PUH LATOCHA

Wielgłowy

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 55 ocen.

PUH LATOCHA
2 55

Opinie o PUH LATOCHA

Pracodawco! Chcesz wiedzieć ile osób odwiedziło Twój profil?

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie PUH LATOCHA

Administrator

Co najbardziej podobało Wam się w pracy w PUH LATOCHA? Możecie się tym podzielić na forum?

Hanna

@Boczek, możesz powiedzieć, jaki rodzaj umowy oferuje ten pracodawca? Czy zatrudnione osoby mają dostęp do benefitów pozapłacowych? Rozumiem, że nie odpowiada Ci wysokość wynagrodzenia, napisz proszę, jak jest z innymi aspektami. Może wiesz coś na temat aktualnie prowadzonych rekrutacji? Czy w PUH LATOCHA potrzeba nowych pracowników?

Boczek
@Hanna 10.05.2018 02:00

Kiedy tam pracowałem to poza stawką godzinowa wyplacane było tylko 3%z prowizji od biletów(pod stolem), ryczałt za sprzatanie plus ryczalt za godziny nocne. Wszystko co przekroczylo nominał godzin już było bez kwitka "pod stolem". Naprawdę bardziej sie opłaca dojeżdżać do Gdanska niż tracić zdrowie w tej firmie. Pozdrawiam

Administrator

A czy macie jakieś doświadczenia jeśli chodzi o pracę w firmie PUH LATOCHA? Czy firma zapewnia benefity?

Boczek
@Administrator 25.04.2018 09:12

Tak goła pensja plus procent z biletów i ryczałt za to, że sprzatasz i myjesz auto zawsze po 2giej zmianie. Jesli chodzi ci o premie świąteczne etc. to zapomnij o tym. Jesteś tam po to by kase nabijać szefowi a nie po to by zarabiać jak czlowiek.

Grzesiek

Podpowiedzcie czy firma potrzebuje aktualnie pracowników?

M.

Jako były pracownik tego zakładu postaram się wypowiedzieć w miarę obiektywnie. Co do pracy w tej firmie tragedii nie było. Pan (usunięte przez administratora)starał się dogodzić pod względem godzin zarówno na linii jak i wynajmu. Niestety problem zaczyna się przy wypłacie. Wypłata jest do ręki. Na papierze jest minimum a reszta pod stołem. Stawka taka, że teraz nawet kierownicy bym za te pieniądze nie dotknął. Żeby zarobić na normalne utrzymanie musisz zrobić 280 - 300 godzin na linii bo jak nie to więcej zarobisz na kasie w biedronce bez odpowiedzialności. Oczywiście twoje godziny nigdy nie będą się zgadzały z wypłatą bo Paniom kadrowym ZAWSZE gdzieś zniknie 10 - 20 godz. wynajmy swoją drogą. Na początku dadzą fajną stawkę, która będzie malała. Poza tym sprzęt: sprintery przerdzewiałe z fotelami bez amortyzacji i bez wypełnienia. Fotel kierowcy jest tak wyjeżdżony, że siedzisz praktycznie na metalowej konstrukcji fotela. Po 12 godz jazdy po dziurach i 12 dniach pracy błagasz o kręgarza. Duże autobusy nawet gorsze. z 3 systemów hamulcowych działa 1!! luzy na kierownicy i zawieszeniu to norma. W niektórych autach wystarczy mocniej zahamować i trzeba stać minutę aż dobije powietrza. ogrzewanie raz działa ale lepiej mieć w torbie skrobaczkę do szyb z długim ramieniem to w czasie jazdy się przydaje. Szczerze... jeśli chcesz tu pracować bo Cię wyśle na prawko to nie marnuj sobie człowieku życia. Jeśli chcesz pracować to jak dobrze pogadasz większość firm sfinansuje Ci prawko. jesteś z Tczewa to lepiej Ci będzie dojeżdżać nawet do Gdańska gdzie płacą 2 razy tyle co Latocha a dojazdy masz za darmo. Pozdrawiam Mam nadzieję, że pomogłem

Administrator

Czy cisza na forum oznacza zadowolenie pracowników z pracy w PUH LATOCHA? Może warto byłoby ożywić ten wątek aktualnymi ciekawostkami na temat sytuacji tej firmy. Będą one ważne zwłaszcza dla tych osób, które chciałyby w przyszłości zasilić jej szeregi.

Hanna

Na stronie jaką podałam kilka miesięcy temu pojawiła się informacja o tym, że w związku z rozwojem firmy poszukiwani są kandydaci na stanowiska Specjalista ds. Kadr i Płac, Księgowa, Specjalista ds. logistyki oraz Kontroler Biletów. Jednak wymienione są tylko nazwy stanowisk. Nie znajduję tam tego, jaki będzie zakres obowiązków, jakie wymagania muszą spełniać kandydaci, czy też tego co pracodawca oferuje. Ktoś z Was mógłby przybliżyć to jak wygląda praca na którymś z tych stanowisk? Czego mogą spodziewać się osoby, które zdecydują się na przesłanie swojej aplikacji?

Anonim
@Hanna 15.11.2017 09:37

Nie polecam. Umowa zlecenie z miesiąca na miesiąc. A chwilę przed końcem miesiąca wyrzucona zostałam na bruk. Dodam że był ze mnie bardzo dobry pracownik. Zero spóźnien, zero l4. Najniższa krajowa.

Hanna

Na tę chwilę PUH LATOCHA nie prowadzi żadnych rekrutacji. Jeżeli bylibyście jednak zainteresowani podjęciem pracy w tym miejscu - zachęcam do sprawdzania strony internetowej firmy: http://latocha.pl/oferty-pracy

mich

BLISCY ANDRZEJA LEJTYMANA...' to faktycznie bardzo niemiła sytuacja i również smutna, prykro mi ale mam nadzieję, że w takim nieszczesciu pracodawca prze to co sie stało, bedzie podchodził do wszystkiego inaczej i bedzie to dla niego nauczka i przestrogą

BLISCY ANDRZEJA LEJTYMANA...

CO TU DUŻO PISAĆ O TEJ FIRMIE??? OCEŃCIE SAMI.... ANDRZEJ LEJTYMAN- MECHANIK SAMOCHODOWY W W/W FIRMIE PRACOWAŁ TAM 13-cie MIESIĘCY NA ŚMIECIOWYCH UMOWACH. A ZDARZAŁO SIĘ, ŻE ZA KARĘ (?) UMOWY NIE DOSTAWAŁ I MIESIĄC HAROWAŁ NA CZARNO. NIE MIAŁ URLOPU. JAK WYŻEBRAŁ WOLNY DZIEŃ TO BYŁ KARANY... JAKO MECHANIK SAMOCHODOWY, 18 MARCA TEGO ROKU, SZEFUŃCIO NAKAZAŁ MU RĘCZNY ROZŁADUNEK KŁÓD DREWNA Z DUŻEGO WOZU... BEZ ZACHOWANIA PRZEPISÓW BHP, BEZ ZABEZPIECZENIA, BEZ WYOBRAŹNI WŁAŚCICIELA FIRMY O NIESZCZĘŚLIWYM WYPADKU.... ANDRZEJ ZGINĄŁ... POŚLIZGNĄŁ SIĘ I BELA DREWNA UDERZYŁA GO W KARK... ŚMIERĆ NA MIEJSCU... SZOK, SZOK, SZOK... DO DZIŚ TA ŚMIERĆ NIEWINNEGO CZŁOWIEKA JEST TUSZOWANA... BYŁ ARTYKUŁ W DZIENNIKU BAŁTYCKIM... PO ZA TYM CISZA... JAK SIĘ MA PIENIĄDZE, WŁADZĘ I ZNAJOMOŚCI TO MOŻNA I ŚMIERĆ SWOJEGO PAROBKA UKRYĆ. POMIMO, ŻE BYŁO TAM WIELU PRACOWNIKÓW... TAKA TO FIRMA... ZAROBKI NA PAPIERZE NAJNIŻSZE. RESZTA- NIEWIELE WIĘKSZA ZA NP 250 GODZIN, Z NOCKAMI I NIEDZIELAMI... 2200ZŁ.

Bilbo

Atmosfera między kierowcami dobra ale kierownictwo i biurowcy do kitu i kantują od samego początku tworzą wisielczy klimat. Klientela do bani. Ludzie myślą, że jak jesteś kierowcą to cię mogą poniżać jakimiś wymyślonymi telefonami, mailami i innymi donosami

ja

Trzeba powiedziec ze kierowcy tej firmy są bardzo mili i sympatyczni (przynajmniej na mojej trasie) :)

ja

regulamin nie zabrania zabrania wozka z dzieckiem, żaden kierowca aotobusu nie zabral mnie z dzieckiem i wozkiem co oznaczal dla mnie i miesięcznego dziecka dugi spacer we wstretna pogode,czemu nie wprowadzicie pojazdow aby można było normalnie bez obaw i proszenia skorzystać z wozkiem i dzieckiem kiedyś było inaczej mona było smialo wejść z wozkiem i dzieckiem smialo do autobusu teraz kierowcom wszystko przeszkadza,nie wiem czy boja się placzu malucha czy to lenistwo aby otworzyć boczne drzwi i pmoc wnieść ta chwile wozek z maleństwem nie z pierwsza i nie ostatniia osoba panscy pracownicy tak postapili

jacosław

Do Latochy niej s tak łatwo się dostać on przebiera w kandydatach tego się nie spodziewałem. Byłem u niego miesiąc temu na rozmowie i nie chciał mnie zatrudnić a mam wszystkie papiery pracowałem wcześniej w meteorze.

Kuba

Jest aż tak źle? Chciałem właśnie zacząć pracować i nie wiem czy to dobry pomysł.

anonim61

Wszystkie wpisy to prawda.Pracownik(mówię o wszystkich,nie tylko kierowcach)jest zerem,personel pomocniczy tylko dodatkiem do firmy.(usunięte przez administratora)Nie polecam pracować w tej firmie w żadnym zawodzie.

Vam Dam

O co ja tu widzę tylu niezadowolonych, a przecież (usunięte przez administratora)to niemalże dobroczyńca całej ludzkości i dżentelmen roku. Szkoda tylko, że nasi okoliczni notable dający mu te wszystkie nagrody i wyróżnienia nie musieli u niego pracować za najniższą krajową po 12 godzin dziennie za kółkiem, ale widać w tym kraju pseudobiznesmeni którzy kiwają i pracownika i państwo to wzór do naśladowania.

Driver

Stwierdzam,że to co jest napisane w postach powyżej to wszystko prawda.Najpierw praca przez kilka miesięcy na umowę zlecenie,następnie umowa o prace mniej korzystna od zlecenia.Kierowca jest tam niczym.Uważany za (usunięte przez administratora)tępaka.Kontrolerki są nastawiane i szczute na kierowców,aby wykazywały jak największą efektywnośc w łapaniu kierowców za różne przewinienia (usunięte przez administratora),podatki odprowadzane od najniższej krajowej.Kierowcy są przemęczeni,gdyż wracają w nocy z jednego wyjazdu i rano na drugi dzień znów jadą w trase (usunięte przez administratora)Atmosfera totalnie zła.Nikomu nie polecam takiej pracy.Tyle jeszcze można dodac do tego co zostało już napisane powyżej.

anonim 66

Wszystko co jest napisane powyżej to prawda.Nic dodawac już nie trzeba.

anonim 66

O widzę,że następna osoba przejechała się na firmie.Kto ma inne wyjście niech tam nie idzie pracowac.

Driver

Witam. Niestety ta firma to porażka. Grafiki zmieniane trzy razy dziennie. Na początku jesteś traktowany dobrze, szef klepie po plecach, ale tylko jedno małe nieporozumienie: zwrócenie uwagi,że wypłata dziwnie mała, że 18 godzin dziennie za fajerą to trochę za dużo czy nie daj Boże niezgodzenie się z opinią wszechwiedzącego (usunięte przez administratora) i czar pryska- jesteś złym kierowcą, leniem itp.Załatwienie czegokolwiek w biurze przekracza możliwości ,, zwykłego zjadacza chleba" - dostać byle zaświadczenie - problem, zmiana grafiku (sam załatwiłeś kolegę który będzie cię zastępował) -a wykonalne.

mar 55

To zależy,czy to co im proponujesz jest dla nich wygodne.Jak się spodobasz (usunięte przez administratora) to myślę,że można się dogadac.

mar 55

Zależy,czy się spodobasz(usunięte przez administratora)(brat szefa).Trzeba na niego naciskac to może zmięknie i da umowę.

harry 46

lepper,a od kiedy chcesz przyjśc do latoszki jeździc?

harry46

Tak jak mówisz,że wszędzie są plusy i minusy.Z tego co wiem to wasz kierowniczek to stary wyga najpierw w ZKM,a później w Veoli także sprowadził swoich kolegów.U Latochy tez chłopaki pracują po 8 i więcej miesięcy na śmieciówkach.Tam żeby nie ten głupi system kar za jakieś absurdalne rzeczy to robota jest dobra.Rozumiem za jakieś grube sprawy karac,ale za duperelki to już przeginka.Jak dobrze żyjesz z (usunięte przez administratora) to umowe dostaniesz po dwóch miesiącach,a jak nie umiesz sie podlizywac to zostaje śmieciówka.No i te weekendy po 18 godzin to już wykańcza całkowicie.Następny dzień mimo długiego spania masz wyjęty z życia.

lepper

Tylko niech twój kolega pamięta o tym że w meteorze też jest układ starych wygów z kierownikiem. Jak go dobrze zna to dostanie umowę o prace a jak nie to będzie robił na śmieciówce na skoczka dopóki nie wykorzystamy urlopów a potem zostanie zwolniony. Wielu młodych się tak przejechało na początku 2012 roku starzy siedzieli na wypowiedzeniach z veoli to trochę młodych przyjęli ale na umowę o pracę tylko że na trzy miesiące potem ich pozwalniał żeby zrobić miejsce dla starych wyjadaczy chociaż ci młodzi dobrze pracowali. Także k*****o jest wszędzie. Ostatnio gadałem na dworcu jednym z tych młodych co u nas robił to teraz właśnie jeździ u latochy marudzi jak cholera ale mówi że ma umowę o prace a nie śmieciówke i woli tyrać u latochy niż pracować w meteorze i nie być pewnym dnia ani godziny kiedy wyleci. Także widzisz każda firma ma swoje złe i dobre strony.

harry46

Wydaje mi się,że oprócz słabej pensji i starego taboru w Meteorze nie jest aż tak źle.Tam przynajmniej z tego co wiem jesteś w miare normalnie traktowany.U Latochy jesteś śmieciem i tępakiem.Latocha odprowadza składki od najniższej krajowej i żeby nie godziny to pensja byłaby taka sama jak w Meteorze.Mój kolega zastanawia się,czy nie pójśc do Meteora.Warunki finansowe tam zna i chce w spokoju życ.Pracuje w Lisiebusie i robi po 300 godzin.To mówi samo za siebie.

lepper

Harry nie wiem skąd masz takie informacje ale oby to była prawda bo z tak nowym taborem prezes (usunięte przez administratora) ze śląska tez nie da rady on jest jeszcze cieńszy niż Latocha A ja jako kierowca meteora ma józ serdecznie dość tego cwaniaka arriva była by dobra chłopaki z 50 mówili że ich przejeli. Co do latochy to pracodawca który niema szacunku do nikogo i niczego to jest po prostu taki człowiek nie warto u niego pracować

harry46

Wątpię,że Latocha wygra.Myślę,że tutaj będą walczyc duże firmy o ten intratny kontrakt.Umowa ma obowiązywac 5 lat i tabor nie może byc starszy jak 5 lat.Latoszka jest za słaby finansowo,aby wylizingowac ponad 20 autobusów.

harry 46

Anonim Ty się jeszcze zastanów z ta pracą u nich.Pracowałem tam prawie dwa lata.Wszystko co piszą tutaj sie zgadza.Pracujesz na niektórych liniach w weekendy po 18 godzin (z myciem 19).Jesteś traktowany jak [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i debil,który nic nie rozumie,płacisz za wszystko i użerasz sie z jednym z najgłupszych pseudo ochroniarzy (Daruś),ktory wpisuje kary,gdy nie ma humoru.Brat szefa jak i panie od grafików wredne i fałszywe.Nie licz,że grafik będziesz miał na miesiąc.Mają problem na następny dzień ułożyc.Busy w miare dobry stan,a autobusy z zewnatrz wyglądają ładnie,a tak naprawde to padliny.Nie wiem jak tam jest teraz,ale nie sądzę,aby coś sie zmieniło.Podejrzewam,że jest jeszcze gorzej.Powodzenia Anonim.

Zostaw opinię o PUH LATOCHA - Wielgłowy

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie PUH LATOCHA