Opinie o Hotel Sopot Sp. z o.o. sp.k.
Pracuje w tym hotelu od 3 miesięcy i nie wiem czemu tak niskie opinie tu są. Ekipa fajna i zmotywowana, hotel dobrze wyposażony, kierownicy pomocni. Pieniądze ok i zawsze na czas. A co do opini o psie i jakiś specjalnych życzeniach to myślę, że to jakieś stare dzieje, ja nie zauważyłam by takie sytuacje miały miejsce. Ja polecam to miejsce :)
I jak, jesteś nadal zadowolona:zadowolony z pracy w tym hotelu? Na mieście głośno, że posądzają pracowników o kradzieże. Podobno wszyscy (usunięte przez administratora) właścicielkę . Takie pogłoski są.
Ok, fajnie, że są tez polecenia. Ja widziałam, że całkiem niedawno mieli ofertę na stanowisko specjalista ds. sprzedaży bezpośredniej i marketingu. Co do ekipy, jak jest taka fajna, to czy firma o to dba? No wiecie, są imprezy integracyjne dla całego zespołu, może nawet w samym hotelu?
Szefowa śniadań - jedyne umiejętności jakie można u niej zauważyć to opieprzanie i wysługiwanie się innymi. Pracownikowi na kuchni każe np. sprzątać szatnie pracowniczą (choć tym tym zajmuje się housekeepingu) albo opieprzy wszystkich, że nikt jej papieru toaletowego nie podał .... I jeszcze siedzenie na papierosie, spóźnianie się. Fajne dziewczyny z Ukrainy pracują za nią, decydują za nią.
Dobrze że o tym napisałeś bo che dostać się do pracy na kuchni a wolałbym nie mieć w obowiązkach dodatkowo sprzątania szatni. Tak w ogóle to kucharze pracują na zmiany i też w każdy weekend? Wiesz może jak jest układany grafik tzn. elastycznie i można się dogadać?
Kłamstwo kłamstwem kłamstwo pogania... brednie i bzdury. Szefowa śniadań miła i uśmiechnięta. Żadnej szatni nikomu nie każe sprzątać.....
(usunięte przez administratora)
O, duża rotacja, znaczy jaka? I na jakich stanowiskach? Chodzi głównie o stanowiskach związane z obsługą klientów, czy chodzi także o pracowników biurowych np. od marketingu? I cod o rotacji, to praca jest na UoP, czy na zleceniu, które pozwala ludziom szybko odejść??
Jak nie trzeba mieć przygotowania to na jakiej podstawie dostaje się pracę? Trzeba się umieć jakoś "sprzedać" podczas rekrutacji? Jakie informacje głównie trzeba donosić, jak to nazwałaś?
Technicznie rzecz ujmując: ruina wewnątrz hotelu, jak i wśród pracowników. obecnie wyścig szczurów i walka o przetrwanie. Pracownicy nastawiani są przeciwko sobie, nie ma już współpracy i wsparcia, jak w poprzednich latach. za dużo osób do zarządzania - rzadko kompetentnych, za mało osób do pracy. Nie polecam.
A o co zatrudnienitu mają się niby ścigać, co jest nagrodą w tym wyścigu szczurów, jak to określiłeś? Pytam, bo cenię sobie zarówno wysokie zarobki, jak i przyzwoite traktowanie się w pracy.
Nie wiem skąd taka ocena . Jestem pracownikiem tego hotelu i mi się bardzo podoba : fajni goście , fajni ludzie :) polecam :)
Mimo tych opinii postanowiłam dołączyć do zespołu pracowników hotelu i jestem całkiem zadowolona. Nowa dyrektorka jest na poziomie, a psa Pani Prezes nie widziałam żeby ktoś wyprowadzał. Tak szczerze to ładny hotel jest i nie płacą najgorzej. Może czasy się zmieniły i zauważyli, że ludzi warto dobrze traktować. Nie wiem, sama się przekonam. Na tę chwilę wszystko jest oki.
Czyli mówisz, że atmosfera jest w porządku? Czytałam tutaj, że niektórzy piszą o braku szacunku, widziałaś takie zachowania? Chciałabym aplikować na managera recepcji, ale warunki pracy są dla mnie bardzo ważne.
(usunięte przez administratora)
Kolega wyrażał jakieś swoje ubolewanie, choć nie napisała w sumie z jakie dokładnie powodu. Może Ty napiszesz jakie jest tutaj podejście do pracowników i czy jest miejsce na pomaganie sobie w pracy oraz szacunek? Trafiłem na niedawno wystawione ogłoszenie dla Specjalisty ds. sprzedaży bezpośredniej i marketingu, więc zależy mi na szczerej opinii, odnoszącej się do aktualnej sytuacji w hotelu. Wiem, że przyszłoby mi przyjmowanie rezerwacji telefonicznych i wprowadzanie ich do systemu hotelowego, aktywne sprzedawanie imprez konferencyjnych i rezerwacji biznesowych oraz drobne prace graficzne. Niestety nie wiem, jaką wypłatę bym za to otrzymywał? Może Ty coś wiesz?
Czy Hotel Sopot Sp. z o.o. sp.k. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?
Z załogi, która przez lata tworzyła to miejsce nie został już praktycznie nikt. Brak szacunku, zastraszanie oraz inne paskudne praktyki to codzienność w tym miejscu.
A oferty pracy? żadna mi nie wyszła teraz a skoro tak piszesz to przyszło mi do głowy ze jakaś rotacja może być. Sopot za pracą sobie przeglądam o hotelu jeszcze nie myślałam ale skoro napisałeś to mi wyskoczył. To co piszesz jest w ogóle aktualne?
Jak wygląda to poniżanie, robi to na osobności? Jakie informacje donosi i komu? Pytam, bo szkoda mi po prostu tych pracowników. Co można dostać w zamian za to wchodzenie, o którym piszesz? Ma się lżejszą pracę czy może większą kasę?
Jestem byłym pracownikiem spa i prawdę mówiąc wspominam czas pracy dobrze. Klientela była naprawdę w porządku, zespół również pomocny. Jedyne co mi nie pasowało, to marne godziny pracy i brak umowy o pracę, na której bardzo mi zależało (nie wspominajac o podwyżce). Gdybym dostał tę umowę, to pewnie dalej bym tam pracował. Moja opinia jest w miarę pozytywna. Głównie dlatego, że SPA było "oddzielone" od reszty hotelu, więc mieliśmy swój własny zamknięty, odizolowany krąg. Nie wiem jak jest teraz, ale ostatnio widziałem ogłoszenia o pracę, więc zespół pewnie ciągle się zmienia.
A dlaczego firma nie daje umowy o pracę? Pracownicy sa na umowie zlecenie czy jeszcze na innej umowie? A i jak pracownik idzie do kadr i informuje, że chce UoP to co wtedy mówią? Nie ma opcji, czy że może kiedyś?
Prowadzona jest ciągle rekrutacja do firmy Hotel Sopot Sp. z o.o. sp.k.. Czy polecilibyście firmę jako pracodawcę?
(usunięte przez administratora)
Widać, że masz jeszcze dobre kontakty z byłymi współpracownikami. To zasługa firmowych spotkań, organizowanych choćby z okazji świąt? Napisz też, czy jedną z zalet pracy w tym hotelu są ciekawe perspektywy zarobku?
Co się stało, że juz nie pracujesz w tej firmie?
Spotkań wigilijnych , imprez pracowniczych . Niestety perspektywa zarobku nawet przy dłuższym stażu w tym hotelu jest znikoma . Nie da się praktycznie w ogóle wywalczyć wyższych stawek .
czyli są jednak Asy, którym się udało skoro tak to ujmujesz? Po długim stażu pewnie? Jakim?
Nowa dyrektor nie nadaje się do zarządzana ludźmi. Spełnia tylko każda zachciankę prezeski. I mydli o swoich korzyściach. A pracownicy są tylko narzędziem do osiągania jej sukcesów. Ma wybrańców i tylko ich faworyzuje.
Obecnie mają kilka ofert pracy tutaj na portalu i jedną jestem szczególnie zainteresowana. Chciałabym aplikować na kelnerkę ale przeczytałam tutaj sporo o braku szacunku do pracowników. Ktoś powie czy przez ostatnie miesiące coś się zmieniło w tej kwestii? Ktoś może gdzieś to zgłaszał i udało się coś zdziałać?
Czy w Hotel Sopot Sp. z o.o. sp.k. zawierane są umowy zlecenie w okresie próbnym?
Cześć, chciałabym wiedzieć coś więcej odnośnie pracy jako Specjalistka ds. Sprzedaży w hotelu, z racji tego, że jest ogłoszenie. Czy ktoś mógłby powiedzieć, ile ta stawka wynosi na początek oraz później, jak wejdzie to dodatkowe wynagrodzenie prowizyjne, o którym piszą?
Pracowałem w tym hotelu przez kilka miesięcy jako kucharz. Mam duże doświadczenie pracowałem już w 6 miejscach. Ale w takim (usunięte przez administratora) nigdy nie pracowałem. Atmosfera tragiczna nic nie możesz powiedzieć negatywnego ponieważ zaraz Cię zwolnią. Przez czas który byłem zwolnili 5 kucharzy tylko dlatego ponieważ powiedzieli tylko co im się nie podoba.
Jeden z nielicznych hoteli w Sopocie, ktory pomimo fal covidu nadal działał i nie zwalniał grupowo pracowników
Jaka jest kultura pracy w Hotel Sopot Sp. z o.o. sp.k.?
Kadra zarządzająca za czasów gdy pracowałem kładła mocny nacisk na pracę zespołową co było dużym plusem Managerowie i pracownicy względem siebie byli bardzo pomocni, nie dawali poczucia podziałów co pomagało problemy rozwiązywać wspólnie
A ja napiszę troszeczkę inaczej, Lubię tę pracę bo od ładnych kilku lat mamy stały skład, ludzi z którymi możemy góry przenosić :) wystarczy nas spotkać na corocznych imprezach integracyjnych w Sopocie i się przekonać. Zapraszam też do Hotelu zapytać nas pracowników jak jest Wypłata na czas, regularne podwyżki, fajny system premiowy również ten świąteczny :) Praca jak każda inna. Robotę trzeba zrobić a pieniędzy za darmo się nie dostaje Dzbanki, odeszliscie- jest fajnie!! Przyszli nowi, są zadowoleni- jest fajnie!! Nikogo więcej nie szukamy, ogłoszeń brak ! Życzę frustratom więcej lat w frustracji tak jak lubią Ciao!
Hotel Sopot to miejsce w którym każdego pracownika traktuje się jak własność P. Prezes. O problemach nie można mówić głośno, aby się nie dowiedziała jak słabym miejscem jest jej hotel. Absolutny chaos i łatanie ludźmi grafiku.
Ewidentnie widać, że problemem w Hotel Sopot jest dla ciebie traktowanie pracowników. Naprawdę fajnie, że napisałeś, bo byłam ciekawa, jak się tam pracuje. Chciałabym się jeszcze tylko upewnić, czy praca tam na pewno nie ma jakichś plusów. Jak to widzisz?
No, Ty na pewno nie jesteś milionerem, skoro jesteś pracownikiem w HS. Czy się mylę i zarobki są z wieloma zerami na końcu? :3
Hotel znosny.Male pokoiki.Sniadania przecietne jak w barze.Obiady drogie i bardzo malo nie polecam bo bardzo drogo,lepuej zjesc na miescie za mnjejsza kwote i o wiele razy smaczniejsze.Obsluga zarozumiala i bardzo niesympatyczna.Generalnie nie polecam tego hotelu za taka cene.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Hotel Sopot Sp. z o.o. sp.k.?
Zobacz opinie na temat firmy Hotel Sopot Sp. z o.o. sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 17.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Hotel Sopot Sp. z o.o. sp.k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 16, z czego 3 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!