Zastanawiam się nad wysłaniem CV. Mam duże doświadczenie w opiece. Mam pytanie. Jaka jest sprawa grafiku? Opinie są różne. Czy grafik jest elastyczny i dopasowany do klienta? Czy grafik jest stały i zmienia się jak kondycja seniora się pogarsza? Czy grafik jest podporządkowany osobie starszej i jej potrzebom? Czy może odpowiedzieć firma?
Przede wszystkim ta agencja pośredniczy. I zapewnianie przez nią, że oferty pracy są, znaczy tyle co zapewniania działu HR w stosunku do kilkuset kandydatów, czyli nic. I możecie tracić tygodnie na załatwianie formalności, ale jest niemal pewne, że miejsce pracy będzie zajęte przez kogoś innego szybciej albo po znajomości. Agencja zapewniała mnie wielokrotnie, że ciągle są nowe oferty pracy, rodziny się zgłaszają, tylko muszę złożyć komplet dokumentów a potem stworzyć profil kandydata, przeprowadzić rozmowę z rodziną. Nic z tego. Rekrutacja jest międzynarodowa, nikt nie będzie czekał z niczym. Proponuje ona ciekawe warunki zatrudnienia, więc proszę sobie wyobrazić jaka jest szansa,że pani Grażynka z Wsi Wielkiej dostanie szansę zarobić za granicą w takich warunkach. Chyba 0.0001 %. A komuś kto jest zainteresowany podjęciem współpracy radzę nie zdawać się na miłe panie z obsługi biura. Kiedy kandydat słyszy, że musi złożyć komplet dokumentów i potem dostanie oferty pracy (po stworzeniu profilu kandydata), to te dokumenty uzupełnia i działa dalej. Ale w międzyczasie okazuje się, że nagle ofert pracy nie ma,mimo wcześniejszych zapewnień co do warunków jakie spełnia kandydat. Zapewne oferta była, ale bylo o wiele więcej chętnych. A reszcie tylko zabierają czas i pieniądze.
Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za opinię. Przykro nam, że jest Pani rozczarowana. Ponieważ opinia jest anonimowa, nie jesteśmy niestety w stanie zweryfikować jak przebiegał Pani proces rekrutacyjny i współpraca z naszą agencją. Bardzo prosimy o kontakt z naszym menadżerem, abyśmy mogli sprawdzić, czy zostały popełnione jakieś błędy po naszej stronie: manager@alhomecare.ie Tak, jesteśmy agencją pośredniczącą, informacje na ten temat znajdują się w każdym opisie naszej firmy, podkreślamy to również podczas rozmowy rekrutacyjnej z kandydatem. Zatrudnienie odbywa się na podstawie umowy o pracę zawieranej z irlandzką rodziną, to rodzina decyduje o zatrudnieniu opiekuna i rzeczywiście kandydat musi przejść najpierw rozmowę z rodziną, o czym również informujemy podczas rozmowy rekrutacyjnej z kandydatem. Rodzina ma oczywiście prawo wybrać opiekuna, który odpowiada mu najbardziej. Nie pobieramy od kandydatów żadnych opłat, na żadnym etapie rekrutacji. Za naszym pośrednictwem pracuje obecnie ponad 200 opiekunów, ponad 1/3 z nich to osoby z Polski, które mają dokładnie takie same szanse na zatrudnienie, jak osoby z innych krajów. Pod uwagę brane jest doświadczenie oraz znajomość języka angielskiego, nie kraj pochodzenia. Jeszcze raz dziękujemy za podzielenie się opinią i prosimy o kontakt z menadżerem w celu zweryfikowania Pani sytuacji.
W Polsce żyje ok. 38 milionów ludzi. Dodając ogłoszenia o pracę za granicą w internecie, dostęp do takiego ogłoszenia ma każda osoba posiadająca internet. Ponad 1/3 osób to osoby zatrudnione z Polski, czyli około 65 osób. W tym są osoby pracujące już na miejscu od dlugiego czasu zapewne, , a firma istnieje już wiele lat. Proszę lepiej napisać ile osób rocznie z Polski tam się dostaje, można to pewnie policzyć na palcach jednej ręki. I proszę nie wmawiać kandydatom, że oferty pracy cały czas są, bo gdyby każda osoba zainteresowana doszła do etapu zakładania profilu kandydata, to zapewne profili byłoby tysiące. A Państwo po prostu wybierają osoby z najlepszymi kwalifikacjami już na etapie kompletowania dokumentów, a reszcie dziękujecie. I proszę Państwa to jest celowe wprowadzanie w błąd przez tą agencję, ponieważ idąc na rozmowę o pracę na dane stanowisko wiecie iż taka oferta pracy z konkretnej firmy istnieje. Natomiast w przypadku Alhomecare dostajecie informacje, że rekrutacja jest stała i ciągle są nowe oferty. A każdy logicznie myślący człowiek raczej by się domyślił, że gdyby tak było to agencja w sprawie nowych ofert pracy kontaktowałaby się z wcześniejszymi kandydatami, a tak nie jest. Za to ciągle dodają oferty, że szukają opiekunek. Dlaczego więc ciagle szukają skoro rodziny które się zgłaszają mają różne wymagania? Dlaczego nie skontaktują się z panią Kowalska, która została odrzucona z powodu braku prawa jazdy, a teraz szukają opiekunki, która nie musi mieć prawa jazdy? To powinno dać dużo do myślenia. A co do opłat, przed wyjazdem jest dużo formalności do załatwienia, trzeba czekać na wydanie, jeździć itd to kosztuje czas i pieniądze.
Dodam jeszcze jedną rzecz: jeśli coś wydaje się zbyt piękne, żeby było prawdziwe, to rzeczywiście nie jest prawdziwe. Gdyby ta agencja była uczciwa to dbała by nie tylko o dobre imię w internecie, ale też o sposób rekrutacji. W tej chwili wygląda to tak, że 99 % opiekunek po rozmowie weryfikującej język angielski przygotowuje dokumenty, a po pewnym czasie otrzymuje wiadomość, że oferty pracy nie ma. To nie jest praca tłumacza języka chińskiego na placu budowy, tylko praca opiekunki i tutaj nie ma wymagań z kosmosu,więc względnie większość poszukujących znalazłaby zatrudnienie. Więc po co agencji te wszystkie dokumenty z danymi osobowymi, skany dowodu, prawa jazdy, orzeczenia o niekaralności polskie i irlandzkie, zaświadczenia? (usunięte przez administratora)
Promują najlepszych. Reszta są jako statyści. Nie wiem dlaczego cały czas szukają pracowników.
tak, firma powinna kontaktować się z poprzednimi kandydatami, którzy przykładowo nie mieli prawa jazdy; poważna firma dba o sposób rekrutacji; rekrutacja to profesjonalne zadanie rekruterów, więc powinno się pisać wprost; dlaczego firma nie podaje informacji wprost, że grafik jest elastyczny i dopasowany do klienta? to pisze na stronie anglojęzycznej, na polskojęzycznej pisze - "normowany czas pracy". można napisać po prostu "czas pracy elastyczny i dopasowany do klienta" opieka to nie tylko biznes, ale przede wszystkim marzenia rodziny o idealnym opiekunie dla ich rodzica/dziadka, a kandydat powinien wszystkie informacje mieć jasno wyłożone, bo to przede wszystkim opieka, a nie biznes
Najlepsza agencja z jaką współpracowałam, a jeżdże do opieki już kilka lat (Niemcy i UK też). Żadna inna firma nie dba tak o swoich opiekunów. Alhomecare organizuje nawet Coffee Club dla opiekunów, można się spotkać z innymi pójść na kawę, nawiązać przyjaźnie. Warunki są super, porządne wynagrodzenie, umowa o pracę, płatny urlop, przerwy w ciągu dnia. Nie ma wyzysku jak to czasem w opiece bywa. Jak tylko coś jest nie tak, to agencja zaraz pomaga. Nie rozumiem tych negatywnych opinii, mam wrazenie, ze jak ktoś marudzi na formalności i cały proces to albo ma coś do ukrycia albo ma żal że się nie dostal do pracy i sie mści. Jak masz dobre doświadczenie i znasz angielski to nie masz się czego obawiać. A dokumenty? Ja też bym swojej chorej matki nie oddala pod opieke pierwszej lepszej osobie bez sprawdzania papierów, chyba normalne. Taka przykra rzeczywistosc w Polsce, ze ludzie chca dostac prace bez gadania a jak sie nie uda to zaraz obsmarować. To jest bardzo odpowiedzialna praca, kazdy poważny opiekun to wie. Jak firma podchodzi poważnie do sprawy to tylko to dobrze o niej świadczy. Polecam całym sercem, możecie im zaufać bo to porządna i pomocna firma.
Dużym plusem tej firmy jest to, że ona oferuje zrobienie kursów QQI Healthcare level 5 dla pewnej puli pracowników całkowicie bezpłatnie, zaś te kursy są bardzo kosztowne.
Polecam z całego serca, bardzo rzetelna firma, dobre warunki pracy.
to ja bym była ciekawa wobec tego jak u Pani się sytuacja krok po kroku poukładała, że jest tak odmiennie niż inne osoby wcześniej pisały. Od czego może to zależeć? Od osoby zajmującej się rekrutacją? Dużo ich obecnie się zatrudnia?
zalety: bardzo szczegółowy i pełny opis rodziny oraz zdjęcia domu, materiały szkoleniowe z autoprezentacji i komunikacji, comiesięczne szkolenia z zakresu opieki, kursy językowe z języka angielskiego, kursy IQQ, materiały wskazujące na rzeczy, na które trzeba zapytać podczas rozmowy kwalifikacyjnej, odbiór z lotniska, trzytygodniowy okres próbny, umowa o pracę, zachowuje idealny wizerunek, organizuje konkursy, wyrobiła PR, wymaga dużo dokumentów od pracownika, wie kogo zatrudnia - pod tym kątem odpowiedzialna, pomaga w wyrabianiu dokumentów wady: (usunięte przez administratora) to marnuje czas innych ludzi, bardzo mało ofert, nie ma drugiej szansy jeżeli nie podołasz pierwszemu wymagającemu klientowi
Czas pracy jest elastyczny i dopasowany do klienta - niech firma powie to jasno, a nie mówi, że istnieje grafik i harmonogram. Grafik jest tylko inspiracją. Każdy kto ma poczucie uczciwości i myślenie abstrakcyjne zrozumie, że "grafik", a "elastyczny i dopasowany do klienta" to dwie różne rzeczy. Firma daje wyraźne sugestie, że regulowane godziny pracy istnieją, a są one tylko normowane na podstawie elastycznego grafiku dopasowanego do klienta. Każdy kto pracował w live-in care udzieli informacji, że w pracy jako live-in care nie ma czasu skupić się na innych angażujących uwagę rzeczach, trzeba się poświęcić całkowicie pracy w live-in care. Niewiele jest ofert pracy w opiece nad małżeństwem - trzeba to jasno powiedzieć. Firma nie powinna mówić, że jest w stanie w 3 tygodnie na pewno znaleźć pracę, jeżeli nie jest w stanie tego zrobić. Czego ta firma nie rozumie? Czy ta firma nie rozumie tego, że nie jest to uczciwe?
F(usunięte przez administratora) Miałam inne szanse życiowe, one już minęły, zrezygnowałam z nich na rzecz pracy w tej firmie. Straciłam parę miesięcy na proces rekrutacyjny w tej firmie. Nie tylko ja mam takie doświadczenie z ALH, inne osoby również mówiły mi, że dużo rzeczy było niejasnych. Doświadczenie pracy w ALH nauczyło mnie: pracy z trudnym klientem, komunikacji w środowisku o nacechowaniu toksycznym, radzenia sobie z trudnymi ludźmi, asertywności. Poleciłam firmę mojemu koledze, opiekunowi z wieloletnim doświadczeniem, dzwonił i pisał do firmy, firma nawet mu nie odpowiedziała czy jest zainteresowana jego kandydaturą czy nie. Myślę, że wiele osób może mieć pozytywne doświadczenie z firmą, jeżeli nie mają zobowiązań i trafią na zdrowe środowisko pracy. Firma ma wiele zalet, ale bardzo żałuję, że wzięłam udział w procesie rekrutacyjnym w tej firmie.
Czy w ALHomecare możliwa jest wypłata wynagrodzenia w częściach, częściej niż raz w miesiącu?
Dzień dobry, Bezpośrednim pracodawcą dla opiekuna jest irlandzka rodzina, z którą można ustalić, czy wynagrodzenie ma być wypłacane co miesiąc, co dwa tygodnie, czy co tydzień. Agencja nie narzuca odgórnie tylko jednego rozwiązania, pracodawca i opiekun mogą wybrać taką opcję, która najbardziej im odpowiada.
Bardzo dobra firma. Pracowałam 6 lat jako opiekunka w Irlandii, ALH nigdy mnie nie zawiodło, zawsze otrzymałam solidne wsparcie od ALH, ciągłość kontaktu, możliwości szkolenia... bardzo polecam
Pani Małgosiu, bardzo dziękujemy za Pani opinię. Cieszymy się, że jest Pani usatysfakcjonowana :) ALHomecare
Czy rozmowa rekrutacyjna w ALHomecare odbywa się również w języku angielskim?
Cześć Współpracuję z agencją ALHomecare od dłuższego czasu. Przyjechałam do Irlandii nie znając tu nikogo, to była i jest moja pierwsza praca za granicą. Od początku mam duże wsparcie ze strony agencji, możliwość wyboru osoby którą się opiekuję, mam umowę o pracę, możliwość poszerzenia kwalifikacji. Nigdy nie było chwili w której żałowałbym podjęcia tej decyzji.
Hej Gosia noszę się z zamiarem wyjazdu proszę o informację czy naprawdę warto wyjechać bo mam lekkie obawy czy zaryzykować.
Firma ALH jest bardzo profesjonalna i pomocna. Cały proces współpracy jest klarowny i korzystny dla pracownika. Można liczyć na wsparcie przez cały czas. Polecam bardzo wszystkim zainteresowanym taką pracą.
Polecam firme ALH poniewaz: 1.Praca legalna 2.Umowa o prace zawierana z rodzina irlandzka 3.Pomoc rodziny we wszelkich formalnosciach (konto bankowe,ppsn,itd) 4.Mozliwosc wyboru rodziny u ktorej bedzie sie pracowac 5.Platny urlop 6.Platne nadgodziny 7.Wyzsza stawka za prace w niedziele 8.Mozliwosc zdobycia nowych kwalifikacji-kursy jezykowe itd 9.Kontakt z agencja-szybki 10.Wsparcie w razie wszelkich pytan Polecam w 100%!!!
Czy ALHomecare oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę, czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?
Od 2016 roku pracuje dla Alhomecare. Agencja ma stabilna pozycje na rynku irlandzkim. Zawsze otrzymuje legalny contract i nie mialam problemu z wynagrodzeniem. Czas pracy normowany i super sprawa...platny urlop, dodatkowo platne dni swateczne, dodatek za prace w niedziele. Polecam.
Dzień dobry, Posiadamy oferty pracy długoterminowej na minimum 6 miesięcy, lub pracy zmianowej 3/3 (3 miesiące pracy, potem 3 miesiące przerwy itd.).
ALHomecare jest rzetelną firmą, której warto zaufać. Dba o swoich pracowników, jest z nimi w kontakcie przez cały okres zatrudnienia. Oferuje przejrzyste, w pełni irlandzkie warunki pracy, dobre wynagrodzenie i płatny urlop.
Wiarygodna, rzetelna i pomocna firma, która oferuje bardzo dobre warunki pracy i wsparcie opiekuna przez cały okres jego zatrudnienia. Można na nich liczyć w każdej sytuacji.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w ALHomecare?
Zobacz opinie na temat firmy ALHomecare tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 26.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w ALHomecare?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 17, z czego 12 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!