Opinie o TVM Transport Sp. z o.o.
W innych firmach też nie jest ciekawie jak i w tvm lipa ogólnie... a najwieksi hipokryci to ci co się zwalniają i wracają z podkolonym ogonkiem bo nie dawają rqdy w innych firmach , mają za ciężko tutaj jest kolega do pomocy jednak spoko spedytor to chłopaczyna jakoś ogarnia takie są fakty nie ma trqgedi
witam serdecznie wszystkich , zarówno kierowców jak i osoby z biura i floty . Chcę napisać o procederze który moim zdaniem jest bardzo niekorzystny dla kierowców i dla firmy jako całości . Otóż jak wiadomo od pewnego czasu kierowcy otrzymują wynagrodzenie za postój w kolejkach do załadunku lub rozładunku . Wiadomo ze magazyn nie zawsze daje radę i są niekiedy obsuwy . Lecz część takich sytuacji , zwłaszcza jeśli chodzi o załadunki nie jest problemem magazynu lecz naszego nocnego punktu dyspozytorskiego . Otóż coraz częściej zauważam że dyspozytorzy użyczają swoim znajomym kierowcom samochodów służbowych jako hoteli do przespania się mi . Dochodzi do kuriozalnych sytuacji że samochody które przyjechały wcześniej i był również dla nich załadunek na magazynie nie są ładowane a kluczyki do nich magicznie znikają a dyspozytorzy unikają odpowiedzi dlaczego auta nie są przekazywane na załadunki kiedy chłopcy na magazynie mają luz . Póżniej te auta a raczej ich rozpiski nagle magicznie się pojawiają wśród rozpisek naa 40 min przed planowanym wyjazdem w trasę i i dużej kolejce do ramp . Niestety legendy ju ż krążą o tym jak Piotr od dyspozytorów rozdziela hotelowe miejsca w busach . Tracą na tym kierowcy którzy po przybyciu na bazę woleliby szybko wyjechać , i traci na tym firma bo wypłaca pieniądze kierowcom którzy powinni być w trasach .
beznadziejne warunki pracy i płacy . na busach jezdzi sie 24 godziny non stop , (usunięte przez administratora) mi karają finansowo za wszystko Przy beznadziejnych trasach niwiele zarobisz
(usunięte przez administratora)
Też nie odmawiam tras i jestem dyspozycyjny, wyplata 7500
7250 za kwiecień, więcej stoisz za 3 zł/h nż jeżdzisz, jak były diety to jakoś spetytorzy sięstarali żebyś nie stał a teraz to po kilkanaśce godzin stoisz i czekasz.
Kolego latasz za płace minimalna 2700 netto plus kilometrówka, fracht i godziny. Czego Ty się spodziewasz :) jeśli większość twojej wypłaty to sa "premie"/"dodatki" jak zwal tak zwał.
rozmowa o stawkach
dlaczego firma nie podwyższa stawek na busach Obecna stawka jest niestety niska
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Czy ktoś pracuje na warsztacie jakie warunki jaka stawka ?
I jak, wiesz już coś o tych stawkach? Ciekawe w ogóle, czy są jakieś widełki czy każdy inaczej zarabia w zależności od tego, jak się dogada. Nowi więcej mają niż starsi pracownicy?
Warunki jak na warsztacie, robota zróżnicowana przy obsłudze busów lub ciężarówek. Standard to kontrola stanu technicznego i uzupełnianie płynów eksploatacyjnych, oświetlenia, drobne naprawy elektryczne i mechaniczne. Większość autek na gwarancji więc i zakres napraw ograniczony. Zdarza się tzw. 8 godzin pompy i do domu, czasem stoisz przy maszynach i robisz ogumienie ale ogólnie nie jest źle. Co do stawek to są podane w ogłoszeniu. Zawsze możesz przyjść i spróbować, nikt nie każe Ci ślubować dozgonnego oddania firmie. Pozdrawiam
witam, jak wszedl w firmie multisport to moze by tak vouchery do energyladii by sie dalo, moze czyta to ktos z kierownictwa lub kadr?
Malo zarabiam jak na ta prace ktora wykonuje , sam sobie kup .Firma powinna dbac o pracownikow .Bo tvm tez kiepsko z praca od stycznia do kwietnia bylo
mało zarabiasz to jeszcze może ziemiaki na zimę i kapustę kiszoną w beczce firma ma ci kupć ? przestań robić wiochę i żebrać o jakieś vouchery, jakoś na fajki i browarka zawsze ludiom starcza kasy.
Czyli twoim zdaniem wynagrodzenie jest ok, skoro piszesz, że nie zarabia się mało. Możesz powiedzieć jakie to aktualne stawki na start? Ile nowemu pracownikami wychodzi za taką godzinkę pracy?
Witam mam pytanie ale proszę o konkretne odpowiedzi jak ktoś coś wie w tym temacie,interesuje mnie praca w Tvm na busie na działalności,ale słyszałem,że praca jest ogólnie ok ale bez znajomości nie ma szans dostać się na jakieś dalekie i konkretne trasy bo wszystko jest po obstawiane przez "kolesiostwo" i tam jeżdzą ci sami kierowcy.Pytam bo mam działalność już kilka lat,a co za tym idzie wysoki Zus itp.i nie uśmiecha mi się jezdzić krótkie trasy bo wiadomo chodzi o zarobek żeby zarobić na koszty działalności i żeby coś zostało pozdrawiam.
Kolego firma Tvm to moloch,korporacja tutaj nikt nie liczy się z kierowcą i z tematem czy Ty masz duży ZUS czy mały.Dalekie kierunki dobrze płatne oczywiście że są obstawione przez te same nazwiska i nie dostaniesz się na nie na stałe czasem w okresie urlopowym albo jak jest więcej roboty to coś wpadnie i tyle.Tutaj masz jeździć brać co dają i siedzieć cicho liczy się dyspozycyjność i nie odmawianie tras,prośby o dalsze trasy też nic ie dają,pójdziesz na wolne nie ważne czy chciałeś odpocząć czy byłeś chory wrócisz dostaniesz cienki wyjazd.Nikogo nie interesuje ile ty tras zrobisz w miesiącu i ile km dlatego niektórzy biede mają zarobić 7 a inni spokojnie mają co miesiąc ponad 10.Firma nie daje gwarancji konkretnego zarobku ani km co wyszarpiesz to twoje pozdro i szerokości.
Ja jeżdżę dalekie trasy a w tvm zaczynałem od zera robiąc Ostravy i inne Tarnowy na początku. Nikt na dzień dobry nie dostaje Bułgari trzeba się trochę wykazać dać poznać. To jest dobre bo stopniowo sie przyzwyczaja czlowiek do wiekszych odległości. Przyjdź porób i sam sobie odpowiedz czy w ogóle taka eurokurierka będzie pasować tobie :)
Po co się szarpać i prosić o robote jeździć cały miesiąc zarobiąc 10tys jak można siedzieć w domku czasem skoczyć na Węgry jakiś komin i zarobić 7 tys
Solidny pracodawca, wszystko na umowie - nic w kopercie. To co ustalone jest zapłacone na czas, możliwość wysokich zarobków proporcjonalnych do wkładu pracy. Ludzkie podejście do pracownika. Szef jak i kierownictwo są w transporcie z pasji i to widać na każdym kroku, a firma rozwija się w zawrotnym tempie.(usunięte przez administratora). Z minusów - praca jest bardzo nerwowa, bardziej niż w innych firmach (subiektywna opinia), ponieważ wychodząc z pracy masz ustawiona robotę a w nocy jakies auto nie dojedzie na bazę na czas i wszystkie twoje dostawy są opóźnione, a ty rano zaczynasz pracę od obdzwaniania klientów i świecenia oczami, choć to nie twoja wina ;) jednakże bardzo polecam pracę w TVM z perspektywy spedytora i gdyby nie zawirowania w życiu prywatnym ten wpis nie byłby pisany z perspektywy 'bylego pracownika':) .
O spedytor!! Napisz jak możesz co byś zrobił na linii kierowca spedytor żeby współpraca szła dobrze z waszej perspektywy
Jest taka ilość ładunków i pracy, że naprawdę ciężko czasem o to, by współpraca szła idealnie mimo najszczerszych chęci... Przede wszystkim lepiej do nas pisać niż dzwonić. Wiadomość mamy pod ręką (SMS na komputerze) i wtedy większa szansa, że jakaś sprawa związana z danym kierowca szybciej zostanie rozwiązana. Gdy dzwonicie zdarza się zapomnieć o temacie, bo telefonują klienci na ten sam nr kom co Wy i to jest często telefon za telefonem jak na gorącej linii. Jeśli czasem zapominamy o Was to nigdy że złośliwości - naprawdę w biurze jest młyn... :) Gdyby do 20min nie było konkretnej odp z naszej strony zawsze warto się przypomnieć SMS-em. Prośba też o te statusy typu nr taki i taki załadowany / rozladowany. To baaardzo ułatwia sprawę kolejnych ładunków na tej trasie, odpowiedzi klientom co do poszczególnych ładunków itd. Nawet nie zdajecie sobie sprawy ile zależy od - z pozoru - jednego 'głupiego' SMS od Was . Pozdrawiam wszystkich kierowców, myślę, że TVM ma mega profesjonalna ekipę ! Przynajmniej z mojej perspektywy - z kim bylo mi dane pracować na 'duzych'.
chciałbym przestrzec kierowców na busach którzy pracują na własnych DG . Firma nie przekazuje wam w rozliczeniach miesięcznych ( a obiecywała to robić ) wysokości potrąceń za przepały paliwowe . Niestety tych potrąceń jest bardzo dużo a firma unika tego tematu jak ognia . Jeśli potrzebujesz informacji musisz dzwonić do działu rozliczeń gdzie miła pani nie odpowie ci wprost konkretnymi danymi lecz zaczyna wymyślać przeszkody w postaci : o którą trasę chodzi ? z którego dnia ta trasa ? choć pytanie jest proste i nieskomplikowane poproszę o zestawienie potrąceń lub dopłat za przepał lub oszczędności za miesiąc ... Prosimy kontrolujcie w ten sposób rozliczenia bo one często rozmijają się z waszymi wyliczeniami
Ok. 3lata temu było spotkanie i był ten temat poruszony. Od kolejnego miesiąca po spotkaniu wszyscy dostają takie informacje a nawet więcej przy każdym rozliczeniu. Swoją drogą skoro dzwonisz do dziewczyn od rozliczeń to trzeba było tam zapytać o takie informacje i gdzie one się znajdują lub spytać pierwszego lepszego ogarniętego kierowcę a nie siać fermentu na forum. Wystarczy nacisnąć przycisk "szczegóły" na dole tabelki z rozliczeniem.
A kto miałby sprawdzać czy faktycznie był wiatr? Po rozliczeniu karty kierowcy, osoba sprawdzająca powinna zweryfikować jaka była średnia prędkość wiatru na trasie Budapeszt-Studzienice?
Tak bo jeżeli od kilku lat robię taka sama trasę z tym samym tonazem przy tej samej średniej prędkości autem ze sprawnym ukladem wydechowym czy turbina i raz przywożę litr do przodu a raz litr do tyłu to gdzie lezy przyczyna?
Serio za każdy litr przepałowy jest potrącane? A jakiś błąd statystyczny jest uwzględniony? Czy tylko za to są potrącenia? Czy jeszcze jakieś inne występują?
niestety potrącenia za paliwo tu u nas norma . nikogo nie interesuje ze (usunięte przez administratora)auto żre jak smok , a kiedy jest jeszcze wiatr to ma wir w baku
Jak wieje zwolnij a nie lecisz 110 ciągle. Masz problem pisz do spedytora że mocno wieje i musisz zwolnić a jak chce to mówisz że z tej trasy dopisujesz spalanie na 13l/100 i nie ma problemu. Mi nikt problemu nie robi jak o to proszę. Odnośnie wyżej ktoś napisał że z 8tras ciężko wyciągnąć 6k cały miesiąc jeździłem i mogę wrzucić screena z faktury na prawie 9 tys więc nie wiem w czym wy macie problem
Nigdy ci nie obcinają za przepały? Od czego to zależy? Zawsze myślałam że jeśli już to wszyscy w firmie mają potrącenia.
Dziękuję za rady, nie skorzystam. Nie jestem typem kierowcy który ciągnie za sobą peleton ciężarówek albo podpina się pod naczepę żeby jechać w jej tunelu aerodynamicznym bo takie rady tez nie raz słyszałem. Zostanie dżemem na jej drzwiach przy gwaltownym hamowaniu żeby zrobić firmie dobrze to nie mój plan na życie. Jak wracam i mam wiatr w plecy to nie ma problemu, spalanie się wyrówna. Mówię o sytuacjach gdzie kilogramy i powiewy robią swoje. Jeśli ja się godzę jechać przeladowany to chciałbym żeby ktoś jadąc do pracy w biurze pomyślał hmm jeśli otwarcie parasola grozi mi teraz wyrwaniem go albo dostałem alert rcb na telefon to może w Czechach czy Chorwacji są takie same warunki że kierowcy których rozliczam z ustalonych norm ledwo jadą? Co do drugiej wiadomości to racja. Wyjeździłem sobie podwyżki i jestem zadowolony z kasy.
Czy ktoś wie dlaczego firma tak często rekrutuje na stanowisko specjalisty ds. kadr i płac?
Bo nas przybywa. Nie zauważyłam aby ktoś odszedł przez te 5 lat mojej pracy w tej firmie z działu Kadr.
Dokładnie zwalniają się narzekają na pracodawcę a potem z podkulonym ogonem wracają i proszą o przyjęcie ponownie do pracy, mało tego pracują lepiej niż przed zwolnieniem
Słyszałem ze byl taki jeden co 4 razy wracał, taki dobrobyt miałby innych ze jednak… a może w tvm najlepiej. Szkoda ze się tacy nie wypowiadają i nie pisza na wprost jakie są minusy i plusy pracy w tej firmie na podstawie swoich doświadczeń. Ja się nie odniosę do innych bo to moja pierwsza praca jako kierowca i to ze kas jest przyzwoita i na czas to na ten moment mi wystarczy szukać nowego nie chcę. Ludzie do współpracy tez w porządku, może nie wszyscy ale zdecydowana większość
Też pracujesz tutaj jako kierowca? Jeździ się w pojedynczej czy podwójnej obsadzie? Piszesz też o spoko kasie - ile można zarobić?
To jest szansa dostać przydział na swoje auto na ce jak taki odsiew i weekendy wolne??
a ile jest przypisanych pojazdow w kategorii CE i ile w kategorii C? moze pan M.Najdzinski udzielic odpowiedzi? i co trzeba zrobic aby dostac swoj pojazd?
Wystarczy jeździć od pn do pt bez przerwy, zjazd na baze 9h pauza i w trase, no i nie marudzić i nie odmawiac tras, auto musi być w trasie non stop, musi na siebie zarobic.
nikt nie odmawia tras co ty to piszesz @gallanonim i wszyscy maja swoje auta. Najlepiej nasz jak masz n imię i nazwisko będzie łatwiej o weryfikacje
Witam Jeździ ktoś w Veronie na C?
2200 euro które płaca to bardzo mało… spanie w budzie jak chcesz mieszkanie ogarnąć to na własna rękę bo firma nie pomaga… ogarnięcie mieszkania graniczy z cudem, nie z powodu ich braku a z powodu bycia obcokrajowcem.
Witam, zamierzam zainteresować się pracą w TVM na c+e. Jak faktycznie wychodzi tą kasą i systemem pracy bo czytam różne opinie tutaj. Z góry dziękuję za pomocne opinie.
Ja korzystając z okazji wypowiedzenia się zastanawia mnie bo na ogłoszeniach wszędzie podane są kwoty netto 50gr z km itd, ale koniec końców od tej kwoty muszę opłacić zus I skarbówkę. To chyba powinno być nazwane brutto nie netto czy czegoś tu nie rozumia? Oczywiście mówię o DG, jestem na ryczalcie.
Przy DG kwota netto to kwota przychodu którą płaci TVM za wykonaną usługę transportową. Przy wystawianiu faktury doliczasz 23℅ VAT i to jest kwota brutto. Natomiast to co zostaje na rękę jest różne dla każdego i zależy od wysokości składek ZUS oraz podatku jaki zapłaci sz.
Jasne, ale jak ktoś nie jest vatowcem nie może doliczyć 23% przez co z swojej kieszeni trzeba opłacić zus I US.
Składki ZUS odliczasz od dochodu netto, tak samo podatek dochodowy liczysz od dochodu netto, czy jesteś vatowcem czy nie nie ma na to wpływu.
Nie rozumiem waszego narzekania i płaczu że w TVM źle się pracuje kiepsko zarabia i krzywda się dzieje narzekanie n dyspozyorów i spedytorów. Nie podoba się to się zwolnij jak pracujesz bo musisz rób swoją robotę zamknij drzwi i idź do domu ciesząc sie że masz pracę i wszystko na konto.
A ja nie rozumiem pisania takiego bezwartościowego komentarza jak twój. Wujek dobra rada z mentalnością (usunięte przez administratora) - bo woda jest ciepła i płaca 10 to lepiej się nie odzywać. Na rynku pracy firm jest sporo a kierowców mało.
Powiedzcie jak wygląda praca kat C w Weronie. Kurierka. Ile pkt? Jest sens czy szkoda czasu?
(usunięte przez administratora)
8 tras, 9500 km, 40 punktów, 300 godzin na c+e 6500zł netto. Za niedługo sami sobie będą jeździć.
A byles pytac skad taka mala kwota czy tylko tutaj piszesz? No bo za tyle roboty co piszesz to ja nigdy mniej niz 7500 nie dostalem.
Niestety zarobki w tej firmie stoją w miejscu. A 8tras i 8tys km jak pisze w ogłoszeniu to fikcja. Średnie zarobki to 6tys i niestety, ale inflacja szaleje a nasza wypłata warta jest coraz mniej. Jazda po 20h i praca po 8pkt. Za zarobek kierowcy krajowego w pojedynczej.
A może by tak napisać o tym na naszej grupie, zorganizować się i zgłosić przełożonym że zaczęliśmy mniej zarabiać. Od nowego roku diety w niektórych krajach poszły do góry więc może trzeba byłoby się zebrać i pójść po podwyżkę.
Nowy rok stare problemy.Kurierka międzynarodowa i to taka na Maxa tylko wypłata Polska.Nawet po podwyżkach ilość pracy nie rekompensuje przepracowanych godzin .Kierowca w tej firmie jest traktowany jako coś gorszego ,zupełny brak szacunku do kierowców ,najlepiej żeby nie wychodził z samochodu.Apel do szefostwa żeby zacząć przyglądać się pracy "wodzów" .poszczególnych działów ,zwłaszcza spedycji bo tu dużo złego ostatnio się dzieje wolna amerykańska .Kierowcy rozmawiaja między sobą i wymieniają spostrzeżenia ,niestety ale dużo jest negatywnych i zgodnych że zaczyna być źle.
Dobry wieczór, Panie Marku, jako że odpowiadam za cały dział transportu i spedycji chciałbym poznać szczegóły Pana opinii, jeśli ma Pan obiekcje do pracy moich pracowników chętnie ich wysłucham. Proszę o telefon, kontakt powinien Pan uzyskać w dziale spedycji, dyspozytorów lub w dziale floty. Pozdrawiam, Mateusz Najdziński
byly jakies podywzki? byla informacja do pracownika ze dostajesz podwyzke? do mnie taka informacja nie dotarla wiec chyba nie dostalem
Ile pracujesz? Byla podwyżka jakoś w połowie 2021, przyszedł obszerny mail z aktualizacjami stawek i spalan. Poza tym jest podwyżka za każdy przepracowany rok bezszkodowej jazdy. Firma sama cie o tym powiadomi nie trzeba się przypominać chyba że masz coś na sumieniu Marek do kurierki to brakuje jeszcze żeby nieodebrane przesyłki wracały na magazyn. A tu adres zły, telefon zły, awizacja na inny dziś i nie ma tygodnia żeby nie czekać na prostowanie sprawy przez KLIENTA..
hej wielu tutaj pyta o warunki pracy ja wam moge powiedziec o busach Generalnie jest rewelacja : - jezdzimy po 20 godzin non stop - jesteśmy kurierami po osiedlach w innych państwach -na narzekanie nie ma czasu bo jezdzimy ....
20 godzin non stop? Chyba jakaś przerwa w tym jest, co? Firma chociaz dobrą stawkę godzinową daje? Dobrze na tym wychodzicie koniec końców?
Witam, z pracy jestem bardzo zadowolony. Jeżdżę ile chce i prawie że gdzie chce. Zarobki są zadawalajace od 5-8 brutto na działalności za kilka dni pracy w miesiącu. Wszystko by było bajkowe gdyby nie nasz rząd i ogromny zus i skarbówka. Do firmy się doczepić nie mogę oprócz magazynierow czy kierowców którzy nie umieją powiedzieć "czesc" czy "dziekuje" dużo tutaj takich. Współpraca z dyspozytorami czy spedytorami to dla mnie przyjemność. Może dlatego że jestem pod telefonem, nie odmawiam tras i jeżdżę gdzie mnie wyślą? Oby tak dalej. :)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w TVM Transport Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy TVM Transport Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 274.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w TVM Transport Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 201, z czego 43 to opinie pozytywne, 63 to opinie negatywne, a 95 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy TVM Transport Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w TVM Transport Sp. z o.o. napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.