako regular Java developer a teraz pracuje u drugiego Klienta jako Senior, wiem że miał szkolenie z baz danych.
Okej, czyli pytali cię o plany i w ogóle, było zainteresowanie twoją ścieżką kariery? To już coś, nie? Skoro napisałeś o tych poleceniach, to od razu bym chciała zapytać o inne dodatki. Są jakieś benefity?
No z tego co wiem od Kolegów, to każdy ma jasną ścieżkę rozwoju zbudowaną w porozumieniu z Klientem i managerem. Ja korzystam z Multisport oraz prywatnej opieki medycznej.
Fajnie! A czy oprócz tych z których korzystasz są jakieś jeszcze? Jakieś ubezpieczenie? Zastanawiam się też czy atmosfera w zespole jest dobra?
Nie za bardzo wiem o jakich ubezpieczeniach piszesz ? Masz na myśli ubezpieczenie na życie, albo na samochód ? Nie sądzę, że Ness oferuje jakieś ubezpieczenia jako takie produkty. Jeśli chodzi o mój zespół to mamy bardzo dobry koleżeński klimat.
Nie zgodzę się. Pomimo pozytywnego feedbacku po rozmowie technicznej z klientem zostałem zghostowany przez agencje Ness. Zero feedbacku
Uprzejmie dziękujemy za opinię. Czy możemy poprosić o więcej informacji w związku z zaistniałą sytuacją ? Przytoczenie procesu rekrutacyjnego w którym brałeś udział ? Naszą dewizą jest zawsze wracać do Kandydata z informacją zwrotną.
Można się dowiedzieć jak ta rozmowa techniczna przebiegła? Trafily też się jakieś zadania rekrutacyjne w jej trakcie? Ile jest etapów zazwyczaj? No i dziwne, że klient dał ci pozytywny feedback, a agencja wcale ci go nie dała. Ciężko jest o kontakt z biurem?
Niestety Pan "Były Kandydat" nie odpowiedział na nasze pytanie z prośbą o szersze naświetlenie wątku który poruszył, zatem nie wiemy czego dotyczy sytuacja którą ten Pan opisał. Faktem natomiast jest to, że Klienci nie dają feedback na rozmowach. Jeśli chodzi o kontakt z nami (z biurem Ness Solution) jesteśmy dla Was dostępni codziennie poniedziałek-piątek od 8-17.
Na jak długą współpracę mogę liczyć ? Jestem testerem manualnym z 5 letnim doświadczeniem. Chciałbym pracować w branży ubezpieczeniowej, gdyż w tej branży mam najdłuższe doświadczenie.
Dzień dobry Michał, Projekty które proponujemy są z natury długofalowe, średni czas pracy na projekcie u Klienta przekracza 2 lata. Mamy projekty w branży ubezpieczeniowej. Zapraszamy do aplikacji.
Oooo to fajnie. A czy te projekty są określono czasowo i pracownik jak wchodzi do projektu, to dostaje umowę na czas określony? A jak projekt się skończy, wtedy tez i umowy nie ma dla danego pracownika? Taki tester z doświadczenie 7,5 roku to jaką pensję może dostać?
Ryszardzie, Projekty zawsze są determinowane w czasie. Niemniej nasi Klienci decydują się na współpracę z naszymi Konsultantami na więcej niż jeden projekt bez przerw. W przypadku gdyby projekt się skończył, a Klient nie proponował kolejnego, w przeciągu kilku dni dostaniesz propozycję kolejnego/kolejnych u naszych innych Klientów. Co do stawki niestety nie jesteśmy w stanie przy takiej małej ilości danych udzielić informacji.
Spoko. Zresztą podajecie stawki w ogłoszeniach. Na interesującym nie stanowisku Analityka Biznesowo Systemowego miałbym 22 680 – 28 560 PLN netto + Vat (bo to B2B). Wyjaśnijcie proszę, czy to jedyna forma umowy z Wami, czy macie też i UoP? Mam też prośbę, czy dacie radę przybliżyć, w jakiej formie odbywa się onboarding?
Panie Ryszardzie, odnosząc się do ogółu wspieramy wszystkie formy zatrudnienia, akurat na to stanowisko nawiązujemy współpracę w oparciu o kontrakt B2B. Onboarding jest zaplanowany po naszej stronie dot. procedur, oraz po stronie Klienta jest to około 2-3 tygodnie spotkań z architektami liderami obszarów zarówno stacjonarnie jak i online.
Znajomi mnie namawiają, że u Was jest indywidualne ludzkie podejście, że Kontraktor nie czuje się jak pozycja w Excelu jak bywa to w innych firmach (hurowniach ludzi), że panuje dobra atmosfera itp. natomiast ja chciałem dopytać czy jest możliwość organizacji ścieżki rozwoju pracując na rzecz Ness ?
Piotrek, bardzo nam miło czytać dobre słowo na temat naszego podejścia, możemy tylko potwierdzić, że znajomi nie są w błędzie i do każdego podchodzimy indywidualnie. Wracając do Twojego pytania właśnie ta indywidualność jest kluczowa. Nie jest tajemnicą, że jako Ness skupiamy w dużej mierze Seniorów i Ekspertów, nie mniej w naszych szeregach są osoby które również oczekują oprócz dobrego wynagrodzenia i ciekawych projektów również rozwoju. Ścieżka rozwoju jest omawiana najczęściej przy zatrudnieniu lub podczas procesów wdrożenia z opiekunem z naszego ramienia. Oprócz określenia sposobu rozwoju (szkolenia, wyzwania projektowe, kursy ect.), stawiamy sobie również mierzalne cele wzajemnie rozliczane w okresach rocznych lub półrocznych. Oczywiście z naszego punktu widzenia jest to opcjonalne i dołączenie do naszego zespołu nie obliguje Cię do uczestnictwa w tego typu "dodatkowych" działaniach.
A jak w praktyce wygląda taka ścieżka rozwoju, która jest omawiana na start? Czy to jest rozpisany plan, np. po roku dostaje się taką a taką podwyżkę premie, czy raczej ogólne stwierdzenia?? Pracownik ma jakąś pewność, że jak spełni konkretne warunki, to dostanie awans albo zostanie wysłany na szkolenie podnoszące kompetencje?
Dzień dobry, To są oczywiście ustalenia indywidualne dla jednych to jest podwyżka, dla innych szkolenie, jeszcze inni po roku oczekują nowego ciekawego projektu w technologii w której rozwijają swoje kompetencje w ramach umówionej i realizowanej ścieżki rozwoju. W przytoczonym przypadku jest to umowa typu gentlemen's agreement zawierana podczas planowania takowej ścieżki rozwoju i dotyczy ona zarówno spełnienia warunków oraz wynikających z tego następstw wyżej opisanych. Zatem tak odpowiadając na pytanie pracownik ma pewność.
Z Ness współpracuję od roku, można powiedzieć, że kontraktowania jak każda inna z tym wyjątkiem, że kontakt mamy bardzo częsty. Mój opiekun ze strony firmy interesuje się projektem oraz tym jak mi się podoba współpraca z moim Klientem. Z końcem roku sami wyszli z inicjatywą drobnej podwyżki, co zdarza mi się pierwszy raz w karierze.
Co, pożyczka? A to jest w ramach benefitów dla każdego pracownika, czy to tylko konkretne bardziej zaufane osoby dostają? I na jak to jest oprocentowane?? I mam pytanie co do tego opiekuna, czy jak pracownik chce urlopu, czy dni wolnych, to on to załatwia, czy pracodawca na miejscu?
Dzień dobry, Z tego co rozumiemy wypowiedź przedmówczyni, mowa jest raczej o podwyżkach czyli zmianie stawki. Pożyczek niestety nie mamy w swoim standardowym wachlarzu benefitów. Jeśli pracownik ubiega się o "urlop", a pracuje na rzecz Klienta, to osobiście występuje o jego akceptację u Klienta.
Czy urlop w Ness Solution Sp. z o.o. jest płatny 100%?
Dzień dobry, Jeśli pracownik jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę to urlop opłacany jest zgodnie z przepisami prawa regulującymi ten model współpracy. Jeśli jest to kontrakt B2B oczywiście pojęcie urlopu nie istnieje w kontekście tej formy współpracy zgodnie z obowiązującym prawem. W przypadku gdy chodzi Panu/Pani o inny przypadek uprzejma prośba o sprecyzowanie swojego pytania.
A jak to wygląda na umowie zlecenie? I czy jak planujecie urlopy to z jakimś większym wyprzedzeniem trzeba podać? Jest to początek roku czy może wystarczy przy układaniu grafiku? Jest możliwość wzięcia 2 tygodnie urlopu w sezonie wakacyjnym?
Na umowie zlecenie oczywiście istnieje możliwość uwzględnienia urlopów w zależności od potrzeb danej osoby. Zasady akceptacji urlopów są uzależnione przede wszystkim od długości urlopu. Nie wiemy jak rozumieć wspomnianą w pytaniu czynność układania grafiku jednak podchodzimy do takich uzgodnień możliwie jak najbardziej elastycznie. Możliwość wzięcia urlopu 2 tygodniowego nie jest uzależniona od pory roku ani sezonu.
Jak wygląda ta praca zdalna na stanowisku Senior IT Recruitment Consultant?? I nawet podali, że rekrutacja też jest zdalna. Wiecie, w jakim programie to się odbywa? Jeszcze jestem ciekawa, czy praca zdalna oznacza, że nie ma wcale spotkań w biurze, nawet do szkolenia bhp, do podpisania umowy, jakieś integracje?
Praca nie jest zdalna. 3 dni w tygodniu z biura, ale i tak nie polecam pakowac sie do tej firemki
Pracownik może zadecydować, które te trzy dni z biura będą, czy jest to narzucane odgórnie? I czy do pracy zdalnej są zapewnione jakieś konkretne narzędzia pracy? Tj. laptop?
Nie wiem jak wygląda dokładnie rekrutacja na rolę Seniora, ale ja obecnie pracuje w trybie hybrydowym. Harmonogram jest ustawiany odgórnie z możliwością przesunięcia. Odbywa się to zespołowo, czy taka zmiana jest ok. Dodam, że gdy pojawiają się różne sytuacje jak przeziębienie, lekarz, i inne to można poprosić o indywidualny dzień zdalny.
Naprawdę mocno polecam Ness ze względu na ich transparentne podejście, wiedzę i ludzki aspekt. W procesie nie czułem się jak kolejna brick in the wall ;). Rekruterka całkowicie zmieniła mój pogląd na zawód rekruterów IT.. jednak się da!
Jestem zadowolony ze współpracy z Ness Solution, byłem pytany o moje odczucia i dalsze decyzje, dodatkowo informowano mnie o postępach w rekrutacji. Jestem zaskoczony podejściem, z którym dotychczas nie miałem przyjemności się spotkać z innymi firmami. Bardzo polecam współpracę!
Ej, a jak informują o tych postępach rekrutacyjnych? Telefon, mail? I czy na koniec procesu tez jest feedback i jasna odpowiedź, czy jest praca czy nie?
Po każdym etapie dostałem informację zwrotną ile mam poczekać na dalszy proces lub kiedy odbędzie się spotkanie. Na koniec procesu również zostałem poinformowany, że klient jest zainteresowany współpracą, dodatkowo miałem przestrzeń na pytania przed finalizacją procesu.
(usunięte przez administratora)
Dzień dobry, Tak rozmowa na stanowisko osoby odpowiedzialnej za sprzedaż usług odbywa się zwyczajowo z szefostwem czasem nawet zarządem. Taka sytuacja często zdarza się przy takich rekrutacjach i jest to praktyka rynkowa. Feedback w przypadku Pana procesu był od razu na rozmowie. Dziękujemy za gratulację i życzymy Panu powodzenia w procesach rekrutacyjnych.
Czy poprzez tę firmę można pracować na UoP? W ich ogłoszeniu na administratora systemów i aplikacji, jest wzmianka o kasie (14-21k netto), min. 3 latach doświadczenia i B2B właśnie. A ja nie chcę zakładać działalności. Co firma rozumie przez długotrwałą współpracę, płacą za oczekiwanie na kolejny projekt, kolejnego klienta?
Dzień dobry, W tym wypadku zatrudnienie jest w oparciu o kontrakt B2B, jednak sama forma współpracy zależy m.in. od wymagań, Klienta, projektu, przewidywanego zaangażowania, roli itp. Długofalowa współpraca oznacza, że w przypadku danego Klienta wiemy że angaż nie opiera się o projekt który z definicji jest zdeterminowany w czasie, a Konsultant będzie zaangażowany przy wielu inicjatywach.
To pensja tez jest zależna od tych czynników? Jak wygląda to w przypadku krótkiej współpracy?
Pani Danuto odpowiadając na pytanie czy pensja jest zależna od "tych" czynników. W powyższej wypowiedzi wymieniliśmy możliwe czynniki które wpływają na formę współpracy, lista ta zawiera pewne wspólne elementy dla czynników które wpływają na wynagrodzenie a są nimi: - wymagania Klienta na danym stanowisku - rola oraz czynniki spoza listy (podstawowe) - kompetencje - doświadczenie - stanowisko na które Kandydat aplikuje Długość współpracy nie wpływa na "pensje".
Współpracuję z Ness od 3 lat. Pracowałem do tej pory na 2 projektach, z obu jestem zadowolony. Na początku zaczynałem jako Tester manualny mając za sobą doświadczenie 5 letnie w testach. Rok temu zgłosiłem się do szefostwa z prośbą o wsparcie w stworzeniu i realizacji mojej ścieżki rozwoju w kierunku automatyzacji, gdyż w tym upatruję swoją przyszłość. Zostałem bardzo miło zaskoczony wewnętrznym szkoleniem u Senior Automatyka Macieja. Od około pół roku pracuje u Klienta który z ramienia Ness zaangażował mnie w automatyzacje procesu testowania aplikacji pożyczkowej. Szczerze polecam markę, za indywidualne podejście. Możliwość rozwoju, robienia szkoleń to mocno na plus.
Marna kontraktornia. Ogólnie parszywe zagrywki mające na celu zmianę kontraktu podczas umowy i brak rzetelnej informacji pomiędzy ness oraz współpracownikami. Będąc właścicielem przykładałbym się do budowania długotrwałych relacji. Nie nawiązałabym współpracy ponownie.
Luck - Dziękujemy za opinię. Czy można prosić o jakiś konkret ? Poziom ogólności komentarza nie pozwala na dokonanie jakiejkolwiek analizy opisanej przez Pana sytuacji. Konstrukcja umów między Ness a współpracownikami nie pozwala bez zgody obustronnej na zmianę warunków. Analizując generycznie Pana uwagę, do chwili obecnej, nie było przypadku zmiany/próby zmiany warunków, w trakcie trwania umowy, inicjowanego z strony Ness Solution. Z niecierpliwością czekamy zatem na szczegóły tak aby można było się odnieść do konkretnej sytuacji.
Wszystko ładnie pięknie do momentu jak nie złożysz wypowiedzenia
Rekrutacja 2 etapowa: z ness wstępna rozmowa o pieniądzach, doświadczeniu itp itd, później z klientem rozmowa techniczna i po tym feedback czy się udało czy nie. Współpraca spoko. Kasa ok. Szybka realizacja faktur na b2b. Od czasu do czasu ktoś zadzwoni i zapyta jak się podoba praca u klienta. Calikiem miło. Po złożeniu wypowiedzenia firma zapomina o Twoim istnieniu i ostatnie 3 faktury wypłacają dopiero jak się przypomnisz, że termin zaraz się kończy lub jest już po terminie. I palą głupa, że nie rozumieją jak to się wydarzyło, ale nie jestem jedyną osobą, która tak miała.
Czyli przyjaciel albo wróg? Ze skrajności w skrajność. :/ A czym spowodowana był ta chęć co do złożenia tego wypowiedzenia?
Klient po prostu mi nie odpowiadał tak do końca i zaproponowana mi była lepszą ofertą. Ness chciało mnie zatrzymać większymi pieniędzmi, ale w tym przypadku po prostu klient był problemem. Po złożeniu wypowiedzenia ness też stało się problemem.
No to mało profesjonalne podejście niestety. Szkoda w sumie, ale tak właściwie to nie było możliwości zmiany tego klienta?
Nie zdarzyło się Ness Solution nie zapłacić nawet 1 faktury, niezależnie od statusu współpracy i nawet charakteru jej rozwiązania. Sposób w jaki opisuje Pani sytuację czyli nie zapłacenie konsultantowi 3 faktur zdradza, że nie ma Pani pojęcia jak funkcjonują umowy B2B, okresy wypowiedzeń, okresy płatności oraz prawne jak i wizerunkowe następstwa ich nieprzestrzegania.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Ness Solution Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Ness Solution Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 17.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Ness Solution Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 8 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!