Opinie o Salesbook S.A. w Rzeszów

Poniżej zobaczysz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Salesbook S.A.. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Salesbook S.A. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi marketingowe - organizacja i obsługa imprez

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Salesbook S.A. w Rzeszów

sale123
Były pracownik

Rekrutacja -> zatrudnienie -> wypełnianie zadań -> ich ocena przez osobę 'nadzorującą' ----- >'wszystko super', brak zastrzeżeń, pochwały itp. a nagle dochodzi do sytuacji 'podziękowania' bez wyraźnej przyczyny. Nikt nie jest w stanie wskazać przyczyny, co było nie tak (brak najmniejszych problemów wcześniej) bardzo niejasna sytuacja 'bo tak' / zero informacji zwrotnej od jakiejkolwiek osoby w pionie kierowniczym (część osób była nieświadoma zaistniałej sytuacji). tl;dr -sztuczny 'hype' (kreowany wizerunek firmy a rzeczywistość to dwa inne światy) -mały przepływ informacji lub jego całkowity brak -niejasne warunki zatrudnienia i oczekiwań (pomimo dogłębnych opisów stanowisk, wytycznych, list, checkpointow /u name it -sprawy kadrowe (prawdziwa tragedia, braki elementarnej wiedzy w zakresie zatrudniania osób/kodeksu pracy) -nieodzowne wrażenie że nikt (nawet w przyzwoitym stopniu) nie panuję nad tym co się w firmie/działach dzieje, pracownicy są pozostawienie sami sobie itp. -atmosfera w pracy i relacje z otaczającymi osobami na poziomie jazdy komunikacją miejską.

Radek
Kandydat

startowałem tam na stanowisko do sprzedaży kilka tygodni temu. Rekrutacja w kilku etapach, cv, rozmowa z szefową sprzedaży i człowiekiem z zarządu. Wymagania były raczej jasno opisane w ogłoszeniu i na rozmowie się potwierdziły, kasa proponowana całkiem uczciwa i co jest dobre, to w ogłoszeniu od razu były widełki. Można było dopytać o dużo rzeczy i generalnie jak chodzi o konkretna komunikacje to wszystko przebiegało spoko. Dostałem całkiem niezły feedback, ale Mi zabrakło znajomości języka angielskiego trochę, bo firma podobno sie rozwija mocno z klientami za granicą. Jak ktoś tam staruje do sprzedaży to raczej b2/c1 z angielskim to konieczność.

Całkiem OK
Pracownik

Przyszedłem na stanowisko specjalisty (programista), miałem jakieś 2 tygodnie na onboarding. Na wewnętrznym intranecie dużo materiałów, które pomagają w wejściu w temat i samą organizację. Codzienna praca ułożona na zadaniach w systemie ticketowym, wsparcie headów, daily. Co roku ocena pracy (dość szczegółowa), wyznaczanie celów, ścieżek rozwoju. Wynagrodzenie w sumie całkowicie rynkowe. Z minusów to praca często jest wymagająca, presja czasowa, i zdarza się, że musisz działać samodzielnie, ale dla mnie to akurat było ok, bo lubię wyzwania i związany z nimi rozwój.

Baśka Nowy wpis
Inne

Cześć, czy jest tu ktoś kto pracuje jako Sales Executive w 100% zdalnie? Z ogłoszenia wiem, że możliwe są różne formy pracy podobnie jest z zawierana umową. w czym jeszcze Pracodawca może być jak najbardziej elastyczny?

Dariusz Nowy wpis
Pracownik

Generalnie w Salesbooku jest tak, że jeśli naprawdę chcesz się rozwinąć, to ciężko znaleźć lepsze miejsce. Dostaniesz zadania, które podciągną Twoje umiejętności, będziesz je konsultował w zespole, będziesz czytał, będziesz testował różne rozwiązania etc. Ale jeśli tylko "samorozwój" wpisałeś sobie do CV, ale de facto w ogóle Cię on nie interesuje, to szybko odpadniesz. Więc jeśli tak naprawdę chcesz tylko klikać pod czyimś nadzorem od 9:00 do 17:00 jakieś powtarzalne rzeczy, lepiej poszukać sobie innej firmy. Na dodatek wyszliśmy już z fazy startupowej i weszliśmy w fazę scaleupu. Wiemy, co robimy, mamy plan, mamy procedury. Salesbook z każdym dniem staje się po prostu coraz bardziej dojrzałą organizacją. Zachęcam wszystkich do poszukania otwartych rekrutacji na naszej stronie WWW w zakładce Kariera.

KM Nowy wpis
Pracownik

Praca w Salesbooku to niezwykłe doświadczenie, które przynosi wiele satysfakcji i możliwości rozwoju. Od pierwszego dnia czułam się częścią zgranego zespołu, gdzie współpraca i wsparcie są na najwyższym poziomie. Firma oferuje również szkolenia, które pozwalają doskonalić moje umiejętności. Dużym atutem jest również możliwość pracy zdalnej czy hybrydowej. Jestem wdzięczna za możliwość pracy w tak inspirującej i wspierającej atmosferze oraz za możliwość ciągłego rozwijania się.

Michael Angelo Batio Nowy wpis
Pracownik

Współtworzę Salesbooka od blisko 3 lat. Do rekrutowania do właśnie tej firmy przekonał mnie jej produkt, czyli aplikacja Salesbook. Uważam, że to absolutna przyszłość branży sprzedaży konsultatywnej i chciałem być częścią tej przyszłości. Proces rekrutacji mimo kilku etapów był sprawny, a ja podczas niego dowiedziałem się wszystkiego co chciałem. W czasie mojej pracy w Salesbooku otrzymałem możliwość zmiany stanowiska i przejścia do innego działu, co nie jest takie łatwe, oczywiste i możliwe w innych firmach. Atmosferę panującą w firmie uważam za dobrą, a z osobami z którymi bezpośrednio współpracuje mam bardzo dobre relacje. Mimo procedur dotyczących wielu procesów, wciąż można w każdej chwili bezpośrednio skonsultować się ze swoim przełożonym bądź zaproponować nową ścieżkę postępowania w danej sytuacji. Z czystym sumieniem polecam tego pracodawcę.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy rekrutacja na stanowisko Project Manager w firmie Salesbook Sp. z o.o. odbywa się w pełni/również zdalnie? Ile jest etapów? Jak oceniasz każdy z nich?
logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(541 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Karolina
Pracownik

Pracuję w Salesbooku od ponad 1,5 roku i mogę śmiało stwierdzić, że jest to miejsce, które znacząco wpłynęło na mój rozwój zawodowy. Salesbook oferuje nie tylko przyjazne środowisko pracy, ale również szereg możliwości rozwoju i awansu, co jest dla mnie kluczowe. Zespół, w którym pracuję, składa się z ludzi pełnych pasji i zaangażowania, z którymi codzienna współpraca jest prawdziwą przyjemnością. Jednak jak w każdym miejscu, również i tutaj pojawiają się wyzwania. Salesbook dynamicznie się rozwija, co wiąże się z potrzebą szybkiego dostosowania. Dla mnie jest to jednak plus, ponieważ lubię wyzwania i możliwość ciągłego uczenia się. Reasumując, jestem bardzo zadowolona z pracy w Salesbooku. Firma oferuje nie tylko konkurencyjne wynagrodzenie i pakiety benefitów, ale przede wszystkim możliwość pracy nad interesującymi projektami z ludźmi, od których można się wiele nauczyć. Polecam Salesbooka każdemu, kto ceni sobie rozwój zawodowy i dobrą atmosferę.

pracownik
Pracownik
@Karolina

pełna zgoda, to jest miejsce dla ludzi, którzy chcą się uczyć i rozwijać, ale też nie boją się ciężkiej pracy

pracownik
Pracownik

Pracuję w Salesbooku ponad 2 lata i uważam, że praca tutaj to jedna z lepszych rzeczy, jakie mi się przytrafiły. Wszystkie procedury i wymagania są bardzo jasno opisane, nie ma mowy o ściemnianiu, braku feedbacku czy wsparcia. Oczywiście, jak to w każdej firmie się zdarza, zawsze są lepsze i gorsze dni, ale jeśli chodzi o samą pracę, zakres obowiązków i możliwości rozwoju, to życzę każdemu takiego pracodawcy. Zespół mimo, że rozsiany jest po całym kraju, to jest całkiem zgrany i z każdym da się znaleźć wspólny język, nikt Cię nie olewa, ale raczej jak tylko może stara się pomóc.

anonim
Inne

Przez moment myślałem, że nie mam szans na aplikowanie na ofertę na Senior DevOps Engineera, bo zazwyczaj 5+ lat doświadczenia trzeba mieć a tu milo się zaskoczyłem, bo na te 2+ o których piszą w treści się łapię. :D był może ktoś na rozmowie i by mi ja przybliżył, bo będę sam chyba próbował?

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

anonim
Inne

A ustosunkujesz się może szerzej do tych technologii oraz praktyk? Co można mieć przez to na myśli, jakie informacje uznałeś za nieprawdziwe? Styczności z firma jeszcze nie mam, jedynie z ogłoszeniem. W jaki przykładowy sposób te oszczędności są poszukiwane?

sales666
Inne
 Pytanie

zajrzałem tu bo pracowałem kilka miesięcy w tej firmie, a wyskoczyło mi, że mają tylko 3.8 i się zastanawiam skąd ta ocena? praca w startupie, to rzeczywiście coś zupełnie innego niż w wielkim korpo (wiem, bo teraz pracuję w korpo) i ma mnóstwo zalet, ale fakt jest taki, że jak jesteś leniem i masz zamiar udawać, że pracujesz, to szybko Cię złapią i wtedy zastanówmy się kto zawinił. Jakieś złe feedbacki i nieodpowiednia atmosfera na rozmowach kwalifikacyjnych? Co jak co ale rozmowy kwalifikacyjne są tam dość pro. A to, że nie dają wszystkim obszernego feedbacku? Pamiętam rekrutację na Fronta gdzie było kilkaset zgłoszeń. Dużo się tam nauczyłem i mam wieki szacunek, do ludzi którzy tym zarządzają, bo naprawdę mają super produkt i jakąś wizję. A ten komentarz o tej atmosferze jak w komunikacji miejskiej to serio jakiś scam, bo trzeba się postarać, żeby wśród tych ludzi nie czuć się dobrze.

Całkiem OK
Pracownik

Przyszedłem na stanowisko specjalisty (programista), miałem jakieś 2 tygodnie na onboarding. Na wewnętrznym intranecie dużo materiałów, które pomagają w wejściu w temat i samą organizację. Codzienna praca ułożona na zadaniach w systemie ticketowym, wsparcie headów, daily. Co roku ocena pracy (dość szczegółowa), wyznaczanie celów, ścieżek rozwoju. Wynagrodzenie w sumie całkowicie rynkowe. Z minusów to praca często jest wymagająca, presja czasowa, i zdarza się, że musisz działać samodzielnie, ale dla mnie to akurat było ok, bo lubię wyzwania i związany z nimi rozwój.

Radek
Kandydat

startowałem tam na stanowisko do sprzedaży kilka tygodni temu. Rekrutacja w kilku etapach, cv, rozmowa z szefową sprzedaży i człowiekiem z zarządu. Wymagania były raczej jasno opisane w ogłoszeniu i na rozmowie się potwierdziły, kasa proponowana całkiem uczciwa i co jest dobre, to w ogłoszeniu od razu były widełki. Można było dopytać o dużo rzeczy i generalnie jak chodzi o konkretna komunikacje to wszystko przebiegało spoko. Dostałem całkiem niezły feedback, ale Mi zabrakło znajomości języka angielskiego trochę, bo firma podobno sie rozwija mocno z klientami za granicą. Jak ktoś tam staruje do sprzedaży to raczej b2/c1 z angielskim to konieczność.

anonim
Inne

Kiedyś interesowałem się tutaj pracą na wsparciu sprzedaży. oferta poglądowa jak widać wciąż widnieje na stronie. zastanowiła mnie jednak ta nowa opinia z perspektywy helpdesku oraz zakładaniu nieprawdziwych profilów samych zatrudnionych. Czy to wpływa na każdy dział? I czy jest tu ktoś ze wsparcia i by napisał jakie teraz są oczekiwane stawki od kolejnego roku? chce wiedzieć na zapas

anonim
Inne

Hej, widzieliście to ogłoszenie na frontend? Ktoś pisał, że dev był potrzebny i podał kwotę średniego wynagrodzenia na poziomie 12 tys, a tutaj ile jest oferowane, bo nie wiem? Nie mam również wglądu do tej oferty a wstępnie mnie ciekawi. Ilu osób teraz potrzeba do projektów i jakie są prowadzone?

sale123
Były pracownik

Rekrutacja -> zatrudnienie -> wypełnianie zadań -> ich ocena przez osobę 'nadzorującą' ----- >'wszystko super', brak zastrzeżeń, pochwały itp. a nagle dochodzi do sytuacji 'podziękowania' bez wyraźnej przyczyny. Nikt nie jest w stanie wskazać przyczyny, co było nie tak (brak najmniejszych problemów wcześniej) bardzo niejasna sytuacja 'bo tak' / zero informacji zwrotnej od jakiejkolwiek osoby w pionie kierowniczym (część osób była nieświadoma zaistniałej sytuacji). tl;dr -sztuczny 'hype' (kreowany wizerunek firmy a rzeczywistość to dwa inne światy) -mały przepływ informacji lub jego całkowity brak -niejasne warunki zatrudnienia i oczekiwań (pomimo dogłębnych opisów stanowisk, wytycznych, list, checkpointow /u name it -sprawy kadrowe (prawdziwa tragedia, braki elementarnej wiedzy w zakresie zatrudniania osób/kodeksu pracy) -nieodzowne wrażenie że nikt (nawet w przyzwoitym stopniu) nie panuję nad tym co się w firmie/działach dzieje, pracownicy są pozostawienie sami sobie itp. -atmosfera w pracy i relacje z otaczającymi osobami na poziomie jazdy komunikacją miejską.

Samanta
Inne

Cześć, jakie są tryby pracy na stanowisku product managera? Widziałam, że oprócz umowy o pracę proponują jeszcze inne możliwości zatrudnienia w ogłoszeniu, jakie? I jak ta praca wtedy wygląda, można podjąć współpracę na B2B? Byłoby to dla mnie bardziej atrakcyjne w sumie.

rekturowany
Kandydat

Rozmowa o pracę bardzo formalna, atmosfera dość sztywna. Mimo zapewnień o odpowiedzi zwrotnej brak jej do dziś. Biorąc te elementy w firmie może pracować się źle jak i nie podchodzić z szacunkiem do siebie.

Administrator

Salesbook Sp. z o.o. prowadzi rekrutację na na stanowisko front end developer. Średnie wynagrodzenie na rynku na tym stanowisku to 12000 PLN. Czy Waszym zdaniem to uczciwa stawka?

ikona autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Dariusz Nawojczyk

Firma

04.04.2023 03:04

Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę jaką historią chcesz się z nami podzielić?

Dariusz Nawojczykikona wywiad

Salesbook to ponadprzeciętne miejsce do rozwoju zawodowego. To tutaj każdy może zdobyć doświadczenie w pracy z różnymi klientami – od małych przedsiębiorstw do dużych korporacji. Jesteśmy startupem, który pielęgnuje kulturę wzrostu, współpracy i robienia niesamowitych produktów. Pracujemy na rynku w Polsce oraz na rynkach globalnych (Wielka Brytania, Niemcy, Singapur, Kanada) dla ponad 200 klientów. Nasza aplikacja została doceniona przez firmy takie jak OVB, Fortum czy Orange. Spółka zdobyła również liczne nagrody na arenie międzynarodowej, m.in. UiPath Automation Award 2020 oraz Sales Innovation Expo Award 2021.

Czym zajmuje się Twoja firma? Co jest głównym filarem biznesu?

Dariusz Nawojczykikona wywiad

Salesbook to kompletna platforma i metodyka sprzedażowa, która wspomaga i automatyzuje pracę przedstawicieli handlowych, zwiększając ich efektywność nawet o ponad 50%. Usprawniamy cały proces sprzedaży bezpośredniej: od spotkania z klientem, przez ofertowanie i CRM, aż po twarde dane raportowe i wsparcie decyzyjne. Wprowadzając automatyzację, analitykę i sztuczną inteligencję do klasycznego podejścia sprzedażowego, zmieniamy jego skuteczność i oszczędzamy czas pracy handlowców.

Jak wygląda struktura Twojej firmy (Iiczba pracowników, lokalizacje, działy itp.)?

Dariusz Nawojczykikona wywiad

W Salesbooku pracuje ponad 40 osób rozlokowanych w Rzeszowie, Wrocławiu i Warszawie.

Jaka obowiązuje u Was forma zatrudnienia (umowa o pracę, b2b, umowa zlecenie, umowa o dzieło)?

Dariusz Nawojczykikona wywiad

Preferujemy współpracę B2B, ale inne formy zatrudnienia są w Salesbooku możliwe.

Na jakie stanowiska najczęściej poszukujecie pracowników? Z czego to wynika?

Dariusz Nawojczykikona wywiad

Najczęściej rekrutujemy deweloperów: PHP, iOS oraz Frontend. Wynika to z faktu ciągłego rozwoju naszej aplikacji. Ale inne działy, takie jak marketing i sprzedaż również są stale zasilane nowymi pracownikami.

Jak w Twojej firmie wygląda specyfika pracy: zdalna, hybrydowa, mobilna, delegacje? W jaki sposób to przebiega i z czego to wynika?

Dariusz Nawojczykikona wywiad

Preferujemy pracę stacjonarną, ponieważ uważamy ją za najbardziej efektywną. Jednak dopuszczamy pracę zdalną i hybrydową, jeśli dzięki niej mamy szansę pozyskać wysoko wykwalifikowanych pracowników.

Czy Twoja firma uwzględnia nadgodziny? Jeżeli tak, w którym obszarze działalności/ na jakich stanowiskach?

Dariusz Nawojczykikona wywiad

Tak. Na wszystkich.

Jak wygląda rotacja w Twojej firmie na przestrzeni ostatnich lat (jakich stanowisk dotyczy i z czego to wynika)?

Dariusz Nawojczykikona wywiad

Rotacja jest umiarkowana. Uważamy, że wynika to z bardzo mocnego rozwoju branży IT i mnogości rynkowych ofert dla pracowników w tym obszarze.

W jaki sposób weryfikujecie przyczyny odejścia pracownika? Czy realizujecie “Exit interview”?

Dariusz Nawojczykikona wywiad

Realizujemy exit review, ale również rozmawiamy z najbliższymi współpracownikami osoby odchodzącej.

Jakie plany związane z zatrudnieniem macie w najbliższym czasie?

Dariusz Nawojczykikona wywiad

Rekrutujemy głównie na stanowiska IT (PHP, iOS, Frontend) oraz sprzedażowe.

Jak przebiega rekrutacja w Twojej firmie – stacjonarnie czy zdalnie?

Dariusz Nawojczykikona wywiad

Niemal w 100% przebiega ona zdalnie i ma następującą strukturę: 1. Rozmowa z osobą merytoryczną 2. Zadanie do wykonania przez kandydata w domu 3. Rozmowa z HR 4. Decyzja

Z ilu etapów składa się proces rekrutacyjny i czy jest zależny od poszukiwanego stanowiska?

Dariusz Nawojczykikona wywiad

Zazwyczaj z czterech (jak wyżej), ale może się różnić w zależności od stanowiska.

Czy na etapie rekrutacji podajecie informacje dotyczące zasad zatrudnienia (rodzaj umowy, okres próbny, wynagrodzenie, premie)?

Dariusz Nawojczykikona wywiad

Tak.

Kto odpowiada za rekrutację i bezpośredni kontakt z kandydatami (dział HR czy bezpośredni przełożony)?

Dariusz Nawojczykikona wywiad

Zarówno dział HR, jak i bezpośredni przełożony.

Czy informujecie odrzuconych kandydatów o wynikach rekrutacji i co konkretnie uwzględnia informacja zwrotna?

Dariusz Nawojczykikona wywiad

Informujemy. Informacja zwrotna zazwyczaj zawiera informację o powodach odrzucenia kandydata.

Jak wygląda proces wdrożenia nowego pracownika w Twojej firmie? Ile dni trwa onboarding? Czy różni się w zależności od poszczególnych stanowisk?

Dariusz Nawojczykikona wywiad

Proces jest bardzo szczegółowy i sformalizowany, pracownik musi przejść wszystkie jego elementy i oznaczyć jako wykonane. Składają się na niego sprawy formalne, edukacyjne, narzędziowe. Onboarding w optymalnej formie trwa około tygodnia.

W jaki sposób dbacie o rozwój pracowników? Jak wyglądają szkolenia w Twojej firmie? Czy są z góry zaplanowane i jak często się odbywają? Jakich obszarów/ tematyki dotyczą? W przypadku braku szkoleń, z czego to wynika?

Dariusz Nawojczykikona wywiad

Mamy budżet na szkolenia, który jest z góry przypisany do każdego pracownika. Pracownik sam wybiera sobie szkolenia, które są zatwierdzane przez HR. Jeśli pracownik nie wykorzystuje budżetu, pokazuje nam w ten sposób, że nie za bardzo chce się rozwijać.

Jakie benefity oferujecie swoim pracownikom?

Dariusz Nawojczykikona wywiad

Dofinansowanie karty Multisport.

W jaki sposób dbacie o integrację pracowników i dobrą atmosferę?

Dariusz Nawojczykikona wywiad

Mamy regularne spotkania integracyjne. Poza tym, firma pracuje w trybie spotkań weekly, w których uczestniczą wszyscy i synchronizujemy statusy.

W jaki sposób podsumowujecie działania pracowników i realizację celów?

Dariusz Nawojczykikona wywiad

Każdy pracownik co roku przechodzi szczegółową ocenę roczną, która wpływa na jego pozycję w organizacji i wysokość wynagrodzenia.

W jaki sposób weryfikujecie poziom satysfakcji pracowników oraz ich oczekiwania względem pracodawcy?

Dariusz Nawojczykikona wywiad

Co kwartał pracownicy wypełniają ankietę badania satysfakcji z pracy w Salesbooku, tzw. pulse check. To nam daje wgląd w panujące w organizacji nastroje i pozwala na podejmowanie odpowiednich działań.

Jak wygląda w twojej firmie proces awansu, podwyżek i premii?

Dariusz Nawojczykikona wywiad

Każdy pracownik co roku przechodzi szczegółową ocenę roczną. Dzięki temu jesteśmy w stanie obiektywnie ocenić poziom zaangażowania i pracy oraz zdecydować o awansie.



Kowalska
Były pracownik

Pracowałam tam kilka miesięcy na stanowisku niezwiązanym z programowaniem i szczerze polecam każdemu. Bardzo fajna kultura organizacyjna (szczególnie we Wrocławiu), ludzie byli bardzo pomocni i zaangażowani. To startup więc trzeba się liczy z tym, że jak wchodzisz do takiej firmy to 'wszystkie ręce na pokład' ale też satysfakcja z pracy na zupełnie innym poziomie niż np. w korpo. Co do tych wpisów na temat nieprofesjonalnej rekrutacji, to chyba trochę są przesadzone. Ja tam polecam każdemu, kto chce się rozwijać, ceni sobie niezależność i dużą swobodę (nikt tam nie stoi Ci nad głową i nerwowo wypytuje o wyniki).

Helena
Inne
@Kowalska

Oceniasz rekrutację pod jakim względem? Twoja jako osoby na stanowisku nieprogramistycznym chyba przebiegała nieco inaczej? W jaki sposób tak właściwie, co w tym przypadku wryfikują i ile to trwa?

Dev
Były pracownik

Praca jest ok, możesz się dużo nauczyć jeśli chce Ci się pracować. Technologicznie to produkt jest na wysokim poziomie i fajnie sobie coś takiego wrzucić do CV. Zespół jest przyjazny i bez problemu wymienia się wiedzą. Polecam

Zostaw merytoryczną opinię o Salesbook S.A. - Rzeszów

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Salesbook S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Salesbook S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 27.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Salesbook S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 21, z czego 17 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Salesbook S.A.
4.2/5 Na podstawie 17 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Al. Józefa Piłsudskiego 32
    35-001 Rzeszów
  • NIP: 5170375196 REGON: 364422265 KRS: 0000867947
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Salesbook S.A.
Przejdź do nowych opinii