Miła i fachowa obsługa :) polecam !
Polecam firmę Door-Seb . Okna super, brama garażowa super, realizacja super , ceny super, atmosfera super... Jednym słowem rewelacja :)
Czym w Door Seb Sebastian Pluta zachęcają przyszłych pracowników? Jakie mają dodatki?
Bardzo dziękuje Panu Sebastianowi za zaangażowanie w całe przedsięwzięcie dotyczące remontu mojego mieszkania ! Zarówno okna jak i drzwi zostały polecone i dobrane tak aby były ładne i praktyczne, jestem z nich bardzo zadowolona. Dodatkowo w tym samym miejscu udało się zorganizować wszystkie materiały budowlane do wykończenia co znacznie ułatwiło mi życie a wykonawcom pracę. Na każdym etapie mogłam liczyć na pomoc ,poradę i obsługę .Obecnie czekam jeszcze na zamówione plisy na okna i wtedy już będę mogła zasiąść wygodnie w fotelu i cieszyć się pięknym mieszkaniem :) Polecam!
Pan Sebastian to profesjonalista godny polecenia, Pani w biurze miła i pomocna a montażyści konkretni i pracowici.... także osobiście nie mam się do czego przyczepić i polecam dalej :)
Co jaki czas w Door Seb Sebastian Pluta można ubiegać się o podwyżkę?
W moim przypadku wszystko poszło dobrze. Nie mam zastrzeżeń ani do przebiegu zamówienia , ani do montażu ani do, jak niektórzy twierdzą, kontaktu z firmą. Nie pojawiły się też żadne reklamacje czy do towaru czy do montażu ,więc to chyba świadczy o tym, że towar jest dobry jakościowo , a usługa wykonana prawidłowo. Z mojej perspektywy firma godna polecenia.
Jak długo trwa proces awansu w Door Seb Sebastian Pluta?
Potwierdzam to co napisane powyżej, firma nie słowna i żeby był śmieszniej wszystkie reklamacje są z winy klienta. Ja sam rolety które kupowałem w tej firmie reklamowałem już kilkanaście razy, że się pruje nitka z materiału, że odklejają się kasety, że mechanizm podciągania i opuszczania żaluzji zaciął się, a w innej rolecie mechanizm chodzi jak traktor. na każdą reklamację czekałem co najmniej półtora miesiąca, na ostatnią reklamacje czekam już ponad siedem m-c. i nic pisałem do rzecznika praw konsumenta we wcześniejszych i obecnej reklamacji byłą informacja i ktoś to zrobił ale po ostatniej cisza. Nie rzetelni, nie uczciwi, NIE POLECEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Jak wyrwą pieniądze to człowieka nie znają i mają za nic
Z tego co Pan pisze problem polegał na tym, że produkt był wadliwy a nie firma... Przecież firma Door-Seb jest jedynie dostawcą i nie produkuje tego ,a towar reklamuje u producenta tak samo jak Pan u nich. Co za tym idzie oni tylko pośredniczą i decyzje odnośnie wymiany, naprawy czy rabatu leża po stronie producenta a nie firmy u której Pan kupił. Cały proces i czas trwania jest zależny od producenta i z doświadczenia wiem ,że niektóre duże firmy mają specyficzny stosunek do tego typu rzeczy. Mianowicie potrafią bez większego zaangażowania odrzucić reklamację podając jakiś powód i dla nich sprawa się kończy ,a taki dostawca ich wyrobów i klient zostają z tzw. ręką w nocniku. Wiem to ponieważ pracuje jako przedstawiciel w trochę innej branży, ale cały mechanizm działania jest wszędzie taki sam. Na ten post trafiłem przy okazji szukania firmy do wykonania remontu u mnie w mieszkaniu i trochę tych opinii się naczytałem o różnych firmach. Każda ma swoje dobre i złe recenzje i o ile jestem w stanie uwierzyć ,że coś jest nie tak bo ktoś podaje konkretne naruszenia ,to wpisy takie jak Pana odnośnie reklamacji na towar uważam za niewłaściwe i niepotrzebnie rzutują na wizerunku firmy.
Najgorsza firma z jaką się spotkałam omijajcie ich szerokim łukiem chyba ze macie nerwy ze stali jak już kasę wezmą (usunięte przez administratora)
Oj mocne niezadowolenie tutaj u Pani widzę. :/ Można prosić o jakieś wyjaśnienie? Bo z tego co widzę jakiś Pan też miał tutaj spory problem ale jak widać po czasie udało się go tu naprawić. Może trzeba trochę cierpliwości po prostu?
FIRMA NIESŁOWNA, PIĘKNE SŁOWA PRZY PODPISANIU UMOWY DO CZASU POBRANIA KASY, A W PRZYPADKU REKLAMACJI NA TOWAR LUB USŁUGĘ TO KLIENTA MAJĄ GDZIEŚ, WINNY KLIENT, ŻE OKNA SIĘ RUSZAJĄ, BRAMA GARAŻOWA MA PRZEŚWITY TO TEŻ WINA KLIENTA , A DODATKOWO SPRZEDAJĄ TOWAR GDZIE INFORMUJĄ KLIENTA , ŻE TO TAK MA BYĆ A JAK PRZYCHODZI DO URUCHOMIENIA TO OKAZUJE SIĘ ŻE TO BUBEL / SPRZEDALI PILOTA DO STEROWANIA ROLET 5 KANAŁOWEGO DO 8 ROLET - JEST TO NIEZGODNE Z WSZELKIMI ZASADAMI, DOPIERO PRZY URUCHOMIENIU ROLET OKAZUJE SIĘ ŻE POWINIEN BYĆ PILOT 15 KANAŁOWY A WŁAŚCICIEL MÓWI ŻE PAN PODPISAŁ UMOWĘ NA 5 KANAŁOWY I SPADAJ - JAK MOŻNA COŚ SPRZEDAĆ CO Z ZAŁOŻENIA NIE PASUJE . OMIJAJCIE Z DALEKA TĄ FIRMĘ WSZYSTKO CO ZEPSULI , USZKODZILI TO WINA KLIENTA . NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NA WSZYSTKIE SŁOWA NAM DOKUMENTACJĘ FOTOGRAFICZNĄ ICH PARTACTWA Moje sugestie dla Door Seb Sebastian Pluta: Trzeba szanować klienta, a jak popełnia się błędy normalny człowiek potrafi się przyznać a zwłaszcza je naprawić a nie tzw skroić i spadaj Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: bez komentarza
Minęły prawie 3 lata od mojego wpisu, dopiero teraz zamieszczam ponowny wpis. Poprzedni negatywny, a teraz duży pozytyw, firma potrafiła stanąć na wysokości zadania wszystkie usterki zostały usunięte osobiscie szef firmy się zaangażował i dopilnował. Wszystko do dzisiaj śmiga i nic się nie dzieje.
Witam. Potwierdzam te wszystkie niegatywne opisy. Jak czytam, to od razu widzę swoją sytuację. Na reklamację czekam już ponad 4 tyg. Ogólnie to mają materiały bardzo niskiej jakości. NIE POLECAM TEJ FIRMY!!!!
Moja współpraca z firma Door-Seb zaczęła się w lipcu 2018. Po długich oczekiwaniach i dzwonieniu do pana Sebastiana firma "skończyła" swoją prace pod koniec listopada. Nie skończyła jednak wszystkich poprawek. Sprawa trafiła na początku 2019r do "Wojewódzkiego inspektoratu inspekcji handlowej" (WIIH) nie przyniosła skutku po czym trafiła do Rzecznika praw konsumenta. I w marcu 2019r trafiła do sadu. Pan Sebastian cały czas nie poczuł się do winy. W Styczniu 2021r spotkaliśmy się w sądzie po czym pan Sebastian zdecydował się zapłacić i podpisać ugodę Jak dla mnie trzeba mieć dużo czasu i złote nerwy...
Szkoda, że nie udało się Wam od razu dogadać i nie tracić cennego czasu na takie spory w sądach. Tak naprawdę przedstawiciel firmy Door Seb poinformował Cię po całej sprawie, dlaczego nie chciał od razu spróbować dojść do ugody tylko trzeba było czekać tyle czasu, aby to wszystko załatwić? Daj znać, proszę.