Dnia 18.08.2023r godz-18:00 spotkałam się z bardzo przykrą sytuacją w Kauflandzie. Byłam stałą klientką weszłam na sklep spożywczy wrzuciłam do wozka ze 3 gatunki owoców i wyszłam na hol sklepu do LOTTO by wysłac kupon bo miałam tylko pół godziny by zdązyć wysłac. Często tak robiłam i wracałam na spozywczy robić dalsze zakupy, a dzisiaj Pani z recepcji potraktowała mnie jak złodziejke lecąc za mną i mówiła nerwowo -Zapłaciła Pani za zakupy ja jej mówię że nie bo wracam za chwilę na dalsze zakupy a chcę zdążyć wysłać kupon LOTTO-nie pozwoliła mi wysłać krzyczała WRACAMY, WRACAMY nie wiedziałam że takie jest przepis-Ale pytam GDZIE? jest informacja że nie można ze stoiska wyjśc na inne by kupić kupon-chodziło mi tylko o czas bo do 19:00 można kupon kupić. Przykro mi bardzo tak się uczciwych ludzi nie traktuje jak przestępce prowadzi się z powrotem. Trzeba zrobić -SZLABAN gdy się tak boicie i napisać informację o ZAKAZIE a nie ludzi upokarzać przy klientach od złodziei. Tracicie tym klientów bo kultura obowiązuje chyba zachowania do klienta. Gdyby ktoś wychodził do drzwi wyjściowych to rozumiem ALARM wam DZWONI PRAWDA? ale wewnątrz sklepu? cHYBA wAS MOGĄ UKRAŚĆ TYLKO. Klienci mają Waszej pracy upokarzającej ich dość. Złodzieja trzeba złapać nagrywać kamerami a nie robić z uczciwych klientów ZŁODZIEI. swoim zachowaniem. Moja noga juz do Kauflandu nie stanie obrzydzenia dostałam za takie traktowanie klientow. Nie pozwole sobie by gówniara mnie upokarzała publicznie, za to że chciałam kupić tylko kupon w środku sklepu. SZLABANYYY załóżcie, ja nie wiedziałam że wyjście na teren sklepu wewnątrz jest zabronione, bo nie ma informacji o tym. Proszę szanować dobrych klientów bo zostaniecie w pustym sklepie ludzie od was odchodzą tam gdzie ich szanują.
Bardzo przekolorowana ta Pani wypowiedź na temat sytuacji która wtedy miała miejsce. Nikt nie zrobił z Pani (usunięte przez administratora). Takie są przepisy z towarem niezapłaconym nie wychodzimy na pasaż sklepu.Normalny klient by to zrozumiał. Z afery jaka Pani zrobiła śmiały się wszystkie dziewczyny które Pania obslugiwaly. A wyzywanie mnie od (usunięte przez administratora)świadczy właśnie o Pani wysokiej kulturze...
Atmosfera w pracy fatalna i to nie wina zwykłych pracowników bo ci nie mają nic do powiedzenia tylko kierowników i Pani dyrektor wieczne zamieszanie i nerwy...wszędzie trzeba pracować i nie ma lekko ale jak ktoś zarabia parę groszy więcej i mianują go kierownikiem no to już jak ktoś jest głupszy to zapomina że jest człowiekiem i zaczyna pomiatać innymi i to jest efekt wiecznej rekrutacji w kauflandzie Biedronki już takiego przemiału pracowników nie mają a w Biedronce przynajmniej więcej płacą. Ogólnie w Kaufland Biłgoraj nie ma szału z zarobkami i brak wolności słowa dało by się pracować jakby panowała normalna atmosfera ale póki jest tam obecne kierownictwo to lepiej omijać tą pracę niż tracić zdrowie i nerwy na wysłuchiwanie wariatów jeszcze troszkę i Panie kierowniczki same będą pracować.
To chyba najgorszy sklep w tym mieście, to jak traktujecie ludzi jest totalnym absurdem. Panujący nieporządek, chaos, a później oszczerstwa kierowane na drugiego człowieka i bezpodstawne osądzanie o kradzież, bez podania konkretnych dowodów, nagrań, a także zupełnie sprzeczne wyssane z palca informacje odnośnie wizyty w sklepie, która nawet w tym dniu nie miała miejsca, to idealnie opisuje sytuacje w jakiej się znaleźliśmy. Nie polecam zakupów w tym miejscu.
Co.xd A masz może z kimś z obsługi na pieńku? No bo czemu akurat Ciebie ktokolwiek miałby się uczepić? Ogólnie jeśli to prawda to jak to rozwiązałeś?
Nie przypominam siebie byśmy przechodzili na „Ty. Poza tym zaczynając zdanie praktycznie od „xd” widzę, że rozmowa będzie przebiegała na wysokim poziomie. A proszę mi powiedzieć co ma do obsługi klienta to czy z kimś ktoś może mieć na pieńku? Chyba nie przenosi się to na jakość pracy, chyba podejście obsługi każdego klienta powinno być takie same, bez względu na to czy kogoś darzymy sympatią, czy też nie :) Ale jak widać ciężko tutaj o jakikolwiek szacunek.
Przed Nami ciężkie, świąteczne miesiące i dzikie tłumy w sklepach... Czy będą jakieś benefity lub premie? Pytam kasjerek, które aktualnie tam pracują.
Kaufland Biłgoraj jest to market na poziomie poniżej krytyki. Notorycznie brak aktualnych cen, brak dostępności towaru na owoce warzywa. Często towar jest zgnity nie nadaje s6do spożycia. Kolejki przy kasach. Toaleta brak papieru i mydła. Absolutnie nie polecam!!!
Jeśli chodzi o ceny to pretensje proszę mieć do rządu tak często i tak szybko podnoszą podatki na nasze produkty że nie nadążamy że zmianą podwyżek cen. Jeśli chodzi o dostępność towaru zawsze mamy pełne tiry towaru lecz niektórzy klienci rzucają się na towar szczególnie promocyjny wykupując wszystko ile jest jakby nigdy jedzenia nie widzieli zachowując się przy tym jak dzieci z Afryki robiąc zapasy co najmniej na dwa lata do przodu więc dla innych klientów już nie starcza a jak zamówimy więcej żeby starczyło dla każdego wtedy towar stoi i gnije i tak zle i tak niedobrze. Jeśli chodzi o brak papieru i mydła w pułkach mamy pełno papieru i pełno mydła różnego rodzaju trzeba wejść i kupić chyba nie po to przychodzi pan do sklepu żeby oddać ostatnio zjedzony obiad do sklepowego kibla dla klientow?!?! Takie sprawy załatwia się w domu ewentualnie obok sklepu są ogródki działkowe tam można takie sprawy załatwiać przy śpiewie ptaków i dźwięku brzeczącej muchy. Fakt może w naszym kiblu brakować papieru i mydła bo niektórzy klienci mają takie ciekawe pomysły żeby regularnie wykradać całe rolki papieru i kostki z mydłem i trudno ich upilnować nikt kibla 24 h na dobę nie będzie pilnowal. Jeśli chodzi o kolejki jeśli pan nie będzie przychodził to nie będzie musiał pan stać w kolejce i problem rozwiązany niech pan przychodzi do żabki tam niema kolejek i problemu z brakiem papieru
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Kaufland?
Zobacz opinie na temat firmy Kaufland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.