Pytania do firmy Narodowy Fundusz Gwarancyjny S.A.
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w Narodowy Fundusz Gwarancyjny S.A.?
Jesteśmy częścią dużej grupy kapitałowej, ale nasza spółka to kilkuletni start-up działający w branży fintech czyli financial technology. To połączenie powoduje, że masz stabilną pracę, korporacyjne profity, imprezy firmowe, ale jednocześnie luźną atmosferę i nowoczesne podejście do pracy. Do NFG przyciągamy wyjątkowe talenty z różnych dziedzin – sprzedaży, finansów, szkoleń, zarządzania projektami, marketingu i IT :)
A jak to jest? bo proponują 3miesieczna umowę na początek...czy "odsiew" później jest duży?
Pierwsza umowa na 3 miesiące jest standardową praktyką stosowaną przez wiele firm. Dzięki niej zarówno pracownik jak i firma mają możliwość zweryfikować czy druga strona wywiązuje się z obowiązków. Prowadzony przez nas proces rekrutacji ma za zadanie wyłonić osoby, które mają predyspozycje na oferowane stanowisko, dzięki temu unikamy sytuacji, w których rozstajemy się pracownikiem po pierwszych trzech miesiącach pracy. Nam bardzo zależy na tym, by pracownik był z nami jak najdłużej :) Pozdrawiamy!
Cześć. Czy ktoś mógłby wypowiedzieć się o stanowisku : Specjalista ds. Obsługi klienta ? Czy w zakres obowiązków wchodzi również wykonywanie telefonów w celu sprzedaży ?
@Iza, tak. Specjalista ds. obsługi klienta to stanowisko sprzedażowe - praca głównie na telefonie, rozmowy z polskimi przedsiębiorcami, na e-mailach też pracujesz.
Witaj Iza, szczegółowy zakres obowiązków na dane stanowisko jest omawiany podczas rekrutacji, do której serdecznie zachęcamy. Pozdrawiamy Zespół NFG
(usunięte przez administratora)
Witaj, oferujemy możliwości awansu dla każdego z naszych pracowników, niezależnie od zajmowanego stanowiska oraz stażu pracy. Doceniamy wszelkie starania i również staramy się je odpowiednio gratyfikować. Zachęcamy do aplikowania i poznania nas osobiście. Pozdrawiamy Zespół NFG
Rekrutowałem do zespołu NFG. Pierwszą rozmowę przeprowadziła Pani z działu HR telefonicznie. Kolejny etap miał zostać przeprowadzony po powrocie z urlopu dyrektora, z którym miałem bezpośrednio pracować. Oczywiście, podczas rozmowy utailiśmy, że Pani zadzwoni z informacją zwrotną czy zostaję zaproszony do kolejnego etapu czy nie. Niestety, po umówionym terminie nie dostałem żadnej informacji zwrotne. Co najgorsze, sam próbowałem dodzwonić się żeby ustalić, na jaki etapie jest moja sprawa? Pani nie odebrał jak również nie oddzwoniła. Powiem krótko wstyd.
czytane z kartki
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Czy w Narodowy Fundusz Gwarancyjny S.A. są szkolenia zewnętrzne?
Witaj, oferowane przez nas szkolenia pozwalają na zdobywanie kolejnych kwalifikacji oraz pogłębianie wiedzy, dzięki której każdy pracownik ma możliwość rozwoju. Pozdrawiamy Zespół NFG
Czy Narodowy Fundusz Gwarancyjny S.A. zapewnia kartę multisportu?
Witaj, podobnie jak w całej Grupie Kaczmarski Group, także w NFG można skorzystać z karty multisport po okresie próbnym. Pozdrawiamy Zespół NFG
Wiecie czy w Narodowy Fundusz Gwarancyjny S.A. szukają chętnych na staż?
Witaj, aktualnie nie prowadzimy programów stażowych, ale zachęcamy aby napisać na rekrutacja@nfg.pl i zostawić kontakt do siebie na przyszłość. Jeżeli wznawiamy rekrutację, na pewno się odezwiemy. Pozdrawiamy Zespół NFG
Jakie wartości są cenione w Narodowy Fundusz Gwarancyjny S.A.?
Tu brak wartości. Typowa korporacyjna spółka w której nie liczy się pracownik, tylko ilość i czas połączeń,ilośc umówionych wniosków, tu brak wartości kiedy Twoja energia spada jedynyną motywacja jaką moga Ci zaproponować jest wezwanie na rozmowę i "zaproponowanie" ich smiesznego planu naprawczego . Żal mi tych ludzi.
Przykro nam, że nie była Pani zadowolona z pracy w naszej firmie. Nie możemy się jednak zgodzić z twierdzeniem, że w firmie nie obowiązują żadne wartości. W codziennej pracy kierujemy się elastycznością i zrozumieniem dla pracownika. Dbamy o każdego członka naszego Zespołu m.in oferując różnego rodzaju benefity i dodatkowe premie dla najlepszych, jednocześnie pamiętając, że podstawą naszego biznesu jest i zawsze będzie zadowolony Klient. Nie jest tajemnicą, że w naszej organizacji kładziemy nacisk na efektywną sprzedaż (na etapie rekrutacji zawsze informujemy o miesięcznych celach do realizacji). Zależy nam na skutecznych efektach w pozyskiwaniu nowych klientów, jak i utrzymania pozytywnych relacji z obecnymi. Oczywiście za osiąganie założonych celów sprzedażowych pracownik otrzymuje wynagrodzenie w postaci premii i możliwość awansu w ramach Zespołu. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół NFG
Czy ktoś może konkretnie określić jakieś widełki jeśli chodzi o zarobki? Jakie są warunki pracy, czy stanowiska są od siebie jakoś oddzielone czy wszyscy siedzą na kupię i się przekrzykują ? Połączenia wychodzące czy przychodzące? Targety realne czy z kosmosu ?
Zarobki nawet od 3,5 do 7 tys. brutto. Moim zdaniem całkiem przywoite, biorąc pod uwagę że nikt nie oczekuje dyplomu MBA a jedynie rzetelnej i skutecznej sprzedaży. Targety jak najbardziej realne, a do tego mnówstwo szkoleń, konkursów, imprezy integracyjne, przyjazna atmosfera w openspejsie, polecam osobom nawet bez doświadczenia, bo też byłęm zielony jak przyszedłęm i szybko się wdrożyłem.
Na jakie benefity można liczyć w Narodowy Fundusz Gwarancyjny S.A.?
Mulitisport czy Pakiet medyczny czy ubezpieczenie - płatne, i to dużo..takie normalne stawki typu 130 zł itp)...przy wypłacie, podstawie ciężki sobie na to tam pozwolić, bon na dzień dziecka był 50 zł, darmowa woda, owoce w jedne dzień typu jabłka czy banan wydzielany, na miejscu bistro- ceny dość przyzwoite wiec można zjeść, w ostatniej godzinie jest troche taniej, robią rożne akcje, eventy...ale jak na tak duza firmę i korporacja- to benefity jak dla mnie żadne, w małej firmie prędzej dostaniesz Luxmed za grosze niż w NFG...i całym KRD