Bravecare ApS Sp. z o.o. Oddział w Polsce

3.5 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Bravecare ApS Sp. z o.o. Oddział w Polsce

Margarita
Pracownik

Strasznie się popsuli kiedyś myślałam że to dobra agencja ale od kilku miesięcy jakość strasznie spadła. W ich biurze cały czas jest bałagan, nie odbierają telefonów i w ogóle kontakt jest słaby. Coraz częściej myślę o rozwiązaniu umowy bo to się robi jeden wielki żart.

Anna Bravecare
Pracownik
@Margarita

Dzień dobry, przykro mi, że nie mogła się Pani dodzwonić do centrali biura, sprawdzę dlaczego tak się stało. Zapraszam do kontaktu z Pani koordynatorem, jak Pani wie każda opiekunka ma swojego koordynatora dostępnego 24 godziny na dobę, no może z wyłączeniem kilku godzin w nocy.... ale dziewczyny zawsze oddzwaniają :) Jeśli chce Pani porozmawiać, wyjaśnić swoją sprawę albo złożyć reklamację, zapraszam do kontaktu w godzinach pracy biura: od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00 - 17:00 pod numerem telefonu: 22/ 400 78 76. Dobrego dnia :)

1
witam
Kandydat
 Pytanie
@Anna Bravecare

Pania, Pani na pewno mi odpisze do kiedy u was wplywa wyplata w Euro? czy umowa jest ozusowana? czy zamawiacie busa, ktorym jezdzi opiekunka? z gory dziekuje!

ciekawa
Kandydat
 Pytanie
@Anna Bravecare

mam jeszcze jedno pytanie: czy przysylacie PIT poczta i jak dlugo to trwa?

Bożena
Inne
@ciekawa

co z tym pitem, bo też chciałabym się jednak dowiedzieć? chyba, że elektronicznie tylko można? są jeszcze jakieś inne istotne dokumenty, które firma musi udostępnić? coś jeszcze się podpisuje?

ciekawa
Kandydat
@Bożena

otoz to, czekam na odpowiedz juz troche, dziwne to. co do PIT to firmy sie wykrecaja, ze mam sobie zalozyc konto na stronie urzedu skarbowego, a oni moga laskawie przyslac kopie ale na maila...dlatego szukam firmy, ktora dostarcza PIT normalnie na papierze, tak jak umowe zreszta. inaczej nie jade!

Anonim
Kandydat

Za długo trzeba czekać na własne zarobione pieniądze, prawie do połowy miesiąca.

Isuzu
Kandydat

Zastanawiałem się nad pracą w tej firmie jako opiekun, chciałem wyjechać do Szwajcarii bo w Niemczech dają słabe wynagrodzenie patrząc po ofertach ale po rozmowie z jednym z pracowników albo nawet z szefem ( nie jestem pewny ) zauważyłem, że bardzo lubią kolekcjonować czyjeś prywatne dane ( jakby o handlu nimi ). Dodatkowo patrzę, co ludzie tutaj piszą o tej firmie i tylko się utwierdzam w tym , że nie chcę dla tej firmy pracować.

Anna
Pracownik
@Isuzu

Prywatne dane, w tym zdjęcie, są niezbędne w procesie rekrutacji. Do niczego innego nie służą i nie są wykorzystywane w żaden inny sposób.

anonim
Były pracownik

Mam zle wspomnienia z nimi.Zlecenia czesto sa niezgodne z opisem nieraz już jak mialem.Paniusie tam pracujace maja sie chyba za niewiadomo kogo bo sa opryskliwe i zbywaja rozmowy kiedy zglaszasz problem. Moglbym jeszcze duzo pisac ale szkoda mi klawiatury na tych oszustow w kazdym razie podziekowalem nim.

Ulka
Były pracownik
 Problem
@anonim

Byłam na trzech zleceniach, zupełnie co innego niż mi przedstawiali. Podpisuję się pod tym co piszesz. Podzękowałam tej firemce..

Monika
Były pracownik
@Ulka

ja pracowałam z nimi rok czasu i wspominam ja bardzo zle 50 euro mi ucieli i do dzis nie dostałam odpowiedzi dlaczego

Marzena
Inne
@Ulka

Hmm.. a jak przedstawiano Ci pracę w Bravecare a jak wyglądało to później? Mogłabyś napisać coś więcej na ten temat?

Anna Hanna
Inne
@Monika

Z tego co wiem, tak jest liczony dzień przyjazdu, bo nie jest to pełny dzień pracy...

Andrzej
Były pracownik
@anonim

Cel koordynatorek-wysłać na zlecenie a środki wszystkie chwyty dozwolone, okłamać co do stanu zdrowia podopiecznych a nawet nie zainteresować się czy opiekun dotarł na miejsce. Zero pomocy. Jeśli kierownictwo będzie dalej na arogancję lekceważenie obowiązków przez koordynatorki to ta firma długo nie pociągnie.(Moja opinia dotyczy woj. Dolnośląskiego

Anna
Pracownik
@Andrzej

Szanowna Pani. Proszę o kontakt z centralą firmy 22/400 78 76. Żadnej Państwa reklamacji, skierowanej bezpośrednio do firmy nie pozostawiamy bez odpowiedzi. Pozdrawiam.

Anna
Pracownik
@Anna

Szanowny Panie. Proszę o kontakt z centralą firmy 22/400 78 76. Żadnej Państwa reklamacji, skierowanej bezpośrednio do firmy nie pozostawiamy bez odpowiedzi. Pozdrawiam.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Byłeś na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Bravecare Sp. z o.o.? Podziel się relacją i opisz swoje wrażenia z rekrutacji na stanowisko Opiekun/ka osób starszych w Niemczech.
balkoniarz
Kandydat

Zatrudniacie alkoholika narkomana karanego za posiadanie środków odurzających za pobicie kobiety w Biedronce za prowadzenie pojazdów pod wplywem alkoholu w Niemczech jaką macie weryfikację i że taka osoba opiekuję się osobami starszymi w waszej firmie a o jakiego pracownika chodzi wiecie na pewno pan Kowalski T... ..

Bożena
Inne
@balkoniarz

Na to co piszesz są jakieś dowody do wglądu?

Danuta
Były pracownik
@balkoniarz

Tam nikt nic nie weryfikuje.W co niektórych filiach nawet nie znają języka niemieckiego.

Bożena
Inne
@Danuta

Ale chodzi o stanowiska, na których komunikatywność nie jest zbytnio wymagana czy jak oni sobie tam w takim razie radzą?

Monika
Pracownik

Pracuję w firmie jako opiekunka od dwóch lat, jestem bardzo zadowolona ze współpracy. Moje koordynatorki są zawsze pomocne. Wypłata na czas. Miejsca pracy sprawdzone i dobrze opisane. Stawki jak dla mnie ok.

marta
Pracownik

firma krzak BRAVECARE APS Vesterbrogade 149, bygning 5, 1. sal, lokal 50202 1620 Kopenhaga NIP DK41391030

Japanache
Pracownik
@marta

Sam jesteś krzak. Firma Bravecare Sp zoo dokonała połączenia ze swoją spółką matka z siedzibą w Danii. Dlatego jest Bravecare APS.

1
Bożena
Inne
@Japanache

Aż ciekawa jestem czy to była celowa manipulacja z tamtym komentarzem czy totalna głupota.xd Niektórzy chyba powinni mieć zakaz korzystania z internetu... A powiesz coś więcej o tym całym połączeniu?

maria19701@wp.pl
Były pracownik

Jak jest z odprowadzaniem podatku

Wanda
Kandydat

Nie polecam tej agencji wysyłają opiekunki na zlecenia MINY koordynatorki kłamią nie odbierają telefonów nie oddają pieniędzy za test covidowy

1
Bożena
Inne
@Wanda

A deklarowali, że oddadzą za niego pieniądze? Jest to gdzieś na piśmie?

Bożena
Inne

Ej serio chamsko z tymi nagłymi pseudo zwolnieniami tutaj.xd To odsyłanie rzeczy ludzi bez słowa, w sumie i tak dobrze, że chociaż te rzeczy oddają też, ale to i tak okropne zachowanie. Tu widzę ktoś wspomniał coś o zgłaszaniu tego wszystkiego do RODO, ktoś ostatecznie to zrobił?

Deisi
Kandydat

(usunięte przez administratora)Po miesiącu wyjechała ale moje zostawione rzeczy też wyjechały.Firma przysłała następną panią mówiącą po angielsku ani słowa po niemiecku.POdopieczny cUDOWNY DoBRY CZŁOWIEK DZIĘKI FIRMUE i nie zajmującym się nim synkom trafił do Hajmu.Od miesięcy mam telefon od podopiecznego z prośbą aby go z niego zabrać do domu.Powinnam te rozmowy przekierować do O/Bravecare.Tylko problem w tym że żadna nie mówi po niemiecku.

Deisi
Kandydat
@Deisi

A to ma być opinia autentyczna czy zmyślona o firmie Bravecare. Zapomniałam nadmienić że przez 2 lata żadnego druku A1 (raz dostałam ksero osoby o tym samym imieniu i nazwisku ale 10lat młodszej z innego miasta)Powinnam to zgłosić zgodnie z RODO.I nigdy nie otrzymałam EKUZ mimo panującej pandemii.Nie mam zamiaru już wogóle pracować z racji swojego wieku.Ale utrzymywać pseudo koordynatorki też mi się nie uśmiecha.

Była pracownica
Pracownik

Była to WSPANIAŁA, JEDNA Z NAJLEPSZYCH FIRM OPIEKUŃCZYCH W KRAJU. Opiekunka była priorytetem ( chroniona z każdej strony). Oczywiście miała obowiązki z jakich musiała się wywiązać. Ale w razie jakichkolwiek problemów ze strony niemieckiej mogła w milion % liczyć na wsparcie BRAVE CARE. Obecnie? Co innego przedstawiane jest przed wyjazdem, co innego zastaje się po stronie niemieckiej. W razie problemów koordynatorki w ogóle nie odbierają telefonów. Całą dobę są zajęte, zapracowane, nie mają czasu dla opiekunki. Jedno co umieją to zabrać opiekunkę ze zlecenia i nie dania nowego zlecenia, bo wiecznie wszystkie mają pozajmowane. Kiedyś było inaczej- gdy trafiło się na nieudane zlecenie BRAVE CARE przewoziło natychmiastowo w inne. I co najważniejsze potrafili znaleźć wspaniale miejsce. Co jeszcze ciekawe gdy już zjedzie się z nieudanej szteli koordynatorka staje się w ,,cudowny" sposób dostępna, nagle ma czas by kilka minut porozmawiać i oznajmić że przez najbliższe kilka miesięcy nie będzie u nich wolnych miejsc .gdyż inne panie po przedłużały pobyty z powodu (usunięte przez administratora) W dodatku stawki za zlecenia karygodnie spadają w dół. Zrobili się dziwni. Niech każdy sam podejmie decyzję czy warto z nimi współpracować.

Danka
Inne

Firma porażka. Ale tak to jest jak pracownicy piją w robocie. Mało tego piją razem z opiekunkami, a szefostwo organizuje pięć razy w roku szkolenie popijawę żeby podstarzały szefuniu się dowartościował. Oferty niezgodne z faktami, a opieka katastrofa, ale jak koordynator chodzi naprany w biały dzień to trudno liczyć na profesjonalne wsparcie. Jaki szef tacy pracownicy.

1
Pytanie
 Pytanie

Czy w Bravecare Sp. z o.o. poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze jakieś świadczenia dodatkowe?

Anna Hanna
Inne
@Pytanie

Tak :) Są premie wakacyjne i świąteczne. A nawet zwrot kosztów podróży! Jak się wszystko omówi i powie o swoich oczekiwaniach nie ma żadnych problemów. Jest umowa i wysokie zarobki! W razie problemów Koordynator zawsze jest do dyspozycji Opiekunki!

Marzena
Inne
@Anna Hanna

A jak takie premie wakacyjne i świąteczne wyglądają? Czy są przewidziane dla wszystkich czy trzeba spełnić jakieś warunki?

Anna Hanna
Inne
@Marzena

Zwykle premia wakacyjna wynosi 75 Euro. Za dni świąteczne przysługują dodatki :) Pensja jest uzależniona głównie od poziomu znajomości języka niemieckiego. Ale wynagrodzenie zawsze można negocjować:)

Anna Hanna
Inne

Polecam! Profesjonalna obsługa i wysokie zarobki!

Jagoda
Pracownik

Niskie stawki i koordynatorzy którzy zupełnie nie potrafią pomóc opiekunce. tyle w temacie

Dawid
Inne

Kto u was odpowiedzialny jest za reklamacje ?

Dora
Pracownik
 Problem

Problem z terminową wypłatą to najlepsze co można o tej firmie napisać

1
RADA
Pracownik
@Dora

KOBIETO ONI OD DAWNA SĄ NA CZARNEJ LIŚCIE

Wioletta
Pracownik
@Dora

Za poprzedni miesiąc nie dostałam pełnej wypłaty i tak już jest nie pierwszy raz. Wcześniej musiałam się z firmą długu wykłócać o swoje pieniądze a tym razem przestali odbierać moje telefony.

Lidka
Kandydat
@Wioletta

Dobrze że sprawdziłam opinie bo myślałam czy z nimi nie wyjechać. Widzę dużo negatywnych opinii w internecie więc raczej sobie daruje.

Bronisław
Inne
@Lidka

Czyżby firma poszukiwała nowych pracowników skoro napisałaś, że chyba sobie finalnie darujesz tego pracodawcę? Jeżeli poszukują to może będziesz tak miła i napiszesz na jakie stanowisko poszukiwana jest nowa osoba? Będzie mi miło cokolwiek ustalić. Pomożesz?

Zostaw merytoryczną opinię o Bravecare ApS Sp. z o.o. Oddział w Polsce - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Bravecare ApS Sp. z o.o. Oddział w Polsce?

    Zobacz opinie na temat firmy Bravecare ApS Sp. z o.o. Oddział w Polsce tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 28.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Bravecare ApS Sp. z o.o. Oddział w Polsce?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 21, z czego 11 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Bravecare ApS Sp. z o.o. Oddział w Polsce
Przejdź do nowych opinii