brak logo

Westol

Opatówek

Opinie o Westol

kier 2010-04-08 10:00:36
kiepska firma nawet na winety nie maja pieniedzy,najlepiej zeby kierowca kupil za swoje.zero organizacji.
aaaa 2010-11-08 11:03:51
zmieniło sie cos
ja1111999965 2010-11-12 16:27:56
jest ok
1
anonim 2010-11-23 08:46:00
To co tam sie dzieje to horror , sciągaja ludzi z drugiego końca polski a nie zapewnili nawet noclegu. Swoim pracownikom miejscowym zalegaja od 2000 do 3500. Warunki jakie zaoferowali na miejscu to istny koszmar , "kible i prysznice" 50 lat bez remontu , szczury i , myszy to codzienno??Ä? (spawacze nie jedźcie tam)(usuniete przez administratora)
Spawacz Westol 2010-12-06 19:29:27
(usunięte przez administratora)WARUNKI SOCJALNE SA KARYGODNE.(usuniete przez administratora) OMIJAJCIE WESTOL Z DALEKA
kaka 2014-02-27 18:11:31
'westol' Twoje narzekania na forum nie zmienią sytuacji w jakiej jesteś. Zrobiłeś coś w realu co poprawiło Twoją sytuację?
kael 2014-05-05 07:38:05
Jestem spawaczem i przyjechałem do pracy w westolu z drugiego końca Polski. Warunki socjalne są zadowalające. Wprawdzie to nie Hilton ale też nie rudera a w takiej bym nie mieszkał. Dostałem czysty pokój i jak dbam tak mam.
Pieniądze są dobre i prawie na czas (kilkudniowe poślizgi). Roboty w bród.
lk 2014-06-13 12:09:38
Obecna sytuacja w westolu. Spawacze zarobki około 3 tys. Przygotowanie produkcji od 2200-3000 ale na 3tys. to nie liczcie bo T to fenomen !!!!!! Malarze też w okolicach 3tys. Jedyny mankament to ten ze wypłata ok. 20-ego za to bez spóźnień! Z tego co wiem to robota nie do przerobienia stale szukają nowych na wszystkie działy. Wiem bo sam tam tyram :)! I chociaż boli to jest mi dobrze.
czarny 2014-09-19 21:59:45
witam moze ktoś w temacie są przyjecia kierowców do firmy westol pozd
1
kris 2014-09-25 16:50:46
Jakie teraz spawacz ma warunki w tej firmie
czarny 2014-10-07 19:36:24
Moze ktoś napisac czy sa przyjecia kierowców na ile wyjazdy sa pozd.
pinionzki 2015-01-14 19:11:57
oj od razu chciliby zarabiac miliony i miec ferrari w garazu mimo tego ze nie maja doswiadczenia. kurcze ludzie trzeba stac powaznie na swoich nogach i wiedziec czego mozna oczekiwac po pracy. jak sie nie ma doswiadczenia to trzeba zrobic cos zeby je zdobyc nawet jesli na poczatku nie za bardzo sie zarabia
darko 2015-01-19 21:10:16
witam moze ktoś napisać jak z praca za kierowce sa moze przyjecia?
Barti 2015-01-21 19:46:24
Kierowcy traktowani jak robole jak to bywa w takich firmach.Jesli chodzi o kase to najnizsza krajowa na konto,kilometrowka (smiech) pod stolem,diety fikcyjne trzeba podpisywac,spedycja na zerowym poziomie,dno,poza tym,firma nie zwraca zadnych poniesionych kosztow,czyli dojazdy,badania psycho itp.Aha,wymieniaja obecnie flote...na Iveco:)Brak dawnego zarzadcy,czyli pana Krzysztofa za którego rzadow było wszystko.
1
G 2015-01-21 20:03:01
Potwierdzam. Kasa wyplacana z opoznieniem,trzeba sie prosic,diet oczywiscie brak,a przeciez to sa nasze pieniadze,wyjezdzone na zachodzie i przespane w kabinach.Tepic takie pseudo firmy!Bezczelne i wyrafinowane postepowanie "szefowej"-ciagle wpisywanie urlopow za dni tzw. w gotowosci. Powinni sie doszkolic bo zero pojecia o przepisach z prawa pracy.Odradzam pracy w tej firmie!
1
Bobek 2015-01-21 20:15:54
Jezdzilem u nich. U tej szefowej braciszka. Zalega mi z kasa i zwolnilem sie.Pozatym jak wyzej,oszukuja i wyzyskuja na wszystkim co sie da.SraEmKa tak powinna nazywac sie ta firma.Nie polecam nikomu.Dobrze ze niektorzy kierowcy jezdzacy u nich na bekach wala ich po rogach.Tak trzymac chlopaki!
darko 2015-01-21 20:35:32
Dzieki koledzy za info odnośnie kierowcy.Mam w planach przyjac sie do tej firmy rozmawiałem kiedyś z kierowca i bardzo chwalił jak to w tej firmie słodko.Wyjazdy jak wygladaja jakies przezuty?czy wyjazd i powroty.to jaka stawke płaca za km.
1
Bobek 2015-01-23 10:50:00
Za km 30 groszy plus najnizsza podstawa,a lewe diety podpisujesz i wyplacaja ochlapy,km obliczone z gps.Karygodne zeby tak oszukiwac ludzi. Chcesz to idz pracuj u nich,ale wokolo jest wiele innych firm,ktore maja o niebo lepsze warunki.
darko 2015-01-23 17:15:45
Dzieki kolego za 30 gr.to śmiechu warte szkoda czasu juz ogarnołem temat i znalazłem inna firme i warunki o wiele lepsze pozd.
bobek 2015-08-26 11:05:17
banda złodziei i oszustow spedycja dno i wodorosty szefowa to kanciarz w bezszczelny w i wyrafinowany sposob oszukuje pracownikow zarobki jezdzac na hulajnodze wiecej zarobisz niz na ciezarowce pokatne wyplacane pieniadze za km 30 groszy firma dno NIE POLECAM
blind 2016-05-13 22:24:49
Praca kierowcy nie jest najprostsza, ale wypłata w porządku.
Zostaw swoją opinię o Westol - Opatówek
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Westol