Opinie o Narodowy Fundusz Gwarancyjny S.A.
@Max a na to sprzedażowe to nie wymagają także języka?
Można tutaj nieźle zarobić. Atmosfera w pracy też jest okej.
Witaj Marcel, cieszymy się, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Dokładamy wszelkich starań, aby warunki jakie oferujemy naszym pracownikom były jak najlepsze. Pozdrawiamy Zespół NFG
Fajna praca dla osób, które lubią wyzwania i nie boją się kontaktu telefonicznego z ludźmi. Atmosfera w bardzo na plus. Zarobki również OK.
Witaj Kajetan, cieszymy się, że pozytywnie oceniasz warunki jakie zapewniamy w firmie. Dokładamy wszelkich starań, aby sprostać wszelkim wymaganiom pracowników na każdym szczeblu zatrudnienia. Pozdrawiamy Zespół NFG
Na pracę nie ma co narzekać - jest możliwość rozwoju.
Witaj Angelika, dziękujemy za pozytywną opinię. Zadowolenie naszych pracowników to kwestia priorytetowa. Pozdrawiamy Zespół NFG
Rekrutowałem do zespołu NFG. Pierwszą rozmowę przeprowadziła Pani z działu HR telefonicznie. Kolejny etap miał zostać przeprowadzony po powrocie z urlopu dyrektora, z którym miałem bezpośrednio pracować. Oczywiście, podczas rozmowy utailiśmy, że Pani zadzwoni z informacją zwrotną czy zostaję zaproszony do kolejnego etapu czy nie. Niestety, po umówionym terminie nie dostałem żadnej informacji zwrotne. Co najgorsze, sam próbowałem dodzwonić się żeby ustalić, na jaki etapie jest moja sprawa? Pani nie odebrał jak również nie oddzwoniła. Powiem krótko wstyd.
czytane z kartki
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
W pracy wszyscy traktowani są równo.
Witaj Maja, dziękujemy za Twoją opinię. Cieszymy się, że pozytywnie oceniasz naszą współpracę. Pozdrawiamy Zespół NFG
Doceniam pracę, która rozwija mnie pod kątem pracy z klientem.
Witaj Kamila, cieszymy się, że nasze warunki spełniają Twoje oczekiwania. Dokładamy wszelkich starań, aby poprawiać jakość naszych narzędzi, tak aby były one perfekcyjne w każdym aspekcie. Pozdrawiamy Zespół NFG
Pieniądze zawsze są na czas. Ze strony kierownictwa można liczyć na wsparcie na każdym etapie.
Witaj Adam, serdecznie dziękujemy za słowa uznania. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze usługi i warunki pracy były na jak najwyższym poziomie a każdy pracownik pozostał usatysfakcjonowany ze współpracy. Pozdrawiamy Zespół NFG
Jest to moja trzecia praca i najlepsza, na jaką trafiłam do tej pory. Atmosfera zarówno między pracownikami jak i pracodawcą jest super.
Witaj Jula, dziękujemy za opinię! Dokładamy wszelkich starań, aby każdy z naszych pracowników czuł się tu wyjątkowo dobrze i swobodnie a wynagrodzenie oraz premie były na zadowalającym poziomie. Pozdrawiamy Zespół NFG
Praca daje mi dużo satysfakcji. Jestem zadowolony z tego co robię i z stałości zatrudnienia.
Witaj Eryk, cieszymy się niezmiernie, że pozytywnie oceniasz pracę w naszym biurze. Przykładamy wielką wagę, aby warunki były na jak najlepszym poziomie oraz atmosfera była przyjazna i rodzinna. Pozdrawiamy Zespół NFG
Praca z ludźmi, w ciekawej firmie. Codziennie nowe wyzwania czyli nie można się nudzić.
Witaj Olek, cieszymy się, że nasze warunki spełniają Twoje oczekiwania. Dokładamy wszelkich starań, aby pracownicy byli zadowoleni i usatysfakcjonowani z pracy w naszych murach. Pozdrawiamy Zespół NFG
Pracuje od niedawna. Proces rekrutacji bardzo spokojny i profesjonalnie przeprowadzony. Od początku znam swoje zadania i jestem do nich odpowiednio przygotowywany.
To napiszesz coś więcej o tych zadaniach? Czego się tu wymaga od pracowników? Jak wygląda typowy dzień w pracy?
Witaj Łukasz, każdy kandydat podczas rozmowy rekrutacyjnej ma prezentowane warunki zatrudnienia, wymagania jakie będą stawiane, etapy szkolenia oraz wyjaśniane są wszelkie inne kwestie, w których pojawiają się wątpliwości. Każde stanowisko ma swoją specyfikę i na jej podstawie są stawiane zadania do zrealizowania przez naszych pracowników. W tym wypadku główne zadania dotyczą sprzedaży nowoczesnych usług finansowych skierowanych do klienta biznesowego. Na tym stanowisku nie ma typowych dni, codziennie masz kontakt z wieloma klientami, z którymi prowadzi się negocjacje i rozmowy handlowe. Pozdrawiamy Zespół NFG
Witaj Igor, cieszymy się, że jesteś zadowolony z procesu wdrożeniowego. Dokładamy wszelkich starań, aby każdy pracownik był odpowiednio przeszkolony i przygotowany do realizowania zadań na dedykowanym stanowisku. Pozdrawiamy Zespół NFG
Pracował ktoś z Was jako Specjalista ds. obsługi klienta w firmie Narodowy Fundusz Gwarancyjny S.A.? Powiecie, na czym polega praca na tym stanowisku? Czego wymaga się na rekrutacji od kandydata?
Witaj, do podstawowych obowiązków należy m.in.: obsługa klientów zgodnie z naszymi standardami, udzielanie niezbędnych informacji, rozmowy handlowe, negocjacje, współpraca z zespołem. W przypadku osób mających bezpośredni kontakt z klientami priorytetem jest wysoka kultura osobista. Na rekrutacji zwracamy uwagę na otwartą postawę, chęć do pracy w sprzedaży, nastawienie na osiąganie celów, nie wymagamy doświadczenia - wszystkiego można nauczyć się na miejscu. O zakresie obowiązków na dane stanowisko, kandydat jest informowany podczas rozmowy. Dodatkowo, już po zatrudnieniu i przydzieleniu do konkretnego zespołu, przełożony ustala z pracownikiem szczegółowy zakres czynności i realizowanych przez niego zadań. Pozdrawiamy Zespół NFG
cieszymy się, że interesujesz się naszą firmą!
Jesteśmy NFG – twórcy pierwszego w Polsce projektu fintech, który stworzył 100% on-linowy faktoring online, tzw. eFaktoring. Dla naszych klientów sfinansowaliśmy już faktury o łącznej wartości prawie 800 000 000 zł. A było (i jest) to możliwe dzięki naszym autorskim i innowacyjnym rozwiązaniom, dzięki którym tworzymy nowy digitalowy świat, łącząc technologie i finanse.
Jeśli jesteś tutaj pierwszy raz Poznaj NFG klikając w zakładkę po lewej stronie i sprawdź dlaczego warto dołączyć do naszego zespołu pozytywnie zakręconych fintechowców. Jeśli pracujesz z nami lub współpracowałeś podziel się opinią na nasz temat – chętnie dowiemy się co myślisz, w czym jesteśmy dobrzy, a nad czym jeszcze powinniśmy popracować.
Praca wymagająca, ale pracowników nie pozostawia się samych sobie.Dużo szkoleń, ciągłe podnoszenie kwalifikacji. Pieniądze dobre, pod warunkie, że człowiek się stara. W końcu nic za darmo. S
Witaj Lidka, dziękujemy za słowa uznania. Cieszymy się, że nasze warunki spełniają Twoje oczekiwania i jesteś usatysfakcjonowana z oferowanych warunków. Pozdrawiamy Zespół NFG
Ja spróbowałam i nie żałuje, ale jak ktoś myśli, że zarobi za nic to niech nie wysyła CV. Trzeba popracować, czasem ciężko, zwłaszcza pod koniec miesiąca. Na szczęście na początku jest dużo szkoleń, więc dla chcącego nie powinno być problemu z opanowaniem materiału. Trenerzy tutaj TOP!
Witaj Jura, oferowane przez nas szkolenia pozwalają na zdobywanie kolejnych kwalifikacji oraz pogłębianie wiedzy, dzięki której każdy pracownik ma możliwość rozwoju. Cieszymy się, że przypadły Ci do gustu. Pozdrawiamy Zespół NFG
(usunięte przez administratora)
Witaj, oferujemy możliwości awansu dla każdego z naszych pracowników, niezależnie od zajmowanego stanowiska oraz stażu pracy. Doceniamy wszelkie starania i również staramy się je odpowiednio gratyfikować. Zachęcamy do aplikowania i poznania nas osobiście. Pozdrawiamy Zespół NFG
Zapraszają na rozmowę... Wszystko super a później czekanie… Zrozumiałe że nie każdy się dostanie i dostaje informację o tej decyzji ale ja dostałam, mimo braku zatrudnienia… Pozytywnie mnie zaskoczyli! To się chwali!
Witaj Klara, dziękujemy za ciepłe słowa uznania. Cieszymy się, że masz pozytywne doświadczenia, zachęcamy do próbowania swoich sił ponownie w kolejnych rekrutacjach. Pozdrawiamy Zespół NFG
Pracuje w firmie już nie cały rok, więc mogę się wypowiedzieć. Nie miałam większego doświadczenia w handlu, ale jakoś to idzie. Jest to praca w której cały czas trzeba się starać i cały czas coś się dzieje, ale leci przez to bardzo szybko dzień w pracy. Jest presja na wynik, ale warto się spiąć, bo można fajną premię wyłapać za to.
Witaj Kate, dziękujemy za słowa uznania. Cieszymy się, że nasze warunki spełniają Twoje oczekiwania. Życzymy wielu sukcesów w pracy. Pozdrawiamy Zespół NFG
Czy w Narodowy Fundusz Gwarancyjny S.A. są szkolenia zewnętrzne?
Witaj, oferowane przez nas szkolenia pozwalają na zdobywanie kolejnych kwalifikacji oraz pogłębianie wiedzy, dzięki której każdy pracownik ma możliwość rozwoju. Pozdrawiamy Zespół NFG
(usunięte przez administratora)
Wiem czym jest marketing droga Pani bo jestem po studiach. Pracownik ma być rzetelny i zaangażowany a nie leniwy i śpiący na pracowniczym biurku podczas szkolenia. Nie stosujemy systemu kar i nagród ponieważ my, jako pracownicy mamy same nagrody, a mamy je dlatego bo szanujemy i siebie i naszych przełożonych. Jesteśmy wizerunkiem firmy, wkładamy w to swój czas i doświadczenie wiec nie trzeba u nas stosować takich narzędzi motywowania jak kara i nagroda. Ale co ja Pani będę tłumaczyć, jest Pani za stara aby zrozumieć ze nie wszędzie jest tak samo. :) buziaki!
Ja książki o sprzedaży czytałam, Pani za to chyba w życiu przeczytała mało na temat zachowania, profesjonalizmu, zaanagażowania i powściągliwości. Bo bardzo jest Pani tutaj otwarta do krytyki a przez całe szkolenie siedziała Pani z nosem w telefonie. Przy moim biurku siedziała Pani 2 dni. Ile razy zapytała Pani o cokolwiek odnośnie naszej pracy? Przebiegu szkoleń? Kiedy co i na co i po co? Ani razu. Nikt u nas nikogo nie skreśla. Kiedy padło do Pani pytanie : gdzie pani pracowała? Jakiej udzieliła Pani odpowiedzi? Cytuje „mam teraz opowiedzieć Ci wszystkie miejsca pracy w których pracowałam”? No hola, to albo się poznajemy i rozmawiamy albo nie. JEŻELI COŚ PANI NIE PASOWAŁO TRZEBA BYŁO ZAPYTAC. Materiały dostaje się na szkoleniu przeprowadzonym z trenerem. Pani zadaniem było osłuchać się z produktem aby na szkoleniu wiedzieć o czym mowa i mieć w zanadrzu pytania o to co Pani na tym szkoleniu poznała i zobaczyła. Wszyscy w ten sposób szkolenie odbyliśmy. I to tylko Pani zdanie na temat nas jako niemiłych pracowników. Skoro pani jest opryskliwa i nie zaangażowana w żadne szkolenie , dlaczego oczekuje Pani przychylności z naszej strony. Nie jest Pani królowa angielska aby ktoś wokoło Pani skakał. Tak na koniec : ciesze się, ze miała Pani okazje porozmawia z naszym przełożonym, przemiły człowiek :)
Odpowiem to samo co mówiłam wcześniej czyli nie było żadnego szkolenia przez 6 dni na 6 dzien dostałam notaki a 7 był test :) Codziennie słyszałam ze jest zdalne szkolenie a potem ze go nie ma To są fakty - umowa brzmiała tak ze miało być szkolenie a nie odsłuch i powinnam byc o tym poinformowana. To nie jest bład procesu rekrutacji tylko kadry Tak , prosze pani jest to dla mnie wyznaczynikiem ponieważ w zyciu liczą sie drobne gesty one swiadczą o człowieku. Czy nie mozemy przypuszać ze 90 % z was miała zabawne mysli w stylu "hihi jaka laska niech płaci hihi " az pani sprzatajaca jest w to zaangazowana , jak sie to zdaza sporadycznie to nikt na to nie zwraca uwagi Mam prawo wybierać ludzi który są podobni do mnie. Nie powinno to panią dziwić na rozmowie kwalifikacyjne zadaje sie takie pytanie. I co pani o mnie wie ? Czeka pani 3 tyg słyszy pani codziennie jutro szkolenie , nie prosze pani umowa była inna. Szkolenie i dopiero rozmowa a nie odsłuch. Gra sie w otwarte karty jak sie oferuje komuś umowe o prace Nikt z was też nie przedstawia oferty wiec nie da sie tego nauczyć bo to nie istnieje. Czy zdaje sobie pani sprawe ze ja pani podniosłam morale jednym zdaniem :D Szef zawsze podnosi morale :) a juz posypały sie argumenty :) Ja bym to inaczej rozegrała bo lubie szachy jak on :)
Jest różnica gdy opowiem o usłudze - jakość to tez forma przedstawienia produktu która wpływa na satysfakcję dwóch stron i na współpracę w przyszłości. Chce kupić kredyt Niskie raty atrakcyjne oprocentowanie wycieczka wyślę info na maila. Albo Żyjąc w zabieganym świecie warto od czasu do czasu gdzieś wyjechać. Wiadomo wycieczki za granice nie są tanie ale może mogłabym zaproponować małe Alpy nasze Tatry. Mile uczucie budzić się w przytulnym apartamencie z widokiem na góry slowackie popijając kawę obserwując wschód słońca. 2 tyg w cenie jednego tygodnia Może wyślę pani ofertę na maila ? I pozwolę na ponowny kontakt za 2-3 dni Jak wy obrazujecie korzyść klienta to ja jestem Chińczyk , Boże drogi chociaż korzyść powiedzieć albo użyć słowa dzięki temu. Nie dzięki jednak nie chce z wami pracować.
Zgadzam sie z wypowiedzią otrzymuje sie informacje jak bedzie wygladac wdrążenie w firmę Owszem dostałam informacje tydzien szkolenia w domu :) Nie wiem jaka firma stawia na wiedze z odsłuchu - Jesteście wyjatkowi :) Nie mam pytań. Nie da sie zdać testu bez materiałów prosze sobie otworzyc test i otworzyc te materiały które dostałam. Ile procent jest pytań które zawieraja odpowiedz z materiałów ? Prosze państwa ja szukałam pracy a nie " fuchy " na tydzien. Nigdy nie polece panstwa firmy. Po co mnie panstwo zatrudnili ?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Narodowy Fundusz Gwarancyjny S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Narodowy Fundusz Gwarancyjny S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 34.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Narodowy Fundusz Gwarancyjny S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 30, z czego 27 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Narodowy Fundusz Gwarancyjny S.A.?
Kandydaci do pracy w Narodowy Fundusz Gwarancyjny S.A. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.