Nie polecam tej Pani, gdyż jej zaprezentowany na dzisiejszej wizycie poziom obslugi pacjenta był karygodny. Lekarz powinien przede wszystkim być skupiony na pacjenci a nie na zegarku(Pani miała bardzo mało czasu), tam mało, że nieodebrała telefonu od Pani z recepcji, która chciała poinformować, że jesteśmy. Nie wszyscy lekarze pamiętają przysięgę i sens swojej pracy, a ta Pani najwyraźniej zapomniała, że pacjent( 2 miesięczny) jest najważniejszy nie Ona. Pani doktor przy innych pacjentach zbeształa personel za to, że chciał nas przyjąć. Mało to profesjonalne... Jak wychodzilismy Pani Doktor krzyczała na innego pacjenta, że ten nie wie jakie szczepionki są refundowane - Tak jego wina, że nie jest lekarzem i nie wie no przecież pacjent ma wiedzieć wszystko jak przychodzi. Coś się tu komuś pomyliło bo to ja płacę składki zdrowotne i mam prawo wymagać
Nie polecam tej Pani jej to zaprezentowany na dzisiejszej wizycie był karygodny. Lekarz powinien przede wszystkim być skupiony na pacjenci A nie na zegarku(Pani miała bardzo mało czasu). Nie wszyscy lekarze pamiętają przysięgę i sens swojej pracy a ta Pani najwyraźniej zapomniała, że pacjent jest najważniejszy. Pani doktor przy innych pacjentach zbeształa Moje sugestie dla Praktyka Lekarska Karolina Miedzińska-Chaba: Powrót do korzeni i rozpoczęcie na nowo budowania swojej misji pracy od początku. Wydaje mi się, że Pani nie jest złym człowiekiem i mam nadzieję, że lekarzem będzie Pani lepszym.