Opinie o flixbus.pl - FlixMobility GmbH w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie FLIXBUS POLSKA SP Z O O. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w FLIXBUS POLSKA SP Z O O o rekrutacji.


Branże: Przewóz osób - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o FLIXBUS POLSKA SP Z O O w Warszawa

Iwo
Inne

MASAKRA, chciałabym wszystkich ostrzec przed TĄ FIRMĄ, ZAKUPIŁAM BILET W DWIE STRONY KRAKÓW-WĘGRY, W TRAKCIE POWROTU ZEPSUŁ SIĘ AUTOKAR, STALIŚMY W POLU, WC ZAMKNIĘTE PRZEZ KIEROWCÓW, TRAGEDIA, KOMPLETNIENIE MA GDZIE ZADZWONIĆ, POZOSTAJE JEDYNIE SKARGI SKŁADAĆ MAILEM !!!

Magda
Inne

3 godziny przed odjazdem dostałam maila, że mój przejazd został odwołany. Bilet kupiłam z miesięcznym wyprzedzeniem, było wtedy jeszcze wiele wolnych miejsc. Gdy zadzwoniłam do konsultanta, dowiedziałam się, że Flixbus sprzedał za dużo biletów (overbooking), więc anulowano moj przejazd. Gdy poprosiłam o pomoc w organizacji transportu alternatywnego odmówiono mi. Flixbus postawił mnie w bardzo niewygodnej sytuacji bez żadnego wsparcia. Nie wywiązał się z umowy. Aktualnie czekam na zwrot kosztów biletu i transportu alternatywnego, który według konsultanta ma być darmowy.

Aka
Inne

TRAGEDIA, dziś jechałam i autobus się zepsuł (pomijajac fakt, że to już był zastępczy), nie pojawił się żaden zastępczy autobus. Każdy musiał sobie poradzić na własną rękę i znaleźć alternatywny dojazd, w dodatku w majówkę, kiedy wszystkie pociągi i autobusy są porezerwowane ;)

!
Pracownik

niech ktoś przekaże kierowcy jadącego z Frankfurtu nad Menem do Dortmundu żeby nie gonił jak wariat są złe warunki pogodowe

Grzesiek
Inne
@!

Nie da sie wszystkim dogodzić, jeden marudzi że za szybko jedzie inny bedzie narzekać że autobus spóźniony

Ilona
Inne
@Grzesiek

a nie wystarczy, żeby kierowcy jeździli po prostu przepisowo? tu chyba trudno narzekać wtedy? swoją drogą czy pracownicy tutaj mają na co tak właściwie się poskarżyć? widziałam negatywy od klientów. jak tu w biurze się pracuje tak właściwie, jakie wszystkie stanowiska są do obsdzenia?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jeżeli byłeś na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie FLIXBUS POLSKA SP Z O O, daj nam znać, co sądzisz o jej przebiegu. Jakie warunki Ci zaproponowano? Jakie wymagania ma pracodawca na stanowisko PR & Communication Senior Specialist? Podziel się swoimi wrażeniami!
logo firmy KIEROWCA KAT C
Gogolin
Eko-Probud Sp. z o.o.
(15 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(46 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca C+E Niemieckie warunki pracy
Drezno
Profesjonalny Kierowca Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Technik Serwisu
Warszawa
XAPIKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
(2 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Marek
Były pracownik

Odinstalowałem aplikację. FlixBus. Nigdy więcej. Smród, brud, i zamknięta toaleta na trasie z Bonn do Wrocławia. Kierowcy nie noszą maseczek. Bo po co?

1
Jerzy
Inne
@Marek

Kierowcy tak jak pasażerowie powinni mieć maseczki. Przecież to zamknięta przestrzeń. Szczególnie, że teraz wracają wysokie mandaty za brak maseczki. Powinieneś do zgłosić to do centrali firmy.

Janeczka
Inne
@Jerzy

Tym bardziej skoro taki "brud smród"....

Jerzy
Inne
@Janeczka

Czyli co? Autobusy nie są posprzątane i odpowiedni odkażone? Przecież firmę obowiązują nakazy sanitarne. Ja nie spotkałem się żeby było tak brudno ale jeśli tobie to nie odpowiada to jako pasażer napisz skargę i tyle.

podróżna
Inne
@Jerzy

Przepisy sobie a firma sobie. Nikogo to nie interesuje.

Jerzy
Inne
@podróżna

Myślę, że jednak interesuje, bo na pewno są jakieś kontrole, które mogą firmę trochę kosztować jak wyjdą niepomyślnie.

podróżna
Inne
@Jerzy

Akurat kontrola coś pomoże. Na chwile.

Jerzy
Inne
@podróżna

To już nie wiem co ci poradzić? Może należy zmienić środek transportu jak masz takie obiekcje, a kontrola moim zdaniem na pewno przyniesie zmiany.

młoda
Inne
@Jerzy

ławo powiedzieć żeby zmienić środek lokomocji jak w moje miejsce zamieszkania tylko ten jeden dojeżdża.

Sprawiedliwy
Inne
 Pytanie
@Marek

A chciałbyś w maseczce kilka godzin prowadzić pojazd? Zastanów się człowieku, co piszesz! I poczytaj sobie, jaki to ma druzgodzący wpływ na zdrowie.

Sprawiedliwy
Inne
 Pytanie
@Jerzy

Człowieku, uważasz, że kierowca ma 7-10 godzin prowadzić pojazd w maseczce??? Wiesz w ogóle, co piszesz???!!! Poczytaj sobie o zasadach używania maseczek. W autobusach jest odpowiednia wentylacja.

M
Inne
@Marek

Transport publiczny ma swoje minusy

solo777
Inne
@Marek

Sam jedź z kagańcem na ryju po 500 kilometrów a ja zasłabnie kierowca przez machę to dowiezie cię do świętego Piotra

Jarosław
Inne
@Sprawiedliwy

A kasjerki w sklepie jakoś ten czas wytrzymują, i co mi teraz powiesz?

Wanda
Inne
@M

No oczywiście, że tak. A Twoim zdaniem jakie są minusy?

Ja
Pracownik
@Jarosław

Powiem ci że kasjerka a kierowca to dwie inne kwestie gdzie masz na sobie 50ludzi czy w ciężarówkach zestaw 40 ton ...

Ja
Inne
@Marek

To samo na trasie Dubrownik Split.

Marekzegarek
Inne
@Marek

A po co maja kagańce nosić, są normalnymi ludźmi. Jeśli jesteś faszystą, to sobie noś, ale innych zostaw w spokoju. :-)

Ilona
Inne
@Ja

A przyłbica? Bo to istotne

Ilona
Inne

Po tylu miesiącach w zasadzie jak ten temat jest obecnie przez firmę traktowany? Kierowcy w pewnych obszarach wciąż mogą mieć jakieś ograniczenia? Sama pandemia jak do dziś odbiła się na ich warunkach pracy tutaj?

JAe
Inne

Kierowca przyjął bagaż na pokład zamknął drzwi przed nosem i odjechał, nie reagując na machanie by się zatrzymał. Do tej pory nie można odzyskać walizki. Zgłoszenia na infolinię nic nie dają, udają tylko że szukają a po 2 tygodniach przysyłają informację, że nie znaleźli. Nie chcą udzielić żadnej informacji, żeby samemu można było podjechać do ich magazynu i starać się odszukać, albo zadzwonić do pracownika. Jak kamień w wodę. Na zasadzie nie mamy pańskiego bagażu i co nam zrobisz. Dramat. Nie są zainteresowani by pomóc w odzyskaniu bagażu. Klient pozostaje bez jakiegokolwiek pomocy.

Ilona
Inne
@JAe

Z tego wynika, że jakiś inny pasażer mógł zabrać ten bagaż? Nie do końca rozumiem, jak mogło do tego dojść w kontekście samego początku. Czemu Pan dał bagaż i nie pojechał tym autobusem? Kto tutaj tak naprawdę ponosi wtedy odpowiedzialność za ten bagaż? Dalej pasażer czy przechodzi to w jakikolwiek sposób na kierowcę?

Bob
Inne

Kiedyś w 2020 roku pracując w największym magazynie świata, czekałem jak co dzień na swojego przewoźnika z racji tego iż była pandemia gigant wynajął dodatkowe autokary, czekałem tak z dobre 15 minut aż zadzwoniłem do Warszawy dowiedzieć się co oni odwalają za numery, ktoś tam odebrał telefon mówił mi że nie poda numeru do kierowcy okey że wszystko się dowie i oddzwoni i tak dalej stoję sam na przystanku z dobre 40 minut i pan chyba zapomniał bo po godzinie zadzwoniłem spowrotem na ten numer do Warszawy pan się zbulwersował tam z biura i krzyczy do mnie że autokaru nie będzie, że jak mi tak ważna praca to mam iść na PKP zgłosiłem to wszystko w kącie transportowym magazynu na literę ,,A" i nie tylko ja i tak gigant wykopał Flixbus-a nie polecam firmy, 6 lat temu za przejazd w jedną stronę do Andory kierowca we Wrocławiu powiedział mi że bilet kosztować będzie 1400 zł gdzie za busa zapłaciłem 500 zł.

Rekrutacja Warszawa
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda obecnie rekrutacja na stanowisko HR?

Maja
Inne

Chyba czas, żeby już w tym oceanie klientów jakiś kierowca z flixa się wypowiedział. Sadzą na Was od najgorszych, A Wy wreszcie napiszcie, jak to Was firma złotem obsypuje i jak to na puchu śpicie.

M
Pracownik
@Maja

Racja, to nie portal flixbusa, ani miejsce na gorzkie żale na temat jak się jechało publicznym autobusem, bo to akurat większość użytkowników wie i albo się z tym godzi albo robi prawo jazdy i kupuje auto.

Wiesław
Pracownik
 Pytanie
@Maja

Może tak też jest jak Państwo piszecie ? Myślę, że są to odosobnione przypadki. Firma dba przede wszystkim o Pasażerów i na to nas kierowców i obsługę uczula. Mamy zapewnione godne miejsca wypoczynku w przypadku tras wielodniowych. My ze swojej strony staramy się robić wszystko, aby Klient był zadowolony. Jak Klient jest zadowolony, podziękuje za bezpieczną jazdę, jest uśmiechnięty jak kończy podróż z nami, to dopiero wówczas my " obsługa" jesteśmy zadowoleni. Ale są sytuacje, na które my jako obsługa nie mamy wpływu. Korki na autostradach, wypadki przez które powstają godzinowe opóźnienia. A najbliżej Państwa jest kierowca i to najczęściej na nim się to wszystko skupia. Ale druga strona medalu. Zobaczcie Państwo jak zachowują się niektórzy Pasażerowie ? Zostawiają sterty (usunięte przez administratora) po sobie w miejscu, gdzie jak On wysiądzie na jego miejsce wsiada kolejny Pasażer. Kierowca jak zauważy to te (usunięte przez administratora) sprzątnie o ile czas jemu na to pozwoli. Naszym zadaniem jest BEZPIECZNY przewóz pasażerów, według zasady " najpierw bezpiecznie a potem szybko " i w miarę możliwości zgodnie z rozkładem jazdy. Kochani Pasażerowie bądźmy dla siebie bardziej mili i wyrozumiali a my, jako obsługa Państwa dołożymy wszelkich starań, abyście Państwo byli z naszej obsługi i naszej Firmy FLIXBUS zadowoleni . Życzę Państwu zawsze miłej i przyjemnej podróży z FLIXBUSEM.

Paula
Inne
 Pytanie

Dnia 29 grudnia podróżowalam Flixbusem nr 1303, o godz 04:05-07:15 relacji Łódź Fabryczna - Warszawa Modlin. Przy wsiadaniu do autokaru, kierowca schowal moją walizkę do luku bagażowego. Podróż upłyneła w towarzystwie glośno zachowujących się obcokrajowców. Prawdopodobnie w trakcie podroży któryś z wysiadających pasażerów ukradł mój bagaż. Wysiadając przy lotnisku Modlin mojej walizki już nie było. Obaj kierowcy stwierdzili że to się zdarza i oni nic na to nie poradza. Interwencja na policji z podobnym skutkiem. Zgłoszenie na stronie Flixbus skutkuje automatyczną odpowiedzią z podziękowaniem za opinię. Chat dopiero od godz 09. Na powiadomienie o kradzieży otrzymałam odpowiedż że postarają się rozpatrzyć sprawę w ciągu 30 dni. Bez moich rzeczy osobistych, kosztownych materialów oraz dokumentów naukowych ktore pochlonęły mnóstwo czasu i pracy. Zostałam pozostawiona sama sobie, na dwie godziny przed planowanym odlotem samolotu. Nie otrzymalam żadnej pomocy ani życzliwego słowa. Studiuję na Uniwersytecie Sztokholmskim, przyjechałam w odwiedziny na Święta do Rodziców. Mam wrazenie że przebylam droge wśród trędowatych ...Pogrzebałam swoje wspomnienia o pięknym kraju mego dzieciństwa. Czy można zaufać temu przewożnikowi? Powierzyć swoj dobytek na czas podrózy? Na to pytanie odpowiedżcie sobie sami. Zyczę wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku

Klient
Inne

Trzech kierowców w tym jeden pod wpływem alkoholu ledwo trzymający się na nogach i zataczajac kierował się na przód autobusu, są tam 2 może jeden stopień w dół. Próbując usiąść na tych schodach tak się zataczał że prawie wpadł na kierowcę kierującego pojazdem w po te chwycił to drugi kierowca i posadził na schodach. Jego rzekomy odpoczynek trwał około 15 minut jednak kierowca który chronił od wpadniecie pijanego kierowcę na tego co był za kółkiem nie doprowadził to do bezpiecznego miejsca tylko sobie rozmawiali i się śmiali. Skandal FLIXBUS pełen autobus ludzi a tak ci pijani pracownicy mogli doprowadzić swoim zachowaniem do tragedii. Dopiero po mojej interwencji podniesienia głosu ze zadzwonię na policję to dopiero dprowadzono pjanego na spoczynek. SKANDAL !!! Kurs był 23.12.2022 Poznań-Warszawa

Pytanie
 Pytanie

Czy w FLIXBUS POLSKA SP Z O O odbywają się wewnętrzne rekrutacje?

Szofer
Pracownik
@Pytanie

W obecnych czasach ciężko dostać do Flixa, rekrutacja przebiega w kilku etapach. Jednym słowem rekrutacja jak PLLOT ????

Jerzy
Inne
@Szofer

No co ty? Aż tak trudno? Ty przeszedłeś taką rekrutacje? Powiesz o co pytają i ile osób z tobą rozmawiało? Na każdym etapie ktoś inny?

Szofer
Pracownik
@Jerzy

Tak, każdy kierowca który chce pracować dla Flixa jest zmuszony do przejścia takowej rekrutacji. Spotkania odbywają się w Warszawie, jeżeli jesteś spoza to zwracają za dojazdy. Na pierwsze spotkanie przynosisz dokumenty wszystkie i tyle. Odzywają się w przeciągu tygodnia. Następne spotkanie to szkolenia na wykładach 3x po 8 h. Terminy do dogadania. I ostatnim etapem jazda na torze, płyty poślizgowe itp. Za kończone egzaminem. Jeżeli wszystko pójdzie bez blednie, to witają na pokładzie zielonych ????

Krzychu
Pracownik
@Szofer

Przestań pisać głupoty. Obecnie większość podwykonawców bierze z ulicy, nawet bez języka. Dostajesz login do apki i jeździsz. Nawet zaświadczenia o niekaralności nikt nie wymaga.

Ilona
Inne
@Krzychu

poważnie piszesz? a co jakby ktoś był karany właśnie w kontekście prowadzenia pojazdu? firma w ogóle by do czegoś takiego dopuściła? wiadomo co na to pasażerowie?

Luska
Kandydat
 Pytanie

Czy to prawda że Flixbus ma taki lux socjal?kolega opowiadał że zwracają wydatki na dziecko typu obiady i inne wydatki i na wakacje dostawali 2 tys.?jak słucham jego opowieści to wygląda mi to bardzo kolorowo. Że nadgodziny w biurze płatne itd bardzo doceniają pracownika. Czy ktoś coś?

Joanna
Inne
@Luska

ten kolega to jako kierowca robi czy jednak to praca w siedzibie firmy, jakaś biurowa?

Luska
Inne
@Joanna

praca w biurze

Szofer
Pracownik
@Luska

O obiadach nic nie wiem, ale na urlop dostaje się dodatek urlopowy, w postaci około 2500 brutto, ale urlop musi być ciągiem minimum 7 dni. Nadgodziny płatne 100%. Rozliczane co miesiąc.

Szofer
Pracownik

Zarobki bardzo fajne, umowa o prace, Na trasach krajowych spokojnie 6500 na rękę wyciągnie. Na trasach zagranicznych 9-10 tys na rękę. Im rzadziej jesteś w domu tym więcej zarabiasz.

Agnieszek73
Inne
 Pytanie

EDIT. No cóż trzeba było wsiąść do samochodu i jechać 600 km po syna FlixBus Firma katastrofa. Wykupiony bilet Rostok -Poznań. Autobus z Rostoku opóźniony o 2 h tym samym zero szans na to aby syn zdążył na przesiadkę w Berlinie na autobus do Poznania. Brak możliwości jakiegokolwiek kontaktu po godzinie 20 tej , a w sobotę to już nie ma co marzyć. Z informacji na stronie owego przewoźnika wynika ,że w razie wypadku losowego zapewnią dojazd pasażera do celu. Bzdura na kołach. Syn stoi - jak kij od miotły - właśnie na dworcu w Berlinie ,autobus do Poznaia odjechał 2 godziny temu a przewoźnik cóż- śpi w najlepsze- ma w (usunięte przez administratora) pasażera Zero informacji na mailu którym autobusem ma jechać dalej . Najlepiej żeby kupił następny bilet i sprawa załatwiona? Sprawę na pewno zgłoszę do rzecznika praw konsumenta . Jaja sobie drogi Flixbusie robicie? Jak macie przejazdy nocne to należy zapłacić nocną stawkę pracownikowi ,który będzie siedział na infolini i te telefony odbierał. Ale po co?Skandal. W porównaniu do Sindbada jesteście o kilka poziomów niżej. Sinbad może ideałem nie jest ale można się z nimi przynajmniej skontaktować, a nie jak w przypadku "waszej firmy" -glucho . Na pewno pasażer nie liczy się dla Was wcale. LUDZIE JAK NAJDALEJ OD TEGO PRZEWOZNIKA BO MOZE TAK JAK MÓJ SYN I JEGO KOLEGA BEDZIECIE ZOSTAWIENI SAMI SOBIE BEZ DOJAZDU A Z ZAPLACONYM BILETEM I NIKT WAM NIE POMOZE.????

Marlena
Inne

Brak możliwości kupienia biletu ze zniżką honorowego dawcy krwi na przejazd w ciągu dnia w relacji Warszawa Jastrzębia Góra (w swoim regulaminie szczycą się że honorują taką zniżkę)..... Zniżkę dało się włączyć na przejazdy tylko w godzinach nocnych. Słabo to wygląda... Wręcz jak (usunięte przez administratora) Nie polecam.

Nick
Inne

Witam serdecznie Ostatnio korzystaliśmy w cztery osoby z przejazdu Flixbusem Poznań - Praga i z powrotem Pani która prowadziła autokar była bardzo zaspana, ciągle ziewała i prowadziła autobus w sposób trochę odbiegający od standardowej płynnej jazdy. Ale NAJGORSZE jest to że wiele razy prowadziła rozmowy przez komórkę z telefonem w ręku trzymając kierownicę jedna ręką Myślę że prowadzenie pełnego pasażerów autobusu jednocześnie trzymając komórkę w drugiej ręce stanowczo zagraża wszystkim podróżującym użytkownikom i łamie przepisy ruchu drogowego. Taka rozmowa miała miejsce wiele razy po kilkanaście minut Takie zachowanie jak dla mnie i moich znajomych dyskwalifikuje takie przewoźnika jak Flixbus Zdarzenie miało miejsce 5 lipca 2022 r. wyjazd z Poznania o godz. 6:15 linia N1380 Była to druga Pani "kierowczyni" po zmianie kierowcy w miejscowości Kostomłoty, taka blondyna z krótkimi włosami Zamierzam też złożyć zażalenie do przewoźnika aby zainterweniował w tej sprawie i wyciągnął odpowiednie wnioski

Wanda
Inne
@Nick

Co do prowadzenia rozmowy przez telefon, to słabo. Może warto było na miejscu zwrócić jej uwagę?

Piotr
Inne

Flixbus Firma krzak! Jeśli zostawicie jakąś rzecz w ich autokarze to jak kamień w wodę przypadnie...! Zero kontaktu i nikt nic nie wie! Nie ma biura ...nie ma nic...formularz online...A pani z centrali ani dyspozytor nie mają numeru do kierowcy...kabaret! Chyba kontaktują się przez gołębie....

Aneta
Inne
@Piotr

A próbowałeś to gdzieś zgłosić? W dzisiejszych czasach to karygodne by tak traktować klientów i w żaden sposób nie przejmować się sytuacją. Czasami człowiek zostawi paczkę chusteczek a innym razem torebkę...

MotorHead
Inne
@Aneta

Kierowca Lini 1390 z dn.22.04.2022 kurs,Toruń-Kraków to człowiek który nie powinien mieć kontaktu z pasażerami, ludźmi.Nie dość że spóźnił się do Torunia 15 minut a do Krakowa ponad 40 minut,to nie potrafi udzielić pomocy informacyjnej.Na prośbę o pomoc pytanie odpowiada że go to (usunięte przez administratora)no obchodzi!!!NA prośbę ludzi o chwilę postoju aby rozprostawać warczał że nie ma żadnych przystanków, komu nie pasuje niech wysiada.Wiozł ludzi jak (usunięte przez administratora) Bezczelność kierowcy jest pierszoligowa!!!Jeśli nie musicie starajcie się nie korzystać z tzw.usług Flixbusa.

Ilona
Inne
@MotorHead

Ale to chyba mało prawdopodobne, żeby za każdym razem właśnie na tego kierowcę natrafiać? A jeśli to prawda to może trzeba dać jakąś skargę na niego i wtedy może wszystko się poprawi?

anonim
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Wanda

A czemu miałaby to robić? Macie jakichś niebezpiecznych klientów czy co?

Agata
Inne

Masakra. Strona nie działa. Strona zacinająca się. Zabrali pieniądze. Nie dostałam informacji, rezerwacji, nic. Zero kontaktu z firmą. Kontakt telefoniczny można powiedzieć, że nie istnieje. E-mailowo również nie dostałam żadnej informacji. Byłam nawet w punkcie - nie działa. Nie ma ja zgłosić problemu.

Wanda
Inne
@Agata

Co Ty mówisz... Ale sprawdziłaś czy to na pewno nie wina Twojego komputera / łącza internetowego?

Zostaw merytoryczną opinię o FLIXBUS POLSKA SP Z O O - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w FLIXBUS POLSKA SP Z O O?

    Zobacz opinie na temat firmy FLIXBUS POLSKA SP Z O O tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 14.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w FLIXBUS POLSKA SP Z O O?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 2 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
FLIXBUS POLSKA SP Z O O
Przejdź do nowych opinii