(usunięte przez administratora)Zazwyczaj są to osoby starsze,które posiadają telefon stacjonarny. Kazali wyłudzac dane takie jak pesel czy numer dowodu. Wcale nie zmieniają abonamentu tylko wciskają kolejny. Klienci muszą płacić albo podwójnie albo płacą grube kary za rezygnacje. Z tego co sie orientuję teraz firma work call zmieniła nazwe na job call czy coś takiego. Wciaskają abonamenty od firmy tele go . nie polecam. W pracy (usunięte przez administratora) przez Panią Agnieszke i nie tylko straszny a zarobki malutkie.
Zadzwonili do moich dziadków - uważnie przysłuchiwałem się rozmowie. Połączenie z numeru anonimowego. Konsultant przedstawia się imieniem i nazwiskiem oraz nazwą firmy. Sprzedają abonamenty na telefon (obojętnie jaki, stacjonarny czy komórkowy) pod pretekstem przeprowadzenia ankiety na temat telefonu stacjonarnego (działanie ewidentnie na granicy prawa). Cytuję: konsultant: "z racji udziału w ankiecie od września będzie nowy abonament, za telefon stacjonarny będzie pani płaciła niecałe 26zł brutto już z vatem i tak będzie od września teraz proszę sięgnąć po dowolny rachunek za ten telefon" babcia: "nie będę szukała, niech będzie tak jak jest" konsultant: "Proszę pani nie będzie tak jak jest bo od września będzie nowe, proszę poszukać rachunku" babcia: "gdzie ja tam będę szukać rachunku" konsultant: "trzeba poszukać rachunku to jest ważne" babcia: "nie wiem koło 30zł..." konsultant (z intonacją żądającą w życiu nie słyszałem czegoś podobnego) "PROSZĘ SIĘGNĄĆ PO RACHUNEK!" babcia "nie będę się tutaj..." konsultant: "ale trzeba ten rachunek jest potrzebny żeby uzupełnić dokumenty PROSZĘ POSZUKAĆ RACHUNKU!" ... rozmowa dalej się toczy nie będę wszystkiego cytował szkoda że nie nagrałem sobie. W każdym razie słowa są tak sformułowane, że nawet jeżeli się zapisze ich treść to nie ma się do czego przyczepić, ale intonacja tych sformułowań jest wręcz żądająca, a nawet mogę pokusić się o stwierdzenie że konsultant krzyczał. Teraz się zastanów, czy nadal chcesz podjąć zatrudnienie w takiej firmie - działając na granicy prawa, tonem żądającym oszukiwać nieświadome starsze osoby, pod pretekstem ankiety naciągać na wysokie rachunki oraz odcinać ich od telefonu (tak moi drodzy, przeniesienie numeru stacjonarnego to nie jest prosta sprawa - bardzo często zdarza się, że przez pewien okres trzeba płacić dwie umowy, a w okresie przejściowym nie można wykonać żadnego połączenia ze względu na kwestie techniczne, co wiąże się z tym że starsi ludzie nie będą w stanie wykonać połączenia alarmowego!). Dodatkowo konsultanci nie pracują zdalnie ponieważ w słuchawce słychać wyraźne przegłosy z innych rozmów.
za szkolenie nie zapłacą, podpisza ci umowe dopiero jak wcisniesz starszej osobie abonament. pobierasz wrazliwe dane jak nr dowodu i nr pesel, ciekawe co z tym pozniej robia? nie wiesz nawet jaka firma zapewnia ten abonament. przelozona bardzo roszczeniowa, mobing itp. ogolnie nieciekawie. wytrzymałam kilka dni.
Warto zawsze starać się o umowę jak najwcześniej - zabezpiecza on Twoje interesy. Choć pracodawcy w sumie też. A jak wygląda sama praca w Work Call? Ile godzin trwa, czy są regulaminowe przerwy, etc.
Witam, jestem obecnym pracownikiem polecam pracę w tej firmie godziny do dogadania wypłata na czas, atmosfera super p.kierownik ludzka kobieta.
Osoby starsze i nie tylko moga skorzystac z niższego abonamentu i mniej płacic co jest dla nich korzystne. W swoich firmach sa wiele lat i nadal placa bardzo duzo a tak to przechodza na nizszy abonament . Polecam :)
klient powinien zostac poinformowany wczesniej z jakim operatorem podpisuje umowe, a nie ze sie dowiaduje na miejscu dopiero, wiele osob mysli ze rozmawia z przedstawicielem obecnego operatora.
@zła opinia dlaczego nie wiadomo dla kogo się tam pracuje?
Zła atmosfera, nie wiadomo dla kogo się pracuje i niby ankiety a tak naprawdę wciska się abonamenty dla starszych ludzi
Proszę o pomoc. Jak odstąpić od takiej umowy na abonament? Moja babcia coś podpisała, nie dostała kopii umowy.
Babcia powinna na miejscu dostać kopie umowy od przedstawiciela handlowego. Również na miejscu powinna przeczytać takie dokumenty. Przed dostarczeniem dokumentów jest również poinformowania telefonicznie o wszystkim o tym niższym abonamencie. Więc sądzę że wiedziała co podpisuje :)
Rzeczywiście to jest dopiero tupet, proszę pokazać ilu staruszków jest w stanie przeczytać ze zrozumieniem umowę napisaną najczęściej wiadomo jakim drukiem. Żerujecie na ufności starszych osób. Większość takich osób wierzy że wszyscy chcą im pomóc a tak zazwyczaj nie jest. Ciekawe dlaczego celem tej firmy są właśnie starsze osoby?
niby ankieta a pod ankietą propozycja zmiany abonamentu nie polecam
Tak jak już Pan powiedział jest to propozycja zmiany abonamentu ale chce podkreślić ze jest to zmiana na niższy abonament w którym ludzie mniej płacą . Są o tym poinformowani nikt nikomu nic nie wciska jedynie mogą z niego skorzystać. Nikt im przez tel nic nie zmienia są wysyłane dokumenty zeby mieli czarno na bialym . Pozdrawiam :)
ABONAMENTY OBNIŻAJA,BO CI STARSI LUDZIE PŁACĄ TAK DUŻO ZA TE TELEFONY A TU MAJA WTEDY STAŁY ABONAMENT I MOGĄ DZWONIĆ ILE CHCĄ A NIE MILIONY ZA TELEFON
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Work Call Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Work Call Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Work Call Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!