Call Center House Sp. z o.o. w Warszawie

2.1 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Call Center House Sp. z o.o. w Warszawie

AnonLodz
Były pracownik
@Urszula

Jako student, jak najbardziej! Praca bardzo elastyczna jesli chodzi o godziny pracy wiec idealna dla studentow. Wiekszosc pracownikow CCH to studenci

miastomiastowo Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Witajcie, czy warto złożyć cv ?

patryk Nowy wpis
Pracownik
@miastomiastowo

Tak bardzo polecam. Dobre wynagrodzenie i system prowizyjny oczywiście najważniejsze zalety. Oprócz tego duża szansa na rozwój pod względem sprzedaży czy też innych umiejętności. O atmosferze w pracy muszę wspomnieć bo tworzymy bardzo fajny i zgrany zespół. Chętnie pomagając nowym osobom. Zapraszamy

Ewelina Nowy wpis
Pracownik
@miastomiastowo

Oczywiście że warto. Praca jest przyjemna, mimo iż wydawałoby się, że jest monotonna to codziennie czekają nas nowe wyzwania. Wynagrodzenia są adekwatne do pracy, którą się wykonuje (nie słyszałam żeby ktoś narzekał). Atmosfera jest najlepsza ze wszystkich firm w jakich pracowałam, więc podsumowując jak najbardziej polecam złożyć CV.

Wojtekkk Nowy wpis
Pracownik
@miastomiastowo

Nie ma wątpliwości, ze tak. Ta kwestia nie ulega wątpliwości. Atmosfera, darmowa kawa, lokalizacja, to tylko trzy przykłady udogodnień, jakie czekają na potencjalnego pracownika :)

Pytanie
 Pytanie

Czy rozmowa rekrutacyjna w Call Center House Sp. z o.o. w Warszawie odbywa się również w języku angielskim?

Pracodawca

@Pytanie

Rozmowy odbywają się tylko w języku polskim.

kinga
Kandydat
 Pytanie

Jaka jest stawka za godzine? Sierpien 2023

Hipiska
Były pracownik

Miałam okazję pracować w CCH niecały miesiąc. Na rozmowie rekrutacyjnej obietnice bez pokrycia. 3dniowe szkolenie okazało się być jednym pełnym dniem (6h) plus powtórki 2dnia z tego co było wczoraj. Był Egzamin pisemny i ustny żeby podpisać umowę. 3dnia szkolenia nie było- od razu zaczęliśmy dzwonić. Posadzono nas do losowych konsultantów i kazano słuchać rozmow ( raz nawet nie miałem słuchawek do odsłuchu). A No i szkolenie to dostaliśmy 3pakiety kserówek i na podstawie tego prowadząca opowiadała i samo szkolenie było na sucho. Oczywiście zero zapoznania z systemem. Jak już wiele innych osób wspomniało- bazy słabe i do większości numerów dzwoniono po kilkanaście razy. Kierownictwo w ogóle nie pomocne. Obiecywano rozmowy z trenerem gdyby nie szły sprzedaże a jedyne co było to komunikat „ Xyz musimy coś sprzedać” a po przepracowaniu niecałych 60h bez sprzedaży otrzymałem wypowiedzenie. Druga sprawa ze stanowiska pracy nie spełniają żadnych wymogów i są na tyle małe ze nie można swobodnie korzystać z komputera klawiatury i myszy a co dopiero z skryptów w ilości stron 60 xD. Podeście firmy śmieszne ale z plusów to było zaliczenie integracji firmowej za darmo xDDD

2
 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy brałeś udział w spotkaniu rekrutacyjnym w firmie Call Center House Sp. z o.o. w Warszawie? Czy rekruter weryfikował w jakiś sposób Twoje umiejętności? Jak oceniasz stosunek wymogów podanych w ogłoszeniu do rzeczywistych? Czy była to dla Ciebie łatwa, a może trudna rozmowa?
Pytanie
 Pytanie

Czy w Call Center House Sp. z o.o. w Warszawie wypłacają dodatkowe nagrody dla pracowników?

KaKa
Były pracownik
@Pytanie

Nie, dostajesz minimalne wynagrodzenie plus premie

2
anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Xxx
Pracownik

Wypłaty są zawsze w terminie, nie wiem skąd taka opinia w ogóle

wikary
Były pracownik

Praca monotonna(słabe bazy), problemy z rozliczaniem wypłat, kierownictwo niepomocne. Na plus elastyczny grafik, bezpłatne szkolenie, ok atmosfera.

Urszula
Inne

Czyli jako student warto przyjść?

AnonLodz
Były pracownik
@Urszula

Jako student, jak najbardziej! Praca bardzo elastyczna jesli chodzi o godziny pracy wiec idealna dla studentow. Wiekszosc pracownikow CCH to studenci

Weronika
Inne
@wikary

Bezpłatne szkolenie, chodzi Ci o szkolenia jakieś rozwojowe dla pracowników z długim stażem? Czy podczas zatrudnienia i wdrożenia w system pracy?

Urszula
Inne
@AnonLodz

czyli młody zespół? ;) ale to nie oznacza przypadkiem, że dość często rotują? ilu z nich zazwyczaj postanawia zostać na stałe i jakie warunki wtedy zaczynają przysługiwać?

AnonLodz
Były pracownik

Wydaje mi się ze opinie są zbyt pochopne jeśli chodzi o firmę CCH ale będę obiektywny. Nie jest to oczywiście praca która powinieneś traktować jaka coś stałego, ja tak jak większość osób raczej traktowałem ta firmę jako okres przejściowy w poszukiwaniu czegoś na stale. Dużym plusem jest na pewno spora swoboda jeśli chodzi o godziny pracy, każdy ustala godziny tak jak chce, i zawsze można zerwać się z pracy i później to odrobić. To tak naprawdę jedyny plus tej pracy. Praca sama w sobie jest monotonna, większość połączeń trwa kilka sekund albo wgl bez odpowiedzi wiec czas bardzo się dłuży, wykonasz 15 połączeń myślisz ze minęło duzo czasu a tutaj ledwo 5 minut i tak przez powiedzmy 8 godzin, oczywiście z wyjątkami. Szkolenia faktycznie były całkiem spoko, ale trenerka troszkę zbyt opowiadała o swoim życiu prywatnym, po 4 dniach myślałem ze wiem o niej więcej niż o sobie ale przynajmniej nie bylo nudy. Stanowiska pracy sa bardzo niewygodne, ciasne kable plątają się wszędzie. Stawka oczywiście możliwie najniższa, prowizje sa male, a tylko osoby ktore maja podpieta infolinie robia na tyle duza sprzedaz zeby wyplata sie zgadzala bez tego jest ciezko zrobic cel, musisz byc bardzo nachalny i wciskac rzeczy ludzia ktorzy nie sa zainteresowani, a obecnym klientom musisz zaoferowac zawsze cos dodatkowego i prawie zawsze umowa wychodzi drozej niz poprzednio wiec czesto nie sa zainteresowani.(Czyli rob dosprzedaz bo za samo utrzymanie klienta prawie nic nie dostajesz) Wiele osob jest negatywnie nastawiona do PLAY bo sa tez duzo lepsze oferty na rynku. Generalnie mam w miare pozytywne doswiadczenia jesli chodzi o sama prace, ludzie sa w porzadku i raczej sie nie spotkalem z jakimis nieprzyjemnosciami wiec samo miejsce pracy jest ok pod wzgledem atmosfery, no moze poza tym ze jest glosno i caly dzien leci kiczowata muzyka z glosnikow, gdyby nie slabe zarobki i brak umowy o prace nie bylo by tak tragicznie. Pozdrawiam wszystkich z CCH a jesli szukasz pracy przejsciowej to aplikuj, ale na stale to raczej nie pyknie. Chyba ze to akurat praca dla ciebie. Ja jednak stawiam na umowe o prace.

Zalamana89
Kandydat
 Pytanie
@AnonLodz

A można wiedzieć czy dalej jest to szkolenie bezpłatne i przychodzi się codziennie po dwie godziny? Poszukuję pracy dorywczej ale dawno temu właśnie tam szkolenia by bezpłatne i bylystrasznie prowadzone

anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

xyz
Były pracownik

potwierdzam, bazy strasznie słabe dla mnie jak na plus atmosfera panująca w firmie

Urszula
@xyz

Jest na tyle na plus, że dzięki niej warto? Bo ta najniższa stawka coś przeraża jednak. Faktycznie te prowizje takie nieciekawe? Jakie?

zatrudniony
Pracownik

Dla mnie póki co jest okej, brałem udział w ostatnim szkoleniu i było git.

Małgorzata
Inne
@zatrudniony

No to dobrze, że szkolą, ale ważne ile płacą w ogóle na słuchawce. Nic tu przydatnego nie napisałeś, jak mam być szczera.

Maria
Były pracownik

Skończyłam pracować we wrześniu, bo dostałam lepszą ofertę pracy. Jak dla mnie było okej.

Małgorzata
Inne
@Maria

Okej też kasa? Jaka ona jest, bo tu Robert narzekał, ale nikt z Was nie pisze, ile konkretnie płacą :)

anonim
Były pracownik

Praca dla studenta, okropne ciśnięcie na wyniki, (usunięte przez administratora) cele ciężkie do zrobienia, baza głównie z zadłużonych klientów w BIG. Nie polecam

Weronika
Inne

@Jonasz napisałeś, że firma dla Ciebie jest ok więc jakie mógłbyś wymienić plusy zatrudnienia w Call Center House? Czym firma zachęca kandydatów by wybrali właśnie ją? Dobra premia czy podstawa? :D

Jonasz
Inne

Wszędzie za to jest dobrze tam gdzie nas nie ma. Ja nie narzekam na nic bo dla mnie firma jest zupełnie ok.

Patryk
Kandydat

Nie biorą pod uwagę twojego doświadczenia , biorą ludzi chyba na swoje "widzi mi się" nie było nawet telefonu z ich strony by porozmawiać i zapytać mnie o moje doświadczenie. Tragedia

Misia

Czy ktoś może mi powiedzieć coś o tej pracy? Bo opinie są różne i nie wiem, czy warto się do nich zgłaszać

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lilka
@Misia

To zależy czy jesteś odporna na stres i niemiłych ludzi. W pracy raczej nikt nie pomoże ale można się zapytać. Słuchawki są stare porozciągane. Raczej nie polecam praca monotonna, 5 min po każdej godzinie pracy czyli na 6h wychodzi łącznej przerwy 25min.( w tym wyjścia do toalety i lunch w pracy wiec trochę mało)Ja żałuje że poszłam bo umowy są aż na 6 miesięcy

pani jasia

czy to będzie konsultant stacjonarny czy chodzi o stanowisko w sprzedazy telefonicznej? jesli już mówimy o słuchawce to chciałabym wiedzieć czy mówimy o połączeniach wychodzących czy przychodzących, z góry dziękuję za odp

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lilka
@pani jasia

Przychodzące z czasem dochodzą wychodzące

Edyta
Inne

Jakiś czas temu na rynku pojawiła się oferta pracy w Call Center House na stanowisku Konsultanta telefonicznego ds. obsługi klienta. W ogłoszeniu podana jest informacja o wstępnych szkoleniach dla nowo zatrudnionych. Czy ktoś z was pracował w tej firmie? Ciekawi mnie jak wyglądają pierwsze dni pracy - czy szkolenie jest jedyną formą wprowadzenia nowej osoby na stanowisko, czy może przydzielany jest opiekun, który nadzoruje i jest do dyspozycji w pierwszych tygodniach?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lilka
@Edyta

Sa szkolenia które trwają od poniedziałku do piątku po około 2-3h Z tego co zauważyłam nie dostaniemy za nie pieniędzy ale tez nie musimy płacić za nie. W pierwszy dzień pracy przez godzinę opiekun nam pokazuje jak korzystać z programów na komputerze i podsłuchuje jak rozmawiasz i tyle pierwszy dzień to zwykle trwa 3,5h. Pózniej radź sobie sama.

Pytanie
 Pytanie

Czy można w Call Center House Sp. z o.o. liczyć na jakieś dodatki?

Lilka
@Pytanie

Tak jak najbardziej każda karta sim jest dodatkowo premiowana oprócz pensji podstawowej.

Iza
Inne

Czy warto aplikować do firmy? Tak dawno nikt nie pisał, że zastanawiam sie dlaczego? Jest dobrze czy nie?

Zostaw merytoryczną opinię o Call Center House Sp. z o.o. w Warszawie - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Call Center House Sp. z o.o. w Warszawie?

    Zobacz opinie na temat firmy Call Center House Sp. z o.o. w Warszawie tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Call Center House Sp. z o.o. w Warszawie?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 2 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Call Center House Sp. z o.o. w Warszawie
Przejdź do nowych opinii