Dzień dobry , W dniu 04.04.2022 r. rozładował mi się akumulator i udało mi się dojechać do warsztatu Korea Auto Serwis . Pan przyjął zlecenie na naładowanie i sprawdzenie akumulatora . Akumulator ładowany był przez dwa dni a po naładowaniu Pan zadzwonił i powiedział ,że mam zepsuty alternator i został wystawiony paragon na 180 zł. ( ładowanie akumulatora 50 zł , za diagnostykę na bardzo drogim sprzęcie 110 zł. i za sprawdzenie miernikiem(multimetr) 20zł.) .Alternator dopiero był robiony więc diagnoza fachowców była tylko droga a w ogóle nie trafna. Musiałam niestety zapłacić .(uważam ,że zostałam naciągnięta ). Zabrałam samochód i pojechała do innego mechanika ,który stwierdził zepsuty bezpiecznik akumulatora i wymienił dochodzący kawałek kabla ,który się przegrzewał. Zapłaciłam za tą usługę 20 zł. Nie polecam w/w warsztatu mimo tak drogiego sprzętu(jakim szczycił się Pan) nie potrafili postawić prawidłowej diagnozy. Uważam więc ,że zostałam obciążona zbyt wysokimi kosztami ( powinnam tylko zapłacić za ładowanie i multimetr).
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.