Librus Sp. z o.o. Sp.k.

3.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Librus Sp. z o.o. Sp.k.

As

Praca w tym miejscu to były najgorsze trzy miesiące w mojej karierze... na rozmowie wszystko wyglada pięknie a potem jedno wielkie rozczarowanie.

Uwaga

(usunięte przez administratora)najniższa krajowa plus ewentualne premie, które raz są, raz nie ma. Kadra kierownicza wybierana chyba na podstawie tego, kto ma ładniejsze buty albo bardziej "radiowy" głos albo potrafi połechtać odpowiednią osobę, bo na pewno nie na podstawie kompetencji czy umiejętności. Komputery i telefony rodem z XX wieku, ciasne pokoiki naładowane ludźmi, którzy całe dnie wiszą na słuchawce, głośno, duszno, czasem nieprzyjemnie pachnie, kolejki do ubikacji, brak podstawowych przyborów biurowych. Praca w większości działów to telemarketing w czystej postaci, nawet w administracji ludzie dzwonią. Zdecydowanie radzę zastanowić się parę razy, zanim się wyśle CV.

Pracodawca

@Uwaga

Dziękujemy za opinię. Każda jest dla nas ważna. Wynagrodzenie jest uzależnione od działu i stanowiska. Każdy kandydat podczas rekrutacji dostaje bardzo dokładną informację na temat warunków pracy, w tym wynagrodzenia, aby mógł podjąć świadomą decyzję o zatrudnieniu. Również podczas rekrutacji jest okazja, aby zobaczyć standard biura, a nawet pokoju, w którym pracuje dany dział. Wakaty na stanowiska kierownicze obsadzane są z wykorzystaniem procesu Assesment Center. Ponadto ocenę kompetencji ułatwia ustandaryzowana ocena okresowa. Część działów to działy telemarketingowe, co jest zawsze jasno wskazane w ogłoszeniu. W dziale administracji nie ma elementów sprzedaży, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami dotyczy przygotowywania umów (dział administracji stanowi back office dla działów sprzedażowych).

Librus kłamie

Szkoda dodawać opinii, gdyż jak widać istnieje tu cenzura i usuwanie części komentarzy. Nie polecam pracy w tym miejscu ani słuchania bełkotu librusa. W tej firmie cały czas są zwolnienia - proszę, nie udawajcie, że jest to na normalnym poziomie. O jakich awansach w dziale administracji mowa? Na ten moment tego działu nie ma,razem z jego kierownikiem . Większość osób się zwolniła. Działy sprzedażowe ta sama historia. Dobrze wiemy jak jest :) Kogo próbujecie oszukać? Przyjdzie moment, że sami zaczniecie dzwonić, bo nie będzie miał kto, zamiast produkować kłamliwe komentarze. A więc telefony stacjonarne w dłoń, jak szable! Uwaga na kable :) Dlatego oszukujecie w ofertach pracy aby ściągnąć nieświadomych ludzi. Przez kilka lat w librusie nie mieliśmy ani jednego szkolenia z firmą zewnętrzną. Co najwyżej Coachingi z kierownikiem, który czerpał informacje z internetu. Śmiać się, czy płakać?. Na wszystko macie wytłumaczenie.

Pracodawca

@Librus kłamie

Dziękujemy za opinię. Każda jest dla nas ważna! Administrator usuwa komentarze lub ich fragmenty, jeśli naruszają regulamin portalu. Wprowadzamy w firmie zmiany m.in. na podstawie informacji od pracowników. Poza standardowymi kanałami zgłaszania uwag – informacja do kierownika lub działu HR – mamy także skrzynkę na opinie (również anonimowe – gdyby ktoś z dowolnego powodu wolał nie podpisywać się imieniem pod daną sugestią). Ponadto prowadzimy z odchodzącymi pracownikami exit interview, niezależnie od formuły i powodu zakończenia współpracy. Jednym z najistotniejszych elementów tej rozmowy jest prośba o wskazanie obszarów do zmiany lub poprawy w firmie. Na podstawie tak zbieranych informacji ulepszamy różne obszary. Do zeszłego roku szkolenia miały głównie formę szkoleń wewnętrznych, co w oczach części osób może mieć niższą wartość niż szkolenia z firmami zewnętrznymi. W bieżącym roku budżet szkoleniowy został powiększony – do tej pory odbyły się 22 szkolenia z trenerami zewnętrznymi dla łącznie 89 uczestników. Równolegle realizujemy nadal także szkolenia wewnętrzne. W dziale administracji funkcjonuje podział na różne poziomy specjalizacji – od młodszego do głównego specjalisty. Zasady zmiany stanowiska są znane pracownikom. Działem kieruje dyrektor ds. wsparcia operacyjnego, na tym stanowisku od wielu lat, wspierany przez głównego specjalistę – również z dużym stażem w firmie. W tym momencie nie widzimy potrzeby uzupełniania zespołu jeszcze dodatkowo o kierownika. Ostatnie badanie Monitora Rynku Pracy, 35. edycja, wskazuje jako poziom rotacji pracowników w Polsce w 2018 roku 21%, dla stanowisk z obszaru obsługi klienta – 32%, dla administracyjnych z 30%. Poziom rotacji w Librusie w 2018 roku to dokładnie 20,6%. Nie jest to jednak poziom nas zadowalający, dlatego podejmujemy działania, aby go poprawić. Cieszy nas natomiast, że w rekrutacjach uczestniczą także osoby, którym pracę w firmie polecili nasi pracownicy. W naszej ocenie potwierdza to, że te osoby oceniają pracę w Librusie pozytywnie. Zarzut oszukiwania w ofertach pracy jest poważny. Tym bardziej chcielibyśmy się do niego ustosunkować. Dlatego proszę o wskazanie konkretnego miejsca, w którym takie zakłamanie miałoby mieć miejsce.

Truue
@Librus Sp. z o.o. Sp.k.

Na stronie internetowej przy Karcie Multisport nie ma dodatkowej gwiazdki (* preferencyjne warunki, dodatkowo płatne przez pracownika) - może to sugerować, że jest bezpłatna lub płatna przez pracodawcę. Pobieracie z wypłat pracownika opłatę za kartę - to jest wprowadzanie w błąd. Warto wspomnieć o macierzyńskim. Kobiety zainteresowane pracą w librusie powinny się liczyć z tym,że na urlopie macierzyńskim otrzymują samą podstawę (która nie jest wysoka). Premię, nie są wliczane podczas wyliczania urlopu macierzyńskiego. Ma to związek z kombinacjami firmy, dotyczącymi ujmowania premii a prowizji.W normalnych firmach, w przypadku wypłat składających się z podstawy + zmiennych premii - wyliczana jest średnia. Nie tutaj. Myśląc o powiększaniu rodziny lepiej wybrać bardziej stabilną firmę, która wspiera zarówno kobiety w ciąży (w szczególności przepisy dotyczące przerw i czasu przed komputerem) jak i okres urlopu macierzyńskiego. Firma dostaje teraz rykoszetem, ale wiele lat pracowała na sytuację, która jest obecnie. Zła atmosfera, zwolnienia pracowników i brak perspektyw...

Mrówka

Może ja też się wypowiem. W firmie na przestrzeni kilku lat zaszły spore zmiany, inwigilacja pracowników, podsluchiwanie rozmów telefonicznych , wyliczanie czasu pracy co do minuty jest codziennością. W wielu działach kierownicy znaleźli się przypadkowo A właściwie tylko po to aby góra mogła wiedzieć co w dziale piszczy. Zespół który był idealny został zmiażdżony, zepsuty, unicestwiony tylko dlatego że za bardzo się zgrał i za bardzo pracował. Ci mocniejsi odchodzą bo brak podwyżek, słaby system motywacyjny nie daje satysfakcji A ci słabsi czekają na lepsze jutro bo dzieci bo kredyt bo zasiedzenie bo ble ble ble a szkoda bo potencjał wielki.

Pracodawca

@Mrówka

Dziękujemy za opinię. Każda jest dla nas ważna! Aby podnieść jakość telefonicznej obsługi klienta, w odpowiednich działach odbywają się tzw. nasłuchy. Każdy pracownik jest o nich poinformowany. W każdym miesiącu kierownik powinien kilkukrotnie wysłuchać rozmowy z klientem każdej osoby w dziale. Na tej podstawie uzupełnia kartę oceny jakości rozmowy telefonicznej, którą udostępniana jest również pracownikom. Kierownik omawia z pracownikiem każdą jego kartę podczas coachingów 1:1. Dzięki takiej metodzie pracy pracownicy dostają informację zwrotną o elementach ich wyróżniających oraz o takich, nad którymi powinien jeszcze popracować. Szczegółowe kwestie rozliczania czasu pracy w danym dziale reguluje jego kierownik. Jako firma nie rozliczamy czasu pracy wg odbić kart na wejściu, nie robimy rejestru wyjść na papierosa czy do lunch baru, nie mierzymy czasu wylogowania z komputera itd. Istnieją plany minimum, o których każdy pracownik jest informowany. Żaden zespół w firmie nie został rozwiązany, wymieniony czy częściowo zwolniony, dlatego nie wiemy, jakiej sytuacji miałby dotyczyć opis i co za tym idzie – nie potrafimy się do tego odnieść. Dane za 2018 rok pokazują, że retencja pracowników w firmie jest na poziomie rynkowym. Danych za 2019 rok jeszcze nie mamy.

True
@Librus Sp. z o.o. Sp.k.

"Żaden zespół w firmie nie został rozwiązany, wymieniony czy częściowo zwolniony" - nie było takiej sytuacji, ponieważ to ludzie SAMI SIĘ ZWOLNILI. Każdy kto ma odrobinę szacunku dla siebie rzucił wypowiedzeniem - całkiem sporo się ich zebrało.

Mrówka
@True

To prawda, zmiażdżył je ktoś kto zajął nienależyte i nienależne krzesło w tym dziale każdy szanujący się człowiek nie będzie współpracować z kimś komu nie można za grosz zaufać nie mówiąc już o czerpaniu wiedzy której nie ma ot tego ktosia

 Rozmowa kwalifikacyjna
Zostaw swoją opinię o rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Librus Sp. z o.o. Sp.k.. Jak oceniasz zaangażowanie rekruterów, ich podejście do kandydata, punktualność oraz organizację spotkania? Czy poleciłbyś aplikację innym? Czekamy na Twoją opinię.
Zyg

(usunięte przez administratora)Najgorszy rodzaj telemarketingu za kasę mniejszą niż na kasie w markecie. A w marketach to przynajmniej mają benefity. Ludzie odchodzą na potęgę, mam wrażenie że co kilka miesięcy wymieniają się całe działy, za wyjątkiem paru weteranów.

Pracodawca

@Zyg

Dziękujemy za opinię. Każda jest dla nas ważna. Wynagrodzenie jest uzależnione od działu i stanowiska. Każdy kandydat podczas rekrutacji dostaje bardzo dokładną informację na temat warunków pracy, w tym wynagrodzenia, aby mógł podjąć świadomą decyzję o zatrudnieniu.

Tornado
@Librus Sp. z o.o. Sp.k.

Każdy kandydat dostaje informację że po okresie próbnym wynagrodzenie jest wyższe o czym później nie ma mowy przez następne kilka lat.

Pracodawca

@Tornado

Dziękujemy za odpowiedź! Jeśli jakiekolwiek ustalenia z rozmowy rekrutacyjnej nie zostały zrealizowane, prosimy o poinformowanie o tym działu HR. Takie sytuacje są dla nas niedopuszczalne i będziemy na nie reagować. Nie w każdym przypadku wysokość podstawy jest zwiększana po okresie próbnym – np. w działach sprzedaży jest ona zależna od oceny okresowej i następuje zwykle później. Natomiast bezpośrednio po okresie próbnym pojawiają się dodatkowe premie, które podnoszą realną wysokość wynagrodzenia. Każdy z tych elementów jest omawiany z pracownikiem.

Ha

(usunięte przez administratora)Ogólnie nie polecam pracy w tym miejscu, wisi się cały czas na telefonach, wydzwania natrętnie po szkołach i przedszkolach, zarobki oraz szanse na rozwój bardzo marne. Szkoda czasu i nerwów.

Pracodawca

@Ha

Dziękujemy za opinię. Każda jest dla nas ważna. Część działów to działy telemarketingowe, co jest zawsze jasno wskazane w ogłoszeniu. Klient firmy to dyrektorzy szkół i przedszkoli. Wynagrodzenie jest uzależnione od działu i stanowiska. Każdy kandydat podczas rekrutacji dostaje bardzo dokładną informację na temat warunków pracy, w tym wynagrodzenia, aby mógł podjąć świadomą decyzję o zatrudnieniu.

Zostaw merytoryczną opinię o Librus Sp. z o.o. Sp.k. - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Librus Sp. z o.o. Sp.k.?

    Zobacz opinie na temat firmy Librus Sp. z o.o. Sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 21.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Librus Sp. z o.o. Sp.k.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 3 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Librus Sp. z o.o. Sp.k.
Przejdź do nowych opinii