Witam wszystkich :) Naprawdę dobrze się czyta tak pozytywne opinie o miejscu pracy, szczególnie, że trafiłam tu, bo chcę aplikować na stanowisko Asystentki Podatkowej. Aktualnie trwa rekrutacja, czy jako pracownicy orientujecie się, jaka jest konkurencja? Chodzi mi o to, czy dużo osób aplikuje tu do was do firmy? Może ktoś mi doradzić, na co firma zwraca największą uwagę, jak wyróżnić się na tle innych kandydatów? Zależy mi, aby wypaść jak najlepiej. Widełki wynoszą 4 300–6 000 zł, ile należy oczekiwać przy wyborze UZ? No i jak wygląda tu rozwój, możliwość awansu?
Oferujemy dofinansowanie do karty MultiSport oraz do ubezpieczenia na życie. Dodatkowo, w ostatnie piątki miesiąca kończymy pracę o 14:00. Mamy firmową kuchnię, gdzie Roma, nasza szefowa kuchni, codziennie przygotowuje pyszne śniadania i obiady. Funkcjonuje również system premiowy, gdzie premia jest wypłacana co kwartał. Pozdrawiam, Ola
Do Poznania szukają młodszego księgowego i widzę że hybryda. Nigdy nie pracowałam w ten sposób i zastanawiam się czy firma zapewni mi laptop i telefon pracowniczy czy to trzeba robić na własną rękę? Ile dni w takim razie jest w biurze a ile w domu?
Cześć! Cieszę się, że zainteresowała Cię nasza oferta. :) Co do sprzętu - jak najbardziej zapewniamy naszym współpracownikom wszelkie niezbędne narzędzia do pracy. Jeśli chodzi o tryb pracy, na chwilę obecną praktykujemy tryb hybrydowy. Jednakże, w trakcie okresu próbnego (trwającego 3 miesiące) oczekujemy, że nowe osoby będą pracować w trybie stacjonarnym przez pełny tydzień. Uważamy, że taka forma pozwala lepiej zapoznać się z naszą firmową kulturą oraz ułatwia integrację z zespołem. Po zakończeniu okresu próbnego, istnieje możliwość przejścia na tryb hybrydowy. W praktyce oznacza to, że można pracować zdalnie 2 dni w tygodniu. Jeśli masz jeszcze jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, śmiało pytaj. Pozdrawiam ciepło, Ola z działu HR
Hej, mam za sobą pierwszy staż jako asystentka, a widziałam, że mają teraz ofertę dla młodszej księgowej. Szkoda, że w ogłoszeniu nie wskazują tego co firma oferuje potencjalnym pracownikom, oprócz tego, że jest umowa zlecenie/b2b. Pytanie do was więc, w jaki sposób firma dba o rozwój - każdego roku jest szansa na odbycie szkoleń, wyrabiania dodatkowych certyfikatów?
Cześć! Zgodnie z naszymi zasadami, udział w szkoleniach zewnętrznych jest mile widziany i może być sfinansowany przez PragmatIQ, o ile spełniają one określone kryteria. Chcielibyśmy podkreślić, że zachęcamy naszych współpracowników do inicjatywy w zakresie szkoleń zewnętrznych, które mogą wspomóc ich rozwój zawodowy i przyczynić się do rozwoju kancelarii. Dodatkowo, oferujemy również szereg szkoleń wewnętrznych prowadzonych przez naszych specjalistów, które są dostosowane do naszych specjalizacji i modelu funkcjonowania firmy. Nasze podejście do rozwoju pracowników opiera się na indywidualnym podejściu i współpracy zespołowej. Chętnie wspieramy naszych współpracowników w zdobywaniu nowych umiejętności i wiedzy oraz zachęcamy do dzielenia się nią z resztą zespołu. Ola
Witam wszystkich :) Naprawdę dobrze się czyta tak pozytywne opinie o miejscu pracy, szczególnie, że trafiłam tu, bo chcę aplikować na stanowisko Asystentki Podatkowej. Aktualnie trwa rekrutacja, czy jako pracownicy orientujecie się, jaka jest konkurencja? Chodzi mi o to, czy dużo osób aplikuje tu do was do firmy? Może ktoś mi doradzić, na co firma zwraca największą uwagę, jak wyróżnić się na tle innych kandydatów? Zależy mi, aby wypaść jak najlepiej. Widełki wynoszą 4 300–6 000 zł, ile należy oczekiwać przy wyborze UZ? No i jak wygląda tu rozwój, możliwość awansu?
Cześć! Cieszę się, że zainteresowałaś się naszą firmą i chcesz aplikować na stanowisko Asystentki Podatkowej. Tak, zgłoszeń mamy dość sporo, co świadczy o dużym zainteresowaniu naszą rekrutacją. Nasze wymagania skupiają się głównie na pasji i prawdziwym zainteresowaniu podatkami. Ważne jest, aby kandydaci wykazali się np. poprzez uczestnictwo w kołach naukowych oraz ukończenie co najmniej trzeciego lub ostatniego roku studiów na kierunku ekonomicznym, prawnym lub prawno-ekonomicznym. Dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne są również atutem. Jeśli chodzi o wynagrodzenie, widełki wynoszą 4 300–6 000 zł brutto, przy umowie zlecenie jest to równoznaczne z kwotą netto. Co do możliwości rozwoju i awansu, to jest to bardzo indywidualne i dopasowane do potrzeb i umiejętności pracowników. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na naszej stronie internetowej: https://www.kariera.pragmatiq.pl/ Życzę powodzenia w procesie rekrutacji i mam nadzieję, że uda Ci się wyróżnić na tle innych kandydatów. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dodatkowe, chętnie na nie odpowiem. Pozdrawiam, Ola Specjalistka ds. Personalnych w PragmatIQ
Wiadomo, że trzeba się jakoś wykazać, żeby awansować, ale co do rozwoju, to są jakieś szkolenia finansowane przez firmę, może dodatkowe kursy? Jednak w podatkach ciągle się coś zmienia i w pracy trzeba być na bieżąco, więc fajnie by było, gdyby firma jakoś dbała o ten aspekt :)
Aktualnie każdy nasz współpracownik ma pełen dostęp do nagranych szkoleń prowadzonych przez specjalistów PragmatIQ. Ponadto, mamy również Akademię PragmatIQ prowadzoną przez naszych współpracowników, gdzie dzielą się oni z nami wiedzą z różnych dziedzin. W kontekście szkoleń zewnętrznych chcemy podkreślić, że wspieramy naszych współpracowników w udziale w kursach związanych z ich obszarem pracy. Jeśli szkolenie może przyczynić się do rozwoju kompetencji, które są istotne dla naszej kancelarii, PragmatIQ z przyjemnością finansuje lub współfinansuje udział w tych szkoleniach.
Chciałam dopytać o dodatkowe benefity. Firma prócz pensji oferuje poza płacowe dodatki? Np. prywatną opiekę medyczną albo dodatkowe ubezpieczenie? Na święta też jest bonus dla pracowników?
Oferujemy dofinansowanie do karty MultiSport oraz do ubezpieczenia na życie. Dodatkowo, w ostatnie piątki miesiąca kończymy pracę o 14:00. Mamy firmową kuchnię, gdzie Roma, nasza szefowa kuchni, codziennie przygotowuje pyszne śniadania i obiady. Funkcjonuje również system premiowy, gdzie premia jest wypłacana co kwartał. Pozdrawiam, Ola
Cześć! Zastanawiam się nad aplikacja na stanowisko asystenta. Mam już roczne doświadczenie w prawie handlowym Wiecie może, jak jest z godzinami pracy? Zależy mi na 4 dniach w tygodniu i w miarę możliwości pracy hybrydowej ze względu na studia w innym mieście. Czy nadgodziny sa naprawdę bezpłatne? I jest to tzw „wyzysk” ale z miłą otoczką wokół?
Cześć! W naszej kancelarii pracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00-17:00. Oferujemy także pracę hybrydową (max 2 dni w tygodniu), jednak po okresie wdrożeniowym, który trwa 3 miesiące. Ponadto, jesteśmy elastyczni jeśli chodzi o grafiki studentów, często w takich sytuacjach preferujemy rozliczenia godzinowe, co umożliwia dostosowanie się do zmiennych harmonogramów. Co do kwestii nadgodzin - mamy zasady, które to regulują w odpowiedni sposób. Obsługa wielu klientów powoduje, że niestety nadgodziny się zdarzają ale staramy się tak układać pracę by je minimalizować. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, śmiało pytaj. Ola, Specjalistka ds. personalnych w PragmatIQ
Dzięki za odpowiedz! Czy niezbędny jest pełny etat czy mozliwa jest praca na np 3/4 w przypadku studentów?
Jasne, praca na 3/4 jest możliwa. Jesteśmy elastyczni jeśli chodzi o grafiki studentów, często w takich sytuacjach preferujemy rozliczenia godzinowe, co umożliwia dostosowanie się do zmiennych harmonogramów.
Szukają Młodszej Księgowej na umowę B2B i oferują 5 000–7 000 zł. Te 2 tysiące już robią różnicę, szczególnie na tym typie umowy. Czy jeśli ktoś ma wymagane doświadczenie i spełnia wszystkie warunki, wynegocjuje to 7 000 zł? Podobno jest z góry ustalona ścieżka kariery, to super. Zaczynał ktoś z was w księgowości jako młodszy pracownik, i awansował? Jak to wygląda, po jakim czasie jest taka możliwość? Zarobki sporo skaczą do góry? ;) Trzy dni pracy zdalnej w tygodniu też bardzo mi odpowiada, faktycznie dają wam taką możliwość?
Dzień dobry, Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy i za podzielenie się swoimi przemyśleniami. Chcielibyśmy wyjaśnić kilka kwestii dotyczących naszej polityki wynagrodzeń i warunków pracy. Wartości wynagrodzenia, które podaliśmy (5 000–7 000 zł), rzeczywiście zależą od poziomu kompetencji kandydata. Jeśli posiadasz duże doświadczenie i wysokie umiejętności, kwota 7 000 zł na umowie B2B jest zdecydowanie do negocjacji. Co do ścieżki kariery, mamy ustalone plany awansu, ale równie ważne jest dla nas indywidualne podejście do rozwoju współpracownika. Staramy się dopasować nasze oczekiwania do zdobywanych umiejętności i doświadczenia każdego z naszych współpracowników. Jeśli chodzi o pracę zdalną, faktycznie oferujemy taką możliwość, ale jest ona dostępna dla osób, które ukończyły 3-miesięczny okres wdrożeniowy. Maksymalnie 2 dni w tygodniu pracy zdalnej to nasza standardowa praktyka. Jeśli masz dodatkowe pytania, śmiało się nimi podziel. Pozdrawiamy, Zespół Księgowości
Cześć, a czy warto zatrudnić się na stanowisku asystenckim? W sumie chętnie bym się zgłosiła, ale chciałabym wiedzieć jak np. dbają o rozwój pracowników, czy da się dostać awans dość szybko? Podali taką kwotę wynagrodzenia dla asystenta ds. prawa handlowego 3 150 – 5 500 PLN + VAT. Kwoty netto podane, bo obowiązuje B2B czy źle rozumiem? Od czego w ogóle zależy ta początkowa stawka?
Czyli jeśli przestaniesz być studentem, to wtedy można przejść na umowę o pracę czy od czego to zależy? Powiesz jeszcze co decyduje o stawce, bo sam chciałem zadać takie pytanie, a nie odniosłeś/aś się do tego
z tego co wiem nie oferują umów o pracę. przestajesz być studentem to zakładasz działalność i wtedy umowa b2b. co do stawki nie wiem od czego zależy - może wypowie się ktoś kto tam pracuje? wydaje mi się że pewnie od umiejętności i wiedzy - jak wszędzie
Pracowałam w Kancelarii Pragmatiq jako sekretarka i bardzo polecam to miejsce pracy. Najsympatyczniejsza kierowniczka pod słońcem, budująca zdrowe relacje w zespole, a Szef to mądry, uczciwy i życzliwy człowiek. Dobra atmosfera pracy i warunki, pod każdym względem. Dużo udogodnień dla pracowników, umilających dzień w pracy, dbałość o integrację zespołu. Naprawdę dobrze wspominam pracę w Pragmatiq i gdyby nie przeprowadzka - kontynuowałabym współpracę. Pracowałam jako sekretarka w innej kancelarii prawnej i w tym porównaniu Pragmatiq wypada jak niebo do piekła ;) serdecznie polecam pracę w Pragmatiq!
Staż w Kancelarii wspominam bardzo dobrze - była to okazja do zdobycia wielu umiejętności, konkretnej i merytorycznej wiedzy oraz profesjonalistów w branży. Z pewnością atmosfera pracy jest niepowtarzalna - widać, że PragmatIQ tworzy zgrany zespół.
Czy ten staż załatwiałaś sobie samodzielnie bezpośrednio w kancelarii czy np przez urząd pracy ? jestem na 5 roku i wlasnie czegos szukam, fajnego miejsca a widze ze polecasz :)
Z pozoru miła i "rodzinna" atmosfera. W tym miejscu pasuje powiedzenie "z rodziną dobrze tylko na zdjęciach" ;) Wywyższanie się nad nowymi pracownikami, obgadywanie między sobą a później fałszywe uśmiechy w kierunku wcześniej obgadywanych osób... Tyle o atmosferze.
Atmosferę tworzą konkretni ludzie, konkretni współpracownicy. Czy w samym sposobie komunikacji i podejściu przełożonych do pracowników jest coś nie w porządku? Pytam bo mocno się waham, czy w ogóle złożyć tam aplikację. Opinie są dość rozbieżne.
Z całą stanowczością polecam współpracę z Kancelarią PragmatIQ. Swoją opinię kieruję przede wszystkim do młodych adeptów prawa, gdyż właśnie do tej grupy należałem podczas mojej współpracy z Kancelarią. Praca w tym miejscu - już od samego początku - wiąże się z uczestnictwem w bardzo ciekawych i zarazem ambitnych projektach, co bezpośrednio przekłada się na nieustanne poszerzanie własnych horyzontów. W każdym przedsięwzięciu przewidziane jest również miejsce dla młodszych współpracowników, którzy pod okiem bardziej doświadczonych kolegów mają gwarancję rozwoju oraz możliwość wykazania się swoimi umiejętnościami. Panująca w PragmatIQ bardzo przyjazna atmosfera wraz z mniej formalnym dress code z sukcesem niweluje stres, który przy pracy prawnika jest po prostu nieunikniony.
Skoro tak polecasz to napisz czy studenci mogą tu być na praktykach albo przyjmują aplikantów? Przyda mi się takie info jak będę szukał patrona na aplikacje :)
Proces rekrutacji w Kancelarii Pragmatiq przebiega sprawnie i w miłej atmosferze. Od samego początku widać, że mamy do czynienia z profesjonalistami. Osoby prowadzące rozmowę były bardzo uprzejme i starały się zapewnić pozytywną atmosferę, co sprawia, że podczas rozmowy kandydat czuje się swobodnie i zapomina o stresie związanym z rozmową rekrutacyjną. Budynek Kancelarii i ogród bardzo ładny :)
Odradzam Dziewuchom. Mamy XXI wiek a przełożony nie poda ci ręki bo jesteś KOBIETĄ. Do tego - niby w żartach - dowiesz się o wszystkich swoich niedoskonałościach. Zabawne jest to, że ta kancelaria wspiera inicjatywy feministyczne. Definicja hipokryzji. Uciekać!
Dziękujemy za Twój komentarz. Przykro nam, że poczułaś się dotknięta opisaną sytuacją. Staramy by wszyscy w PragmatIQ czuli się dobrze i jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie zarówno w trakcie naszych spotkań podsumowujących czy na tym portalu. Myślę jednak, że uogólnienie jednostkowych niezręczności nie oddaje rzeczywistego obrazu PragmatIQ. Zgodnie z naszymi zasadami traktujemy wszystkich równo: płeć czy inne czynniki osobiste nie mają wpływu na możliwości rozwoju czy awanse. To nie tylko nasze deklaracje: w naszym zespole ok. 50% składu to kobiety, stanowią one też większość z teamleaderów/ek, jedna z nich z ostatnio została wspólniczką... ;)
Cześć, nie wiem czy uda mi się uzyskać jakąś odpowiedź, ale spróbuję, może akurat ktoś z pracowników zajrzy na forum. Chcę zapytać, czy Kancelaria Prawna Pragmatiq oferuje staże zawodowe? Mam na myśli dokładnie płatne staże. Jeśli ktoś wie i zna firmę, to proszę o komentarz, dziękuję.
W PragmatIQ jest stale wielu stażystów. Wszyscy są wynagradzani - na stronie www są jasno przedstawione warunki stażu - które są stosowane. Jeśli interesujesz się spółkami czy podatkami polecam to miejsce. Wymagające miejsce, które moim zdaniem sporo oferuje. Nikt nie parzy nikomu kawy ani nie biega na pocztę. Zasadą jest że po pozytywnym stażu oferowana jest stała współpraca.
Ciekawie sprawy, fajni ludzie, przyzwoite wynagrodzenie. Spoko miejsce do pracy
Zdecydowanie nie polecam. Duzo gadania a malo merytoryki. Pracowalem jakis czas i niestety mam zle doswiadczenia. Oprocz faktu,ze za mala prace moge policzyc mnostwo pieniedzy nie zostalo mi wiele wspomnień. Obecnie mam wlasną kancelarie i jestem zadowolony.
Ttt
W tej Kancelarii nie brakuje nowych pomysłów i wyzwań, co przekłada się na ciągły progres umiejętności i aktywny udział w rozwoju firmy. Tutaj nie ma lepszych i gorszych, bo każdy ma możliwość wykorzystania swojego potencjału i uczestnictwa w ważnych projektach. Poza tym kuchnia na miejscu, spotkania integracyjne i wiele innych "zajęć dodatkowych". Atmosfera bardzo rodzinna - tego brakuje w wielu firmach.
Zdecydowanie polecam współpracę z Kancelarią PragmatIQ. Zgodnie z zapowiedzią mogłem tutaj realizować ciekawe projekty. Przyjemna atmosfera i luźny dress code to coś co z pewnością wyróżnia tę kancelarię. Oczywiście nie brakuje tu wyzwań. Polecam szczególnie ambitnym osobom, które chcą się rozwijać w wybranej dziedzinie!
Kancelaria PragmatIQ daje możliwość stałego rozwoju poprzez udział w ciekawych, merytorycznych projektach, które prowadzi się przy współpracy z doświadczonymi współpracownikami. Koleżeńska atmosfera przekłada się z kolei na pozytywny klimat w pracy i zgrany zespół, w którym można na każdego liczyć.
Szczerze polecam współpracę z Kancelarią PragmatIQ. Panują w niej jasne i przejrzyste zasady współpracy, a każdy nawet jeszcze przed wysłaniem CV ma możliwość weryfikacji na jakie wynagrodzenie może mniej więcej liczyć. Jest to świetne miejsce do rozwoju, w którym każdy ma możliwość pracy nad różnorodnymi projektami, przy których realizacji zawsze można liczyć na pomoc bardziej doświadczonych kolegów, a także wspólników. Przyjemna atmosfera sprzyja pracy, a także budowaniu relacji ze współpracownikami, które często nie ograniczają się jedynie do współpracy w biurze, lecz przenoszą się na relacje towarzyskie w czasie wolnym.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Pragmatiq Kancelaria Prawna Szymkowiak Sp.K.?
Zobacz opinie na temat firmy Pragmatiq Kancelaria Prawna Szymkowiak Sp.K. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 15.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Pragmatiq Kancelaria Prawna Szymkowiak Sp.K.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 12, z czego 7 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!