Opinie o Bravecare ApS Sp. z o.o. Oddział w Polsce
Strasznie się popsuli kiedyś myślałam że to dobra agencja ale od kilku miesięcy jakość strasznie spadła. W ich biurze cały czas jest bałagan, nie odbierają telefonów i w ogóle kontakt jest słaby. Coraz częściej myślę o rozwiązaniu umowy bo to się robi jeden wielki żart.
Dzień dobry, przykro mi, że nie mogła się Pani dodzwonić do centrali biura, sprawdzę dlaczego tak się stało. Zapraszam do kontaktu z Pani koordynatorem, jak Pani wie każda opiekunka ma swojego koordynatora dostępnego 24 godziny na dobę, no może z wyłączeniem kilku godzin w nocy.... ale dziewczyny zawsze oddzwaniają :) Jeśli chce Pani porozmawiać, wyjaśnić swoją sprawę albo złożyć reklamację, zapraszam do kontaktu w godzinach pracy biura: od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00 - 17:00 pod numerem telefonu: 22/ 400 78 76. Dobrego dnia :)
Pania, Pani na pewno mi odpisze do kiedy u was wplywa wyplata w Euro? czy umowa jest ozusowana? czy zamawiacie busa, ktorym jezdzi opiekunka? z gory dziekuje!
co z tym pitem, bo też chciałabym się jednak dowiedzieć? chyba, że elektronicznie tylko można? są jeszcze jakieś inne istotne dokumenty, które firma musi udostępnić? coś jeszcze się podpisuje?
otoz to, czekam na odpowiedz juz troche, dziwne to. co do PIT to firmy sie wykrecaja, ze mam sobie zalozyc konto na stronie urzedu skarbowego, a oni moga laskawie przyslac kopie ale na maila...dlatego szukam firmy, ktora dostarcza PIT normalnie na papierze, tak jak umowe zreszta. inaczej nie jade!
Za długo trzeba czekać na własne zarobione pieniądze, prawie do połowy miesiąca.
Zastanawiałem się nad pracą w tej firmie jako opiekun, chciałem wyjechać do Szwajcarii bo w Niemczech dają słabe wynagrodzenie patrząc po ofertach ale po rozmowie z jednym z pracowników albo nawet z szefem ( nie jestem pewny ) zauważyłem, że bardzo lubią kolekcjonować czyjeś prywatne dane ( jakby o handlu nimi ). Dodatkowo patrzę, co ludzie tutaj piszą o tej firmie i tylko się utwierdzam w tym , że nie chcę dla tej firmy pracować.
Prywatne dane, w tym zdjęcie, są niezbędne w procesie rekrutacji. Do niczego innego nie służą i nie są wykorzystywane w żaden inny sposób.
Mam zle wspomnienia z nimi.Zlecenia czesto sa niezgodne z opisem nieraz już jak mialem.Paniusie tam pracujace maja sie chyba za niewiadomo kogo bo sa opryskliwe i zbywaja rozmowy kiedy zglaszasz problem. Moglbym jeszcze duzo pisac ale szkoda mi klawiatury na tych oszustow w kazdym razie podziekowalem nim.
Byłam na trzech zleceniach, zupełnie co innego niż mi przedstawiali. Podpisuję się pod tym co piszesz. Podzękowałam tej firemce..
ja pracowałam z nimi rok czasu i wspominam ja bardzo zle 50 euro mi ucieli i do dzis nie dostałam odpowiedzi dlaczego
Hmm.. a jak przedstawiano Ci pracę w Bravecare a jak wyglądało to później? Mogłabyś napisać coś więcej na ten temat?
Cel koordynatorek-wysłać na zlecenie a środki wszystkie chwyty dozwolone, okłamać co do stanu zdrowia podopiecznych a nawet nie zainteresować się czy opiekun dotarł na miejsce. Zero pomocy. Jeśli kierownictwo będzie dalej na arogancję lekceważenie obowiązków przez koordynatorki to ta firma długo nie pociągnie.(Moja opinia dotyczy woj. Dolnośląskiego
Szanowna Pani. Proszę o kontakt z centralą firmy 22/400 78 76. Żadnej Państwa reklamacji, skierowanej bezpośrednio do firmy nie pozostawiamy bez odpowiedzi. Pozdrawiam.
Szanowny Panie. Proszę o kontakt z centralą firmy 22/400 78 76. Żadnej Państwa reklamacji, skierowanej bezpośrednio do firmy nie pozostawiamy bez odpowiedzi. Pozdrawiam.
Zatrudniacie alkoholika narkomana karanego za posiadanie środków odurzających za pobicie kobiety w Biedronce za prowadzenie pojazdów pod wplywem alkoholu w Niemczech jaką macie weryfikację i że taka osoba opiekuję się osobami starszymi w waszej firmie a o jakiego pracownika chodzi wiecie na pewno pan Kowalski T... ..
Tam nikt nic nie weryfikuje.W co niektórych filiach nawet nie znają języka niemieckiego.
Ale chodzi o stanowiska, na których komunikatywność nie jest zbytnio wymagana czy jak oni sobie tam w takim razie radzą?
Pracuję w firmie jako opiekunka od dwóch lat, jestem bardzo zadowolona ze współpracy. Moje koordynatorki są zawsze pomocne. Wypłata na czas. Miejsca pracy sprawdzone i dobrze opisane. Stawki jak dla mnie ok.
firma krzak BRAVECARE APS Vesterbrogade 149, bygning 5, 1. sal, lokal 50202 1620 Kopenhaga NIP DK41391030
Sam jesteś krzak. Firma Bravecare Sp zoo dokonała połączenia ze swoją spółką matka z siedzibą w Danii. Dlatego jest Bravecare APS.
Aż ciekawa jestem czy to była celowa manipulacja z tamtym komentarzem czy totalna głupota.xd Niektórzy chyba powinni mieć zakaz korzystania z internetu... A powiesz coś więcej o tym całym połączeniu?
Jak jest z odprowadzaniem podatku
Nie polecam tej agencji wysyłają opiekunki na zlecenia MINY koordynatorki kłamią nie odbierają telefonów nie oddają pieniędzy za test covidowy
Ej serio chamsko z tymi nagłymi pseudo zwolnieniami tutaj.xd To odsyłanie rzeczy ludzi bez słowa, w sumie i tak dobrze, że chociaż te rzeczy oddają też, ale to i tak okropne zachowanie. Tu widzę ktoś wspomniał coś o zgłaszaniu tego wszystkiego do RODO, ktoś ostatecznie to zrobił?
(usunięte przez administratora)Po miesiącu wyjechała ale moje zostawione rzeczy też wyjechały.Firma przysłała następną panią mówiącą po angielsku ani słowa po niemiecku.POdopieczny cUDOWNY DoBRY CZŁOWIEK DZIĘKI FIRMUE i nie zajmującym się nim synkom trafił do Hajmu.Od miesięcy mam telefon od podopiecznego z prośbą aby go z niego zabrać do domu.Powinnam te rozmowy przekierować do O/Bravecare.Tylko problem w tym że żadna nie mówi po niemiecku.
A to ma być opinia autentyczna czy zmyślona o firmie Bravecare. Zapomniałam nadmienić że przez 2 lata żadnego druku A1 (raz dostałam ksero osoby o tym samym imieniu i nazwisku ale 10lat młodszej z innego miasta)Powinnam to zgłosić zgodnie z RODO.I nigdy nie otrzymałam EKUZ mimo panującej pandemii.Nie mam zamiaru już wogóle pracować z racji swojego wieku.Ale utrzymywać pseudo koordynatorki też mi się nie uśmiecha.
Była to WSPANIAŁA, JEDNA Z NAJLEPSZYCH FIRM OPIEKUŃCZYCH W KRAJU. Opiekunka była priorytetem ( chroniona z każdej strony). Oczywiście miała obowiązki z jakich musiała się wywiązać. Ale w razie jakichkolwiek problemów ze strony niemieckiej mogła w milion % liczyć na wsparcie BRAVE CARE. Obecnie? Co innego przedstawiane jest przed wyjazdem, co innego zastaje się po stronie niemieckiej. W razie problemów koordynatorki w ogóle nie odbierają telefonów. Całą dobę są zajęte, zapracowane, nie mają czasu dla opiekunki. Jedno co umieją to zabrać opiekunkę ze zlecenia i nie dania nowego zlecenia, bo wiecznie wszystkie mają pozajmowane. Kiedyś było inaczej- gdy trafiło się na nieudane zlecenie BRAVE CARE przewoziło natychmiastowo w inne. I co najważniejsze potrafili znaleźć wspaniale miejsce. Co jeszcze ciekawe gdy już zjedzie się z nieudanej szteli koordynatorka staje się w ,,cudowny" sposób dostępna, nagle ma czas by kilka minut porozmawiać i oznajmić że przez najbliższe kilka miesięcy nie będzie u nich wolnych miejsc .gdyż inne panie po przedłużały pobyty z powodu (usunięte przez administratora) W dodatku stawki za zlecenia karygodnie spadają w dół. Zrobili się dziwni. Niech każdy sam podejmie decyzję czy warto z nimi współpracować.
Firma porażka. Ale tak to jest jak pracownicy piją w robocie. Mało tego piją razem z opiekunkami, a szefostwo organizuje pięć razy w roku szkolenie popijawę żeby podstarzały szefuniu się dowartościował. Oferty niezgodne z faktami, a opieka katastrofa, ale jak koordynator chodzi naprany w biały dzień to trudno liczyć na profesjonalne wsparcie. Jaki szef tacy pracownicy.
Czy w Bravecare Sp. z o.o. poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze jakieś świadczenia dodatkowe?
Tak :) Są premie wakacyjne i świąteczne. A nawet zwrot kosztów podróży! Jak się wszystko omówi i powie o swoich oczekiwaniach nie ma żadnych problemów. Jest umowa i wysokie zarobki! W razie problemów Koordynator zawsze jest do dyspozycji Opiekunki!
A jak takie premie wakacyjne i świąteczne wyglądają? Czy są przewidziane dla wszystkich czy trzeba spełnić jakieś warunki?
Zwykle premia wakacyjna wynosi 75 Euro. Za dni świąteczne przysługują dodatki :) Pensja jest uzależniona głównie od poziomu znajomości języka niemieckiego. Ale wynagrodzenie zawsze można negocjować:)
Polecam! Profesjonalna obsługa i wysokie zarobki!
Niskie stawki i koordynatorzy którzy zupełnie nie potrafią pomóc opiekunce. tyle w temacie
Kto u was odpowiedzialny jest za reklamacje ?
Problem z terminową wypłatą to najlepsze co można o tej firmie napisać
Za poprzedni miesiąc nie dostałam pełnej wypłaty i tak już jest nie pierwszy raz. Wcześniej musiałam się z firmą długu wykłócać o swoje pieniądze a tym razem przestali odbierać moje telefony.
Dobrze że sprawdziłam opinie bo myślałam czy z nimi nie wyjechać. Widzę dużo negatywnych opinii w internecie więc raczej sobie daruje.
Czyżby firma poszukiwała nowych pracowników skoro napisałaś, że chyba sobie finalnie darujesz tego pracodawcę? Jeżeli poszukują to może będziesz tak miła i napiszesz na jakie stanowisko poszukiwana jest nowa osoba? Będzie mi miło cokolwiek ustalić. Pomożesz?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Bravecare ApS Sp. z o.o. Oddział w Polsce?
Zobacz opinie na temat firmy Bravecare ApS Sp. z o.o. Oddział w Polsce tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 28.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Bravecare ApS Sp. z o.o. Oddział w Polsce?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 21, z czego 11 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!