Opinie o Call Center House Sp. z o.o. w Warszawie
Jako student, jak najbardziej! Praca bardzo elastyczna jesli chodzi o godziny pracy wiec idealna dla studentow. Wiekszosc pracownikow CCH to studenci
Witajcie, czy warto złożyć cv ?
Tak bardzo polecam. Dobre wynagrodzenie i system prowizyjny oczywiście najważniejsze zalety. Oprócz tego duża szansa na rozwój pod względem sprzedaży czy też innych umiejętności. O atmosferze w pracy muszę wspomnieć bo tworzymy bardzo fajny i zgrany zespół. Chętnie pomagając nowym osobom. Zapraszamy
Oczywiście że warto. Praca jest przyjemna, mimo iż wydawałoby się, że jest monotonna to codziennie czekają nas nowe wyzwania. Wynagrodzenia są adekwatne do pracy, którą się wykonuje (nie słyszałam żeby ktoś narzekał). Atmosfera jest najlepsza ze wszystkich firm w jakich pracowałam, więc podsumowując jak najbardziej polecam złożyć CV.
Nie ma wątpliwości, ze tak. Ta kwestia nie ulega wątpliwości. Atmosfera, darmowa kawa, lokalizacja, to tylko trzy przykłady udogodnień, jakie czekają na potencjalnego pracownika :)
Czy rozmowa rekrutacyjna w Call Center House Sp. z o.o. w Warszawie odbywa się również w języku angielskim?
Jaka jest stawka za godzine? Sierpien 2023
Miałam okazję pracować w CCH niecały miesiąc. Na rozmowie rekrutacyjnej obietnice bez pokrycia. 3dniowe szkolenie okazało się być jednym pełnym dniem (6h) plus powtórki 2dnia z tego co było wczoraj. Był Egzamin pisemny i ustny żeby podpisać umowę. 3dnia szkolenia nie było- od razu zaczęliśmy dzwonić. Posadzono nas do losowych konsultantów i kazano słuchać rozmow ( raz nawet nie miałem słuchawek do odsłuchu). A No i szkolenie to dostaliśmy 3pakiety kserówek i na podstawie tego prowadząca opowiadała i samo szkolenie było na sucho. Oczywiście zero zapoznania z systemem. Jak już wiele innych osób wspomniało- bazy słabe i do większości numerów dzwoniono po kilkanaście razy. Kierownictwo w ogóle nie pomocne. Obiecywano rozmowy z trenerem gdyby nie szły sprzedaże a jedyne co było to komunikat „ Xyz musimy coś sprzedać” a po przepracowaniu niecałych 60h bez sprzedaży otrzymałem wypowiedzenie. Druga sprawa ze stanowiska pracy nie spełniają żadnych wymogów i są na tyle małe ze nie można swobodnie korzystać z komputera klawiatury i myszy a co dopiero z skryptów w ilości stron 60 xD. Podeście firmy śmieszne ale z plusów to było zaliczenie integracji firmowej za darmo xDDD
Czy w Call Center House Sp. z o.o. w Warszawie wypłacają dodatkowe nagrody dla pracowników?
(usunięte przez administratora)
Wypłaty są zawsze w terminie, nie wiem skąd taka opinia w ogóle
Praca monotonna(słabe bazy), problemy z rozliczaniem wypłat, kierownictwo niepomocne. Na plus elastyczny grafik, bezpłatne szkolenie, ok atmosfera.
Czyli jako student warto przyjść?
Jako student, jak najbardziej! Praca bardzo elastyczna jesli chodzi o godziny pracy wiec idealna dla studentow. Wiekszosc pracownikow CCH to studenci
Bezpłatne szkolenie, chodzi Ci o szkolenia jakieś rozwojowe dla pracowników z długim stażem? Czy podczas zatrudnienia i wdrożenia w system pracy?
czyli młody zespół? ;) ale to nie oznacza przypadkiem, że dość często rotują? ilu z nich zazwyczaj postanawia zostać na stałe i jakie warunki wtedy zaczynają przysługiwać?
Wydaje mi się ze opinie są zbyt pochopne jeśli chodzi o firmę CCH ale będę obiektywny. Nie jest to oczywiście praca która powinieneś traktować jaka coś stałego, ja tak jak większość osób raczej traktowałem ta firmę jako okres przejściowy w poszukiwaniu czegoś na stale. Dużym plusem jest na pewno spora swoboda jeśli chodzi o godziny pracy, każdy ustala godziny tak jak chce, i zawsze można zerwać się z pracy i później to odrobić. To tak naprawdę jedyny plus tej pracy. Praca sama w sobie jest monotonna, większość połączeń trwa kilka sekund albo wgl bez odpowiedzi wiec czas bardzo się dłuży, wykonasz 15 połączeń myślisz ze minęło duzo czasu a tutaj ledwo 5 minut i tak przez powiedzmy 8 godzin, oczywiście z wyjątkami. Szkolenia faktycznie były całkiem spoko, ale trenerka troszkę zbyt opowiadała o swoim życiu prywatnym, po 4 dniach myślałem ze wiem o niej więcej niż o sobie ale przynajmniej nie bylo nudy. Stanowiska pracy sa bardzo niewygodne, ciasne kable plątają się wszędzie. Stawka oczywiście możliwie najniższa, prowizje sa male, a tylko osoby ktore maja podpieta infolinie robia na tyle duza sprzedaz zeby wyplata sie zgadzala bez tego jest ciezko zrobic cel, musisz byc bardzo nachalny i wciskac rzeczy ludzia ktorzy nie sa zainteresowani, a obecnym klientom musisz zaoferowac zawsze cos dodatkowego i prawie zawsze umowa wychodzi drozej niz poprzednio wiec czesto nie sa zainteresowani.(Czyli rob dosprzedaz bo za samo utrzymanie klienta prawie nic nie dostajesz) Wiele osob jest negatywnie nastawiona do PLAY bo sa tez duzo lepsze oferty na rynku. Generalnie mam w miare pozytywne doswiadczenia jesli chodzi o sama prace, ludzie sa w porzadku i raczej sie nie spotkalem z jakimis nieprzyjemnosciami wiec samo miejsce pracy jest ok pod wzgledem atmosfery, no moze poza tym ze jest glosno i caly dzien leci kiczowata muzyka z glosnikow, gdyby nie slabe zarobki i brak umowy o prace nie bylo by tak tragicznie. Pozdrawiam wszystkich z CCH a jesli szukasz pracy przejsciowej to aplikuj, ale na stale to raczej nie pyknie. Chyba ze to akurat praca dla ciebie. Ja jednak stawiam na umowe o prace.
A można wiedzieć czy dalej jest to szkolenie bezpłatne i przychodzi się codziennie po dwie godziny? Poszukuję pracy dorywczej ale dawno temu właśnie tam szkolenia by bezpłatne i bylystrasznie prowadzone
(usunięte przez administratora)
potwierdzam, bazy strasznie słabe dla mnie jak na plus atmosfera panująca w firmie
Jest na tyle na plus, że dzięki niej warto? Bo ta najniższa stawka coś przeraża jednak. Faktycznie te prowizje takie nieciekawe? Jakie?
Dla mnie póki co jest okej, brałem udział w ostatnim szkoleniu i było git.
No to dobrze, że szkolą, ale ważne ile płacą w ogóle na słuchawce. Nic tu przydatnego nie napisałeś, jak mam być szczera.
Skończyłam pracować we wrześniu, bo dostałam lepszą ofertę pracy. Jak dla mnie było okej.
Okej też kasa? Jaka ona jest, bo tu Robert narzekał, ale nikt z Was nie pisze, ile konkretnie płacą :)
Praca dla studenta, okropne ciśnięcie na wyniki, (usunięte przez administratora) cele ciężkie do zrobienia, baza głównie z zadłużonych klientów w BIG. Nie polecam
@Jonasz napisałeś, że firma dla Ciebie jest ok więc jakie mógłbyś wymienić plusy zatrudnienia w Call Center House? Czym firma zachęca kandydatów by wybrali właśnie ją? Dobra premia czy podstawa? :D
Wszędzie za to jest dobrze tam gdzie nas nie ma. Ja nie narzekam na nic bo dla mnie firma jest zupełnie ok.
Nie biorą pod uwagę twojego doświadczenia , biorą ludzi chyba na swoje "widzi mi się" nie było nawet telefonu z ich strony by porozmawiać i zapytać mnie o moje doświadczenie. Tragedia
Czy ktoś może mi powiedzieć coś o tej pracy? Bo opinie są różne i nie wiem, czy warto się do nich zgłaszać
To zależy czy jesteś odporna na stres i niemiłych ludzi. W pracy raczej nikt nie pomoże ale można się zapytać. Słuchawki są stare porozciągane. Raczej nie polecam praca monotonna, 5 min po każdej godzinie pracy czyli na 6h wychodzi łącznej przerwy 25min.( w tym wyjścia do toalety i lunch w pracy wiec trochę mało)Ja żałuje że poszłam bo umowy są aż na 6 miesięcy
czy to będzie konsultant stacjonarny czy chodzi o stanowisko w sprzedazy telefonicznej? jesli już mówimy o słuchawce to chciałabym wiedzieć czy mówimy o połączeniach wychodzących czy przychodzących, z góry dziękuję za odp
Jakiś czas temu na rynku pojawiła się oferta pracy w Call Center House na stanowisku Konsultanta telefonicznego ds. obsługi klienta. W ogłoszeniu podana jest informacja o wstępnych szkoleniach dla nowo zatrudnionych. Czy ktoś z was pracował w tej firmie? Ciekawi mnie jak wyglądają pierwsze dni pracy - czy szkolenie jest jedyną formą wprowadzenia nowej osoby na stanowisko, czy może przydzielany jest opiekun, który nadzoruje i jest do dyspozycji w pierwszych tygodniach?
Sa szkolenia które trwają od poniedziałku do piątku po około 2-3h Z tego co zauważyłam nie dostaniemy za nie pieniędzy ale tez nie musimy płacić za nie. W pierwszy dzień pracy przez godzinę opiekun nam pokazuje jak korzystać z programów na komputerze i podsłuchuje jak rozmawiasz i tyle pierwszy dzień to zwykle trwa 3,5h. Pózniej radź sobie sama.
Czy można w Call Center House Sp. z o.o. liczyć na jakieś dodatki?
Czy warto aplikować do firmy? Tak dawno nikt nie pisał, że zastanawiam sie dlaczego? Jest dobrze czy nie?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Call Center House Sp. z o.o. w Warszawie?
Zobacz opinie na temat firmy Call Center House Sp. z o.o. w Warszawie tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Call Center House Sp. z o.o. w Warszawie?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 2 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!