Opinie o Grzegorz Misterka Auto-Moto w Katowice

Poniżej przeczytasz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Grzegorz Misterka Auto-Moto. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Grzegorz Misterka Auto-Moto o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Mechanicy samochodowi
Mechanicy samochodowi Katowice

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Grzegorz Misterka Auto-Moto w Katowice

Kuba Nowy wpis
Inne

Nie polecam tego serwisu, dwa razy naprawiałem u nich klimatyzację i za pierwszym razem wymienili mi kompresor na używany( chciałem używany) i klima działała tydzień, później pojechałem na reklamację to mi powiedzieli że to sprawdzą i nie wiedziałem co tam będzie do wymiany ale jak już odbierałem auto po tygodniu to się okazało że bez żadnego zapytania ani nic wymienili mi kolejny raz kompresor na używany gdzie już byłem gotowy kupić nowy, ale nic żadnego telefonu co się popsuło, co trzeba wymienić dosłownie nic, no i oczywiście kolejny raz musiałem zapłacić, ale klimą znowu podziałała tylko tydzień i padła do tego nie dostałem za pierwszym razem ani za drugim paragonu. NIE POLECAM

Aleksandra Nowy wpis
Inne
 Pytanie

Kurcze powiem Panu,że czytając Pana komentarz ,aż mi się łezka w oku zakręciła. Robi Pan z siebie bohatera ,a tak naprawdę oddaliśmy samochód do "fachowca" i myśleliśmy, że właśnie dlatego ,że po znajomości to nikt nas nie oszuka ,a jednak.... Słodko Pan tutaj pisze,ale niestety prawda jest inna. Tu nie chodzi o chlodnice ,bo ona została naprawiona i działa. Tutaj chodzi o klimatyzację, która do dziś nie działa, a kasa na to poszła i nie mała. Jeśli ktoś 5 razy próbuje zrobić to samo ,a mu to nie wychodzi to ,albo ja mam za wielkie oczekiwania o równie dobrze mogłam te pieniądze wyrzucić do śmietnika, albo ktoś kompletnie nie zna się na rzeczy. Skoro wsadził Pan jeden kompresor i był nie sprawny,po co wsadzał Pan kolejny uzywany bez jakiegokolwiek kontaktu z Kubą. Innym klienta też Pan wsadza do samochodu co uważa Pan za stosowne? Mechanik powinien zadzwonić do klienta przedstawić sytuację i później podjąć naprawę. Dziś byłam u innego mechanika,który stwierdził, że ten kompresor jest w tym samochodzie od co najmniej roku, bo jest Tak zalany olejem. Opony ,które Pan podarował, bo miał Pan dobre serce nie były dla Kuby, więc nie wiem po co pisze to Pan na forum... kolejna sprawa chłodnica to koszt 250 zł. Kuba zapłacił 1450 i nie ma żadnego paragonu,czy faktury, nawet na tą chłodnicę, która działa bez zarzutu i została naprawiona ,w sposób prawidłowy. Jest Pan ojcem ,więc jak każdy rodzic postąpił by Pan tak samo jak ja gdyby ktoś Panskiej córce zrobił takie coś. Chciałam się dogadać, tak chciałam podzielić się kosztami na pół, wziąść samochód i się rozstać, bo wspolpraca nam nie sprzyjała. Pan dawal sobie rękę obciąć, że auto w piątek odbiorę sprawne. Tak też się stało, odebrałam je o 17,a po 22 już klimatyzacja nie działała.Po czym dziś do Pana napisałam, to zagroził mi policja ,że go prześladuje.... właśnie w takich momentach człowiek traci wiarę w ludzi...

Jakub Nowy wpis
Inne

Witam w czerwcu dałem im do naprawy klimatyzację, wcześniej gdzieś indziej wymieniałem skraplacz i ją nabijałem ale nadal nie działała, dany warsztat został mi polecony więc ze spokojną głową oddałem im samochód do naprawy co w późniejszym czasie okazało się dużym błędem, na początku czerwca oddałem auto, okazało się że trzeba wymienić kompresor, który był 2 lata temu wymieniany więc zgodziłem się na wymianę ale zapytałem czy można wymienić na używany gdyż kupno nowego wiąże sie z dużym kosztem, oczywiście zgodzili się. Po niecałym tygodniu odebrałem samochód, klimatyzacja działała bez zarzutów, chłodziła jak należy i było wszystko w porządku, lecz po około 6 dniach zaczelo szyczec z nawiewów co jest oznaką uciekającego czynnika i nieszczelnego układu. Przestała działać, więc zadzwoniłem do warsztatu i chciałem to zgłosić na reklamację, niestety trafiłem akurat na ich urlop i musiałem poczekać 2 tygodnie. Kiedy już minęły te 2 tygodnie odwiozłem samochód z nadzieją ze to nic poważnego, powiedzieli że zobaczą co się stało i dają znać. Zależało mi na czasie bo oddałem auto w poniedziałek, a w piątek wyjeżdżałem za granicę. Dzwoniłem tam jak tam z autem i czy będzie gotowe do piątku to mówili ze robią i że powinni się wyrobić, ale nie chcieli powiedzieć co się stało tym razem i co jest do naprawy. Z myślą ze byłby to znów kompresor to byłem w stanie kupić nowy. Z dniem gdy odbierałem samochód w piątek pod wieczór parę godzin przed wyjazdem to na miejscu w warsztacie dowiedziałem się że bez żadnej zgody, telefonu czy czegokolwiek wymienili mi kolejny raz kompresor na używany i znowu skasowali dużo pieniędzy, ze względu na to że spieszyło mi się, odebrałem samochód z nadzieją że będzie działać. Po następnych 4 dniach ta sama sytuacja i padł kompresor. Po powrocie do Polski po niecałym miesiącu pojechałem znów na warsztat, tym razem okazało się że to rezystor i płaciłem na szczęście tylko 65zł, lecz kolejny raz po 4 dniach padła klima całkowicie, jako iż wydałem w danym warsztacie 1500zł na tą klimę i nie stać mnie żeby im odpuścić gdyż nadal sie uczę i nie mam możliwości zanieść samochodu do innego warsztatu ponieważ nie stać mnie, wróciłem do nich aby w końcu to naprawili. Po 2 dniach przyjechałem na warsztat porozmawiać kiedy auto będzie gotowe i czy dają radę to zrobić, to otrzymałem informację że szefa nie ma i musiałem skontaktować sie telefonicznie. Podczas rozmowy szef był bardzo miły, sympatyczny oraz pomocny, zarzekał się że jest dobrym przedsiębiorcą i liczy się dla niego klient, stwierdził, że naprawi mi tą klimatyzację i nie weźmie już odemnie ani złotówki, nie uwierzyłem dlatego weszliśmy w dyskusje, po czym miły pan w rozmowie telefonicznej zarzekał się, że naprawi mi ta klimatyzację bo gdyby był nie kompetentny nie dorobiłby się tego co posiada zaczym zaczął wymieniać...i zakończył rozmowę. Na drugi dzień po moim telefonie doszliśmy do porozumienia, właściciel warsztatu zaproponował kupno nowej sprężarki wartej 1000zł obiecał, że wstawi mi ją do samochodu i pokryjemy koszty po połowie, lecz nabicie oraz montaż zrobi mi w gratisie, ucieszyłem się że w końcu będę miał sprawna klimatyzację po 3 miesiącach wracania tam, lecz następnego dnia od tej rozmowy wyparł się wszystkiego i powiedział ze do kolejnych napraw dokładać nie będzie, odebrałem po kolejnej naprawie auto o godzinie 17, a o 22 tego samego dnia klima kolejny raz się zepsuła, na dodatek właściciel warsztatu w dzisiejszej rozmowie telefonicznej przed odebraniem samochodu powiedział mi że oddaje mi sprawny samochód na te chwile i nie wie ile to będzie działać, ale nie chce mnie tam więcej widzieć. Po 3 miesiącach przygód z tym warsztatem, wydaniem 1500zł (bez faktur, paragonów ani żadnych potwierdzeń) w moim samochodzie nadal nie działa klimatyzacja. Mało tego szef nie jest na tyle odważny żeby się spotkać twarzą w twarz, jest mądry przez telefon, a cała zła reszta jest zrzucona na pracownika. Nie polecam tego warsztatu, chyba że nie macie co robić z pieniędzmi i chcecie tam być częstymi gośćmi.

Administrator

Jak wygląda oferta pracy u nich w firmie Grzegorz Misterka Auto-Moto w miejscowości Katowice? Są jakieś nowe miejsca? Oczekujemy na aktualne komentarze. Może pojawi się osoba aktualnie pracująca, bo nie wiemy jak obecnie jest u nich?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Grzegorz Misterka Auto-Moto - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Grzegorz Misterka Auto-Moto
0/5 Na podstawie 0 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Dębowa 15
    40-103 Katowice
  • NIP: 9541966440 REGON: 241822089
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Grzegorz Misterka Auto-Moto
Przejdź do nowych opinii