Opinie o Biedronka w Ozorków Ignacego Starzyńskiego 30

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie Biedronka. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w Biedronka o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Biedronka w Ozorków Ignacego Starzyńskiego 30

Osoba Nowy wpis

Tak naprawdę p. Kierownik przepraszam zastępca kierownika p. A z Łęczycy nic nie zrobiła jedynie rozwaliła zespół który był ale jak się jest pupilkiem kierownika to można wszystko

2
CC

Szczerze mogę napisać że odkąd wyrzucono (usunięte przez administratora) za zaniedbywanie sklepu i obowiązków,nowa Pani kierownik z Łęczycy doprowadziła sklep do ładu i składu w pocie czoła gdy pracownicy mieli wywalone i nie przychodzili do pracy,albo pędzili do lekarza po zwolnienia lekarskie bo sie pracować nie chciało.Brak samodyscypliny i zaangażowania.Jeśli ktoś narzeka na grafik to niech sam sobie go planuje a nie narzeka na godziny pracy i wpisuje sobie na kartke tylko kiedy chce urlop albo dni wolne.Jeśli narzekacie tylko że od was wymagają to zmieńcie prace,proste.Jesli wam mowia ze czegos nie potraficie gdy od 3 dni nie wykonaliscie jednego zadania jakim jest wyniesienie smieci to moze faktycznie nic nie umiecie ;)

5
xy
@CC

Do pracy przychodzi się aby pracować bo za to dostajemy wynagrodzenie jak coś trzeba zrobić to trzeba i tyle a ponarzekać ludzka rzecz

@
@CC

Ludzie potrafią wiele i potrafią się zaangażować tylko trzeba ich doceniać a nie cały czas krytykować i tracą wtedy motywację do pracy i nie wierzę w to że jak komuś się powie wynieś śmieci to nie wyniesie ich przez 3 dni

Lusi Nowy wpis

Padły takie słowa, wiem co słyszałam. Po drugie masz rację lepiej by było powiedzieć wprost co kogo boli ale to nie u nas nie z każdym tak się da. Za każdym razem kiedy ktoś powie to zaraz są skargi telefony do bop. A zamiast tel takie osoby powinny się zastanowić, że skoro jedna druga osoba coś muwi to może rzeczywiście było by warto się nad sobą zastanowić zamiast dzwonić albo wiecznie straszyć wypowiedzeniem do tego kilka łez i każdy będzie błagał o pozostanie, to jest dopiero żałosne. Owszem są też na sklepie osoby godne zaufania szacunku , które pracują A nie zastanawiają się jak komuś świnie zrobić. A co do tego że na tej stronie jest pisane widocznie nie którzy już na prawdę mają dość i z obawy postanowili założyć stronę na temat sklepu A nie mówić w prost dla własnego bezpieczeństwa. To powinno dac do myślenia kierownikowi czy na pewno dobrze postąpił zwalniając ludzi którzy oddali serce, czas dla pracy czy może powinien zwolnić ale tych co ciągle robili i robią zamieszanie i zła reklamę dla nas. Człowiek jest tylko człowiekiem popełniać błędy rzecz ludzka ale trzeba też umieć się zastanowić nad tym co się robi. A tak w ogóle za czasów tamtych pracowników nikt nie posunął się do tego aby zrobić taką stronkę tylko na zmianę dwie osoby skargi robili i telefony zaufania A teraz hm... widocznie tą zmiana tylko na gorsze wyszła.

Mieczysław Nowy wpis
Inne
@xy

Masz rację. Jeżeli już wspominasz o wynagrodzeniu to chętnie dowiem się na jakim jest poziomie. Także system premiowy i dodatkowe bonusy będą interesującą informacją. Czy możesz o tym napisać?

Xd Nowy wpis

Dla osoby CC wypowiedź z 25. 01 niema to jak pisać samemu na siebie w super latywach pani A proszę żyć z ludźmi dobrze i pracować z nimi a nie chować się za kierownikiem

Pytanie
 Pytanie

Czy pracownicy w Biedronka dogadują się między sobą?

Biedrona
@Pytanie

Czy się dogadają, kasjerzy na tak , biuro nie. Jest brak komunikacji i między biurem i kasjerami, nie potrafią z nami rozmawiać, przekazywać inf.,robi się coraz większa kicha..

1
 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak wspominasz rozmowę kwalifikacyjną w firmie Biedronka? Czy warunki oferowane przez pracodawcę zgadzały się z informacjami zawartymi w ogłoszeniu? Jak przebiegło spotkanie? Podziel się swoimi wrażeniami.
Osoba

Proponuję się zatrudnić i przekonać się na własnej skurze ostatnie wpisy które opisują że to nie prawda i że ludzie są w błędzie to napewno (usunięte przez administratora)napisała by się obronić sobie grafiki też potrafią ustawić normalnym pracownikom wladowac najlepiej popołudnie albo przeplatanke od początku tygodnia od rana a najgorsze dni po południu nic nie można zaplanować gdzie najwięcej roboty zostawić 3 pracownice na popołudniu i wymagać jeszcze

Lusi
@Osoba

A ja sądzę, że to napewno żadna z Pań która była pracownikiem na stanowisku zastępcy kierownika bo z tego co wiem to mają pracę i są zadowolone. Sama długo pracowałam tam i wiem jedno że tamto kierownictwo było super byli ludźmi i każdy miał dobrze i był szanowany każdy mógł iść do kierownictwa i porozmawiać nikt nie był zbywany. Po prostu byli za dobrzy dla innych i dostali za to podziękowanie.

Mydło
@Osoba

Prawda się sama obroni.

Xyz
@Lusi

Nie każdy był taki wyrozumialy widocznie jak się wydaje...

Xxd

Sklep do porządku doprowadziły śmieszne jak ludzie mają pracować to niech pracują wszyscy bez wyjątku to nie zakład chronionej.(usunięte przez administratora)

anonim

(usunięte przez administratora)

Lusi

Śmieszne. Jestem pracownikiem i jeśli chodzi o M wiecznie na tel to zupełne kłamstwo bo szczerze mówiąc to na tel wiecznie wisi tam jedna osoba tyle że nie (usunięte przez administratora)tego nikt nie ma odwagi napisać do tego stopnia , że bez jakich kolwiek oporów nawet potrafiła rozmawiać na głośnomówiący przy klientach A telefon w górnej kieszonce bluzki tak by mogła rozmawiać.

Klijent

Atmosfera w sklepie na Starzyńskiego jest masakryczna odkąd zmieniło się kierownictwo dziewczyny na tym sklepie chodzą jakieś zastraszone widać u nich brak chęci do pracy odechciewa się robić tam zakupów, pani jedna czy druga z plakietka zastępca kierownika są nie miłe nie sympatyczne, oschłe.

1
Klient
@Klijent

Zgadzam się w 100% z tą opinia te dwie Panie kierownik czy kim tam one sa myślą że są kimś lepszym od zwykłych ludzi , jestem klientem który często robił w tym sklepie zakupy i zawsze lubiłem pogadać z pracownikami którzy pracują tam jakiś czas ale teraz niestety panie nie chcą rozmawiać wydają się właśnie zastraszone , wcześniej w tym sklepie panowała taka miła atmosfera że zakupy sprawiały mi przyjemność teraz wolę omijać ten sklep szerokim łukiem

1
przyszły pracownik
@Klijent

Zastanawiam sie nad zlożeniem tam papierow do pracy ale skoro piszecie że jest tak słaba atmosfera to chyba zrezygnuje z tego ,tym bardziej że byłam tam wczoraj na zakupach kolejki do połowy regałów 2 kasy tylko otwarte a była sobota , jakiś niemiły chłopak na sklepie który widać że miał pretensje o to że klienci przyszli na zakupy ,opryskliwy jak zapytałam się czy znajde gdzieś pesto to odburknął coś pod nosem i sobie poszedł ,była jeszcze pani kierownik(blondyna) która równięż nie usiadła na kasie .Panie na kasach dzwoniły bez przerwy tak że uszy puchły i usłyszałam taką rozmowe pomiędzy tym panem a panią kierownik ,,nie siadaj na kasie ,rozkładaj palety a dziewczyny niech szybciej przebierają palcami'' masakra i właśnie przez taki komentarz straciłam jaką kolwiek chęć tam pracować bo pewnie odzywki na magazynie od tej pani są jeszcze gorsze .Dobrze że na kasie były panie jadzia i basia moje ulubione kasjerki to ta kolejka sprawnie szła ,panie jak zawsze uśmiechnięte ,miłe ,dzień dobry dowidzenia zawsze wszystko wiedzą odpowiedza na każde pytanie a nawet podpowiedza promocje że trzeba dobrac jeszcze jeden produkt ,na sklepie koszmar ciasno nie można przejechać ale przy kasie z tymi paniami super, wlaśnie z nimi bym chciała pracować super kobitki a reszta ech ....chyba pomyślę o innej pracy

Klientka
@Klient

Faktycznie macie rację że coś niedobrego się dzieje w naszej biedronce,zostało tylko kilka osób że starej ekipy A nowi to się ciągle zmieniają widocznie albo nie chce im się pracować albo takie ciśnienie psychiczne jest że nie dają rady. Tak nasze stare stażem kasjerki są ok. A nawet bardzo ok. A ta ich kierowniczka to nigdy nic nie wie każe latać albo do czytnika albo na 1 kasę w celu sprawdzenia promocji, po drugie nie widziałam jeszcze aby rozkładała jakiś towar na sklepie A przychodzę o różnych godzinach na zakupy.ale że tam dzieje się coś niedobrego to pewne.szkoda tych pań kasjerka bo to one tworzą atmosferę tego sklepu ale z takim kierownikiem to chyba długo nie pociągnął. Pozdrawiam wszystkie panie z kas numer 1 i 2 nie dajcie się , bo gdzie będziemy robić zakupy.

wyrozumiały
@Klientka

To jest strasznie co piszecie każdy ma zły dzień i każdemu zdarza się być nie miłym ale to od kierownika zależy jaką będzie atmosfera bo on jest lokomotywą za którą jadą wagony czyli jest wzorem którego naśladują pracownicy i to jest jego zastany obowiązek ciągnąć ich czyli wspierać motywować chwalić i wierzyć w nich a jak się pomylą to wytłumaczyć nauczyć czasami dać opera ale bez dobrego słowa i wytłumaczenia docenienia pochwały nie ma motywacji . Trudno mi uwierzyć że ktoś może być tak nieczuły na stanowisku kierownika więc chyba te komentarze są trochę przesadzone albo naprawdę trafiła Beam się prawdziwą ......no wiadomo????

Mydło
@przyszły pracownik

Nie składaj tam papierów.Będziesz siedzieć na pierwszej kasie do porzygania,a jak jak już pójdziesz na „sklep”,to i tak trafisz na pierwszą kasę,bo stwierdzą,że nie nadajesz się na rozkładanie towaru,bo zbyt wolno pracujesz.Bo jak masz (usunięte przez administratora) na sklepie pracować szybko i sprawnie,gdy siedzisz tylko na pierwszej kasie. ????‍♂️????????‍♀️

Pracownik

Witam. Nie wiem skąd wszyscy mają takie informacje. Ale jesteście w błędzie!!!!

Mydło
@Pracownik

Jesteś tak mało inteligentny Pracowniku,że nie wiesz skąd są te informację..? Nikt tu nie jest w błędzie. Myślę,że jedynym błędem jesteś ty...

Mydło

Braku zrozumienia i braku higieny osobistej ,której opary wiszą w powietrzu już o 6.30 rano.

Administrator

Czy teraz znajdzie się osoba aktualnie zatrudniona, która będzie chciała się podzielić swoim doświadczeniem na temat pracy w firmie Biedronka w miejscowości Ozorków? Będziemy wdzięczni za każdy info.

Pracownik
@Administrator

Zgadzam się z każdym wypisanym komentarzem nie polecam pracy w tym sklepie

...
@Pracownik

To prawda nasze kierowniczki traktują nas jak byśmy nic nie umiały robić ,twierdzą że to one nas wszystkiego nauczyły , porównują nas tylko z Łęczycą ,uważają że nie wykazujemy żadnej inicjatywy ale jak mamy to robić skoro dostajemy od nich listę zadań do wykonania A jak uda nam się zrobić coś poza to dostajemy oper.A jak potrzebujemy pomocy np.klient się awanturuje to z wielką ,,łaską"przychodzą .Nie wspomnę o braku zrozumienia jak ktoś jest chory,Panie kierownik widzą tylko czubek własnego nosa A nie drugiego człowieka . Pracujemy tu bo mieszkamy blisko,bo lubimy naszych klientów ale chyba nadszedł czas na zmianę bo w takiej atmosferze to już długo nie pociągnięty, szkoda naszych nerwów i naszego zdrowia. Najgorsze jest to że nie mamy od nikogo pomocy bo główny kierownik nie chce widzieć tego jak jest naprawdę.

zasmucona
@...

O aż tak ????

xy
@...

Może trzeba prosić o pomoc jeszcze wyżej? Kierownik powinien wymagać ale i docenić ale jak ktoś ma przerośnięte ego no to trudno.

Pracownia

Wszystko co jest tu napisane jest absolutną nie prawda !!!!!

2
Klient

To ogólnie absurd biedronka robi wszystko dla klientów a dają na wyższe stanowisko osobę która zniechęca klientów do zakupów w tym sklepie a przez takie osoby i tak już potracili klientów nie zdając sobie z tego sprawy.

Klientka

Biedronka w Ozorkowie . Tragedia. Produkty bez ceny, trzeba chodzić do czytników by sprawdzić ich cenę. Bałagan, brudno. Palety porozstawiane z produktami na sklepie, nie można przejść i normalnie zakupów zrobić.

Zostaw merytoryczną opinię o Biedronka - Ozorków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Biedronka
Przejdź do nowych opinii